בעיה עם השרות של IQPC א.מחשבים ודעתכם בנושא (תג&#149 - עמוד 11 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה עם השרות של IQPC א.מחשבים ודעתכם בנושא (תג&#149


Jules Winnfield

Recommended Posts

רגע, חשבתי שהלקוחות קונים מחנויות ולא מהיבואנים. חשבתי שאם אני משלם לחנות טיפה יותר על המוצר, מאשר ללכת ליבואן ולקנות זול יותר, אני אמור לקבל שירות איכותי שכולל בתוכו גם את העבודה של החנות מול היבואן כשיצוצו בעיות - מימוש אחריות.

נראה לי, אדוני המנהל, שאתה סתם שומר לי טינה על זה שהתוכחתי איתך לפני כחודש בדיון אחר. בוא נחכה בבקשה לתגובת החנות כפי שנתת לעשות זאת לפותח הדיון ולא נגרר לויכוח מיותר מחדש.

אתה לא מבין את צורת החשיבה של חברי הפורום.

חנות = היבואן/יצרן תמיד אשם

חנות רגילה = החנות תמיד אשמה

בלי קשר לדיון על IQPC. [br]פורסם בתאריך: 25.07.2010 בשעה 16:42:07


אך עדיין מדובר בסכום מכובד ודי גדול של 2000 שקל, כששנה שלמה הייתי או בלי כרטיס, או עם כרטיס מסך על הפנים - 7300 או 9400. ועל זה הם היו צריכים לדעתי לפצות אותי ביותר מ9600 שלא עובר את הביצועים של הכרטיס המקורי. דעתכם?

החנות צריכה לספק חלק שווה ערך בביצועים לא במחיר. מה שכן אני לא הייתי מסכים לשבת שנה בלי מחשב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 207
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני כבר לא זוכר באיזה יצרן מדובר, אך אם זה חשוב לך אני אחפש בהסטוריה של ההודעות שלי בפורום.

אני כמובן ביקשתי מהחנות שיספקו לי כרטיס אחר, דומה לביצועיו, אך נענתי בשלילה כל פעם שהנושא עלה בשיחתינו כשהייתי אצלם בחנות.

בסופו של דבר, לאחר כשנה של טרטורים, קיבלתי כרטיס מסך 9600 שדומה לביצועים של 8800.

אך עדיין מדובר בסכום מכובד ודי גדול של 2000 שקל, כששנה שלמה הייתי או בלי כרטיס, או עם כרטיס מסך על הפנים - 7300 או 9400. ועל זה הם היו צריכים לדעתי לפצות אותי ביותר מ9600 שלא עובר את הביצועים של הכרטיס המקורי. דעתכם?

אני באופן אישי, לא הייתי מוכן לסבול אפילו חצי שנה. הייתי מקבל מה שמגיע לי במהירות, או פונה לבית המשפט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני באופן אישי, לא הייתי מוכן לסבול אפילו חצי שנה. הייתי מקבל מה שמגיע לי במהירות, או פונה לבית המשפט.

כשהתחלתי לשבת להם על הוריד ולצלצל בתדירות גבוהה, תמיד קיבלתי את התירוץ "המוצר נשלח ליבואן, מה אתה רוצה שאנחנו נעשה?" או את האמא הצועקת.

ואני מסכים עם פותח הדיון ורוצה להדגיש, שכשדיברתי עם מנהל החנות, היא אף פעם לא נתנה לי לסיים משפט. אף פעם.

ובאמת, מה היית אומר להם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מתיאור שלך של בעיה אז אין ספק שאתה לא ידעתה מה התקלה !

קודם אתה אומר כרטיס מסך, ואחר כך אתה אומר .

הם לגיד שתקלה במגעים של לוח אם וזה לא באחריות.

אז היה אולי אי הבנה לגבי תשלום, אבל הם תיקנו ומגיע להם כסף.

אתה אומר ככה- והם אומרים ככה. ולמי מאמין שופט אם תלך למשפט ?

אבל הם תיקנו אז מגיע להם כסף.

(לא יודע מי זה החנות הזה, איפו היא ואין לי שום קשר להם).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רגע, חשבתי שהלקוחות קונים מחנויות ולא מהיבואנים. חשבתי שאם אני משלם לחנות טיפה יותר על המוצר, מאשר ללכת ליבואן ולקנות זול יותר, אני אמור לקבל שירות איכותי שכולל בתוכו גם את העבודה של החנות מול היבואן כשיצוצו בעיות - מימוש אחריות.

