חווית שירות גרוע ב RSM - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חווית שירות גרוע ב RSM


Kayfun4ik

Recommended Posts

  • תגובות 34
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני חושב אחרת

דווקא ניסיתי לספר את כל הסיפור

בין לבין היתה שיחה שניהלנו ובה הסבירו לי שמדובר בכרטיס מסך זהה רק עם מדבקה אחרת.

בשיחה אחרת הנציג אמר שכבר אין בעיה וסוף סוף יש להם את הכרטיס שאני רציתי מאתחלה.

לגבי ההערה השניה:

איך בדיוק אתה מבין מדברי שהם צודקים

אתה באמת חושב שאני סותר לעצמי ומצד אחד זואם על "אני מבקש שלא תחזור לכאן" ומצד שני אמור בין השורות שהם צודקים בתגובתם? האם תגובתם בכלל מוצדקת? איך בדיוק אתה אבנתה מדברי שתגובתם מוצדקת?

לא, הם בהחלט לא צודקים, אחרת לא היתי כותב כאן!

קיבלתי יחס לא טוב מהנציג, אני כבר לא חש אימון בחונות - למה שהיה לקוח שלהם?

אני מכיר את מיכאל, ואת רוח העבודה ב- RSM, להוציא מהם התבטאות כזו צריך לעשות מאמץ על. הטון של דבריך עושה הרגשה שאתה באת בדרישות "כי אני הלקוח ומגיע לי.. אני הולך להוציא 5K+ אצלכם..." ולמרות שהציעו לך אלטרנטיבות הגיוניות, אתה שללת אותם בחריפות, במקום לומר לא תודה ולהמשיך הלאה.

אם זאת אני מסכים עם זה שההתבטאות האומללה של הנציג (אם הייתה) לא במקום.

אותי מפליא איך אין תגובה של מיכאל עד עכשיו לצד של החנות, מעניין לשמוע אותה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ולמרות שהציעו לך אלטרנטיבות הגיוניות, אתה שללת אותם בחריפות, במקום לומר לא תודה ולהמשיך הלאה.

ידידי,

"הצעה" כשמה כן היא, היא רק הצעה ואינה מחייבת את הניצע לקבלה.

מאיפה הבאת שהוא שלל אותם בחריפות? זו סתם אינטרפרטציה שלך.

הוא לא שלל בחריפות, הוא פשוט סרב לקבל את ההצעה בהינתן שהבטיחו לו הבטחת שווא שהכל זמין.

תזכורת:

קראתי פעם נוספת מה כתב פותח הדיון בדף הראשון:

נציג החנות הבטיח בעת ההזמנה כי כל החלקים זמינים

ואח"כ התברר שזו היתה הבטחת שווא.

בנוסף לכך הוא בכלל לא טרח לחפש אם יש במלאי של חנות אחרת ברשת, כי מסתבר שבכפר סבא כן מצאו את הכרטיס המבוקש

תודה לאל שיש פה עוד שני אנשים נורמלים שקובלים כנגד ההתנפלות שלוחת הרסן על פותח הדיון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ידעתי שחצי מהפורום הם שתולים של- RSM!

הבנאדם עמד לשלם 5000 ש"ח על מערכת שתשרת אותו לכמה שנים טובות, קחו בחשבון שקונים מערכת שלמה סביר להניח שבאיזה שלב נזקקים לאחריות על אחד החלקים. הלקוח הרגיש שהוא לא מקבל שירות אדיב ונעים אז איך הוא יכול להאמין שבבוא היום שהוא ייצתרך אחריות הם יתנהגו אחרת? לא כל יום קונים מחשב חדש ושקונים כבר זה צריך להיות בתחושה טובה ולא שעושים לך טובה!! אני לא אומר שהם לא ייתנו לו אחריות או אפילו שהם לא אדיבים אבל הוא כן חושב כך וזו זכותו המלאה. גם אם מיכול 30 לקוחות אחד יוצא לא מרוצה ובדעה שלילית, עדיין ניתן לומר כי החנות טובה אם כל שאר ה- 29 האחרים מרוצים! אבל אל תנסו לשכנע את אותו אחד שהוא לא בסדר. קורה שגם חנות עם מוניטין מפשלת! מפה שכל אחד ייקח את זה לאן שהוא רוצה ועשה נכון הבנאדם ששיתף בחוויה שעבר למען אילו שלא מכירים את החנות. מי שעבר חוויה הפוכה איתם מוזמן להציג את זה. בשביל זה קיים פורום.

