חווית שירות גרוע ב RSM מה דעתכם ? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חווית שירות גרוע ב RSM מה דעתכם ?


jangelboy

Recommended Posts

שלום

ברצוני לשתף אתכם בחווית קניה של כרטיס מסך מ RSM כ"ס

כל הסיפור התרחש בערך לפני חצי שנה ואני מעלה אותו ההודעה שלפניי בגלל שההרגשה בפורום שRSM היא חנות מושלמת ומתברר שהיא לא כל כך

החלטתי לשדרג את כרטיס המסך שלי התקשרתי לRSM כ"ס שם רכשתי את המחשב שלי

וביקשתי להזמין את ה6870 שבזמנו היה די חדש, זה לא כל כך רלוונטי אבל שאלו אותי אם אני רוצה להזמין דרך האתר שלהם

ואמרתי לא מפני שאני לא אוהב להזמין באינטרנט ,דרך הטלפון זה יותר אישי ויותר נוח לי

בקיצור קיבלתי את המשלוח אחרי כמה זמן, ורציתי לעשות סרטון שפותחים את הקופסא ומראים את הכרטיס ואת כל האביזרים(אפשר לראות את הסרטון בלינק למטה) פתחתי את הקופסא ולהפתעתי הסוגר על האריזה של הכרטיס מסך היה פתוח זה הרגיז אותי מאוד

התקשרתי לחנות והבחור שדיברתי איתו והסברתי לו את העניין התחיל לגמגם לי ולספר לי כל מיני סיפורים,אם הייתי לוחץ עליו אני חושב שהוא היה אומר לי לבוא להחליף את הכרטיס אני חייב לציין שהשיחה הייתי רגועה ולא תוקפנית ובסוף השיחה הוא אמר לי למה לא באתי לקנות במקום (??) הקטע הוא שהייתי אחרי תאונת דרכים ודי מרותק למיטה ולא יכולתי לנסוע ולהתעקש להחליפו בחדש או לשלוח אותו בדואר וגם אתה כל כך מתלהב מהכרטיס שאתה מת להכניס אותו למחשב

יש לציין שהכרטיס עבד מצויין ולא הייתה שום בעיה איתו ובכלל מכרתי אותו ואת כל המחשב שלי

אבל שאתה קונה מוצר חדש ממיטב כספך ובסוף אתה מקבל מוצר יד שניה(אי אפשר באמת לדעת מה עשו איתו לפני זה ) זה לא בסדר

רציתי לדעת מה דעתכם ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הקטנוניות היום היא משהו...

בכל מקרה - לפי דעתי וזה נפוץ, לפתוח את האריזה כדי לשים מדבקת אחריות. אני לא יודע אם עושים את זה עדיין כיום אך זו נראת לי סיבה הגיונית לכך.

אם מישהו יודע אחרת לגבי עניין המדבקות האלה אז תעדכנו :) אמנם משתמשים בקבלה אבל אני יודע שיש חנויות שגם מסמנות את המוצרים שלהן עם מדבקה.

אפילו כשהזמנתי (לא מ-RSM, סתם מביא דוגמא) האריזה "נסגרה מחדש" כי החנות שמה את המדבקה שלהם בנייד (מדבקה שהסרתי מייד כי זה לא היה לעניין לטעמי).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני באמת חושב שמה שקרה זה מה שהציג דני.

הכרטיס נראה משומש ?

joni_rico, מה אתה נופל עליו, בנאדם שילם הרבה כסף על משהו חדש(!!!), הוא לא רוצה לקבל מוצר יד שנייה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קיבלת כרטיס חדש, אין סימני הברגה של בורג מחזיק הכרטיס במארז, לא אבק ולא כלום, לדעתי אתה סתם קרצייה!!!

עכשיו שאתה מזכיר את זה היה אבק על הכרטיס ואתה RSM FANBOY

עריכה:

תודה על הגיבוי Meni Hen

ולא עשיתי מזה כזה עניין פשוט זה הרגיז אותי וזה המקום להעלות כאלה דברים וכך עשיתי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בן אדם , תהנה מהכרטיס שלך, אל תתרכז בשטויות וברייטינגים ב-.

