מסלולי גיימר-כמה אתם משלמים-מי הספק+איך הביצועים? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מסלולי גיימר-כמה אתם משלמים-מי הספק+איך הביצועים?


gilka

Recommended Posts

אני מעוניין במסלול במהירות 12M

בו נעזור לי+כל המיתעניין להחליט.

נכון לעכשיו אני מנוי ב-012 מסלול 2.5M ...ומשלם 65 ש"ח שזה הרבה כיוון שבזמן האחרון המחירים ירדו בהרבה.

עד לפני שבוע הייתי מקבל מהירות כמו של התשתית=12M ..והייתי מאד מרוצה..(כיוון שבמסלול לא היתה קיימת הגבלת מהירות)

נכון לעכשיו אני מקבל רק 2.5M (כניראה הם עידכנו בקרים+תוכנה לפיקוח מהירות גם במסלול גיימר)

אז כרגע אני מתלבט עם איזה ספק לעשות מסלול .

נ.ב-דיברתי עכשיו עם 013 והם מציעים 12M גיימר היתחיבות לשנה ב-60 ש"ח .....למישהו יש ניסיון איתם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עזבתי אותם לפני יותר משנה אחרי שחבילת הגיימר שלהם התגלת כפלופ אחד גדול, מאינטרנט שלא עובד בכלל לאינטרנט שעובד בשעות מסויימות. יכול להיות שמאז המצב השתפר.

אני יכול להגיד לך שעוד לא יצא לי לשמוע משהו טוב על אף אחד מהספקיות בארץ וכל מעבר שעשיתי התגלה ככישלון נוסף לחברות בארץ.

בהתחלה הייתי באקטקום (שולבה לבזב"ל) והכל היה בסדר, אחרי שבזק קנו אותם הועברתי לבזב"ל. בהתחלה היה בסדר כעבור כשנה היה צריך לעשות רענון בשביל לפתוח וזה לא התאים לי >:( מאז בעיות כאלה חוזרות כל כמה זמן בבזב"ל.

אחרי זה עברתי ל 013NETVISION, עבד טוב לכמה זמן, ברגע שהתחיל לגמגם התקשרתי בשביל לעזוב אותם ושודרגתי לגיימר. שוב למשך זמן מסויים עבד והתפגר.

עברתי לאורנג', בהתחלה היה מצויין, לאחרונה התחילו בעיות ביציבות וב STREAMING (במיוחד ב GT.TV ו YOUTUBE). בנוסף לזה מידי פעם הייתי צריך לחכות עד שעתיים (!!!) עד שהצלחתי להתחבר עם חייגן L2TP (כבלים).

כרגע אני עדיין מחובר לאורנג' אבל התחברתי גם ל 018 בשביל ליראות אולי הם עדיפים. בעיות סטרימינג (למרות שקלות יותר מאשר באורנג'), לעשות UPLOAD לטורנט התגלה כדבר קשה יותר כי לא הצלחתי צלהעלות במשך כל היום. כל אלה בעיות קטנות יחסית, הבעיה הגדולה ביותר, לא מעדכן את עצמו ולא יוריד עדכוני/משחקים בחלק משעות היום (מתחיל משעות הערב), לחלק מהשרתים של חברות המשחקים לא ניתן להתחבר כלל (המורגש ביותר בשבילי זה COD:BO, אני אפילו לא מצליח להגיע לרשימת שרתים וגם שאני מצליח אז אין אפשרות לעדכן אותה). הצלחתי להיכנס לשרת על ידי הזמנה מחבר, הפינג היה 160 לשרת באירופה, ממש נוראי, לאותו חבר יש בזב"ל והיה לו 150 מה שאומר שגם שם החיבור חרא (אין לו גיימר).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טריפל של HOT ב300 שח ובב"ל + ב59 שח

אני חושב התחייבות לשנה והאמת לא איכפת לי להתחייב לשנה..

איכות גלישה:

בהורדות טורנט משרתים מפורסמים הורדה בין 1-1.2 מגה לשניה ב 90% מהזמן.

