בעיה עם השרות של IQPC א.מחשבים ודעתכם בנושא (תג&#149 - עמוד 8 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה עם השרות של IQPC א.מחשבים ודעתכם בנושא (תג&#149


Jules Winnfield

Recommended Posts

  • תגובות 207
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

OReeh, מדבריך מסתבר שאם כתוב בתקנון התנערות מאחריות, או תוספת אוטמטית למחיר זה הופך את הכל לבסדר. אבל מה לעשות, החוק לא מסכים איתך, גם במקרה הנידון.

צטט בקירוב את הסעיף המתאר את הקנס שתצטרך לשלם אם תחליט להתנתק לפני גמר התחייבות בחוזה שחתמת מול הספקית הסלולרית.

לידיעתך, אם לא ידעו אותך ו/או כתבו את זה בתחילת החוזה ובצורה מאוד בולטת, אז סעיף זה גם לא חוקי.

חובה על כל נותן שירותים/מוצרים לציין כל פרט מהותי של העיסקה מראש ובבולטות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

lev, איך בדיוק הגענו לספקיות סלולריות? לצורך העניין אף פעם לא תמכתי והצדקתי את השירות של ספקיות הסלולר בישראל אז זו דוגמה שגויה.

אנחנו מתעסקים בתקנון של IQPC.

אני חושב שכל ההשמצה הזו לא נכונה והסיבה שאני מנסה להוכיח פה היא שאני יודע שזה לא נכון.

השירות שנותנת IQPC הוא מעל ומעבר למה שרגיל הצרכן הישראלי, שבדר"כ חושב שהכל מגיע לו- שאגב מסיכום המקרה עולה שפותח הת'רד מתאים באיזשהו אופן לדוגמה, והדבר נאמר מדעתי ואין לי שום-דבר אישי נגד פותח הת'רד. החנות מעלה על הפרק יותר מכל את סוגיית שירות הלקוחות, ואני נוכחתי לכך וזה לא הוגן לבוא ולהשמיץ אותה דווקא בנושא הזה שהעובדה היא שלא דבק בהם רבב.

אני רוצה לציין לצורך העניין שלא מדובר רק במקרה שלי- יצא לי להמליץ ולהביא כמה חברים ומכרים לחנות בעבר לכן יש לי גם את הניסיון מהמקרים שלהם.

בסופו של דבר צרכן חכם יחקור את מירב הדעות והפרטים ולא ישר יתרחק מחנות עם תדמית כל כך טובה רק בגלל דעה אחת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כפי שזה נראה אכן התרחשה טעות, כאמור, אף אחד לא מושלם. הרי שאחוז המקרים הדומים למתואר בIQPC שואפים ל0.

אם כבר שלפתם פה ביקורת רעה, אני רק אציין שהיום, שבוע אחרי שהשארתי בחנות כרטיס GTX260 GS של GAINWARD אספתי את הכרטיס שקיבלתי חזרה, GTX460 חדש דנדש.

במהלך כל השבוע עידכנו אותי וענו לי בצורה יפה ומסודרת לכל שאלה לגבי תהליך השליחה ליבואן, הבדיקות וכו'.

אני, כבר לא בפעם הראשונה לקוח מרוצה עד הגג מIQPC.

במיוחד אחרי שלפני כמה ימים הייתי במקרה ליד סניף IVORY באשדוד, רציתי בסה"כ לקנות מאוורר 120מ"מ אם כבר הייתי בסביבה, והמוכר בלי לדעת בכלל מה זה הדגם הזה (SLIP STREAM של SCYTHE) שאני מדבר עליו הוציא לי 4 מאווררים שהיו לו במחסן, וכשחשבתי להתפשר על מאוורר LED פשוט יותר של SCYTHE המוכר נתקל באיזה פאשלה ולמרות שבאתר כתוב במפורש מחיר המאוורר הוא אמר לי שהוא לא יכול למכור לי אף מאוורר כי הוא לא יודע מה המחיר, ושאני אבוא אליו מאוחר יותר. פשוט מגוכך. התאפקתי מלא לשלוח אותו רחוק רחוק עם שירות כזה חובבני.

לשם כך אני אומר, תעריכו את השרות שמציעים בחנויות בודדות הדומות לIQPC ובIQPC עצמה, הרי שאף אחד לא מושלם. ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על כל בעל החנות מוטלת האחראיות לידע את הלקוח באשר לגבי כל העלויות ! !

החוצפה והרצון לנסות ולנטרל את הלקוח מהכוח היחידי הראלי שיש לו קרי לידוע את הציבור הוא נלוז ומעיד על רצונו לשמוא את ציבור הלקוחות טיפשים !

פורומים באינטרנט הוא בדיוק המקום לידע את הציבור לגביי שרות טוב ולהיפך !