PS

אם היה אבק על הכרטיס היית צריך באותו רגע להחזיר אותו לחנות, לדרוש פיצויי ולעשות בלגן גדול בפורום, הייתי עוזר לך, אבל להזכר להגיב אחרי שצי שנה?!!??!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בן אדם , תהנה מהכרטיס שלך, אל תתרכז בשטויות וברייטינגים ב-.

גבר כבר מכרתי את הכרטיס והמחשב שלי אין לי שום עניין ברייטינגים ב-.

העניין הוא שרציתי לדעת מה דעתכם ? האם למחוק את החנות הזאת או לשוב ולקנות שם (מה שבטוח מעכשיו אני קונה רק במקום)

מפני שעל כל החנויות האחרות שקרובות אליי(הרצליה)אני קורא חוות דעת רעות

ציטוט(אם היה אבק על הכרטיס היית צריך באותו רגע להחזיר אותו לחנות, לדרוש פיצויי ולעשות בלגן גדול בפורום, הייתי עוזר לך, אבל להזכר להגיב אחרי שצי שנה?!!??!!(

(אני לא יודע איך להוסיף ציטוט בעריכה)

תנסה אתה להיות אחרי תאונת אופנוע שכל הגוף שלך מפורק ושנתיים וחצי לסרוגין הייתי מרותק למיטה וכל כמה חודשים ניתוח, ללכת חנות ולהתווכח עם המוכר שיחליף לך את הכרטיס

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החנות היא בסדר גמור.

פשוט תלמד שכשאתה קונה משהו יקר, אתה קונה אותו במקום, אל תקנה חתול בשק.

תפתח מול העיניים שלהם, תראה שכל החיבורים קיימים, שהכל תקין, תגיד תודה ולהתראות :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כבר מכרתי את הכרטיס

מכרת אותו כ"יד ראשונה" או "יד שניה"?

סיפרת לקונה שלדעתך הכרטיס כבר היה משומש כשקנית אותו?

הסיפור שלך נשמע קטנוני ברמות על, בלי קשר לחנות זאת או אחרת.

אם לדעתך הוא לא היה חדש היית צריך לפעול בהתאם באופן מיידי ואם אכן היה צדק בדבריך היה על החנות להחליפו על חשבונה בחדש.

ברגע שהתקנת אותו והוא ביצע את תפקידו באופן מושלם אני כלל לא מבין את הטענה שלך, במיוחד לאחר כל כך הרבה זמן.

איכשהו גם נשמטו לך פרטים לגבי ההסבר שקיבלת (כך שאנחנו לא יכולים לשפוט אם הוא סביר/הגיוני) ומה גרם לך לוותר על זכותך לכרטיס חדש כטענתך.

הפורום הזה אינו פורום בכיינות או פורום "אתם חושבים שדפקו אותי כי עיקמו לי פרצוף והיה לי אבק על האריזה" :nono:

דיונים כאלה מוציאים את כל הטעם בפורום כזה כי הוא הופך לאוסף של דיונים רגשיים וקטנוניים במקרה הטוב ולניסיונות לסחיטת פיצויים או הוצאת דיבה במקרה הרע.

אם יש לך עניין מהותי לדון בו אני הראשון שאתמוך ואסייע, אבל זה לא נראה לי המקרה. אפילו לא קרוב.

ננעל - אתה מוזמן לפנות אלי בהודעה פרטים עם כל פרטי האירוע ואם יש כאן "בשר" לדיון אני אפתח אותו מחדש.

ולכל משמיצי הפורום שטוענים שהוא "מכור" לחנות זו או אחרת - אתם יורקים לבאר ממנה אתם שותים וזה מתחיל להיות בלתי נסבל מבחינתי. אם יש לכם טענה קונקרטית להטיה בעד חנות כלשהי אתם יותר ממוזמנים להפנות אותי עם סימוכין ולינקים לדיון הרלוונטי ואני אטפל בנושא במלוא החומרה. כל השמצה לא מבוססת לא תתקבל בברכה - ראו הוזהרתם!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...