ביוטיוב יש סרטונים שעובדים חלק גם על 1080P ויש כאלה שמעלים 20 שניות ראשונות ונתקעים לכמה זמן מסיבה לא מובנת..

הסרטונים טסים כמובן באיכות של 360P אבל יש כאלה שעדיין איטיים. אין ממש הבדל בזמן השימוש, יכול להיות שיתקע גם ב 1 בלילה או יטוס ב8 בערב.

מבחינת גלישה כללית הדפים עולים כמו שצריך ואני בכלל שוכח שהUT עובד ברקע.. רוב הזמן שאני צופה ביוטיוב הUT גם עובד וכשיש בעיות

אני סוגר אותו, למרות שלא תמיד זה באמת מראה הבדל, ההבדל היחיד שראיתי הוא בצפיה ב HD שבלי UT הוא נטען יותר מהר.

שביעות רצון - 7\10

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חשוב לפרט גם איך איכות הגלישה.....פינגים,מהירות הורדה טורנטים .....אגב עם 012 לפני ההגבלה הייתי מגיעה ל-1.5M בהורדה=כמו שהבטיחו.(זה אמור להיות חלקי 8 מהמהירות המובטחת)

אגב מאיפה ה-15ש"ח? שימור לקוחות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מעוניין במסלול גיימר במהירות 12M

בו נעזור לי+כל המיתעניין להחליט.

נכון לעכשיו אני מנוי ב-012 מסלול גיימר 2.5M ...ומשלם 65 ש"ח שזה הרבה כיוון שבזמן האחרון המחירים ירדו בהרבה.

עד לפני שבוע הייתי מקבל מהירות כמו של התשתית=12M ..והייתי מאד מרוצה..(כיוון שבמסלול גיימר לא היתה קיימת הגבלת מהירות)

נכון לעכשיו אני מקבל רק 2.5M (כניראה הם עידכנו בקרים+תוכנה לפיקוח מהירות גם במסלול גיימר)

אז כרגע אני מתלבט עם איזה ספק לעשות מסלול גיימר.

נ.ב-דיברתי עכשיו עם 013 והם מציעים 12M גיימר היתחיבות לשנה ב-60 ש"ח .....למישהו יש ניסיון איתם?

כדי לשמור על האיכות שאתה רגיל אליה, תצטרך להסתפק ב 5MBIT אצלם, אחרת לא תמצא חיבור כזה בשום מקום אחר מסתבר.

העלתי נושא על המהירויות וביקשתי המלצה מחברי הפורום כאן, התשובה הראשונה שקיבלתי זה " תקח קו תמסורת ".

עצוב.

לצורך בדיקה של בינלאומי, לקחתי את המחשב שלי לקרוב משפחה שלי , יש לו 10MB שלהם, ואוכל להעיד שהסטרימינג קרטע הפינגים היו טובים , אבל הגלישה הייתה על הפנים ( ניסיתי את זה ביום שישי בערב ) , לא יודע אם השעה והיום קשורים .. אבל לפי מה שאני הבנתי ממנו , החיבור עובד לפי שעות .. יש שעות עמוסות שאתה לא תהנה , ויש שעות פנויות שבהן יעבוד לך מצויין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני כרגע עם 15 מגה (לא יודע למה שידרגתי) ומשלם איזה 220 שקל ל014 ובזק. אני די בטוח שחולבים אותי. אני גם לא משתמש בהרבה רוחב פס. לי חשוב שמתי שאני רוצה לשחק שזה יעבוד ו014 מספקים את הסחורה כבר 7+ שנים במסלול (יש לי מאז שהוא קיים). אם אתה צריך חיבור למשחקים 014 מעולים אבל להורדות יש תוצאות מעורבות. גם ככה אני חושב שזה ביזיון שהם נותנים למורידים כבדים אבל לפחות יש בגיימר traffic shaping נורמאלי שמטפל בהם.

