בעיה עם השרות של IQPC א.מחשבים ודעתכם בנושא (תג&#149 - עמוד 7 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה עם השרות של IQPC א.מחשבים ודעתכם בנושא (תג&#149


Jules Winnfield

Recommended Posts

לא רק שמטרת הרשמתך לאתרנו היא נתינת גיבוי לחברך ותו לא, אתה מסרב להבין שעל הרוכש מוטלות חובות בדיוק כפי שעל החנות מוטלות חובות אחרות. בתור רוכש סביר הוא צריך (לא רצוי ולא מצוי, צריך!) לקרוא את התקנון כאשר הוא רוכש מחשב באלפי שקלים ומאוד כדאי שישים לב לשלט שמציין את מדיניות החזרת המוצרים יחד עם מדיניות התיקונים של החנות.

עצוב שאתה חושב שנרשמתי בגלל זה.

לראשונה ראיתי את האתר ונורא אהבתי את הידע הרחב של האנשים והמגוון הרחב שמוצג פה.

חבל שככה אתה מעריך את האתר שלך.

בכל מקרה נראה לי שהאשכול מיצה את עצמו ויש צורך לנעול אותו. זה סתם יורד לרמות רדודות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 207
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

גם אני לא מזמן הזננתי חלקים אצלהים לא רק שהם חייבו אותי על גוביינא כשבכלל שילמתי בסופו של דבר דרך האשראי אלה גם שלחו לי יותר זולות ממה שהזמנתי וחייבו אותי בחשבונית על הזכרונות היותר יקרים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין מה לראות כאן - פותח הדיון הסביר את עמדתו, קיבל תשובה מהחנות והבעיה נפתרה לשביעות רצונו (למרות שהוא מרוצה חלקית). איני רואה סיבה להשאיר את הדיון פתוח ולכן הוא ננעל.

במידה ו-IQPC ו/או פותח הדיון ירצו להוסיף משהו חדש לדיון, הם מוזמנים לפנות אליי או אל חבר צוות אחר בהודעה פרטית או ע"י כפתור "צור קשר" בתחתית העמוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכולם !

שבת שלום !

הרבה זמן לא ביקרתי כאן, ומעכשיו אני אשתדל להגיב לעיתים קרובות יותר – ולשתף ולעזור לחברי הפורום מניסיוני האישי.

מה שרציתי להשיג בגילוי דעת זה לתת את דעתי והרגשתי האישית לגבי שהועלה בפורום לפני כיומיים.

נתקלתי כבר בעבר שהפורום משמש ככלי ניגוח. אני חושב שמקרים כאלה לא תורמים לפורום.

אני תומך בגילוי נאות , וירידה לעומק העניין לכל מקרה ומקרה.

הרגשתי הייתה שהתגובה לא באמת נועדה לספר סיפור מקרה, אלא כדי לעורר קונוטאציה שלילית, וכדי "לנגח" בחנות.

מה בטוח ועליו אין ספק – כולנו בני אדם, וכולנו לעיתים טועים. אין ספק שמדובר בעניין של קצר בתקשורת.

לא הייתה שום כוונה להגיע למצב הנ"ל עם הלקוח , לא ברמה העיסקית – ובטוח שלא ברמה האישית.

האמת יש לי הרבה מה להגיע במקרה הנ"ל , אך אני אחסוך את זה מדפי הפורום. אין שום סיבה להתנגחויות על גבי הפורום.

את הבעיה הספציפית פתרתי בצורה הכי טובה והוגנת אל מול הלקוח בשיחה ב - 4 עיניים.

כרגע מה שחשוב לי להשיג ממקרה זה , במיוחד כמנהל החנות - זה הפקות מסקנות לעתיד, כדי שמקרים אלו לא יישנו.

אני אדאג להעלות לפורום את הטופס החדש של "כניסת מחשב לתיקון במעבדה" לאתר, וכן להסביר בפרוטרוט את הנהלים החדשים, כדי שיהיה גילוי נאות, ובמידה ולמשתמשים שי הערות/הארות בנושא – אשמח לשמוע כדי שנוכל לשפר.

