nec_000 פורסם 2020 באוקטובר 26 מחבר Share פורסם 2020 באוקטובר 26 עוד שקף דומה לשראינו קודם, אבל מידע יותר מלא בכל השורות בהשואה ל- 3080/3090 (הפעם אין חורים): 1 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
af db creid פורסם 2020 באוקטובר 26 Share פורסם 2020 באוקטובר 26 DirectML מעולם לא הצליח כמו DirectX. הסיבות יכולות להיות רבות, לדעתי שילוב של זה שבניגוד לתעשיית המשחקים בML עובדים בעיקר עם לינוקס, ביחד עם זה שהיא פשוט לא הייתה הטכנולוגיה הראשונה. אפילו OPENCL באה לפניה אם אני לא טועה. משתמשים בזה בעיקר במכשירי קצה כשלא בהכרח יש לך חומרה מתאימה. אני לא מבין מה הקשר לDLSS. יש Ray Tracing בDX12, עם fallback של תוכנה באדיבות מיקרוסופט, אבל לפי הביצועים של דור RTX2000 שמומש בחומרה אני יכול לנחש כמה נהדר יהיה מימוש בתוכנה... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
af db creid פורסם 2020 באוקטובר 26 Share פורסם 2020 באוקטובר 26 ציטוט של nec_000 עוד שקף דומה לשראינו קודם, אבל מידע יותר מלא בכל השורות בהשואה ל- 3080/3090 (הפעם אין חורים): מעניין - או מתחת ל3080 או מעל ה3090... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Hiiram פורסם 2020 באוקטובר 26 Share פורסם 2020 באוקטובר 26 ציטוט של af db creid DirectML מעולם לא הצליח כמו DirectX. הסיבות יכולות להיות רבות, לדעתי שילוב של זה שבניגוד לתעשיית המשחקים בML עובדים בעיקר עם לינוקס, ביחד עם זה שהיא פשוט לא הייתה הטכנולוגיה הראשונה. אפילו OPENCL באה לפניה אם אני לא טועה. משתמשים בזה בעיקר במכשירי קצה כשלא בהכרח יש לך חומרה מתאימה. אני לא מבין מה הקשר לDLSS. יש Ray Tracing בDX12, עם fallback של תוכנה באדיבות מיקרוסופט, אבל לפי הביצועים של דור RTX2000 שמומש בחומרה אני יכול לנחש כמה נהדר יהיה מימוש בתוכנה... https://wccftech.com/amd-radeon-vii-excellent-result-directml/ אתה יכול לקרוא ולהתרשם מפה. זה מה שמצאתי מחיפוש קצרצר בגוגל. https://www.tomshardware.com/news/amd-radeonvii-dlss-competition,38465.html קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nec_000 פורסם 2020 באוקטובר 26 מחבר Share פורסם 2020 באוקטובר 26 (נערך) ציטוט של af db creid מעניין - או מתחת ל3080 או מעל ה3090... בהחלט מעניין.... זה תלוי ב- API השונים כמו שזה נראה ... יש שמה DX11 ואחד DX12 נערך 2020 באוקטובר 26 על-ידי nec_000 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
af db creid פורסם 2020 באוקטובר 26 Share פורסם 2020 באוקטובר 26 אולי. לא התנסיתי עם DIRECTML. אבל זו לא הנקודה: גם אם DIRCETML יהיה טוב פי אלף מCUDA (ואני בספק), פשוט לא משתמשים בו. בדיוק כמו שאפילו שOPENGL הוא cross-platform וטוב לא פחות מDirectX, לא משתמשים בו (יחסית). בהקשר הזה אני אוהב את התשובה הזו מStackExchange: https://softwareengineering.stackexchange.com/a/88055/366741. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
af db creid פורסם 2020 באוקטובר 26 Share פורסם 2020 באוקטובר 26 ציטוט של nec_000 יש שמה DX11 ואחד DX12 איפה אתה רואה את זה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
