מפרט שהורכב כאן והוזמן לפני קרוב לחודש ועדיין לא הגיע - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מפרט שהורכב כאן והוזמן לפני קרוב לחודש ועדיין לא הגיע


ShadowRack

Recommended Posts

שלום,

ב12 לאפריל הזמנתי מחשב מסקיי פיסי אחרי הקמת מפרט בפוסט הבא:

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=497026.msg4254611#msg4254611

מחופשת פסח עד ליום הנוכחי לא קיבלתי את המחשב וזה לא הכל, לא קיבלתי מענה למספר הודעות ששלחתי דרך האתר שלהם ובמייל, לא ענו לי בטלפון יותר מ30 פעמים בנסיונות שונים בשבועיים האחרונים.

לאחרונה התחלתי כבר לחשוד שאולי "עקצו" אותי ורציתי כבר לבטל בחברת האשראי, אבל שמתי לב שהם מריצים כבר באופן קבוע הודעות שהחנות סגורה בגלל כל מיני סיבות כלשהן(אבל גם שהחנות לא סגורה הם לא עונים).., אם זה שירות טוב אז אייבורי זה שירות מצויין..

מצטער שזאת הנימה ואני לא יודע אם זה במקום, אבל חשבתי שזה יעזור אם אנשים ידעו איזה ייבוש קיבלתי מהחברה הזאת בחודש האחרון ואולי זה יפנה את צומת לבכם לנסות למצוא אלטרנטיבות :\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מהר תפנה לחברת האשראי ותראה אם אתה יכול לבטל את התשלום כמו כן אם כבר הוכרז על פשיטת הרגל וחברת האשראי לא תוכל לבטל את התשלום אז תפרד יפה מהכסף וגם מחשב לא תקבל... תברר אם עוד לא הוכרז חוקית פשיטת רגל ואם לא אז תשלח מכתב מעורך דין שתהיה לך אסמכתא חוקית שביקשת את הכסף לפני פשיטת הרגל ואז הם יהיו חייבים להחזיר לך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תברר אם עוד לא הוכרז חוקית פשיטת רגל ואם לא אז תשלח מכתב מעורך דין שתהיה לך אסמכתא חוקית שביקשת את הכסף לפני פשיטת הרגל ואז הם יהיו חייבים להחזיר לך.

לא, "הם" לא. זה כל היופי של חברה בע"מ - האחריות של החברה כלפי ספקיה ולקוחותיה היא של החברה כמקשה אחת, ולא של האנשים המרכיבים אותה, גם אם היא בבעלות פרטית. במילים אחרות, גם אם תשלח בקשה לפני שיצאה הכרזה רשמית על פשיטת רגל, ברגע שהכרזה כזו יוצאת אין שום גורם שמחייב על פי חוק להשיב לך את כספך או לספק לך את הציוד שהזמנת, גם אם ציוד זה זמין במחסן החברה ואין לו דורש (חוקי) אחר.

למה? כי החוק החביב במדינה החביבה שלנו קובע כי במקרה של פשיטת רגל, בכל הקשור לחובות לספקים (כל מי שסיפק שירות או מוצר כלשהו לחנות - יבואנים, בעלי הבניין אותו שכרו, חברת הובלות וכו') שלא קיבלו תשלום על מוצרים שסיפקו יש עדיפות על פני לקוחות שלא קיבלו תמורה לכסף ששילמו. מכאן, אם חברה חייבת לספקים יותר מאשר יש לה במצב נזיל (וזה תמיד המצב במקרה של פשיטת רגל, לא?) נכסיה וכל הרכוש הרשום על שם החברה יימכר לצד שלישי על מנת לצמצם את החוב הכספי לספק.

ואם אתם חושבים שאני מגזים, הנה כתבה על מקרה אחר, אלא שכאן לא מדובר בלקוחות שקנו מחשב ב4,000 שקל אלא כאלה שקנו אופנועים ב40,000.

