RDNA2 מעבר לסבוב, המידע הכי עדכני - עמוד 7 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

RDNA2 מעבר לסבוב, המידע הכי עדכני


nec_000
 Share

Recommended Posts

  • תגובות 340
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

תמונות מצורפות

DirectML מעולם לא הצליח כמו . הסיבות יכולות להיות רבות, לדעתי שילוב של זה שבניגוד לתעשיית המשחקים בML עובדים בעיקר עם , ביחד עם זה שהיא פשוט לא הייתה הטכנולוגיה הראשונה. אפילו OPENCL באה לפניה אם אני לא טועה. משתמשים בזה בעיקר במכשירי קצה כשלא בהכרח יש לך חומרה מתאימה.

 

אני לא מבין מה הקשר לDLSS. יש Ray Tracing בDX12, עם fallback של תוכנה באדיבות , אבל לפי הביצועים של דור RTX2000 שמומש בחומרה אני יכול לנחש כמה נהדר יהיה מימוש בתוכנה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של af db creid

DirectML מעולם לא הצליח כמו DirectX. הסיבות יכולות להיות רבות, לדעתי שילוב של זה שבניגוד לתעשיית המשחקים בML עובדים בעיקר עם לינוקס, ביחד עם זה שהיא פשוט לא הייתה הטכנולוגיה הראשונה. אפילו OPENCL באה לפניה אם אני לא טועה. משתמשים בזה בעיקר במכשירי קצה כשלא בהכרח יש לך חומרה מתאימה.

 

אני לא מבין מה הקשר לDLSS. יש Ray Tracing בDX12, עם fallback של תוכנה באדיבות מיקרוסופט, אבל לפי הביצועים של דור RTX2000 שמומש בחומרה אני יכול לנחש כמה נהדר יהיה מימוש בתוכנה...

https://wccftech.com/amd-radeon-vii-excellent-result-directml/

אתה יכול לקרוא ולהתרשם מפה. זה מה שמצאתי מחיפוש קצרצר בגוגל.

https://www.tomshardware.com/news/amd-radeonvii-dlss-competition,38465.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי. לא התנסיתי עם DIRECTML. אבל זו לא הנקודה: גם אם DIRCETML יהיה טוב פי אלף מCUDA (ואני בספק), פשוט לא משתמשים בו. בדיוק כמו שאפילו שOPENGL הוא cross-platform וטוב לא פחות מDirectX, לא משתמשים בו (יחסית). בהקשר הזה אני אוהב את התשובה הזו מStackExchange: https://softwareengineering.stackexchange.com/a/88055/366741.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של af db creid

אולי. לא התנסיתי עם DIRECTML. אבל זו לא הנקודה: גם אם DIRCETML יהיה טוב פי אלף מCUDA (ואני בספק), פשוט לא משתמשים בו. בדיוק כמו שאפילו שOPENGL הוא cross-platform וטוב לא פחות מDirectX, לא משתמשים בו (יחסית). בהקשר הזה אני אוהב את התשובה הזו מStackExchange: https://softwareengineering.stackexchange.com/a/88055/366741.

הנקודה שלנו אף פעם לא נגעה אחת בשנייה. זרקתי השערה בהתבסס על מאמר שקראתי בעבר על איך יכולים לשלב DLSS-like conecpt בתוך הארכיטקטורה שלה, אף אחד לא אמר שזה בהכרח יהיה הפיתרון או שבהכרח יהיה לה משהו כמו DLSS. זה ש- לא מושקעת ברמת קוד ותיכנות כמו NVIDIA זה משהו שגם אנשים שלא בקיאים בנושא יכולים לדעת (מספיק לראות כמה פיצ'רים טכנולוגיים יש לה במשחקים, החל מפיזיקס, להיירוורקס, ל-, אבל גם לריי טרייסינג).

 

אני חושב שאנשים רוצים לראות מ- קודם "התחלה של", שיהיה להם איזשהו בסיס שאפשר ליצוק עליו דברים בעתיד. ריי טרייסינג הולך להיות דבר גדול בדור הבא של הקונסולות, אבל גם יכול לעזור להן לגבש ולדחוס פיקסלים מבלי לאבד הרבה פריימים - (זו למשל אחת מהתיאוריות שלי על איך יכולה לקחת את הארכיטקטורה המובייל-like שלה עם הסוויץ', ולאפשר אפסאמפלינג ל-1440p בכותרים מסוימים, באמצעות פיצ'ר כמו DLSS).

אם אכן יהיה דבר וכזה ואכן ישתמשו בו (או שלא) בתצורה הזו, נחכה ונראה. אנחנו רק מעלים רעיונות כרגע.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של nec_000

עוד שקף דומה לשראינו קודם, אבל מידע יותר מלא בכל השורות בהשואה ל- 3080/3090 (הפעם אין חורים):

 

image.thumb.png.e7a09a25eb0d577de81e473fa1a1a454.png

אני רואה שבאופן מסורתי FSU עובד לטובת . גם ה-5700XT נראה נהדר בהשוואה ל-2070S בשקופית כזו. 

העניין המעניין פה מבחינתי הוא נושא רוחב הפס וכמה בבדיקות סינתטיות כאלה העניין ישפיע מול 3080 ו-3090.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח
דיון זה נעול לתגובות חדשות.
 Share


×
  • צור חדש...