Jules Winnfield פורסם 2010 ביולי 21 מחבר Share פורסם 2010 ביולי 21 סמיון , דווקא לי היה סיכום על משהו עם יאיר וכשדיברתי עם מנחם ואמרתי לו שסיכמתי את הדברים עם יאיר הוא אפילו לא פיקפק בזה (ויאיר לא היה שם כדי לאשר את המקרה)אצלי לא אבל זה כבר לא משנה כי זה היה מזמן והעיניין נפתר,...זה רק מוכיח שהם יודעים למזער נזקים. בדיוק. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
iqpc-e פורסם 2010 ביולי 21 Share פורסם 2010 ביולי 21 שלום, מדבר טכנאי החנות של IQPC קודם כל אני רוצה להבהיר לכולם שהסיפור שסופר במקורו לא היה כפי שצויין, וגם לא התחרש בצורה זו.יש להדגיש שהאחריות שניתנת על המחשב היא על החלקים ובמידה ויש תקלה באחד ממרכיבי המחשב, ולחנות יש כל זכות לגבות דמי בדיקה על המחשב במידה ואין תקלה על רכיב בעל אחריות ובעיקר שהבדיקה לוקחת זמן רב (יכול להגיע לכמה ימים).לא ייתכן שכל לקוח יביא את המחשב לבדיקה וטוען שישנה בעיה בחומרה ולנוכח בדיקתנו אין בעיה, אנו חייבים לגבות ממנו דמי שירות מפני שהעבודה על המחשב עולה כסףהמחשב שקיבלנו ממנו לא היה לו שום בעיה ברכיבי המחשב , והוא התעקש על כך שיש בעיה ברכיבי המחשב ,עשינו בדיקה מקצועית ומקיפה על כל המחשב על מנת לאתר את בעיה (שלא קיימת בכלל) ולא נמצאה בעיה , ולכן הוא צריך לשלם על זמן העבודה, שהזמן שעבדנו על המחשב הוא לפחות כמה שעות טובות כדי לבדוק שהוא תקין במלואו!!!המחשב נמצא לאחר כל הבדיקות המעמיקות שהוא תקין לחלוטין, ולכן אין כל קשר בין האחריות לגביית דמי בדיקה במידה והיה תקלה באחת ממרכיבי המחשב שהם באחריות, לא היה נדרש לשלם אפילו שקל אחד. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אור כהן פורסם 2010 ביולי 21 Share פורסם 2010 ביולי 21 שלום, מדבר טכנאי החנות של IQPC קודם כל אני רוצה להבהיר לכולם שהסיפור שסופר במקורו לא היה כפי שצויין, וגם לא התחרש בצורה זו.יש להדגיש שהאחריות שניתנת על המחשב היא על החלקים ובמידה ויש תקלה באחד ממרכיבי המחשב, ולחנות יש כל זכות לגבות דמי בדיקה על המחשב במידה ואין תקלה על רכיב בעל אחריות ובעיקר שהבדיקה לוקחת זמן רב (יכול להגיע לכמה ימים).לא ייתכן שכל לקוח יביא את המחשב לבדיקה וטוען שישנה בעיה בחומרה ולנוכח בדיקתנו אין בעיה, אנו חייבים לגבות ממנו דמי שירות מפני שהעבודה על המחשב עולה כסףהמחשב שקיבלנו ממנו לא היה לו שום בעיה ברכיבי המחשב , והוא התעקש על כך שיש בעיה ברכיבי המחשב ,עשינו בדיקה מקצועית ומקיפה על כל המחשב על מנת לאתר את בעיה (שלא קיימת בכלל) ולא נמצאה בעיה , ולכן הוא צריך לשלם על זמן העבודה, שהזמן שעבדנו על המחשב הוא לפחות כמה שעות טובות כדי לבדוק שהוא תקין במלואו!!!המחשב נמצא לאחר כל הבדיקות המעמיקות שהוא תקין לחלוטין, ולכן אין כל קשר בין האחריות לגביית דמי בדיקה במידה והיה תקלה באחת ממרכיבי המחשב שהם באחריות, לא היה נדרש לשלם אפילו שקל אחד.מנסיוני האישי עם דברים כאלה,יכול להיות שאחרי כל זה הוא יקבל את המחשב שלו עם תקלה? ???כי לי זה קרה, במשך שנתיים עד שהמעבדה החליטה סוףסוף להחליף את לוח האם הנוראי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yp3 פורסם 2010 ביולי 21 Share פורסם 2010 ביולי 21 שלום, מדבר טכנאי החנות של IQPC קודם כל אני רוצה להבהיר לכולם שהסיפור שסופר במקורו לא היה כפי שצויין, וגם לא התחרש בצורה זו.יש להדגיש שהאחריות שניתנת על המחשב היא על החלקים ובמידה ויש תקלה באחד ממרכיבי המחשב, ולחנות יש כל זכות לגבות דמי בדיקה על המחשב במידה ואין תקלה על רכיב בעל אחריות ובעיקר שהבדיקה לוקחת זמן רב (יכול להגיע לכמה ימים).