NuXeR פורסם 2010 ביולי 21 Share פורסם 2010 ביולי 21 אם כן הוא כרגע הפיל את עצמו בפח והודה שהוא לא אמר ללקוח מראש שהבדיקה עולה כסף. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
radioactive פורסם 2010 ביולי 21 Share פורסם 2010 ביולי 21 מזמן לא ראיתי כאן כזה לינץ', ועוד בגלל 150שח.יש חנות אחת שחייבת לי 3150שח לאחר שהם עבדו עליי (ואני לא רואה שאני בכלל אקבל את הכסף מתי שהוא) והטרד שלי לא הגיע ל4 עמודים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
XTZ-Mike פורסם 2010 ביולי 21 Share פורסם 2010 ביולי 21 אם כן הוא כרגע הפיל את עצמו בפח והודה שהוא לא אמר ללקוח מראש שהבדיקה עולה כסף.לא הפיל את עצמו בשום פח , הוא טכנאי , זה לא מתפקידו לקבוע מדיניות של חנות ולדרוש תשלום , בשביל זה יש מנהלים בחנות.... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
gal555 פורסם 2010 ביולי 21 Share פורסם 2010 ביולי 21 אני הייתי לוקח את המחשב בכוח קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nusbaum.uriel פורסם 2010 ביולי 21 Share פורסם 2010 ביולי 21 גם על בדיקה הוא לא היה מוכן לשלם הוא היה נעול שיש תקלה בחומרת המחשב והאחריות תכסה את ה"נזק"זו לא סיבה לא להודיע לו שתגבו על הבדיקה כסף במידה ואין תקלה.בלי קשר , אני חושב שאם אתה לא אחד מבעלי החנות לא כל כך כדאי שתגיב פהבלי להתייעץ איתם , כי אתה גורם להם נזק רב והם יצטרכו לשלם את המחיר על המעשים(מילים) שלך קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
radioactive פורסם 2010 ביולי 21 Share פורסם 2010 ביולי 21 אני הייתי לוקח את המחשב בכוח הכי טוב לעשות את זה מול מצלמות הבטחה, כמו גבר אמיתי לא סתם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yuda2002 פורסם 2010 ביולי 21 Share פורסם 2010 ביולי 21 שלום לכל הנוכחים וערב טוב,גם אני עובדת בIQPC, המזכירה, וחשוב לי שגם הצד שלנו ישמע ושלא נשפט בגלל כעס של הלקוח במקרה הנ"ל.אכן סמיון הוא לקוח שלנו מזה מספר שנים ואנו נהנים לעבוד מולו וכמובן שמודים לו על ההמלצות החמות לחבריו על החנות שלנו.החנות שלנו דוגלת לתת שירות מקיף ואמין לכלל הלקוחות ועובדה לכך היא המוניטין שצברנו וקהל הלקוחות הרחב המגוון שלנו שקיבלו חווית שירות מהנה.אך לסיפור הזה יש גם את הצד השני, אנו לא דוגלים במתן שירות בצעקות ללקוחות כפי שהציג סמיון. אם כי הוא זה שהחל לדבר לא יפה בחנות ולזלזל בנו כחברה אמינה ומקצועית. אני לא שופטת אותו וכמובן שלא מאשימה אותו בשום דבר, אך הדברים אכן יצאו מהקשרם והאירוע שיכל להגמר בנועם הסתיים בעצבים של שני הצדדים. כחלק מהרצון שלנו ליצור שקיפות מלאה מול קהל לקוחותינו - תלוי מעל שולחן הקבלה תקנון שירותי המעבדה (בשני מקומות שונים), אשר מסביר מהי עלות שעת עבודה\בדיקת מחשב ופירוט מקיף על המקרים בהם יחוייב הלקוח במחירים אלו. כך שאין בכוונתינו לתחמן את הלקוח או לגבות ממנו כסף שלא לצורך אלא עבור עבודה ובדיקות מקיפות ואמינות שנעשות על ידי צוות הטכנאים המקצועיים שלנו.לטענת סמיון תקנון זה אינו היה קודם לכן ומבחינתו תלינו אותו באותו היום כשאר בא לאסוף את המחשב- כמובן שאין זה נכון.אני חושבת שלא זה לא הוגן לנסות לפגוע במוניטין שלנו בגלל מקרה זה, אנחנו חברה שתודעת השירות שלה היא מעל ומעבר ובאמת חשוב לנו שהסיפור עם סמיון יגיע לפתרון מהיר ואפקטיבי לשני הצדדים . לסיום, הדבר העיקרי והחשוב ביותר שיש להגיד הוא שיאיר, בעל החנות הוא אדם בעל מעלות מדהימות, שתמיד רוצה בטובת הלקוח ובא לקראתו כדי להעניק לו חווית שירות וקניה מהנה. יאיר הוכיח את עצמו ואלפי לקוחות יעידו על כך.