חווית שירות גרוע ב RSM - עמוד 3 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חווית שירות גרוע ב RSM


Kayfun4ik

Recommended Posts

דבר ראשון נסחפת מעט: נושא רגיש זה בטח לא, אפשר לחשוב אתה מדבר פה על ביטחון המדינה, אז אולי תקח את זה קצת יותר בקלות.

מעבר לכך הייתי רציני לגמרי ואם בשבילך נושא חשוב כמו נוחות קריאה ורמה של הפורום זה ספאם חבל לי עליך. השורה הראשונה נכתבה בהגזמה וחשבתי שהיא הכרחית לאחר קריאת התרד', שהיה מפוצץ שגיאות לא הכרחיות, מאחר ואני בטוח שהכותב לא בן 10 ורמת ההתנסחות שלו הייתה ברמה של מבוגר לכל דבר. אם יש לך ניסיון עם פורמים נחשבים (לא בהכרח מחשבים) אני בטוח שאתה יודע שעל רמת כתיבה נמוכה ושגיאות רבות כ"כ מקבלים אזהרות! אני אומנם די חדש כאן בפורום אבל נהנה לקרוא כאן ולהגיב (ואין צורך לומר לי אם לא טוב לך אל תקרא, את זה אני יודע לבד) אבל בזמן הקצר שלי כאן נתקלתי בכמות נכבדת של שגיאות שממש לא נדרשות (כמו אם, עם שהן הכי נפוצות והרבה מעבר לכך) ופוגעות ברמה לדעתי. חשבתי שדיון שכזה שמושך תשומת לב רבה הוא בדיוק המקום לפרסם הודעה בנוסח כזה שתמשוך עיניים ואולי תגרום איזשהו שינוי או מחשבות שאולי ניתן לקחת דקה שתיים ולקרוא שוב או להשתמש באחד ממיליון הכלים שיש היום באינטרנט ולעבור על מה שרשמנו. בטח ולא התכוונתי לצחוק או לפגוע בפותח הדיון ואני בטוח שאם הוא יקרא שוב את דבריו ויראה חלק מהשגיאות הוא בטח יחשוב: "מי כתב את זה?".

בכל מקרה אני מוכן לקחת על עצמי ולפתוח דיון שיכיל בתוכו שגיאות נפוצות ולעדכן אותו מדי פעם (אם זה משהו שלקוראים, מנהלים וכו' כאן איכפת ממנו).

אגב אני לא מתיימר לטעון שאני מושלם בתחום אבל אני משתדל כמה שיותר לשמור על רמת הכתיבה שלי.

תגובה שלי, אם תצטרך להגיב על משהו מדבריי, תשלח אליך בהודעה פרטית כדי לא ליצור ספאם בדיון.

ליל"ט...

זאב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני בהחלט מסכים עם זאב.

לא היה מזיק בכלל אם חלק מהכותבים פה היו טורחים לעשות מעט הגהה על מה שהם כותבים - גם על הניסוח, גם על הדיקדוק וודאי על שגיאות כתיב גסות. שפה כתובה לא צריכה להיראות כמו שפה מדוברת ואכן יש 1000 כלים שיעזרו לגולש הנבוך במשימה.

אפשר בהחלט לדון בזה, אבל במקום אחר (פורום "כללי" למשל) - בואו ניתן לדיון כאן להמשיך במסלול המקורי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מגיב פה הרבה...

אבל מה כולם מתנפלים על פותח הדיון ?!

לא משנה מה נאמר, אף נותן שירות לא אמור להגיד " אל תחזור לכאן"

פה נגמר הסיפור !

ואז מה אם יש פה הרבה נציגים של RSM ?!

תסלחו לי, אבל 4 בבוקר, ואין לי כח לקרוא את ההודעות עד עמוד 4, ...

עריכת הנהלה: שאר ההודעה נמחקה...

אם אין לך כוח לקרוא - אל תטרח להגיב בלי לדעת על מה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בשני המקרים שרכשתי בסניף בת"א בעיקר בקניית מודם ראוטר שכמעט ובוטלה בגלל סיבה אישית של לקוח יצאתי עם חויית קניה מעולה , מיכאל המתין לי בחנות עד שאגיע לאסוף את המודם ושוחחנו קצת על כל מיני נושאים , זאת שהשעה כבר הייתה מאוחרת ולא היה איש בחנות מעיד על מקצועיות גרידא .רוצה לציין לשבח את מיכאל , אחזור לרכוש שם בעתיד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...