בעיה עם השרות של IQPC א.מחשבים ודעתכם בנושא (תג&#149 - עמוד 6 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה עם השרות של IQPC א.מחשבים ודעתכם בנושא (תג&#149


Jules Winnfield

Recommended Posts

  • תגובות 207
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

מזמן לא ראיתי כאן כזה לינץ', ועוד בגלל 150שח.

יש חנות אחת שחייבת לי 3150שח לאחר שהם עבדו עליי (ואני לא רואה שאני בכלל אקבל את הכסף מתי שהוא) והטרד שלי לא הגיע ל4 עמודים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם כן הוא כרגע הפיל את עצמו בפח והודה שהוא לא אמר ללקוח מראש שהבדיקה עולה כסף.

לא הפיל את עצמו בשום פח , הוא טכנאי , זה לא מתפקידו לקבוע מדיניות של חנות ולדרוש תשלום , בשביל זה יש מנהלים בחנות....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם על בדיקה הוא לא היה מוכן לשלם הוא היה נעול שיש תקלה בחומרת המחשב והאחריות תכסה את ה"נזק"

זו לא סיבה לא להודיע לו שתגבו על הבדיקה כסף במידה ואין תקלה.בלי קשר , אני חושב שאם אתה לא אחד מבעלי החנות לא כל כך כדאי שתגיב פה

בלי להתייעץ איתם , כי אתה גורם להם נזק רב והם יצטרכו לשלם את המחיר על המעשים(מילים) שלך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכל הנוכחים וערב טוב,

גם אני עובדת בIQPC, המזכירה, וחשוב לי שגם הצד שלנו ישמע ושלא נשפט בגלל כעס של הלקוח במקרה הנ"ל.

אכן סמיון הוא לקוח שלנו מזה מספר שנים ואנו נהנים לעבוד מולו וכמובן שמודים לו על ההמלצות החמות לחבריו על החנות שלנו.

החנות שלנו דוגלת לתת שירות מקיף ואמין לכלל הלקוחות ועובדה לכך היא המוניטין שצברנו וקהל הלקוחות הרחב המגוון שלנו שקיבלו חווית שירות מהנה.

אך לסיפור הזה יש גם את הצד השני, אנו לא דוגלים במתן שירות בצעקות ללקוחות כפי שהציג סמיון. אם כי הוא זה שהחל לדבר לא יפה בחנות ולזלזל בנו כחברה אמינה ומקצועית. אני לא שופטת אותו וכמובן שלא מאשימה אותו בשום דבר, אך הדברים אכן יצאו מהקשרם והאירוע שיכל להגמר בנועם הסתיים בעצבים של שני הצדדים.

כחלק מהרצון שלנו ליצור שקיפות מלאה מול קהל לקוחותינו - תלוי מעל שולחן הקבלה תקנון שירותי המעבדה (בשני מקומות שונים), אשר מסביר מהי עלות שעת עבודה\בדיקת מחשב ופירוט מקיף על המקרים בהם יחוייב הלקוח במחירים אלו. כך שאין בכוונתינו לתחמן את הלקוח או לגבות ממנו כסף שלא לצורך אלא עבור עבודה ובדיקות מקיפות ואמינות שנעשות על ידי צוות הטכנאים המקצועיים שלנו.

לטענת סמיון תקנון זה אינו היה קודם לכן ומבחינתו תלינו אותו באותו היום כשאר בא לאסוף את המחשב- כמובן שאין זה נכון.

אני חושבת שלא זה לא הוגן לנסות לפגוע במוניטין שלנו בגלל מקרה זה, אנחנו חברה שתודעת השירות שלה היא מעל ומעבר ובאמת חשוב לנו שהסיפור עם סמיון יגיע לפתרון מהיר ואפקטיבי לשני הצדדים .

לסיום, הדבר העיקרי והחשוב ביותר שיש להגיד הוא שיאיר, בעל החנות הוא אדם בעל מעלות מדהימות, שתמיד רוצה בטובת הלקוח ובא לקראתו כדי להעניק לו חווית שירות וקניה מהנה. יאיר הוכיח את עצמו ואלפי לקוחות יעידו על כך.