אני כל כך נחרד לגבי כל גילוי של בריונות שמופיע במשפט כמו :" אז לא תקבל את המחשב/הרכוש שלך בחזרה ! " אני יודע שלחנות/עסק כזה בחיים לא אכנס , ההפרש בין הנזק לחנות/עסק והנזק שנגרם ללקוח הוא איננו מידתי ,

( כמו בעל מוסך שלא רוצה להחזיר את האוטו כי יש ויכוח על 200 שח' - זו בריונות לשמה ! )

אישית הייתי שמח לראות נציגים של החנויות בכלל משתתפים ומנצלים את המדיה הטובה הזו לתת שרות מעט יותר נרחב , לעזזל , הרי זה לטובתכם :facepalm:

מועצה לצרכנות מוחלשת וציבור לקוחות טיפש ולא מיודע לגבי זכויותיו זה דבר מצויין להפקרות מסחרית שמימנה מרוויחים בעלי ההון .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

OReeh, יכול להיות שמדובר במעידה חד-פעמית שממש לא מעידה על הכלל, וכי השירות של החנות מעולה בדר"כ. וכמובן בתור לקוח מרוצה אתה יכול להעיד על כך. אבל לנסות להצדיק אותה, זה ממש לא מעיל. ניתן לומר שנעשתה טעות וילמדו הלקחים ולצאת גדול.

חלק מהחוק הגנת הצרכן: (הדגשתי את מה שרלוונטי)

פרק ב': הטעיה וניצול מצוקה

2. איסור הטעיה (תיקון: תשמ"א, תשמ"ח, תשנ"ג, תשנ"ט, תש"ס)

(א) לא יעשה עוסק דבר - במעשה או במחדל, בכתב או בעל פה או בכל דרך אחרת - העלול להטעות צרכן בכל ענין מהותי בעסקה (להלן - הטעיה); בלי לגרוע מכלליות האמור יראו ענינים אלה כמהותיים בעסקה:

(1) הטיב, המהות, הכמות והסוג של נכס או שירות;

(2) המידה, המשקל, הצורה והמרכיבים של נכס;

(3) מועד ההספקה או מועד מתן השירות;

(4) השימוש שניתן לעשות בנכס או בשירות, התועלת שניתן להפיק מהם והסיכונים הכרוכים בהם;

(5) דרכי הטיפול בנכס;

(6) זהות היצרן, היבואן או נותן השירות;

(7) השם או הכינוי המסחרי של הנכס או השירות;

(8) מקום הייצור של הנכס;

(9) תאריך הייצור של הנכס או תאריך תפוגתו;

(10) החסות, העידוד או ההרשאה שניתנו לייצור הנכס או למכירתו או למתן השירות;

(11) התאמתו של הנכס או השירות לתקן, למיפרט או לדגם;

(12) קיומם של חלפים, אבזרים או חמרים המיוחדים או המתאימים לתיקון הנכס או לשימוש בו;

(13) המחיר הרגיל או המקובל או המחיר שנדרש בעבר, לרבות תנאי האשראי ושיעור הריבית;

(14) חוות דעת מקצועית או תוצאות של בדיקה שניתנו לגבי טיב הנכס או השירות, מהותם, תוצאות השימוש בהם, והסיכונים הכרוכים בהם;

(15) השימוש הקודם שנעשה בנכס או היותו חדש או משופץ;

(16) שירות אחזקה ותנאיו;

(17) תנאי אחריות לנכס או לשירות;

(18) כמות הטובין שבמלאי מסוג נושא העסקה;

(19) היות העסקה שלא במהלך עסקים.

(20) היות מקורו של הנכס המכר בפשיטת רגל בכינוס נכסים או בפירוק חברה.

(ב) לא ימכור עוסק, לא ייבא ולא יחזיק לצרכי מסחר נכס שיש בו הטעיה ולא ישתמש בנכס כאמור למתן שירות.

(ב1) לא יציב עוסק שלט ולא יודיע בכל דרך אחרת, שאין הוא אחראי לכל נזק גוף העלול להיגרם לצרכן בתחום העסק או בחצריו.

(ב2) עוסק המודיע, בכל דרך שהיא, שאין לצרכן זכות לבטל עסקה, או לקבל חזרה את כספו, יסייג את הודעתו באופן שיובהר כי האמור בהודעה אינו חל במקרים שנקבעו לפי חוק.

(ג) הוראות סעיף זה יחולו גם על פרסומת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי דיי המום כשראיתי את הכותרת של הנושא.. ולאחר קריאת כל התגובות אני סבור כי שני הצדדים הבינו ופתרו את התקלה.

אני לקוח כארבע שנים ולא נתקלתי במקרה דומה לזה, גם כשמימשתי את האחריות על ספק הכח בעבר.

בכל מקרה.. שום חנות לא מושלמת, אבל אין ספק שא.מחשבים (יאיר) עושים עבודה שראויה לציון.

אהה ויאיר.. אני בא באוגוסט לקנות מחשב חדש P:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היבואן אחראי מאחורי הקלעים על טיב השירות שאנחנו מקבלים. אם היבואן מחליף במהירות את החלק התקול הלקוח מקבל חזרה את החלק יותר מהר, אבל לקוח לא אומר היבואן נותן שירות מעולה אלא החנות נותנת שירות מעולה. כאשר היבואן מפשל מאשימים את החנות כאילו יש להם השפעה כלשהי ומצפים מהם לספוג הפסדים. אנשים לא מבינים שחנות זה בסך הכל גורם מתווך ברוב המקרים ברמה של לקבל את החלק, לארוז ולשלוח למעבדה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...