נראה לי, אדוני המנהל, שאתה סתם שומר לי טינה על זה שהתוכחתי איתך לפני כחודש בדיון אחר. בוא נחכה בבקשה לתגובת החנות כפי שנתת לעשות זאת לפותח הדיון ולא נגרר לויכוח מיותר מחדש.

מה? אני בכלל לא זוכר מי אתה.

(אגב אני גם בכלל לא מכיר את IQPC, לא קנית מהם אפילו בורג בחיים, אין לי מושג אפילו איפה הם יושבים ולמיטב זכרוני מעולם אפילו לא נכנסתי לאתר שלהם..)

והחנות אכן עבדה מול היבואן כשצצו בעיות, הלקוח נתן את הכרטיס שלו לחנות וקיבל מהחנות כרטיס מתוקן/חדש. לא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא מבין את צורת החשיבה של חברי הפורום.

חנות = היבואן/יצרן תמיד אשם

חנות רגילה = החנות תמיד אשמה

מתחיל להימאס לי מהתגובות האלה שלך ואם זה לא יפסק אתה תמצא את עצמך בחוץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשהתחלתי לשבת להם על הוריד ולצלצל בתדירות גבוהה, תמיד קיבלתי את התירוץ "המוצר נשלח ליבואן, מה אתה רוצה שאנחנו נעשה?" או את האמא הצועקת.

ואני מסכים עם פותח הדיון ורוצה להדגיש, שכשדיברתי עם מנהל החנות, היא אף פעם לא נתנה לי לסיים משפט. אף פעם.

ובאמת, מה היית אומר להם?

מכיר את הסיפור.

אתה חושבת שאתה סבלת?! שנה?! פחחחחח....

נראה אותך שנתיים ככה (ולא סתם שנתיים! שנה אחת המחשב אצלך עם מיליונתאלאפים קריסות, ושנה המחשב במעבדה כשאתה בלי מחשב כלל)

למעבדה בחנות שקניתי ממנה את מחשבי לקח שנתיים! (לא פחות) להבין במה הייתה התקלה במחשבי-לוח האם.

בינתיים הם סיפרו לי סיפורים כמו ששלחו את הדבר הזה ליבואן, מריצים בדיקות וכדומה... :bash:

בסוף אחרי כל הסבל של השנתיים (!!!) בתוספת של 260 ש"ח החליפו לי את לוח הASUS P5N-D לGIGABYTE EP45-DS3, ואת כרטיסי המסך מ9600GT לHD5850.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשהתחלתי לשבת להם על הוריד ולצלצל בתדירות גבוהה, תמיד קיבלתי את התירוץ "המוצר נשלח ליבואן, מה אתה רוצה שאנחנו נעשה?" או את האמא הצועקת.

ואני מסכים עם פותח הדיון ורוצה להדגיש, שכשדיברתי עם מנהל החנות, היא אף פעם לא נתנה לי לסיים משפט. אף פעם.

ובאמת, מה היית אומר להם?

הייתי מסביר להם בשלווה וברוגע, שלאחר 2-3 מוצרים זהים דפוקים שמוחלפים בתקופה קצרה, דיי ברור שמדובר בבעיה סידרתית. ואני לא שפן נסיונות שמוכן להמתין שנים כדי לבדוק אולי עוד 5 כרטיסים יגיע כרטיס תקין, וזכותי לקבל מוצר תקין בתקופה סבירה. חצי שנה היא לא תקופה סבירה. ולכן, או שתספקו לי מוצר אחר זהה ביכולות (אפילו לא טיפה פחות יכולות), או שנתראה בבית המשפט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מכיר את הסיפור.

אתה חושבת שאתה סבלת?! שנה?! פחחחחח....

נראה אותך שנתיים ככה (ולא סתם שנתיים! שנה אחת המחשב אצלך עם מיליונתאלאפים קריסות, ושנה המחשב במעבדה כשאתה בלי מחשב כלל)

למעבדה בחנות שקניתי ממנה את מחשבי לקח שנתיים! (לא פחות) להבין במה הייתה התקלה במחשבי-לוח האם.

בינתיים הם סיפרו לי סיפורים כמו ששלחו את הדבר הזה ליבואן, מריצים בדיקות וכדומה... :bash:

בסוף אחרי כל הסבל של השנתיים (!!!) בתוספת של 260 ש"ח החליפו לי את לוח הASUS P5N-D לGIGABYTE EP45-DS3, ואת כרטיסי המסך מ9600GT לHD5850.