לא ייתכן שכל לקוח יביא את המחשב לבדיקה וטוען שישנה בעיה בחומרה ולנוכח בדיקתנו אין בעיה, אנו חייבים לגבות ממנו דמי שירות מפני שהעבודה על המחשב עולה כסףהמחשב שקיבלנו ממנו לא היה לו שום בעיה ברכיבי המחשב , והוא התעקש על כך שיש בעיה ברכיבי המחשב ,עשינו בדיקה מקצועית ומקיפה על כל המחשב על מנת לאתר את בעיה (שלא קיימת בכלל) ולא נמצאה בעיה , ולכן הוא צריך לשלם על זמן העבודה, שהזמן שעבדנו על המחשב הוא לפחות כמה שעות טובות כדי לבדוק שהוא תקין במלואו!!!המחשב נמצא לאחר כל הבדיקות המעמיקות שהוא תקין לחלוטין, ולכן אין כל קשר בין האחריות לגביית דמי בדיקה במידה והיה תקלה באחת ממרכיבי המחשב שהם באחריות, לא היה נדרש לשלם אפילו שקל אחד.ובכל זאת היה צריך להודיע לו מראש שיכול להיות שהוא יצטרך לשלם על הבדיקה. כל חברה שמכבדת את עצמה נוהגת ככה. (היה לי נסיון אישי עם חברת החשמל ובזק שאמרו לי שאם יבוא טכנאי ויגלה שהבעיה לא אצלהם אני יחוייב בעלות הטכנאי) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lev-27 פורסם 2010 ביולי 21 Share פורסם 2010 ביולי 21 שלום, מדבר טכנאי החנות של IQPC קודם כל אני רוצה להבהיר לכולם שהסיפור שסופר במקורו לא היה כפי שצויין, וגם לא התחרש בצורה זו.יש להדגיש שהאחריות שניתנת על המחשב היא על החלקים ובמידה ויש תקלה באחד ממרכיבי המחשב, ולחנות יש כל זכות לגבות דמי בדיקה על המחשב במידה ואין תקלה על רכיב בעל אחריות ובעיקר שהבדיקה לוקחת זמן רב (יכול להגיע לכמה ימים).לא ייתכן שכל לקוח יביא את המחשב לבדיקה וטוען שישנה בעיה בחומרה ולנוכח בדיקתנו אין בעיה, אנו חייבים לגבות ממנו דמי שירות מפני שהעבודה על המחשב עולה כסףהמחשב שקיבלנו ממנו לא היה לו שום בעיה ברכיבי המחשב , והוא התעקש על כך שיש בעיה ברכיבי המחשב ,עשינו בדיקה מקצועית ומקיפה על כל המחשב על מנת לאתר את בעיה (שלא קיימת בכלל) ולא נמצאה בעיה , ולכן הוא צריך לשלם על זמן העבודה, שהזמן שעבדנו על המחשב הוא לפחות כמה שעות טובות כדי לבדוק שהוא תקין במלואו!!!המחשב נמצא לאחר כל הבדיקות המעמיקות שהוא תקין לחלוטין, ולכן אין כל קשר בין האחריות לגביית דמי בדיקה במידה והיה תקלה באחת ממרכיבי המחשב שהם באחריות, לא היה נדרש לשלם אפילו שקל אחד. נכון בתנאי שאתם אומרים במפורש שהבדיקה תעלה כסף לפני קבלת המחשב. אי אפשר לבוא אחרי שסיימתם לעבוד ולהגיד "דרך אגב אתה חייב לנו 150 ש"ח". עסק מסודר לא עובד באופן כזה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kalen פורסם 2010 ביולי 21 Share פורסם 2010 ביולי 21 שלום, מדבר טכנאי החנות של IQPC קודם כל אני רוצה להבהיר לכולם שהסיפור שסופר במקורו לא היה כפי שצויין, וגם לא התחרש בצורה זו.יש להדגיש שהאחריות שניתנת על המחשב היא על החלקים ובמידה ויש תקלה באחד ממרכיבי המחשב, ולחנות יש כל זכות לגבות דמי בדיקה על המחשב במידה ואין תקלה על רכיב בעל אחריות ובעיקר שהבדיקה לוקחת זמן רב (יכול להגיע לכמה ימים).לא ייתכן שכל לקוח יביא את המחשב לבדיקה וטוען שישנה בעיה בחומרה ולנוכח בדיקתנו אין בעיה, אנו חייבים לגבות ממנו דמי שירות מפני שהעבודה על המחשב עולה כסףהמחשב שקיבלנו ממנו לא היה לו שום בעיה ברכיבי המחשב , והוא התעקש על כך שיש בעיה ברכיבי המחשב ,עשינו בדיקה מקצועית ומקיפה על כל המחשב על מנת לאתר את בעיה (שלא קיימת בכלל) ולא נמצאה בעיה , ולכן הוא צריך לשלם על זמן העבודה, שהזמן שעבדנו על המחשב הוא לפחות כמה שעות טובות כדי לבדוק שהוא תקין במלואו!!!