בעיה עם השרות של IQPC א.מחשבים ודעתכם בנושא (תג&#149 - עמוד 5 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה עם השרות של IQPC א.מחשבים ודעתכם בנושא (תג&#149


Jules Winnfield

Recommended Posts

סמיון , דווקא לי היה סיכום על משהו עם יאיר וכשדיברתי עם מנחם ואמרתי לו שסיכמתי את הדברים עם יאיר הוא אפילו לא פיקפק בזה (ויאיר לא היה שם כדי לאשר את המקרה)

אצלי לא אבל זה כבר לא משנה כי זה היה מזמן והעיניין נפתר,...

זה רק מוכיח שהם יודעים למזער נזקים.

בדיוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 207
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

שלום, מדבר טכנאי החנות של IQPC קודם כל אני רוצה להבהיר לכולם שהסיפור שסופר במקורו לא היה כפי שצויין, וגם לא התחרש בצורה זו.

יש להדגיש שהאחריות שניתנת על המחשב היא על החלקים ובמידה ויש תקלה באחד ממרכיבי המחשב, ולחנות יש כל זכות לגבות דמי בדיקה על המחשב במידה ואין תקלה על רכיב בעל אחריות ובעיקר שהבדיקה לוקחת זמן רב (יכול להגיע לכמה ימים).

לא ייתכן שכל לקוח יביא את המחשב לבדיקה וטוען שישנה בעיה בחומרה ולנוכח בדיקתנו אין בעיה, אנו חייבים לגבות ממנו דמי שירות מפני שהעבודה על המחשב עולה כסף

המחשב שקיבלנו ממנו לא היה לו שום בעיה ברכיבי המחשב , והוא התעקש על כך שיש בעיה ברכיבי המחשב ,עשינו בדיקה מקצועית ומקיפה על כל המחשב על מנת לאתר את בעיה (שלא קיימת בכלל) ולא נמצאה בעיה , ולכן הוא צריך לשלם על זמן העבודה, שהזמן שעבדנו על המחשב הוא לפחות כמה שעות טובות כדי לבדוק שהוא תקין במלואו!!!

המחשב נמצא לאחר כל הבדיקות המעמיקות שהוא תקין לחלוטין, ולכן אין כל קשר בין האחריות לגביית דמי בדיקה במידה והיה תקלה באחת ממרכיבי המחשב שהם באחריות, לא היה נדרש לשלם אפילו שקל אחד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום, מדבר טכנאי החנות של IQPC קודם כל אני רוצה להבהיר לכולם שהסיפור שסופר במקורו לא היה כפי שצויין, וגם לא התחרש בצורה זו.

יש להדגיש שהאחריות שניתנת על המחשב היא על החלקים ובמידה ויש תקלה באחד ממרכיבי המחשב, ולחנות יש כל זכות לגבות דמי בדיקה על המחשב במידה ואין תקלה על רכיב בעל אחריות ובעיקר שהבדיקה לוקחת זמן רב (יכול להגיע לכמה ימים).

לא ייתכן שכל לקוח יביא את המחשב לבדיקה וטוען שישנה בעיה בחומרה ולנוכח בדיקתנו אין בעיה, אנו חייבים לגבות ממנו דמי שירות מפני שהעבודה על המחשב עולה כסף

המחשב שקיבלנו ממנו לא היה לו שום בעיה ברכיבי המחשב , והוא התעקש על כך שיש בעיה ברכיבי המחשב ,עשינו בדיקה מקצועית ומקיפה על כל המחשב על מנת לאתר את בעיה (שלא קיימת בכלל) ולא נמצאה בעיה , ולכן הוא צריך לשלם על זמן העבודה, שהזמן שעבדנו על המחשב הוא לפחות כמה שעות טובות כדי לבדוק שהוא תקין במלואו!!!

המחשב נמצא לאחר כל הבדיקות המעמיקות שהוא תקין לחלוטין, ולכן אין כל קשר בין האחריות לגביית דמי בדיקה במידה והיה תקלה באחת ממרכיבי המחשב שהם באחריות, לא היה נדרש לשלם אפילו שקל אחד.

מנסיוני האישי עם דברים כאלה,

יכול להיות שאחרי כל זה הוא יקבל את המחשב שלו עם תקלה? ???