צר לי שסבלת כל כך הרבה מחנות במשך שנתיים בכלל בלי מחשב אך בסופו של דבר, אם אני לא טועה, נתנו לך כרטיס מסך יותר טוב (הבדל של 50 אחוז)

אם כך, זה מה שביקשתי מהם. ונענתי בשלילה.[br]פורסם בתאריך: 25.07.2010 בשעה 17:06:45


הייתי מסביר להם בשלווה וברוגע, שלאחר 2-3 מוצרים זהים דפוקים שמוחלפים בתקופה קצרה, דיי ברור שמדובר בבעיה סידרתית. ואני לא שפן נסיונות שמוכן להמתין שנים כדי לבדוק אולי עוד 5 כרטיסים יגיע כרטיס תקין, וזכותי לקבל מוצר תקין בתקופה סבירה. חצי שנה היא לא תקופה סבירה. ולכן, או שתספקו לי מוצר אחר זהה ביכולות (אפילו לא טיפה פחות יכולות), או שנתראה בבית המשפט.

הבעיה שהם לא הקשיבו. ניסיתי להסביר להם בדיוק מה שאתה אומר לי כרגע. חוץ מאיום של בית משפט כמובן, לא היה לי כוח לזה.[br]פורסם בתאריך: 25.07.2010 בשעה 17:07:47


מה? אני בכלל לא זוכר מי אתה.

(אגב אני גם בכלל לא מכיר את IQPC, לא קנית מהם אפילו בורג בחיים, אין לי מושג אפילו איפה הם יושבים ולמיטב זכרוני מעולם אפילו לא נכנסתי לאתר שלהם..)

והחנות אכן עבדה מול היבואן כשצצו בעיות, הלקוח נתן את הכרטיס שלו לחנות וקיבל מהחנות כרטיס מתוקן/חדש. לא?

אם הכרטיס נשרף (אותו דגם של 8800) אני בספק שהוא היה מתוקן וחדש.

הביאו לי כל פעם את הכרטיס בשקית ולא באריזה סגורה.

שים לב בבקשה, שכרטיסי מסך אחרים שהיו לי, והיו לי הרבה על אותו מחשב, לא נשרפו עד היום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בית המשפט לתביעות קטנות הוא הליך פשוט וזול. אין צורך בעורך דין, וכתב התביעה יכול להיות דומה מאוד למה שרשמת כאן, בתוספת דרישתך הסבירה, והוצאות משפט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשהתחלתי לשבת להם על הוריד ולצלצל בתדירות גבוהה, תמיד קיבלתי את התירוץ "המוצר נשלח ליבואן, מה אתה רוצה שאנחנו נעשה?" או את האמא הצועקת.

ואני מסכים עם פותח הדיון ורוצה להדגיש, שכשדיברתי עם מנהל החנות, היא אף פעם לא נתנה לי לסיים משפט. אף פעם.

ובאמת, מה היית אומר להם?

מימוש אחריות זה עניין של מזל והתפקיד של החנות קטן מאד. הם בסך הכל גורם מתווך בין היבואן ולכן לא משנה איפה קונים. ההבדל היחיד הוא בחיוכים במעמד הקנייה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בית המשפט לתביעות קטנות הוא הליך פשוט וזול. אין צורך בעורך דין, וכתב התביעה יכול להיות דומה מאוד למה שרשמת כאן, בתוספת דרישתך הסבירה, והוצאות משפט.

אני חושב שעכשיו, כשהאחריות עומדת להיגמר עוד כחודש (אם לא נגמרה כבר), כבר מאוחר מדי להתעסק איתם. וגם ככה צריך להוציא עוד מעט כסף על מחשב חדש.

מה שכן, אשמח אם תביא לי איזשהו קישור שמסביר על תביעות קטנות ואיך עושים זאת, כדי ללמוד על הנושא שאדע להתמודד עם בעיות דומות בעתיד.

מימוש אחריות זה עניין של מזל והתפקיד של החנות קטן מאד. הם בסך הכל גורם מתווך בין היבואן ולכן לא משנה איפה קונים. ההבדל היחיד הוא בחיוכים במעמד הקנייה.

אני מסכים איתך. אבל כשהם רואים שלהחליף כל פעם כרטיס מחדש לא עוזר, עדיף כבר להביא סוג אחר של כרטיס, עם ביצועים יותר טובים, כפיצוי על תקופה של כשנה (אם לא יותר) כשלא היה לי כרטיס - הייתי עם 7300 - ועם 9400.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צר לי שסבלת כל כך הרבה מחנות במשך שנתיים בכלל בלי מחשב אך בסופו של דבר, אם אני לא טועה, נתנו לך כרטיס מסך יותר טוב (הבדל של 50 אחוז)

אם כך, זה מה שביקשתי מהם. ונענתי בשלילה.

בכל זאת הייתי צריך להוסיף על זה 260 ש"ח, שזה סכום לא קטן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...