אני אישית אם הייתי נעול על מפרט שהרכבתי, לא הייתי מוכן לקבל חלופה אחרת אלא אם כן היו נותנים לי את התחושה שאני מקבל דבר טוב יותר בשל לקיחת האחריות של החנות על דיווח מלאי שגוי. לוקח זמן להרכיב מפרט וגם אני קניתי מחשב לפני חודשיים ועברתי כמאט 5 חנויות עד שמאצתי בדיוק את מה שאני מחפש ובמחיר סביר. לא התחשק לי לשנות את המפרט שהרכבי שבועיים פה בפורום!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ידידי,

"הצעה" כשמה כן היא, היא רק הצעה ואינה מחייבת את הניצע לקבלה.

מאיפה הבאת שהוא שלל אותם בחריפות? זו סתם אינטרפרטציה שלך.

הוא לא שלל בחריפות, הוא פשוט סרב לקבל את ההצעה בהינתן שהבטיחו לו הבטחת שווא שהכל זמין.

תזכורת:

קראתי פעם נוספת מה כתב פותח הדיון בדף הראשון:

נציג החנות הבטיח בעת ההזמנה כי כל החלקים זמינים

ואח"כ התברר שזו היתה הבטחת שווא.

בנוסף לכך הוא בכלל לא טרח לחפש אם יש במלאי של חנות אחרת ברשת, כי מסתבר שבכפר סבא כן מצאו את הכרטיס המבוקש

תודה לאל שיש פה עוד שני אנשים נורמלים שקובלים כנגד ההתנפלות שלוחת הרסן על פותח הדיון.

בכל מקום קורה שנמצאים חסרים במלאי גם אחרי שנאמר ללקוחות "שהכל קיים". כאן בד"כ באה התנצלות המוכר והצעה לפתרון הבעיה, מכאן להגיע לדברים שנאמרו נראת לי דרך ארוכה.

לא נראה לי הגיוני שכשפותח השירשור סירב להצעה טובה יותר (לדברי הנציג, אך פותח השירשור לא טרח לציין את הפרטים), הנציג ישר תקף אותו שילך לבדוק "בפורומים המטופשים שלו...".

איך הנציג ידע שהוא חבר פורום כלשהו ? ושוב אני טוען שחסרים פרטים בסיפור, וחסרה לי תגובת החנות.

כפי שטענתי ההרגשה שלי שפותח השירשור לא שה תמים, נחכה לתגובה של החנות.

אגב,

בד"כ בפורום "העליהום" הוא על החנויות ולא על הלקוחות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מהניסיון הרב שלי מהחנות הזו אני אומר לכם מבחינת שרות ואחריות קנו רק ב RSM עזר לי אין ספור פעמים במחשב שלי שלא נקנה ממנו לממש אחריות {שהמחשב נקנה מחנות שנסגרה איזה נחת רוח יש לצוות גם עזרו לי וגם היתפנקתי עליהם אין כמו מיכאל }

לגבי ביטול עסקה אם אתה רוצה לבטל תבטל מה עוצר אותך ?

אישית אני מאז שRSM עזרו לי אני קונה את המחשבים של המשפחה וחברים רק מ RSM

ולמיכאל {REDSHARK] תמשיך להיות 10

בברכה

ארז

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכים איתך לגבי מיכאל. הוא ממש בסדר מכל הבחינות.

אבל זה לא כך בחנות שלהם בתל-אביב שם ביקשתי מידע בקשר להזמנת מחשב ונתקלתי בקוצר רוח בלתי נעים

(בשיחה קצרה, לא שהייתי נודניק) שגרם לי מיידית לפנות לכפר-סבא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברצוני לסיים את הסיפור ולעדכן את כל מי שהתעניין

ביום חמישי דיברתי עם אחד המנהלים של החנות ואמרתי לו שאני עדיין מעוניין לבטל את העשקה. המנהל ענה שאקבל את כל הכסף בחזרה ללא תשלום של דמי הביטול.