המחשב נמצא לאחר כל הבדיקות המעמיקות שהוא תקין לחלוטין, ולכן אין כל קשר בין האחריות לגביית דמי בדיקה במידה והיה תקלה באחת ממרכיבי המחשב שהם באחריות, לא היה נדרש לשלם אפילו שקל אחד.ערב טוב לךטענתו היתה שלא ידעתם אותו שאם לא תהיה תקלה באחד הרכיבים באחריות, אז הבדיקה תעלה כסף. ובכלל שנתנו לו את הרושם, שישאיר את כל המחשב, ואין כל בעיה בנושא. (לקוח ממוצע מבין מזה שזה לא עומד לעלות כסף)לא התייחסת לטענה זו קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Jules Winnfield פורסם 2010 ביולי 21 מחבר Share פורסם 2010 ביולי 21 חברי הפורום ענו לך במקומי אייל! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lev-27 פורסם 2010 ביולי 21 Share פורסם 2010 ביולי 21 אני אף פעם לא מבין למה לאנשים כל כך קשה להתנצל, להגיד עשינו טעות, מצטערים, נלמד לקח ולסיים את האירוע על הצד הטוב ביותר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אור כהן פורסם 2010 ביולי 21 Share פורסם 2010 ביולי 21 אגב עשו לי בדיוק את אותו טריק מלוכלך עם מכונת הקפה שלי מברימאג. באותו יום שקיבלתי את המכונה החלק של המקציף עף, אז חיכיתי חודש עד שהזמינו את החלק מחדש בהבנה שזה לא יהיה כרוך בתשלום כי זה התרחש ברגע שקיבלתי את המכונה, אבל הם דרשו ממני 40 ש"ח על חתיכת פלסטיק שחורה! בקיצור עברו עוד חודש חודשיים של צעקות וריבים עד שפשוט עזבנו את מכנומיקס ודיברנו ישירות אל ברימאג, והם סיפקו לנו מיד את החלק ללא שום בעיות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
iqpc-e פורסם 2010 ביולי 21 Share פורסם 2010 ביולי 21 אגב לגבי הערה שעלתה "למה לא הודענו לו על תשלום במקרה שאין תקלה" זה בגלל שהוא היה כל כך עקשן שישנה תקלה במחשב והוא רוצה שנבדוק את המחשב לעומק ומרוב עקשנותו היינו בטוחים שאכן יש בעיה בחומרת המחשב מפני שהוא טען שבטוח ב100% יש תקלה בחומרה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lev-27 פורסם 2010 ביולי 21 Share פורסם 2010 ביולי 21 לא קשה להגיד "אם לא נמצא תקלה תשלם על הבדיקה". . קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Jules Winnfield פורסם 2010 ביולי 21 מחבר Share פורסם 2010 ביולי 21 אגב לגבי הערה שעלתה "למה לא הודענו לו על תשלום במקרה שאין תקלה" זה בגלל שהוא היה כל כך עקשן שישנה תקלה במחשב והוא רוצה שנבדוק את המחשב לעומק ומרוב עקשנותו היינו בטוחים שאכן יש בעיה בחומרת המחשב מפני שהוא טען שבטוח ב100% יש תקלה בחומרהאתה לא מתבייש???? איזה תירוץ מבחיל להשתמש בו. אני אפילו לא יצדיק את עצמי פה ולא ירשום לך תגובה כדי לא לרדת לרמה שלך. פשוט גועל נפש! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
iqpc-e פורסם 2010 ביולי 21 Share פורסם 2010 ביולי 21 לא קשה להגיד "אם לא נמצא תקלה תשלם על הבדיקה". . גם על בדיקה הוא לא היה מוכן לשלם הוא היה נעול שיש תקלה בחומרת המחשב והאחריות תכסה את ה"נזק" קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Jules Winnfield פורסם 2010 ביולי 21 מחבר Share פורסם 2010 ביולי 21 גם על בדיקה הוא לא היה מוכן לשלם הוא היה נעול שיש תקלה בחומרת המחשב והאחריות תכסה את ה"נזק"מי אתה בכלל שתגיד לי מה הייתי עושה או חושב??? אני במקומך הייתי חושב פעמיים לפני התגובה הבאה שלך לפני שתהרוס את המוניטין של החנות בפורום לחלוטין קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
תמיד מחייך פורסם 2010 ביולי 21 Share פורסם 2010 ביולי 21 אני בכלל לא בטוח שאכן מדובר בטכנאי של החנות והנושא כרגע בבדיקה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.