בכל מקרה אין לך מה לבדוקyoutube אלא אם הם שידרגו את המערכת שלהם. יש להם מערכת traffic shaping על youtube כדי לחסוך רוחב פס. אבל לפי מה שבדקתי זה עובד עד 480P . ב720 ומעלה הם שומרים סרטים פופולארים בcache . המערכת נותנת לך איזה 5 שניות במקסימום מהירות ואז יורדת לפי הצרכים של הסרט (1-2 מגה ) . תריץ חיפוש עשיתי בדיקה עם wireshark אבל לא הבאתי תמונות. אני לא יודע מה קורה עם סרטוני לא בדקתי לאחרונה אבל בעבר היו לי בעיות ( אוהבים לחסום אז שמים אותם בfacebook במקום).

בכל מקרה אם הם יהיו בעיתיים אני לא יודע ממש לאן לעבור אבל אני מתנחם בעובדה שיש עכשיו חוק (הוא כבר בתוקף אני חושב ) של ביטול התחיבות לי קנס של יותר מ8% לחודש התחיבות שנותר. במקרה שלי אם הם לא יוותרו על החיוב של וישאר לי שנה זה קנס של 211 שקל ולא 2640 שקל :xyxthumbs: .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עכשיו ב013 10MB GAMER ועובד טוב מאוד כלומר STREAMING מהיר הורדות מטורנט על 1-1.2 כשיש מקורות שזה לרוב (למרות שאני לא מוריד כבד) הפינגים מעט יותר גבוהים לאירופה ממה שהייתי רגיל בביזיו"נל ובסה"כ אני מרוצה.

לפני כן הייתי ב014 (ביזיון בינלאומי כמו שהזכרתי) שכבר לפני שנה בערך התחילו לי בעיות פינג רציניות ברוב שעות היום חוץ מ2-11 בבוקר ככה והם טענו בתוקף שהם לא מוצאים שום בעיה למרות שאמרתי שזה לא רק לי אלא לעוד 4 שחקנים שהכרתי שהיו באותו הספק. עברתי לגיימר לראות אם זה יפתור ואכן כן הגיימר עובד אצלהם בצורה חלקה ולא היו לי עליות, אך לא הייתי מוכן לשלם 25 ש"ח יותר על משהו שאני אמור לקבל גם ככה. לבסוף שקיבלתי אישור לעזוב ירדו על הברכיים כדי להשאיר אותי אבל מעט מדי מאוחר מדי. גלישה הורדות STREAMING וPING עבדו לי מצוין עם הגיימר ו5 מגה מהירות.

לפני כמה זמן קיבלתי יוזר זמני מ012 לבדוק את הגלישה מחבר שעובד שם ולהפתעתי בלי הפינג היה יציב מאוד כל היום ואף נמוך מאלה של שתי האחרות עם . שוב לא הבדלים גדולים (למרות שבשביל משחקים מסוימים 10,20 MS זה הבדל גדול בטח שהפינג של כולנו 100+ והאירופאים 30) אבל סביר להניח שעם ההבדלים אף היו גדלים מעט. בסה"כ לא חקרתי אותו יותר מדי והשתמשתי כשבוע כולל בסופ"ש והאינטרנט עבד סבבה.

נ"ב: אם לא שמתם לב פינג מאוד חשוב לי (עכשיו כבר לא, פרשתי, לא כיף לשחק עם פינג 120 שלאירופאים קקות יש 20 :( )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מחובר לחבילת גיימר של בינלאומי. לי אישית יצא להשוות את החבילה הזאת לחבילה רגילה, כי היו לי (משום מה, באג אצל הספק) משתמש רגיל ומשתמש .

עם משתמש רגיל הורדתי על 20-100 KB לשניה בשעות עמוסות (בערב), אבל כשהתחברתי דקה אחרי למשתמש של , המהירות קפצה למקסימלית - 1400+- KB לשניה.

במשחקי לעומת זאת לא הרגשתי בהבדל גדול (משחקי FPS)

במשחקי MMO כן מרגישים בהבדל והפינג בהרבה יותר נמוך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

12MB בבזק בינ"ל (40 ש"ח לחודש) משווה לחבילה הרגילה בלי הגיימר.

אין שיפור בCOD - הפינג נשאר אותו הדבר.

הבדל גדול במהירות גלישה, אפשר לראות בHD סוף סוף ומהירות הורדה כמעט במקסימום בד"כ (עם פרימיום).

סך הכל - מבסוט

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...