הוא גם אמר שהמקרה אינו מייצג והחנות אכן נותנת שרות טוב ואמין.

לסיכום

חבל שהיה מה שהיה, לי היה נוח לקנות בחנות הזאת, אבל המקרה הספציפי הזה הרס לי את הרצון. אני באמת מקווה שאכן זה לא מייצג את התנהלות העניינים בחנות, ורוצה להאמין ששום לקוח אחר לא יעבור חווית שרות כזו.

אבל אני, מה לעשות, אקנה את המחשב בחנות טובה אחרת.

לידיעתכם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לחברי הפורום

להלן תגובת של אר אס אם למקרה הנדון :

לאחר בירור שנעשה מול הנציג מסניף תל אביב

הוחלט על זיכוי מלא של הלקוח למרות הזמנת פריטים מיוחדים עבורו.

אנו מתנצלים על המקרה, בבירור שנעשה מול איש המכירות , התנצל וגם הסביר שהיה נתון בלחץ.

את התנהגותו אנו כמובן מגנים.

אך מכיוון שכולנו בני אדם לכולנו יש ימים טובים וגם מעט פחות טובים ,

לכן אני חושב שיש לקחת בהבנה את הסיפור.

אנו מצטערים על המקרה וכמובן שהלקחים ילמדו,

חברתנו תמיד שמחה ללמוד מטעויות ולתקנם.

חברת RSM, עושה מאמץ רב בלתת את השירות הטוב ביותר שאפשר.

ותמשיך להעניק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר שניתן .

אני, כבעל החברה רוצה להצטער אישית על המקרה הנתון.

כמובן שזהו אינו מקרה מייצג ברמת השירות שלנו.

מיכאל

אר אס אם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע מה בדיוק נאמר וכיצד התנהלו חילופי הדברים, באיזו רוח וכו'. ברור שמוכר בחנות לא אמור לומר ללקוח "אל תחזור אלינו" . אבל גם הוא בן אדם ופליטת פה מקרית אינה צריכה להעיד על תרבות אלא אם חוזרת ונשנית.

יחד עם זאת, קורה ויכול לקרות שבמחשב רואים רמת מלאי , מבטיחים ללקוח ואחר כך לאחר יום או יומיים כשבאים לספק רואים שהפריט לא נמצא. מתנצלים ומציעים פריט חלופי באותה רמה תיפקודית.

אם ביקשת כרטיס מסך מסוים מתוצרת X והציעו לך כרטיס כזה מתוצרת Y, זו לא סיבה לביטול כל העיסקה.

אם לא הציעו לך כלל כרטיס מקביל ברמה ובביצועים, אכן יש מקום לשקול רכישת הכרטיס במקום אחר או שינוי וביטול העיסקה. אם כל כך חשוב לקנות הכל במקום אחד כחבילה כוללת. אבל הכל בגישה חיובית ולא בנימה שלילית. אל תשכח שגם החנות סביר שהשקיעה בהבאת הפריטים בשבילך ולפי האיפיון שלך.

מנסיון אישי אעיד כי היחס, המקצועיות וההגינות של אנשי RSM יכולים להיות דוגמא חיובית לאחרים (במיוחד מיכאל בכפר סבא).

לא יודע מי בדיוק מאכלס את החנות בתל אביב אבל האנשים בכפר סבא ראויים לתשבחות הן על מקצועיות והן על יחס ושירותיות.

לכן התלונה הזו מוזרה מאד. הנכונות לבטל עיסקה בלא דמי ביטול שזכותם לגבות כחוק רק מעידה על כך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החלטתו ותגובתו של מיכאל בהחלט מעידה על רצון לתקן ליקויים ולשים את שביעות רצון הלקוח מחוויית הקניה אצלם במקום הראשון,

ואני מעריך זאת מאד, ובהחלט אתן לכך משקל בבחירת החנות ברכישות הבאות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדוור האחיד שמפריא לי בכל עסיפור אזה זה קמות שגיעות החתיב , נראה לי נשבר בתרד' הזה שיא עולם! :xyxthumbs:

חברה מעט תשומת לב לכתיב שיהיה נעים לקרוא ויעיד על רמה מקצועית יותר (בעיקר פותח התרד').

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...