נשמח לראותכם אצלינו !!! ניקול !!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם כי הוא זה שהחל לדבר לא יפה בחנות ולזלזל בנו כחברה אמינה ומקצועית.לא עולה על הדעת! עמדתי בחוץ במשך 5 דקות כדי שתפתרו בינכם את העיניין ואז האמא ביקשה ממני להיכנס ולאחר שהסברתי שאיני אמור לשלם גם האם וגם הטכנאי התחילו להתקיף אותי כאילו מדובר על חוב של 150 אלף שקל

כחלק מהרצון שלנו ליצור שקיפות מלאה מול קהל לקוחותינו - תלוי מעל שולחן הקבלה תקנון שירותי המעבדה (בשני מקומות שונים), אשר מסביר מהי עלות שעת עבודה\בדיקת מחשב ופירוט מקיף על המקרים בהם יחוייב הלקוח במחירים אלו. כך שאין בכוונתינו לתחמן את הלקוח או לגבות ממנו כסף שלא לצורך אלא עבור עבודה ובדיקות מקיפות ואמינות שנעשות על ידי צוות הטכנאים המקצועיים שלנו.

לטענת סמיון תקנון זה אינו היה קודם לכן ומבחינתו תלינו אותו באותו היום כשאר בא לאסוף את המחשב- כמובן שאין זה נכון.

למה כמובן שאין זה נכון? אחרי הויכוח הסוער שהיה לי בטלפון זה לא מפתיע שתליתם את זה ואין זה גם משנה מאחר וסיכמתי משהו עם יאיר לפני כן שציינתי את זה בתגובה הראשית כבר

אני חושבת שלא זה לא הוגן לנסות לפגוע במוניטין שלנו בגלל מקרה זה

אז בגלל עוד איזה מקרים??? יותר גרועים? מחנות טובה יש ציפיות גבוהות!

אנחנו חברה שתודעת השירות שלה היא מעל ומעבר ובאמת חשוב לנו שהסיפור עם סמיון יגיע לפתרון מהיר ואפקטיבי לשני הצדדים.

ניקול באמת חבל שאת והטכנאי עצלים לקרוא את שאר התגובות לפני שאתם מגיבים כי כבר הגעתי לפשרה עם יאיר

בכל מקרה אני חושב שכדאי שתפסיקו להגיב בנושא ואם כבר מגיבים אז לתת ליאיר להגיב! למרות שיש לי הרגשה שלא מיוזמתך כתבת תגובה זו אבל זאת רק דעתי.

סמיון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכל הנוכחים וערב טוב,

גם אני עובדת בIQPC, המזכירה, וחשוב לי שגם הצד שלנו ישמע ושלא נשפט בגלל כעס של הלקוח במקרה הנ"ל.

אכן סמיון הוא לקוח שלנו מזה מספר שנים ואנו נהנים לעבוד מולו וכמובן שמודים לו על ההמלצות החמות לחבריו על החנות שלנו.

החנות שלנו דוגלת לתת שירות מקיף ואמין לכלל הלקוחות ועובדה לכך היא המוניטין שצברנו וקהל הלקוחות הרחב המגוון שלנו שקיבלו חווית שירות מהנה.

אך לסיפור הזה יש גם את הצד השני, אנו לא דוגלים במתן שירות בצעקות ללקוחות כפי שהציג סמיון. אם כי הוא זה שהחל לדבר לא יפה בחנות ולזלזל בנו כחברה אמינה ומקצועית. אני לא שופטת אותו וכמובן שלא מאשימה אותו בשום דבר, אך הדברים אכן יצאו מהקשרם והאירוע שיכל להגמר בנועם הסתיים בעצבים של שני הצדדים.

כחלק מהרצון שלנו ליצור שקיפות מלאה מול קהל לקוחותינו - תלוי מעל שולחן הקבלה תקנון שירותי המעבדה (בשני מקומות שונים), אשר מסביר מהי עלות שעת עבודה\בדיקת מחשב ופירוט מקיף על המקרים בהם יחוייב הלקוח במחירים אלו. כך שאין בכוונתינו לתחמן את הלקוח או לגבות ממנו כסף שלא לצורך אלא עבור עבודה ובדיקות מקיפות ואמינות שנעשות על ידי צוות הטכנאים המקצועיים שלנו.