אני עדיין חושב שבמקרה הנ"ל על הלקוח ברמת העיקרון היה צריך לשלם, מה שאני יכול להגיד מניסיון זה שמירב האנשים הנורמטיביים היו משלמים בגין התיקון הנ"ל.

במקרה הנ"ל אכן היו מס' טעויות מנהלתיות מצד החנות, שיילמדו בקפידה – כדי למנוע הישנות מקרים כאלה בעתיד.

אני חושב שתמחור המעבדה שלנו הם הגונים ביותר. עניין שכזה הוא עניין שלא במסגרת אחריות.

עם כל הכבוד לחלק מהתגובות - עניין של ניקוי מגעים זה לא עניין של מה בכך. לבוא ולבודד את הבעיה, ולהגיד חד משמעית שהבעיה כרוכה רק בזה דורש מערך בדיקות נרחב - וזה ממש לא עבודה של מספר דקות.

אני רוצה להודות מקרב לב ללקוחות קיימים שלנו, וכן למשתמשים מהפורומים שהתקשרו אלינו או שלחו אלינו מיילים - ויידעו אותנו לגבי הנ"ל, ו - "דרשו" מאיתנו להעלות תגובה מסודרת שלנו.

חלק ממשתמשי הפורום שמכירים אותי ואת צוות החנות בצורה אישית - יודעים במי המדובר, ומיהו "ההון האנושי" שעובד בחנות, ושכל מטרתינו היא להביא משהו אחר וטוב יותר לשוק החומרה הישראלי.

לבוא ולהכפיש בצורה כזו אנשים ישרים וחברה שמוציאה כל חודש עשרות לקוחות מרוצים

במחי יד – לא נראה לי שזה הוגן לסיטואציה.

כמה דברים קטנים לגבינו - שיטת השיווק שלנו כנה ביותר, ומבוססת על ההמלצות הכנות של אנשים שנהנו מחויית הרכישה לפני ואחרי. אנחנו כנים בהמלצתינו המקצועיות, אנחנו לא מנסים לקדם יבואנים כאלה ואחרים, וכן לא מוצרים מסוימים. כל לקוח שמגיע עם בקשה להצעת מחיר, מקבל את המפרט המותאם בצורה הכי טובה לצרכיו !

אין ספק לגבי אמינות הרכיבים שאנחנו עובדים איתם (יבואנים רשמיים בלבד, ומוצרים חדשים), וכן לגבי בקרת האיכות שאנחנו מבצעים למחשב (למחשב חדש, וכן למחשב שנכנס אלינו לתיקון), וכן רמת וטיב השירות ללקוח (לפני ואחרי הרכישה).

מעכשיו אני תמיד זמין בשבילכם במייל הבא – iqpc4u@gmail.com

מייל זה נפתח בשביל הדעות שלכם והארות שלכם, כאמור :"מכל מלמדיי השכלתי".

אני אשמח לקבל כל תגובה רלוונטית למייל, אני מבטיח לענות לכל אחד ואחד (בטוח שלא במיידי, אך כ"א יקבל את התגובה הכי רצינית וישרה).

שיהיה לכולם סוף שבוע נעים !

יאיר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואלה. נחמד. אני אישית חושב שברמת העיקרון... טוב, לא באמת. הלקוח אמר (יכול להיות שהוא לא אמר בגרסא שלך) משהו בסגנון "למה שאני לא אשאיר רק את החלקים שאני חושב שפגומים כי אין לי אחריות על שאר החלקים". זהו. סוף הסיפור. אם היתה לי מעבדת מחשבים, יש לי הרגשה שהייתי יכול לבדוק רק את החלקים ב5 דקות עבודה. למען האמת, עם התקלה שהוא דיווח עליה, שמופיעים בהם צפצופים, רק פירוק של החלקים שהוא חושב שפגומים, (בטוח היה לי אחד שיכלת לתת לו ל5 דקות) יכלו להראות על מקור הביעה, עם חיבור של הקופסא בלבד לחשמל.

