LazyCat פורסם 2010 ביולי 26 Share פורסם 2010 ביולי 26 להוסיף על דברי איתי, מישהו אי פעם ראה תעודת אחריות של היבואן עצמו כשהוא קנה חלק כלשהוא למחשב או כל מידע על היבואן (שם וכתובת לפניות/תיקונים) ?התשובה היא לא. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lev-27 פורסם 2010 ביולי 26 Share פורסם 2010 ביולי 26 זה בדיוק הבעיה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ALÞHA פורסם 2010 ביולי 26 Share פורסם 2010 ביולי 26 להוסיף על דברי איתי, מישהו אי פעם ראה תעודת אחריות של היבואן עצמו כשהוא קנה חלק כלשהוא למחשב או כל מידע על היבואן (שם וכתובת לפניות/תיקונים) ?התשובה היא לא.למען האמת כן - קאראט ואיסטרוניקס (בזמנו) תמיד היו דוחפים את התעודות שלהם לאריזות המוצרים, ישנן עוד דוגמאות שכרגע לא עולות לי. על בתי העסק כמובן להחתים את אותן תעודות ורק אז למכור את המוצרים ללקוחות. כיום אין בזה ממש צורך, מאחר וגם החנויות וגם היבואנים מסתמכים על המספרים הסידוריים של המוצרים בשביל לדעת מה תוקף האחריות וממי המוצר נרכש. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
LazyCat פורסם 2010 ביולי 26 Share פורסם 2010 ביולי 26 למען האמת כן - קאראט ואיסטרוניקס (בזמנו) תמיד היו דוחפים את התעודות שלהם לאריזות המוצרים, ישנן עוד דוגמאות שכרגע לא עולות לי. על בתי העסק כמובן להחתים את אותן תעודות ורק אז למכור את המוצרים ללקוחות. כיום אין בזה ממש צורך, מאחר וגם החנויות וגם היבואנים מסתמכים על המספרים הסידוריים של המוצרים בשביל לדעת מה תוקף האחריות וממי המוצר נרכש.אני מדבר על חומרה של המחשב (לא חלקים חיצוניים כמו מסך רמקולים מדפסת וכו').אגב,יש עוד בעיה בהתנהלות הזו, לפי החוק חובה על המוכר *להחתים אותך על תעודת אחריות מורחבת (מעבר לשנה) בשביל שתנאיה יכנסו לתוקף (למשל תוספת שנתיים של אחריות לא מלאה/החזר כספי לא מלא וכו'), אם זה לא נעשה, דין האחריות המורחבת כדין האחריות המקורית (שנה ראשונה אחריות מלאה).*לא זוכר אם הוא צריך להחתים או לחילופין לתת עותק לקונה בעת הקניה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kalen פורסם 2010 ביולי 26 Share פורסם 2010 ביולי 26 רוב חנויות המחשבים בארץ (למעשה כמעט כולן) מציינות מראש שהאחריות היא ע"י היבואן. אני מאמין שברגע שהחנות עושה את זה, התיאוריה שלך יכולה להיות נחמדה אבל לא תופסת מבחינה חוקית. (אין לי כוח לבדוק אבל קשה לי להאמין ש-99% מהחנויות בארץ עוברות על החוק).חשבתי שוב על מה שכתבת. קודם כל, אם הכל זה הערכות שלך, וכפי שאתה אומר "אין לך כוח לבדוק", אז איך בכלל אתה יכול לטעון מה שאתה טוען לגביי החוק.דבר שני, כתבת "רוב חנויות המחשבים בארץ (למעשה כמעט כולן) מציינות מראש שהאחריות היא ע"י היבואן" - קניתי המון פעמים מחנויות שונות, ומעולם לא נתקלתי בחנות ששלחה אותי ליבואן, או שזרקה את האחריות עליו, (ובטח לא ציינה לי מראש שהאחריות היא לא שלהם) בכל הקשור לחלקי מחשב, אלא להיפך. כל החנויות שהיו לי איתם עסקים, סיפקו לי את מלוא האחריות לגביי חלקי המחשב, ובשירות עשרות מונים יותר טוב ממה שצוין כאן. אתה יכול לספק דוגמה אחת למה שאתה אומר ?(וזה למרות שאפילו אם ישנה חנות מתנהגת כך, זה לא הופך את העניין לחוקי, כמו במקרים שהזכרתי למעלה)כל כך הרבה הצהרות שלא מגובות אפילו בעובדה אחת. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2010 ביולי 26 Share פורסם 2010 ביולי 26 אין לי שום כוונה להתנצח עם דמגוג שמדגיש חלקים ספציפיים בשביל להוציא אותם מהקשרם.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kalen פורסם 2010 ביולי 26 Share פורסם 2010 ביולי 26 לא הוצאתי דבר מהקשרו. ויעידו שאר הקוראים. (או שלא)ולקרוא למישהו דמגוג בלי לנמק מדוע.. סבבה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MishaK פורסם 2010 ביולי 26 Share פורסם 2010 ביולי 26 למען האמת כן - קאראט ואיסטרוניקס (בזמנו) תמיד היו דוחפים את התעודות שלהם לאריזות המוצרים, ישנן עוד דוגמאות שכרגע לא עולות לי. על בתי העסק כמובן להחתים את אותן תעודות ורק אז למכור את המוצרים ללקוחות. כיום אין בזה ממש צורך, מאחר וגם החנויות וגם היבואנים מסתמכים על המספרים הסידוריים של המוצרים בשביל לדעת מה תוקף האחריות וממי המוצר נרכש.קארט, ויז'ואל די ג'י (יבואני מחשבים ניידים של אסוס), מסכים למיניהם, ניידי Lenovo, ניידי LG, שאר המוצרים הרבים ביבוא של ח.י., כל אלה ועוד הם שירות אך ורק ע"י היבואן, ואם החנות לא מציינת זאת, או שהם מתעסקים בזה, או שרע מאוד בשבילם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
y-a-i-r פורסם 2010 באוגוסט 6 Share פורסם 2010 באוגוסט 6 אני רכשתי מחשב מ- IQPC לפני 4 חודשים +- בסה"כ של 5,500 שקל וברוך השם אין תקלה אחת ואני מאמין שגם לא תיהיה כי זו פשוט חנות מצויינת וכל מילה מיותרת! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
D.r Bit פורסם 2010 באוגוסט 6 Share פורסם 2010 באוגוסט 6 מנהלים אולי הגיע הזמן לנעול את הדיון הזה ולתת לו להזדקן בכבוד ולא לעשות באמצעותו פירסום רע לחנות טובה !! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2010 באוגוסט 6 Share פורסם 2010 באוגוסט 6 אני רכשתי מחשב מ- IQPC לפני 4 חודשים +- בסה"כ של 5,500 שקל וברוך השם אין תקלה אחת ואני מאמין שגם לא תיהיה כי זו פשוט חנות מצויינת וכל מילה מיותרת! משתמש עם הודעה אחת בודדת שמקפיץ דיון ישן בטירוף (במונחי אינטרנט בכלל ופורום כללי בפרט). וואלה.. מאוד מעניין לדעת מי אתה ואיך הגעת לפה. זה הרי כלכך קשה לנחש לבד אולי תיתן לנו רמז? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
y-a-i-r פורסם 2010 באוגוסט 6 Share פורסם 2010 באוגוסט 6 משתמש עם הודעה אחת בודדת שמקפיץ דיון ישן בטירוף (במונחי אינטרנט בכלל ופורום כללי בפרט). וואלה.. מאוד מעניין לדעת מי אתה ואיך הגעת לפה. זה הרי כלכך קשה לנחש לבד אולי תיתן לנו רמז? ידעתי שזה יבוא אבל אני לא אחד מעבודי IQPC בוא תראה אני מופיע באתר גיימר אני די המון זמן שם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
תמיד מחייך פורסם 2010 באוגוסט 6 Share פורסם 2010 באוגוסט 6 פותח הדיון קיבל תגובה לבעייתו ומי שמעוניין להביע דעתו על IQPC או חנות אחרת מוזמן לפתוח דיון חדש. ננעל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.