נשמח לראותכם אצלינו !!! ניקול !!! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Jules Winnfield פורסם 2010 ביולי 21 מחבר Share פורסם 2010 ביולי 21 אם כי הוא זה שהחל לדבר לא יפה בחנות ולזלזל בנו כחברה אמינה ומקצועית.לא עולה על הדעת! עמדתי בחוץ במשך 5 דקות כדי שתפתרו בינכם את העיניין ואז האמא ביקשה ממני להיכנס ולאחר שהסברתי שאיני אמור לשלם גם האם וגם הטכנאי התחילו להתקיף אותי כאילו מדובר על חוב של 150 אלף שקל כחלק מהרצון שלנו ליצור שקיפות מלאה מול קהל לקוחותינו - תלוי מעל שולחן הקבלה תקנון שירותי המעבדה (בשני מקומות שונים), אשר מסביר מהי עלות שעת עבודה\בדיקת מחשב ופירוט מקיף על המקרים בהם יחוייב הלקוח במחירים אלו. כך שאין בכוונתינו לתחמן את הלקוח או לגבות ממנו כסף שלא לצורך אלא עבור עבודה ובדיקות מקיפות ואמינות שנעשות על ידי צוות הטכנאים המקצועיים שלנו.לטענת סמיון תקנון זה אינו היה קודם לכן ומבחינתו תלינו אותו באותו היום כשאר בא לאסוף את המחשב- כמובן שאין זה נכון.למה כמובן שאין זה נכון? אחרי הויכוח הסוער שהיה לי בטלפון זה לא מפתיע שתליתם את זה ואין זה גם משנה מאחר וסיכמתי משהו עם יאיר לפני כן שציינתי את זה בתגובה הראשית כבראני חושבת שלא זה לא הוגן לנסות לפגוע במוניטין שלנו בגלל מקרה זה אז בגלל עוד איזה מקרים??? יותר גרועים? מחנות טובה יש ציפיות גבוהות!אנחנו חברה שתודעת השירות שלה היא מעל ומעבר ובאמת חשוב לנו שהסיפור עם סמיון יגיע לפתרון מהיר ואפקטיבי לשני הצדדים. ניקול באמת חבל שאת והטכנאי עצלים לקרוא את שאר התגובות לפני שאתם מגיבים כי כבר הגעתי לפשרה עם יאיר בכל מקרה אני חושב שכדאי שתפסיקו להגיב בנושא ואם כבר מגיבים אז לתת ליאיר להגיב! למרות שיש לי הרגשה שלא מיוזמתך כתבת תגובה זו אבל זאת רק דעתי.סמיון. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
danger boy פורסם 2010 ביולי 21 Share פורסם 2010 ביולי 21 שלום לכל הנוכחים וערב טוב,גם אני עובדת בIQPC, המזכירה, וחשוב לי שגם הצד שלנו ישמע ושלא נשפט בגלל כעס של הלקוח במקרה הנ"ל.אכן סמיון הוא לקוח שלנו מזה מספר שנים ואנו נהנים לעבוד מולו וכמובן שמודים לו על ההמלצות החמות לחבריו על החנות שלנו.החנות שלנו דוגלת לתת שירות מקיף ואמין לכלל הלקוחות ועובדה לכך היא המוניטין שצברנו וקהל הלקוחות הרחב המגוון שלנו שקיבלו חווית שירות מהנה.אך לסיפור הזה יש גם את הצד השני, אנו לא דוגלים במתן שירות בצעקות ללקוחות כפי שהציג סמיון. אם כי הוא זה שהחל לדבר לא יפה בחנות ולזלזל בנו כחברה אמינה ומקצועית. אני לא שופטת אותו וכמובן שלא מאשימה אותו בשום דבר, אך הדברים אכן יצאו מהקשרם והאירוע שיכל להגמר בנועם הסתיים בעצבים של שני הצדדים. כחלק מהרצון שלנו ליצור שקיפות מלאה מול קהל לקוחותינו - תלוי מעל שולחן הקבלה תקנון שירותי המעבדה (בשני מקומות שונים), אשר מסביר מהי עלות שעת עבודה\בדיקת מחשב ופירוט מקיף על המקרים בהם יחוייב הלקוח במחירים אלו. כך שאין בכוונתינו לתחמן את הלקוח או לגבות ממנו כסף שלא לצורך אלא עבור עבודה ובדיקות מקיפות ואמינות שנעשות על ידי צוות הטכנאים המקצועיים שלנו.לטענת סמיון תקנון זה אינו היה קודם לכן ומבחינתו תלינו אותו באותו היום כשאר בא לאסוף את המחשב- כמובן שאין זה נכון.