אבל אתה אמרת (עוד פעם, לפי גרסתו) "תשאיר את הכל".

הוא השאיר את הכל.

סוף הסיפור. משם והלאה, כל דבר שלא היה קורא היה מסתכם בגזלנות\רמאות שלכם.

זה לפחות מנקודת המבט שלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שזה מצויין שחנויות יהיו מודעות לפרסום שלילי שיהיה עליהן עקב שירות גרוע.

אם הפרסום מוטעה, תגיב ואנשים יראו את שני הצדדים, אבל להגיד שזה "לא מוסיף לאתר",

זה מאוד אינטרסנטי וחתרני, כי אתה לא קובע מה טוב לאתר, הגולשים ומנהלי האתר קובעים זאת.

אני למשל רואה את השמות שקופצים פה בד"כ ואני שמח שיש לי אפשרות לקבל אזהרות לגבי החנויות האלה.

סורי, זה המחיר שאתה משלם כשאתה לא נותן שירות ראוי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עד כמה שהבנתי פשוט הייתם צריכים להבהיר לו שהשארת כל המחשב לתיקון תעלה לו 150 ש"ח לשעה(משום שישנם חלקים במחשב שאינם במסגרת האחריות) ולא לסמוך על כך שיידע זאת לבד עפ"י תקנונים/הודעות ש- 95% מהאנשים לא באמת קוראים אותם כשהם רוכשים מוצר(וזה לא בסדר מצד הלקוח).

זהו סכום כספי לא מבוטל וחשוב להדגיש זאת ישירות בפני הלקוח לפני שהולך להיעשות טיפול(זה בדיוק עניין של כמה שניות, ויכול לחסוך הרבה אי הבנות ועוגמת נפש).

אגב, אם כל המחשב היה נקנה אצלכם(וישנה עליו אחריות בתוקף) עדיין שעת עבודה/תיקון במעבדה הייתה כרוכה בתשלום במידה ונמצאו חלקים פגומים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לצורך העניין לפני שאני מגיב על התלונה ועל הגילוי דעת כאן, ארצה לקשר שוב לביקורת הסותרת שכתבתי לפני כטיפה פחות מחצי שנה פה- http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=444872.0

בתקנון של החנות מצויין שבמידה ומתברר שתקלה מסויימת נובעת מתוך רשלנות או חוסר ידע של הלקוח ולא במסגרת האחריות ידרש תשלום על התיקון.

תקנון, עד כמה שכולנו מרבים לדלג עליו הוא דבר שחשוב לקרוא כי בסופו של דבר אתה מסכים לו. הסעיף הזה מצויין בתקנון באופן בולט.

אז קודם כל אי אפשר לבוא בתלונות על ליידע. כמובן שזה פלוס נחמד ליידע את הלקוח על דברים מהתקנון שלהם הוא במילא הסכים, אבל מפה ועד להשמיץ חנות בגלל זה...

כשאתה מנסה לאתר בעיה אתה קודם כל בודק את כל האופציות שישנן עד שאתה מגיע למקור הבעיה, וזה לגמרי במסגרת הטיפול לכן אף אחד מהצדדים לא אשם ויש צורך בתשלום על שעת עבודה.

באופן כללי, בהמשך לביקורת שכתבתי, גם אני נתקלתי בבעיה מסויימת עם מחשב שקניתי (ככל הנראה בעית מתחים- עדיין לא ידוע) וזה עדיין בטיפול, טיפה מושהה אבל עוד לא הגיע לסופו- החנות עזרה ובדקה את המחשב ללא כל בעיות. לצורך העניין עדיין לא הגענו לשורש הבעיה אבל אני זכיתי לתמיכה מהחנות.

אין טעם לעשות פיל מנמלה ולנצל את "הבמה" הזו בשביל להרחיק לקוחות מחנות שלדעתי ומנסיוני היא לא פחות ממעולה.