לטענת סמיון תקנון זה אינו היה קודם לכן ומבחינתו תלינו אותו באותו היום כשאר בא לאסוף את המחשב- כמובן שאין זה נכון.

אני חושבת שלא זה לא הוגן לנסות לפגוע במוניטין שלנו בגלל מקרה זה, אנחנו חברה שתודעת השירות שלה היא מעל ומעבר ובאמת חשוב לנו שהסיפור עם סמיון יגיע לפתרון מהיר ואפקטיבי לשני הצדדים .

לסיום, הדבר העיקרי והחשוב ביותר שיש להגיד הוא שיאיר, בעל החנות הוא אדם בעל מעלות מדהימות, שתמיד רוצה בטובת הלקוח ובא לקראתו כדי להעניק לו חווית שירות וקניה מהנה. יאיר הוכיח את עצמו ואלפי לקוחות יעידו על כך.

נשמח לראותכם אצלינו !!! ניקול !!!

את באמת מצפה שהלקוחות יתחילו להסתובב בחנות ולקרוא את כל השלטי אזהרה שתליתם?

מודה שחייב לתת לכם פידבק חיובי על הדרך בה בחרתם לסיים את המקרה. ללא ספק הייתם צריכים ליידע אותו בעל פה שאכן הדבר עלול לעלות לו כסף.

לא סומכים על מילה של לקוח שהבעיה בוודאות בחומרה, זאת לא סיבה לא ליידע אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השלט מופיע שם שנים על הקיר הימני מול שולחן הקבלה

תודה שאמרת לי.

פעם הבאה אני ידאג לבוא עם מחברת ועפרון וישכתב לעצמי את כל הכללים שלהם.

מה אתה רציני?!? אפילו את התקנון של האתר הזה לא קראת.

מי יתחיל לקרוא את כל ספר החוקים של חנות מסויימת??

ההודעה שייתכן והוא ישלם על המחשב היא חשובה ובסיסית, זה המינימום שהם היו צריכים לעשות. ליידע אותו בהקשר לתשלום, כי זה מה שחשוב ללקוח עם כל הכבוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה שאמרת לי.

פעם הבאה אני ידאג לבוא עם מחברת ועפרון וישכתב לעצמי את כל הכללים שלהם.

מה אתה רציני?!? אפילו את התקנון של האתר הזה לא קראת.

מי יתחיל לקרוא את כל ספר החוקים של חנות מסויימת??

ההודעה שייתכן והוא ישלם על המחשב היא חשובה ובסיסית, זה המינימום שהם היו צריכים לעשות. ליידע אותו בהקשר לתשלום, כי זה מה שחשוב ללקוח עם כל הכבוד.

לא רק שמטרת הרשמתך לאתרנו היא נתינת גיבוי לחברך ותו לא, אתה מסרב להבין שעל הרוכש מוטלות חובות בדיוק כפי שעל החנות מוטלות חובות אחרות. בתור רוכש סביר הוא צריך (לא רצוי ולא מצוי, צריך!) לקרוא את התקנון כאשר הוא רוכש מחשב באלפי שקלים ומאוד כדאי שישים לב לשלט שמציין את מדיניות החזרת המוצרים יחד עם מדיניות התיקונים של החנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא רק שמטרת הרשמתך לאתרנו היא נתינת גיבוי לחברך ותו לא, אתה מסרב להבין שעל הרוכש מוטלות חובות בדיוק כפי שעל החנות מוטלות חובות אחרות. בתור רוכש סביר הוא צריך (לא רצוי ולא מצוי, צריך!) לקרוא את התקנון כאשר הוא רוכש מחשב באלפי שקלים ומאוד כדאי שישים לב לשלט שמציין את מדיניות החזרת המוצרים יחד עם מדיניות התיקונים של החנות.

http://www.iqpc.co.il/Home/takanon.asp

בתקנון לא רשום דבר כזה

ושלט שמציין דבר כזה לא תופס חוקית (בניגוד לשלט שמציין מדיניות החזרת מוצרים למשל)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...