אני חושבת שלא זה לא הוגן לנסות לפגוע במוניטין שלנו בגלל מקרה זה, אנחנו חברה שתודעת השירות שלה היא מעל ומעבר ובאמת חשוב לנו שהסיפור עם סמיון יגיע לפתרון מהיר ואפקטיבי לשני הצדדים . לסיום, הדבר העיקרי והחשוב ביותר שיש להגיד הוא שיאיר, בעל החנות הוא אדם בעל מעלות מדהימות, שתמיד רוצה בטובת הלקוח ובא לקראתו כדי להעניק לו חווית שירות וקניה מהנה. יאיר הוכיח את עצמו ואלפי לקוחות יעידו על כך.נשמח לראותכם אצלינו !!! ניקול !!!את באמת מצפה שהלקוחות יתחילו להסתובב בחנות ולקרוא את כל השלטי אזהרה שתליתם?מודה שחייב לתת לכם פידבק חיובי על הדרך בה בחרתם לסיים את המקרה. ללא ספק הייתם צריכים ליידע אותו בעל פה שאכן הדבר עלול לעלות לו כסף.לא סומכים על מילה של לקוח שהבעיה בוודאות בחומרה, זאת לא סיבה לא ליידע אותו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ISR Soldier פורסם 2010 ביולי 21 Share פורסם 2010 ביולי 21 השלט מופיע שם שנים על הקיר הימני מול שולחן הקבלה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
danger boy פורסם 2010 ביולי 21 Share פורסם 2010 ביולי 21 השלט מופיע שם שנים על הקיר הימני מול שולחן הקבלה תודה שאמרת לי.פעם הבאה אני ידאג לבוא עם מחברת ועפרון וישכתב לעצמי את כל הכללים שלהם.מה אתה רציני?!? אפילו את התקנון של האתר הזה לא קראת.מי יתחיל לקרוא את כל ספר החוקים של חנות מסויימת?? ההודעה שייתכן והוא ישלם על המחשב היא חשובה ובסיסית, זה המינימום שהם היו צריכים לעשות. ליידע אותו בהקשר לתשלום, כי זה מה שחשוב ללקוח עם כל הכבוד. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
radioactive פורסם 2010 ביולי 21 Share פורסם 2010 ביולי 21 ומי זה בכלל כל הטרולים המשתמשים האנונימיים שנרשמו רק בשביל לכתוב בת'רד הזה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
תמיד מחייך פורסם 2010 ביולי 21 Share פורסם 2010 ביולי 21 תודה שאמרת לי.פעם הבאה אני ידאג לבוא עם מחברת ועפרון וישכתב לעצמי את כל הכללים שלהם.מה אתה רציני?!? אפילו את התקנון של האתר הזה לא קראת.מי יתחיל לקרוא את כל ספר החוקים של חנות מסויימת?? ההודעה שייתכן והוא ישלם על המחשב היא חשובה ובסיסית, זה המינימום שהם היו צריכים לעשות. ליידע אותו בהקשר לתשלום, כי זה מה שחשוב ללקוח עם כל הכבוד.לא רק שמטרת הרשמתך לאתרנו היא נתינת גיבוי לחברך ותו לא, אתה מסרב להבין שעל הרוכש מוטלות חובות בדיוק כפי שעל החנות מוטלות חובות אחרות. בתור רוכש סביר הוא צריך (לא רצוי ולא מצוי, צריך!) לקרוא את התקנון כאשר הוא רוכש מחשב באלפי שקלים ומאוד כדאי שישים לב לשלט שמציין את מדיניות החזרת המוצרים יחד עם מדיניות התיקונים של החנות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אור כהן פורסם 2010 ביולי 21 Share פורסם 2010 ביולי 21 כל עוד יש תקנות באתר של IQPC שמצהיר שאם לא תמצא תקלה ברכיבי המחשב באחריות הלקוח יחוייב בשעות עבודת הטכנאי, אין על מה להתווכח. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omrij פורסם 2010 ביולי 21 Share פורסם 2010 ביולי 21 לא רק שמטרת הרשמתך לאתרנו היא נתינת גיבוי לחברך ותו לא, אתה מסרב להבין שעל הרוכש מוטלות חובות בדיוק כפי שעל החנות מוטלות חובות אחרות. בתור רוכש סביר הוא צריך (לא רצוי ולא מצוי, צריך!) לקרוא את התקנון כאשר הוא רוכש מחשב באלפי שקלים ומאוד כדאי שישים לב לשלט שמציין את מדיניות החזרת המוצרים יחד עם מדיניות התיקונים של החנות. http://www.iqpc.co.il/Home/takanon.aspבתקנון לא רשום דבר כזהושלט שמציין דבר כזה לא תופס חוקית (בניגוד לשלט שמציין מדיניות החזרת מוצרים למשל) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.