af db creid פורסם 2020 באוקטובר 26 Share פורסם 2020 באוקטובר 26 ותוכל לספר לנו באיזה משחקים מהם מימשו ray-tracing? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nec_000 פורסם 2020 באוקטובר 26 מחבר Share פורסם 2020 באוקטובר 26 FireStrike DX11 Timespy DX12 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Hiiram פורסם 2020 באוקטובר 26 Share פורסם 2020 באוקטובר 26 ציטוט של af db creid אולי. לא התנסיתי עם DIRECTML. אבל זו לא הנקודה: גם אם DIRCETML יהיה טוב פי אלף מCUDA (ואני בספק), פשוט לא משתמשים בו. בדיוק כמו שאפילו שOPENGL הוא cross-platform וטוב לא פחות מDirectX, לא משתמשים בו (יחסית). בהקשר הזה אני אוהב את התשובה הזו מStackExchange: https://softwareengineering.stackexchange.com/a/88055/366741. הנקודה שלנו אף פעם לא נגעה אחת בשנייה. זרקתי השערה בהתבסס על מאמר שקראתי בעבר על איך AMD יכולים לשלב DLSS-like conecpt בתוך הארכיטקטורה שלה, אף אחד לא אמר שזה בהכרח יהיה הפיתרון או שבהכרח יהיה לה משהו כמו DLSS. זה ש-AMD לא מושקעת ברמת קוד ותיכנות כמו NVIDIA זה משהו שגם אנשים שלא בקיאים בנושא יכולים לדעת (מספיק לראות כמה פיצ'רים טכנולוגיים יש לה במשחקים, החל מפיזיקס, להיירוורקס, ל-DLSS, אבל גם לריי טרייסינג). אני חושב שאנשים רוצים לראות מ-AMD קודם "התחלה של", שיהיה להם איזשהו בסיס שאפשר ליצוק עליו דברים בעתיד. ריי טרייסינג הולך להיות דבר גדול בדור הבא של הקונסולות, אבל גם DLSS יכול לעזור להן לגבש ולדחוס פיקסלים מבלי לאבד הרבה פריימים - (זו למשל אחת מהתיאוריות שלי על איך נינטנדו יכולה לקחת את הארכיטקטורה המובייל-like שלה עם הסוויץ', ולאפשר אפסאמפלינג ל-1440p בכותרים מסוימים, באמצעות פיצ'ר כמו DLSS). אם אכן יהיה דבר וכזה ואכן ישתמשו בו (או שלא) בתצורה הזו, נחכה ונראה. אנחנו רק מעלים רעיונות כרגע. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
af db creid פורסם 2020 באוקטובר 26 Share פורסם 2020 באוקטובר 26 אם ככה - השערה - בדגש על השערה - שלי - זה הRT. DX12 תומך בו ו11 לא: אם הוא ממומש במשחק, ובלי DLSS, זה בהחלט עשוי לגרום לירידת ביצועים, כמו שראינו בדור 2000. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nec_000 פורסם 2020 באוקטובר 26 מחבר Share פורסם 2020 באוקטובר 26 מאד מעניין ודי אופטימי בשלב הזה: קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Hiiram פורסם 2020 באוקטובר 26 Share פורסם 2020 באוקטובר 26 ציטוט של nec_000 עוד שקף דומה לשראינו קודם, אבל מידע יותר מלא בכל השורות בהשואה ל- 3080/3090 (הפעם אין חורים): אני רואה שבאופן מסורתי FSU עובד לטובת AMD. גם ה-5700XT נראה נהדר בהשוואה ל-2070S בשקופית כזו. העניין המעניין פה מבחינתי הוא נושא רוחב הפס וכמה בבדיקות סינתטיות כאלה העניין ישפיע מול 3080 ו-3090. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
af db creid פורסם 2020 באוקטובר 26 Share פורסם 2020 באוקטובר 26 בבדיקה, time spy הופעל עם ray tracing? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Hiiram פורסם 2020 באוקטובר 26 Share פורסם 2020 באוקטובר 26 ציטוט של af db creid בבדיקה, time spy הופעל עם ray tracing? לא חושב שציינו, אבל באחת מהדגימות המוקדמות של אחד מכרטיסי BIG NAVI (לא ידוע איזה), ב-Port Royal ב-4K עם ריי טרייסינג, אלו היו התוצאות: קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts