בעיה עם השרות של IQPC א.מחשבים ודעתכם בנושא (תג&#149 - עמוד 10 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה עם השרות של IQPC א.מחשבים ודעתכם בנושא (תג&#149


Jules Winnfield

Recommended Posts

  • תגובות 207
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני בטוח שאם היה מדובר בחנות אחרת הדיון היה נמשך, נמשך, נמשך ונמשך. אבל כאשר מדובר בחנות "גיימרים" קדושה צריך לטאטא כמה שיותר מהר מתחת לשטיח.

לפחות אתה עיקבי בפורום, כל מי שפותח שירשור בנושא שירות תמיד ניתן לראות אותך בין המגיבים ונגד הזרם, לא משנה אם הטענות שלך הגיוניות או לא...

זה מה שאתם עושים תמיד.

צודק, זה אתה נגד חברי הפורום, סליחה, אתה נגד העולם... :P:facepalm:

כולם טועים כולם בני אדם, השאלה מה עושים כדי "לתקן" את המצב, חנות/נותן שירות שמקשיב לביקורות ומתאמץ לתקן (גם אם שני הצדדים לא צודקים ב- 100%) בהחלט מגיעה לו הזדמנות נוספת, בייחוד אם הוא בוחר לפתור את הבעיה כדי ששני הצדדים יצאו מרוצים במקום להתנגח או להתעלם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחרי שקראתי פה תגובה אחרי תגובה, עושה רושם שהבחור מנסה להשמיץ את החנות בכח גם אחרי שקיבל פיתרון ופיצוי.

א. מחשבים IQPC חנות נהדרת עם שירות מדהים, תקלות יכולות לקרות עם כל אחד, וגם לי היו תקלות איתם, אבל תמיד ידענו לפתור אותן על הצד הטוב ביותר בדרך נעימה.

יאיר, הוריו, ניקול המזכירה והטכנאים מתנהגים ללקוחות כמו לחברים, אין אף חנות שאני מכיר שעושה את זה.

אני עובד מולם בשבילי וגם בשביל חברים, מכרים ולקוחות פרטיים כמעט שנתיים ואני מרוצה מעל ומעבר, אני לא הולך לעבור לאף מקום אחר.

ממליץ בחום!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. מחשבים IQPC חנות נהדרת עם שירות מדהים, תקלות יכולות לקרות עם כל אחד, וגם לי היו תקלות איתם, אבל תמיד ידענו לפתור אותן על הצד הטוב ביותר בדרך נעימה.

אני התרשמתי בדיוק הפוך מהחנות הזאת ואני לא השוב לקנות בה בגלל היחס שלהם(אני אומר את זה על סמך מקרה אישי ולא זה המופיע פה),זה שאתה קבל יחס טוב לא אומר שכולם זכו לו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בטוח שאם היה מדובר בחנות אחרת הדיון היה נמשך, נמשך, נמשך ונמשך. אבל כאשר מדובר בחנות "גיימרים" קדושה צריך לטאטא כמה שיותר מהר מתחת לשטיח.

תוסיף את זה לפרופיל שלך

No matter what you say or suggest, Grouchy will be against it on principle. From his corner, he interrupts the other with systematically negative comments such as: "Me, I don't like..." On the face of it, you'd think he likes no one or anything. But deep down, he has a heart of gold.

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני התרשמתי בדיוק הפוך מהחנות הזאת ואני לא השוב לקנות בה בגלל היחס שלהם(אני אומר את זה על סמך מקרה אישי ולא זה המופיע פה),זה שאתה קבל יחס טוב לא אומר שכולם זכו לו.

בודדים רוכשים פרונטלית בחנות. הרוב עושים הזמנה דרך האתר, סוגרים פינות עם יאיר דרך הטלפון ומקבלים את המחשב הביתה עם שליח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לחברי הפורום. חשבתי רבות לפני פרסום הודעה זאת כדי לא לפגוע ברייטינג של החנות, כי מצד אחד חלקם (יאיר) והטכנאים היו מאוד נחמדים אלי, ומצד שני שאר הנהלת החנות, בימים אחרים, לא היו כל כך סבלניים.

נתחיל מזה שגם אני לקוח של חנות IQPC, קניתי מהם מחשב לפני כשלוש שנים. שנה ראשונה המחשב עבד ללא בעיות. לאחר שעברה שנה, כרטיס המסך שבק חיים, כרטיס מסך שעלה לי 2000 שקל - Gforce 8800 GTS. הבאתי לחנות את המחשב, והם שלחו את הכרטיס מסך ליבואן, כדי להחליפו/לתקנו. בזמן הזה, כמספר שבועות, הייתי ללא מחשב כי לא ידעתי שחנות מחשבים אמורה לספק לי כרטיס מסך חלופי.

לאחר שהחזירו לי את הכרטיס מסך, הוא עבד במשך כחודש, ואז שוב פעם נשרף. הבאתי את המחשב שוב לחנות IQPC אך למזלי הרע היבואן פשט את הרגל.

נציגי החנות טענו שהם שלחו את כרטיס המסך לחול, ונתנו לי כרטיס מסך חלופי Gforce 7300 שבקושי מריץ את HL1.

הייתי עם כרטיס המסך במשך כמה חודשים עד שהגיע מחול כרטיס "תקין". הבאתי את המחשב שוב פעם למעבדה של החנות והם הרכיבו לי את הכרטיס ולטענתם הכל תקין.

אחרי חודש פלוס מינוס הכרטיס שוב פעם נשרף, והם שלחו אותו שוב פעם ליבואן. לאחר מספר חודשים הכרטיס חזר, אבל למרבה הפתעה הוא לא שרד להם במעבדות יותר משעה ונשרף שוב, ושוב פעם הם שלחו אותו לחול ושוב פעם נאלצתי לחכות הרבה מאוד חודשים עד שיחזירו לי אותו, וגם הכרטיס האחרון שהגיע, שהיה "מודל משודרג" של 8800 GT עם 640 מגה, גם הלך לעולמו לאחר מספר שבועות. שוב פעם הבאתי להם את המחשב. שוב פעם הם שלחו את הכרטיס לחול.

כל התהליך הזה לקח כשנתיים. מאז הייתי - או בלי כרטיס מסך - או עם כרטיס מסך 7300 - או עם כרטיס מסך 8400.

בסופו של דבר, לאחר כשנה, נתנו לי כרטיס מסך דומה לביצועיו של 8800 והוא 9600 GT, שעכשיו אני איתו.

מיותר לציין שאין לי כבר כוח לטרטור הזה ועל כרטיס מסך של 2000 שקל מתוך 3 שנים השתמשתי רק כשנה אחת.

ועוד דבר מרתיח הוא שאם יאיר לא היה בחנות כשהתקשרתי לבדוק מה קורה עם הכרטיס שלי, אמא שלו ענתה לי ותמיד בלבלה לי את השכל ולפעמים אף יצאה עלי בצעקות שכאילו אני אשם בזה ששרפתי את הכרטיס.

עד היום אני לא קיבלתי את המוצר שקניתי בחזרה. ואני אפילו חושש לקבל אותו כי כל מודלים של 8800 הלכו לעולמם לאחר כחודש, והאחריות שלי עומדת להיגמר החודש (שלוש שנים) ועדיף לי להשאר כבר עם החלופי של 9600GT.

מה שבטוח, יותר מIQPC אני לא קונה שום דבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סלח לי מאוד, אבל אם הצלחת לשרוף פעם אחר פעם איזה 17 כרטיסי מסך - כנראה שהבעיה היא אצלך.

ולפעמים אף יצאה עלי בצעקות שכאילו אני אשם בזה ששרפתי את הכרטיס.

בצדק.

אם "נשרפו" לך 5 כרטיסי מסך (זה מה שאני הצלחתי לספור) אחד אחרי השני בהפרשים של שבועות/חודשים בודדים, כנראה שזה קרה בגללך, אולי בגלל שהפעלת עליו ללא מתאים.

