עבור לתוכן
  • צור חשבון

gilka

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    460
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • Days Won

    2
  • זמן מחובר

    663יום 1ש' 17דק' 50שנ'

gilka last won the day on אפריל 5

gilka had the most liked content!

דירוג

25 טוב

אודות gilka

מידע נוסף

  • מפרט מחשב
    w7 ultimate
    DualCore Intel Core 2 Duo E8400
    GA-EP43-DS3L
    4096MB DDR2-800 DDR2 SDRAM
    ATI Radeon HD 4870
    SeaSonic 620W S12II-620

מבקרים אחרונים

748 צפיות בפרופיל
  1. אכן אכזבה גדולה מאמזון.....המוצרים היחידים עם הנחות גדולות זה רק מוצרים לא מוצלחים שרוצים לחסל את המלאי ללא הביקוש.
  2. משום מה לא מצליח להיכנס רק לאתר של KSP מכל המחשבים בבית כבר שבועיים...אין לי בעיה לגלוש לשאר האתרים. ההודעה שמופיעה= תקלה זמנית! נחזור לאוויר בעוד כ-15 דקות. יש לרענן את העמוד יש למישהו מושג איך לסדר את זה?...אני שייך להוטנט. (עשיתי ריסטרט לראוטר וגם דיברתי עם התמיכה של הוט ובינתיים אין פתרון)
  3. תכלס אכזבהההההההה.....מעט מבצעי חומרה וגם לא משהו.
  4. אני חושב שלא הבנתם אותו...ואולי בחר מילים מרגיזות......מה שהוא התכוון שהיצרנים דורשים מחירים מופקעים כי יש מי שמוכן לשלם.....תכלס באמת הגזימו...המחירים לא ראלים לעלויות יצור ופיתוח....תכלס לשלם יותר מאלפייה לכרטיס ביניים מוגזם והמחירים לכרטיסים החזקים יצאו מפרופורציה לגמרי.
  5. המחירים נחתכו ביותר מ 50% תוך שנה....מעכשיו הירידה תמשיך אבל הרבה יותר לאט.
  6. טוב חברים...הבעייה נפתרה בשינוי הגדרות בפרטיות מצלמה ב W10. נ.ב מאוד התאכזבתי שרק חבר פורום אחד ניסה לעזור. אפשר לסגור.
  7. במיקרה הזה לא היה אמור להיפתח חלון האם אני מאשר?
  8. לפני חודשיים הווידאו הפסיק לעבוד ורק המיקרופון מתפקד במערכת הפעלה W10 ...בדקתי במחשב עם W7 ושם היא עובדת מצויין. אני לא מצליח לפתור את הבעיה...ניסיתי להדכין מחדש דרייוורים וזה לא עוזר. יש למישהו ניסיון או רעיון איך לפתור את הבעיה? תודה מראש .
  9. אם קח אזי מהצד שלך ניראה שאתם נהגתם כמו שצריך ואני מתנצל.
  10. אין לי שום סיבה להמציא דברים.....אם אתה טוען שפותח הדיון המציא סיפורים אז תגיד את זה. כל מה שכתבתי היה מה שפותח הדיון סיפר. אז אתה בנוסף גם טוען שהקונה ידע שיקבל מחשב מורכב חלקית?
  11. לא מבין מה כל החפירות. החנות עשתה טעות ושלחה מחשב מורכב ללא המאוורר שסוכם בעסקה. טעויות קורות ולכן כל מה שהחנות הייתה צריכה זה לשלוח שליח לקחת את המחשב ולהתחייב שתוך 24 שעות הם מחזירים מורכב כפי שסוכם. סיפורי הלא שולחים מאוורר מורכב מעל משקל מסויים היו צריכים לעדכן בזמן בצוע העיסקה. חוץ מזה נטען שהחנות ניסתה להיתחמק בתרוצים שונים. תכלס החנות אמורה לעמוד בתנאי העסקה. מזה יוצא שאמינות החנות נפגעה קשות.
  12. המקרה שלך פשוט ביותר.-לבטל בעיה חשמלית להחליף כבל+נקודת חשמל בקיר. 1-כל מה ששדרגת תנתק וחזור למצב הקודם-אם הבעיה קיימת=אין בעיה בחומרה החדשה. 2-במידה והכל עובד טוב=תחליף רק ספק-אם הבעיה חוזרת זה ספק...אם לא תחליף כרטיס מסך.... טוב הבנתה את הרעיון אני מקווה.
  13. זה משלוח חינם בצרפת ולא ניתן לשלוח לישראל
  14. HDD ו SSD דומה הדבר לטלוויזיות CRT שהוחלפו ל LCD וLED....ובסופו של התהליך הטכנולוגייה השתפרה מאוד באיכות והמחיר ירד וירד........
×
  • צור חדש...
Back to top button
Close
Close