ברמת העיקרון, טעויות קורות וטאקלים קטנים מתפלקים פה ושם- אף אחד לא מושלם. אני רק רוצה להזכיר את החנויות האחרות שלא אעלה את שמם פה שכמעט לכל אחד יצא להתקל בשירות המזוויע שלהם ובמסע המהנה-משהו של ניצול אחריות- ובמקרה דומה תשלום שהוא הרבה יותר מרק 150 ש"ח.

מי שרוצה בסופו של דבר להקשיב ולא ישר ללכת אחרי העדר מוזמן לבדוק את העובדות.

מדובר בביקורת רעה אחת כנגד כמה טובות.

שבת שלום.

עריכה- "לטענת סמיון תקנון זה אינו היה קודם לכן ומבחינתו תלינו אותו באותו היום כשאר בא לאסוף את המחשב- כמובן שאין זה נכון."

הייתי עד לכך שהתקנון קיים לפחות מלפני חצי שנה. מעבר לחצי שנה אין לי מושג אך לדעתי הוא קיים שם הרבה לפני המקרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לצורך העניין לפני שאני מגיב על התלונה ועל הגילוי דעת כאן, ארצה לקשר שוב לביקורת הסותרת שכתבתי לפני כטיפה פחות מחצי שנה פה- http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=444872.0

בתקנון של החנות מצויין שבמידה ומתברר שתקלה מסויימת נובעת מתוך רשלנות או חוסר ידע של הלקוח ולא במסגרת האחריות ידרש תשלום על התיקון.

תקנון, עד כמה שכולנו מרבים לדלג עליו הוא דבר שחשוב לקרוא כי בסופו של דבר אתה מסכים לו. הסעיף הזה מצויין בתקנון באופן בולט.

אז קודם כל אי אפשר לבוא בתלונות על ליידע. כמובן שזה פלוס נחמד ליידע את הלקוח על דברים מהתקנון שלהם הוא במילא הסכים, אבל מפה ועד להשמיץ חנות בגלל זה...

כשאתה מנסה לאתר בעיה אתה קודם כל בודק את כל האופציות שישנן עד שאתה מגיע למקור הבעיה, וזה לגמרי במסגרת הטיפול לכן אף אחד מהצדדים לא אשם ויש צורך בתשלום על שעת עבודה.

באופן כללי, בהמשך לביקורת שכתבתי, גם אני נתקלתי בבעיה מסויימת עם מחשב שקניתי (ככל הנראה בעית מתחים- עדיין לא ידוע) וזה עדיין בטיפול, טיפה מושהה אבל עוד לא הגיע לסופו- החנות עזרה ובדקה את המחשב ללא כל בעיות. לצורך העניין עדיין לא הגענו לשורש הבעיה אבל אני זכיתי לתמיכה מהחנות.

אין טעם לעשות פיל מנמלה ולנצל את "הבמה" הזו בשביל להרחיק לקוחות מחנות שלדעתי ומנסיוני היא לא פחות ממעולה.

ברמת העיקרון, טעויות קורות וטאקלים קטנים מתפלקים פה ושם- אף אחד לא מושלם. אני רק רוצה להזכיר את החנויות האחרות שלא אעלה את שמם פה שכמעט לכל אחד יצא להתקל בשירות המזוויע שלהם ובמסע המהנה-משהו של ניצול אחריות- ובמקרה דומה תשלום שהוא הרבה יותר מרק 150 ש"ח.

מי שרוצה בסופו של דבר להקשיב ולא ישר ללכת אחרי העדר מוזמן לבדוק את העובדות.

מדובר בביקורת רעה אחת כנגד כמה טובות.

שבת שלום.