כי לי זה קרה, במשך שנתיים עד שהמעבדה החליטה סוףסוף להחליף את לוח האם הנוראי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום, מדבר טכנאי החנות של IQPC קודם כל אני רוצה להבהיר לכולם שהסיפור שסופר במקורו לא היה כפי שצויין, וגם לא התחרש בצורה זו.

יש להדגיש שהאחריות שניתנת על המחשב היא על החלקים ובמידה ויש תקלה באחד ממרכיבי המחשב, ולחנות יש כל זכות לגבות דמי בדיקה על המחשב במידה ואין תקלה על רכיב בעל אחריות ובעיקר שהבדיקה לוקחת זמן רב (יכול להגיע לכמה ימים).

לא ייתכן שכל לקוח יביא את המחשב לבדיקה וטוען שישנה בעיה בחומרה ולנוכח בדיקתנו אין בעיה, אנו חייבים לגבות ממנו דמי שירות מפני שהעבודה על המחשב עולה כסף

המחשב שקיבלנו ממנו לא היה לו שום בעיה ברכיבי המחשב , והוא התעקש על כך שיש בעיה ברכיבי המחשב ,עשינו בדיקה מקצועית ומקיפה על כל המחשב על מנת לאתר את בעיה (שלא קיימת בכלל) ולא נמצאה בעיה , ולכן הוא צריך לשלם על זמן העבודה, שהזמן שעבדנו על המחשב הוא לפחות כמה שעות טובות כדי לבדוק שהוא תקין במלואו!!!

המחשב נמצא לאחר כל הבדיקות המעמיקות שהוא תקין לחלוטין, ולכן אין כל קשר בין האחריות לגביית דמי בדיקה במידה והיה תקלה באחת ממרכיבי המחשב שהם באחריות, לא היה נדרש לשלם אפילו שקל אחד.

ובכל זאת היה צריך להודיע לו מראש שיכול להיות שהוא יצטרך לשלם על הבדיקה. כל חברה שמכבדת את עצמה נוהגת ככה. (היה לי נסיון אישי עם חברת החשמל ובזק שאמרו לי שאם יבוא טכנאי ויגלה שהבעיה לא אצלהם אני יחוייב בעלות הטכנאי)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום, מדבר טכנאי החנות של IQPC קודם כל אני רוצה להבהיר לכולם שהסיפור שסופר במקורו לא היה כפי שצויין, וגם לא התחרש בצורה זו.

יש להדגיש שהאחריות שניתנת על המחשב היא על החלקים ובמידה ויש תקלה באחד ממרכיבי המחשב, ולחנות יש כל זכות לגבות דמי בדיקה על המחשב במידה ואין תקלה על רכיב בעל אחריות ובעיקר שהבדיקה לוקחת זמן רב (יכול להגיע לכמה ימים).

לא ייתכן שכל לקוח יביא את המחשב לבדיקה וטוען שישנה בעיה בחומרה ולנוכח בדיקתנו אין בעיה, אנו חייבים לגבות ממנו דמי שירות מפני שהעבודה על המחשב עולה כסף

המחשב שקיבלנו ממנו לא היה לו שום בעיה ברכיבי המחשב , והוא התעקש על כך שיש בעיה ברכיבי המחשב ,עשינו בדיקה מקצועית ומקיפה על כל המחשב על מנת לאתר את בעיה (שלא קיימת בכלל) ולא נמצאה בעיה , ולכן הוא צריך לשלם על זמן העבודה, שהזמן שעבדנו על המחשב הוא לפחות כמה שעות טובות כדי לבדוק שהוא תקין במלואו!!!

המחשב נמצא לאחר כל הבדיקות המעמיקות שהוא תקין לחלוטין, ולכן אין כל קשר בין האחריות לגביית דמי בדיקה במידה והיה תקלה באחת ממרכיבי המחשב שהם באחריות, לא היה נדרש לשלם אפילו שקל אחד.

נכון בתנאי שאתם אומרים במפורש שהבדיקה תעלה כסף לפני קבלת המחשב. אי אפשר לבוא אחרי שסיימתם לעבוד ולהגיד "דרך אגב אתה חייב לנו 150 ש"ח". עסק מסודר לא עובד באופן כזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום, מדבר טכנאי החנות של IQPC קודם כל אני רוצה להבהיר לכולם שהסיפור שסופר במקורו לא היה כפי שצויין, וגם לא התחרש בצורה זו.