בכל מקרה כלכך הרבה כרטיסים שמתים אחד אחרי השני זה מעבר לסתם עניין של חוסר מזל.

דרך אגב,

בזמן הזה, כמספר שבועות, הייתי ללא מחשב כי לא ידעתי שחנות מחשבים אמורה לספק לי כרטיס מסך חלופי.

אין לי מושג מאיפה הגעת למחשבה הטיפשית הזאת. החנות לא "אמורה" לספק לך שום כרטיס חלופי, גם לא כרטיס בסיסי ב-20 שקל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סלח לי מאוד, אבל אם הצלחת לשרוף פעם אחר פעם איזה 17 כרטיסי מסך - כנראה שהבעיה היא אצלך.

בצדק.

אם "נשרפו" לך 5 כרטיסי מסך (זה מה שאני הצלחתי לספור) אחד אחרי השני בהפרשים של שבועות/חודשים בודדים, כנראה שזה קרה בגללך, אולי בגלל שהפעלת עליו ללא מתאים.

בכל מקרה כלכך הרבה כרטיסים שמתים אחד אחרי השני זה מעבר לסתם עניין של חוסר מזל.

דרך אגב,אין לי מושג מאיפה הגעת למחשבה הטיפשית הזאת. החנות לא "אמורה" לספק לך שום כרטיס חלופי, גם לא כרטיס בסיסי ב-20 שקל.

אנחנו לא מדברים על "אמור" או "לא אמור".

חנות שמתיימרת להיות הטובה בתחומה(לדברי יאיר), צריכה(!!) לספק כרטיס מסך חלופי.

ואיך הגעת למסקנה שזה בגללו? אתה ביררת איתו מה הייתה הבעיה? ביררת איתו אם הוא עשה אוברקלוקינג?

על סמך מה אתה מאשים אותו?

אם החנות החליפה לו את הכרטיס מסך כל כך הרבה פעמים, כנראה שהיא הייתה מודעת לבעיה.

וגם אם הבעיה אצלו-החנות הייתה צריכה לברר עם הלקוח את מקור הבעיה כדי שהכרטיסים הבאים לא יישרפו. הלקוח לא אמור לדעת את הדברים האלו, הוא בסך הכל לקוח בסופו של דבר, ואנשי החנות הם האנשים המקצועיים.

יאיר-עושה רושם שאתה מנהל יוצא מן הכלל, התרשמתי מהכנות שלך והרצון לשפר. בהחלט הרשמת אותי.

אך מהדברים שעולים מפי חברי הפורום-אני חושב שמוטב להשאיר את אימך מחוץ לתחום שירות הלקוחות.

בהצלחה בהמשך!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנחנו לא מדברים על "אמור" או "לא אמור".

חנות שמתיימרת להיות הטובה בתחומה(לדברי יאיר), צריכה(!!) לספק כרטיס מסך חלופי.

קשקוש בלבוש.

ואיך הגעת למסקנה שזה בגללו? אתה ביררת איתו מה הייתה הבעיה? ביררת איתו אם הוא עשה אוברקלוקינג?

על סמך מה אתה מאשים אותו?

היגיון בריא.

נ.ב.

תזכיר לי בבקשה מי אתה, מעבר לעובדה שאתה משתמש שנרשם לפורום אך ורק בשביל להגיב בדיון הספציפי הזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סלח לי מאוד, אבל אם הצלחת לשרוף פעם אחר פעם איזה 17 כרטיסי מסך - כנראה שהבעיה היא אצלך.

בצדק.

אם "נשרפו" לך 5 כרטיסי מסך (זה מה שאני הצלחתי לספור) אחד אחרי השני בהפרשים של שבועות/חודשים בודדים, כנראה שזה קרה בגללך, אולי בגלל שהפעלת עליו ללא מתאים.

בכל מקרה כלכך הרבה כרטיסים שמתים אחד אחרי השני זה מעבר לסתם עניין של חוסר מזל.