לפני שנתיים הכנסתי את הרכב למוסך לצורך החלפת בולמים. סגרתי עם בעל המוסך על סכום מסויים. בעל המקצוע עשה את עבודתו וכאשר ניגשתי לשלם הסכום הסופי בקבלה היה גבוה משמעותית. שאלתי למה? סגרנו על סכום אחר! בעל העסק עונה עלי "אה המחיר שאמרתי לא כולל מע"מ" ומצביע על שלט קטן במשרדו עליו כתוב "המחירים אינם כוללים מע"מ". בחזרה לאירוע. מבחינת הנהלים החנות לא הייתה אמורה לציין בפניו שאם לא תימצא הבעיה הוא ידרש לשלם 150 ש"ח על כל שעת עבודה של טכנאי כי הדבר מצויין בתקנון החנות, אבל מן הראוי היה לציין זאת בצורה הברורה ביותר. אינטרס של העסק לחסוך לעצמו כאב ראש. מיותר לציין שאני יותר לא נכנס למוסך הזה. התרגיל שבעל העסק עשה היה חוקי אך מסריח. כנ"ל לגבי האירוע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז קודם כל אי אפשר לבוא בתלונות על ליידע. כמובן שזה פלוס נחמד ליידע את הלקוח על דברים מהתקנון שלהם הוא במילא הסכים, אבל מפה ועד להשמיץ חנות בגלל זה...

טענה שגויה.

דבר ראשון, הוא לא אמר שהוא הזמין דרך האתר. אולי הוא פשוט הגיע לחנות וקנה? דבר שני, אפילו אם הזמין דרך האתר לפני חצי שנה, זה עדיין לא פותר את החנות מהחובה ליידע את הלקוח מראש כשהוא מגיע עם המוצר, על עלות התיקון/הבדיקה.

לפני שנתיים הכנסתי את הרכב למוסך לצורך החלפת בולמים. סגרתי עם בעל המוסך על סכום מסויים. בעל המקצוע עשה את עבודתו וכאשר ניגשתי לשלם הסכום הסופי בקבלה היה גבוה משמעותית. שאלתי למה? סגרנו על סכום אחר! בעל העסק עונה עלי "אה המחיר שאמרתי לא כולל מע"מ" ומצביע על שלט קטן במשרדו עליו כתוב "המחירים אינם כוללים מע"מ". בחזרה לאירוע. מבחינת הנהלים החנות לא הייתה אמורה לציין בפניו שאם לא תימצא הבעיה הוא ידרש לשלם 150 ש"ח על כל שעת עבודה של טכנאי כי הדבר מצויין בתקנון החנות, אבל מן הראוי היה לציין זאת בצורה הברורה ביותר. אינטרס של העסק לחסוך לעצמו כאב ראש. מיותר לציין שאני יותר לא נכנס למוסך הזה. התרגיל שבעל העסק עשה היה חוקי אך מסריח. כנ"ל לגבי האירוע.

לא חוקי לא במקרה א' (שלך) ולא במקרה ב'.

במקרה א' , החוק קובע למתן שירות ללקוחות פרטים, הסכום חייב להיקבע כולל מע"מ.

במקרה ב' , החוק קובע שתקנון הרשום איפשהו, לא פותר את העסק מלידע באופן מלא על העלויות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שמחובת הלקוח להסתכל בתקנון לפני שהוא רוכש משהו- זה מה שאני תמיד עושה. זה לא נכון ולא הוגן לבוא בתלונות ולהשמיץ על דבר שכזה כל עוד לא קראת את התקנון. מבחינתי זה כמו להזמין מנה לא ברורה במסעדה בלי לקרוא ממה היא עשויה- ואחר כך לבוא בתלונות למלצר שלא יידע אותך שזה מכיל מצרך מסויים. הכל עניין של ציפיה- אז חנות מסויימת לא עומדת בציפיות שלך על כך שהם יידעו אותך, זה לא סיבה ללכת ולהשמיץ אותה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה לעשות לא כולם מוכשרים כמוך ומסוגלים לזכור בעל פה תקנון חודשים אחרי הרכישה. בעל העסק צריך לציין את הנקודות הרלוונטיות. אף אחד לא משמיץ את החנות. אנחנו מביעים דעה על סמך המידע שקיבלנו. אגב, אני יודע טוב מאד שאם היה מדובר בחנות אחרת שלא נציין הטיעונים שלך היו שונים לגמרי. על אובייקטיביות שמעת?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...