MrHicUp - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

MrHicUp

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    356
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

אודות MrHicUp

  • יום הולדת 01/02/1977

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של MrHicUp

Zone Freak

Zone Freak (3/6)

4

דירוג

  1. 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? 8K חריגה עד 200 ש"ח 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? משחקים: Call Of Duty ושות' 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? מסך+סט עכבר ומקלדת גיימינג+רמקולים מסך 24/27 , מה שיכנס בתקציב. 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? 6 מתוך 10 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? עבור ילד בר מצווה, תן בRGB 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? הרכבה, ללא מערכת הפעלה 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. אזור רמה"ג, חנות tms , אבל מוכן לשמוע גם על אחרים. 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? כמה שיותר מהר 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות:
  2. סופית הוחלט על נייח. מקווה שזה עושה לך סדר. מאחר ואני לא מבין בתחום, אשמח להתאמה של כרטיס מסך לצרכים.(לא כולל עריכת ווידאו) גם מסך כדאי שיהיה בLEVEL יותר גבוהה מהסטנדרט עבור עריכה גרפית. לגבי WACOM, אבדוק בעצמי, אעשה סקר בעניין. תודה
  3. 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? 15K (נראה לי אוברקיל) 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? עריכה גרפית עיצוב אופנה לא וידאו - למטרת פרנסה 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? מסך מסך 27, סט אלחוטי מקלדת/עכבר, מדפסת צבעונית(כ100 הדפסות בחודש) 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) לא 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? 6 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? אין צורך בשום אורות ושופוני, רצוי גודל שיאפשר אוורור טוב (במידה ולא יבחר מחשב נייד) 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? לא 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. TMS ומקביליהם, לא מכיר את כל השמות, לבקשת המשתמשת גם KSP 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? כמה שיותר מהר 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? לא 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) אם נלך על מחשב נייד אז תחנת עגינה, WACOM 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: אני מצטט את בקשתה של המשתמשת: "אני עובדת עם תוכנות של adobe, אילוסטרטור, פטושופ, אינדזיין, פרסקו... והרבה פעמים צריך להחזיק הרבה קבצים כבדים פתוחים בו זמנית. הייתי רוצה לקנות בנוסף מסך גדול וטוב ומדפסת-סורק ו wacom אני גם הייתי רוצה להתארגן על הכל יחסית מהר ולכן חשבתי להגיע פיזית לחנות. אני אשמח להמלצות, הרבה תודה." איזה מסך הייתם ממליצים לצרכים האלו בגודל 27? אז עכשיו אני יודע מה זה WACOM... זה משטח עם עט שמשרטטים עליו, מחפשת כזה בגודל A4 איכותי מחיר עלות תועלת טוב. אז אני מניח שאם היא מתעסקת בעיצוב אופנה ולא בוידאו ורנדורים המחיר יכול להיות משמעותי נמוך יותר. מה שחשוב זה הרבה זיכרון כי יהיו הרבה טאסקים פתוחים בו זמנית. השאלה העיקרית האם מחשב נייד או נייח? לדעתי נייד במקרה הזה יותר ישרת אותה וכך תוכל גם לקחת אותו איתה בימים שלא עובדת מהבית. להכליל בתקציב את תחנת העגינה ושאר הציוד ההיקיפי, אם יודעים מה זה WACOM, אשמח גם כן להמלצה. מחשב נייד ירכש מכל חנות יבואן רשמי + 3 שנים באתר לקוח, העדפה לKSP בהינתן בדיקת מלאי. תודה רבה עריכה: חבר שעוסק בתחום הצילום המליץ כם על Macbook Pro, אז אולי 15K לא כזה אוברקיל עם כל הציוד ההיקיפי....?
×
  • צור חדש...