יש להדגיש שהאחריות שניתנת על המחשב היא על החלקים ובמידה ויש תקלה באחד ממרכיבי המחשב, ולחנות יש כל זכות לגבות דמי בדיקה על המחשב במידה ואין תקלה על רכיב בעל אחריות ובעיקר שהבדיקה לוקחת זמן רב (יכול להגיע לכמה ימים).

לא ייתכן שכל לקוח יביא את המחשב לבדיקה וטוען שישנה בעיה בחומרה ולנוכח בדיקתנו אין בעיה, אנו חייבים לגבות ממנו דמי שירות מפני שהעבודה על המחשב עולה כסף

המחשב שקיבלנו ממנו לא היה לו שום בעיה ברכיבי המחשב , והוא התעקש על כך שיש בעיה ברכיבי המחשב ,עשינו בדיקה מקצועית ומקיפה על כל המחשב על מנת לאתר את בעיה (שלא קיימת בכלל) ולא נמצאה בעיה , ולכן הוא צריך לשלם על זמן העבודה, שהזמן שעבדנו על המחשב הוא לפחות כמה שעות טובות כדי לבדוק שהוא תקין במלואו!!!

המחשב נמצא לאחר כל הבדיקות המעמיקות שהוא תקין לחלוטין, ולכן אין כל קשר בין האחריות לגביית דמי בדיקה במידה והיה תקלה באחת ממרכיבי המחשב שהם באחריות, לא היה נדרש לשלם אפילו שקל אחד.

ערב טוב לך

טענתו היתה שלא ידעתם אותו שאם לא תהיה תקלה באחד הרכיבים באחריות, אז הבדיקה תעלה כסף. ובכלל שנתנו לו את הרושם, שישאיר את כל המחשב, ואין כל בעיה בנושא. (לקוח ממוצע מבין מזה שזה לא עומד לעלות כסף)

לא התייחסת לטענה זו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אגב עשו לי בדיוק את אותו טריק מלוכלך עם מכונת הקפה שלי מברימאג.

באותו יום שקיבלתי את המכונה החלק של המקציף עף, אז חיכיתי חודש עד שהזמינו את החלק מחדש בהבנה שזה לא יהיה כרוך בתשלום כי זה התרחש ברגע שקיבלתי את המכונה, אבל הם דרשו ממני 40 ש"ח על חתיכת פלסטיק שחורה! :bash:

בקיצור עברו עוד חודש חודשיים של צעקות וריבים עד שפשוט עזבנו את מכנומיקס ודיברנו ישירות אל ברימאג, והם סיפקו לנו מיד את החלק ללא שום בעיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אגב לגבי הערה שעלתה "למה לא הודענו לו על תשלום במקרה שאין תקלה" זה בגלל שהוא היה כל כך עקשן שישנה תקלה במחשב והוא רוצה שנבדוק את המחשב לעומק ומרוב עקשנותו היינו בטוחים שאכן יש בעיה בחומרת המחשב מפני שהוא טען שבטוח ב100% יש תקלה בחומרה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אגב לגבי הערה שעלתה "למה לא הודענו לו על תשלום במקרה שאין תקלה" זה בגלל שהוא היה כל כך עקשן שישנה תקלה במחשב והוא רוצה שנבדוק את המחשב לעומק ומרוב עקשנותו היינו בטוחים שאכן יש בעיה בחומרת המחשב מפני שהוא טען שבטוח ב100% יש תקלה בחומרה

אתה לא מתבייש???? איזה תירוץ מבחיל להשתמש בו. אני אפילו לא יצדיק את עצמי פה ולא ירשום לך תגובה כדי לא לרדת לרמה שלך.

פשוט גועל נפש!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא קשה להגיד "אם לא נמצא תקלה תשלם על הבדיקה". .

גם על בדיקה הוא לא היה מוכן לשלם הוא היה נעול שיש תקלה בחומרת המחשב והאחריות תכסה את ה"נזק"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם על בדיקה הוא לא היה מוכן לשלם הוא היה נעול שיש תקלה בחומרת המחשב והאחריות תכסה את ה"נזק"

מי אתה בכלל שתגיד לי מה הייתי עושה או חושב??? אני במקומך הייתי חושב פעמיים לפני התגובה הבאה שלך לפני שתהרוס את המוניטין של החנות בפורום לחלוטין

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...