וזה, כמובן, לפני שנזכרים במקרה חפציבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רגע, אתה אומר שבחברת האשראי כלל לא מופיע חיוב על שם סקאי בכרטיס שלך? אם הוא כן מופיע והכסף עדיין לא ירד פשוט כי לא הגיע מועד התשלום, אזי ביטול הכרטיס לא יעזור - התשלום ירד בכל מקרה אלא אם תדרוש מבעוד מועד לבטלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מחברת האשראי ומבדיקה שעשיתי בחיובים עתידיים לא מופיע חיוב עתידי מסקאי פיסי, מחברת האשראי אמרו לי שבשביל לא לקחת סיכונים שבטעות הם יחליטו מחר לחייב את החשבון(למועד החיוב הקרוב) ואז תהיה בעיה כמו שאתה אומר שאי אפשר להחזיר את הכסף אלה אם כן יש הוכחה שהמוצר באמת לא סופק(דבר שלא בטוח תופס על חברה במע"מ..).

ככה שאפשר להגיד שניצלתי כי לחייב הם לא יוכלו כבר :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נדמה לי שאם בשלב הזה, כשכבר ברור לבעלים שהעסק בתהליכי סגירה ושום הזמנה כבר לא תסופק, אם מי מטעמו ינסה לחייב אותך על הקנייה זה יהיה בגדר הונאה\השגת דבר במרמה\משהו פלילי אחר ושום 'בע"מיות' לא תעזור, כך שאני די בספק שיחייבו אותך בשלב הזה.

אגב, לעניין האספקה, אם יש מחלוקת על החנות להוכיח שהמוצר כן סופק (דואר רשום\חתימה אצל שליח), ולא עליך להוכיח שהמוצר לא סופק, פשוט כי אין שום אפשרות מעשית להוכיח שמה שלא קרה אכן לא קרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כדאי שיבדקו לפי הסכום ולא לפי שם החברה. אני יודע מכמה וכמה חברות ששילמתי להן באשראי שבחיוב החודשי זה הופיע תחת שם אחר. אני אומר שכדאי לברר מול חברת האשראי אם יש חיוב כמו שביקשת שיעשו כלומר לפי הסכום ומספר התשלומים. היה ולא, סביר שלא חויבת כלל. אני לא חושב שהמערכת של האתר היא זו שעושה את החיוב, כלומר גם אם נתת את פרטי האשראי באינטרנט וגם אם בטלפון, ייתכן מאד והם כלל לא חיובו אותך, כל חברה והנהלים שלה. יש חברות שעושות את החיוב רק אחרי שהן מרכיבות את המחשב. הבעיה היא שאין את מי לשאול בחברה עצמה, ממש להתקשר ולשאול אם יש קבלה (כלומר בוצע חיוב).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אגב, לעניין האספקה, אם יש מחלוקת על החנות להוכיח שהמוצר כן סופק (דואר רשום\חתימה אצל שליח), ולא עליך להוכיח שהמוצר לא סופק, פשוט כי אין שום אפשרות מעשית להוכיח שמה שלא קרה אכן לא קרה.

זה לא בדיוק נכון - אני הזמנתי כרטיס טיסה וביטלתי את ההזמנה מספר חודשים לפני הטיסה. למרות שלא קיבלתי שום תמורה, חברת הנסיעות המשיכה להוריד לי תשלומים מכרטיס האשראי וכאשר פניתי לאמריקן אקספרס, הוסבר לי שכל עוד לא נתקבל מהם טופס ביטול עסקה מבית העסק הם לא יבטלו תשלומים עתידיים ובטח שלא יחזירו את הכסף שכבר שילמתי. ראוי לציין שאני מחזיק בכרטיס גולד ביזנס ולמרות זאת לא דרשו בשום שלב מבית העסק להוכיח שהמוצר לא סופק, הדרישה היחידה מבית העסק הייתה לשלוח להם את טופס ביטול העסקה כדי שאוכל לקבל את הכסף שלי בחזרה.

לפי הדיון נראה שעדיין לא ירדו חיובים מכרטיס האשראי של פותח הדיון ולכן עליו לפנות לחברת האשראי ולבצע הליך "כשל תמורה". במידה וירדו תשלומים, אין ממש מה לעשות חוץ מלפנות לבית משפט או למפרק הזמני של SKYPC (במידה ואכן ימונה אחד כזה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...