דרך אגב,אין לי מושג מאיפה הגעת למחשבה הטיפשית הזאת. החנות לא "אמורה" לספק לך שום כרטיס חלופי, גם לא כרטיס בסיסי ב-20 שקל.

לא באתי להתוכח פה עם אף אחד, אבל די מפריע לי שאתה לא קורא את כל ההודעה ומרפרוף קל שלה אתה מסיק מסכנות.

רשמתי באמצע ההודעה שלי שאחד מכרטיסים שהגיע מחול, באותו היום, במעבדה שלהם, נשרף.

כל פעם שהגיע כרטיס מחול, הם בעצמם בדקו אותו במשך 24 שעות. לאחר מכן שחררו לי את המחשב. לא נגעתי בו ואני לא מבין בovercocking ואף פעם לא המהרתי את המחשבים שהיו ברשותי.

הלוגיקה אומרת, מצד שני, שאם כל הכרטיסים שהגיעו אלי, מסדרת 8800, נשרפו לאחר כחודש, זה אשמת יבואן/חברה שעשתה את הכרטיס.

הגיון בריא אומר גם שאם כרטיסים אחרים עדיין חיים במחשב שלי, כגון 7300, 8400, 9600, והאחרון מהם - 9600 עובד לי כבר קרוב לשנה, כרטיס חלופי, ללא בעיות, זה אומר שהבעיה לא במחשב שלי ולא בי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רגע, חשבתי שהלקוחות קונים מחנויות ולא מהיבואנים. חשבתי שאם אני משלם לחנות טיפה יותר על המוצר, מאשר ללכת ליבואן ולקנות זול יותר, אני אמור לקבל שירות איכותי שכולל בתוכו גם את העבודה של החנות מול היבואן כשיצוצו בעיות - מימוש אחריות.

נראה לי, אדוני המנהל, שאתה סתם שומר לי טינה על זה שהתוכחתי איתך לפני כחודש בדיון אחר. בוא נחכה בבקשה לתגובת החנות כפי שנתת לעשות זאת לפותח הדיון ולא נגרר לויכוח מיותר מחדש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה קיבלת שירות.

מה שיכלו לעשות יותר טוב זה א: לא לצעוק עליך שזה אשמתך כשמסרת לתיקון. ב. לאחר ההחלפה השניה-גג שלישית, להציע לך כרטיס אחר באופן קבוע, במקום הדגם המקורי שככל הנראה דפוק סדרתית.(איזה יצרן מדובר אגב?)

אפילו אייבורי, שכולם אוהבים לשנוא, עשו עבורי את זה. נתנו לי זיכוי מלא על מוצר דפוק סידרתית, ללקיחת מוצר אחר במקומו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה קיבלת שירות.

מה שיכלו לעשות יותר טוב זה א: לא לצעוק עליך שזה אשמתך כשמסרת לתיקון. ב. לאחר ההחלפה השניה-גג שלישית, להציע לך כרטיס אחר באופן קבוע, במקום הדגם המקורי שככל הנראה דפוק סדרתית.(איזה יצרן מדובר אגב?)

אני כבר לא זוכר באיזה יצרן מדובר, אך אם זה חשוב לך אני אחפש בהסטוריה של ההודעות שלי בפורום.

אני כמובן ביקשתי מהחנות שיספקו לי כרטיס אחר, דומה לביצועיו, אך נענתי בשלילה כל פעם שהנושא עלה בשיחתינו כשהייתי אצלם בחנות.

בסופו של דבר, לאחר כשנה של טרטורים, קיבלתי כרטיס מסך 9600 שדומה לביצועים של 8800.

אך עדיין מדובר בסכום מכובד ודי גדול של 2000 שקל, כששנה שלמה הייתי או בלי כרטיס, או עם כרטיס מסך על הפנים - 7300 או 9400. ועל זה הם היו צריכים לדעתי לפצות אותי ביותר מ9600 שלא עובר את הביצועים של הכרטיס המקורי. דעתכם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...