בעיה עם השרות של IQPC א.מחשבים ודעתכם בנושא (תג&#149 - עמוד 9 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה עם השרות של IQPC א.מחשבים ודעתכם בנושא (תג&#149


Jules Winnfield

Recommended Posts

לא רק זה אלא גם החנות אחרית על יידוע הצרכן וזו הרי התלונה של הלקוח במקרה הזה , יידוע , זה שלאחר מכן הדברים התגלגלו לאן שהם היתגלגלו זה דבר אחר .

יידוע

זה לא היבואן ולא בטיח !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 207
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

מספר אנקדוטות:

1. נוהל רגיל וידוע בכל חנות מחשבים שאי פעם פקדתי, בין אם שבעל פה, בכתב ו/או ברמה עקרונית. כאשר מכניסים מחשב למעבדה התיקון יבוצע אפילו בלי להתייעץ או ליצור קשר עם הלקוח כל עוד עלותו לא עולה על סכום מסוים, שבמקום הכי גבוה שאני זוכר זה היה 250 ש"ח.

2. בדיקה ו/או עבודה כלומר ללא חלקים עולה ברוב המקומות 100-150 ש"ח.

3. כאשר על מערכת מסוימת אין אחריות, אבל על רכיבים בה יש אחריות, הבדיקה תעלה כסף, ובאם ימצא שרכיב אשר נמצא באחריות הוא תקול הנ"ל יוחלף ללא תשלום על הרכיב, כמובן שהתשלום על הבדיקה ו/או עבודה יגבה כסדרו, והעובדה שהרכיב התקול באחריות לא סוטרת את זה.

4. האמירה שאנשים נורמטיבים היו משלמים, היא לא בהכרח נכונה, ולא קשה לראות בסיפור הזה דוגמא לשיטת המצליח. שכן, למעשה הבקשה מן הלקוח להביא את המערכת כולה ולא רק את החלקים שבאחריות היא שקולה בעצם לבקשה הבלתי מפורשת "שלם לנו 150 ש"ח". זאת כמובן מבלי להבהיר ללקוח שיהיה עליו לשלם, בין שזה ברור שכן או לחלופין ברור שלא.

5. ביקורת בונה, חנויות שבהן יש דומויות ערטילאיות כגון "אמא", לא בדיוק משדרות את הגל שאתה רוצה לקלוט מחנות מחשבים. בערך כמו שהבנאדם הרגיל לא יקנה מחשב מחנות שהדמויות הפועלות בה הן "פני צלקת", "ג'ימי עיניים" ו"הבוס הגדול". זה משדר חוסר שקיפות וטון מאיים או לפחות ריחוק.

6. המקרה הזה הוא שיעור פשוט באינטראקציה בין אנושית שצריך היה להיגמר הרבה לפני שהגיע לפורום הזה. יאיר הנכבד, בו ברגע שהובן בעצם שהלקוח הביא את המערכת כולה ולא רק את הרכיבים שבאחריות בהמלצתכם וללא אמירה שהבדיקה תעלה לו כסף, היית צריך לפעול כך:

א. להסיק את המסקנה וליצור את נוהל הידוע מעבר לכל צל של ספק - שבדיקה של מערכת שלמה עולה כסף.

ב. בתור המנהל להורות מידית למעבדה שיש לשחרר את המחשב, בין אם שנעשתה עליו עבודה ובין אם שלא, הלקוח לא צריך לפגוש בדמויות בסגנון "אמא" ו/או לשמוע איומים.

אם נסכם פה את העניין, הפריט שעליו היית מוציא חשבונית הוא "עבודת מעבדה" או "שירות" - או איך שלא קוראים לפריט עם 100% רווח אצלכם, כלומר מוצר ללא חומרי גלם. זה לא שנתתם ללקוח פה חומרה במתנה. כמה מסובך זה ללמוד את הלקח ולהבין שהפעם זה לא יכניס כסף.

7. יאיר העלה פה ביקורת נכונה מאד, מטרת הת'רד הזה היא בהחלט לפגוע בחנות או "לנגח" אותה. אין פה בעצם שום מסקנה או שיעור לאנשי הפורום או משהו שהחנות לא הסיקה כבר בעצם כמו שאפשר ללמוד מהפוסט של יאיר. כל מה שהיה לנו פה זה בסך הכל חוסר הבנה שיכול היה להפתר ברגע אחד. אני בהחלט חושב ש"ניגוח" זה הוא לא ראוי, ויחד עם הפתרון שהושג וההתנצלות של החנות, ראוי שנראה גם התנצלות של פותח הת'רד.

8. לידע כללי: נדפקת ע"י חנות? לא הצלחת להגיע איתם להסכמה? הכעס והמרירות מציפים אותך?

א. אתה לא רוצה לקנות שם יותר, לך קנה במקום אחר, אם החנות קיימת שם לפני שהיית לקוח שלה, סביר שהיא תשאר שם גם בלעדיך. איומים כמו "לא אקנה פה יותר " ו/או "לא אשלח לפה אף אחד שאני מכיר". לא עושים רושם על אף אחד, אפשר לחשוב שכל בנאדם הוא כח קניה של עשרות אלפי שקלים בחודש.

ב. שב, תרגע, תשתה משהו, תזכור את הדברים הטובים בחיים שלך, ונסה להבין שהצרה שבה נתקלת היא בעצם לא כל כך גדולה. באמת אנשים, כל אחד שמרגיש שהוא נדפק ו/או נעשה לו עוול פותח פה ת'רד ניגוח כזה ומתנהג כאילו שהוא רגע אחד מללבוש חגורת נפץ וללכת להוריד את הבניין של החנות. על מקרים של מה? 150- 200 שקל? קצת פרופורציה אנשים.

לא רכשתי מעולם בIQPC, אני לא מכיר את הנפשות הפועלות לרבות "אמא". אבל אני כן אגיד שכאשר קרה לי מקרה דומה שילמתי את ה230 ש"ח כדי לקבל פתרון לבעיה שלי ולשמור על האנושיות של עצמי.

לגבי ניגוח של חנויות באופן כללי: בואו לא נשכח שניגוח של חנות הוא בעצם פגיעה בה, וזה מתבטא בפגיעה בבעלים ובעובדים שלה. בעוד שסביר שהבעלים ואפילו העסק ישרדו, הפרנסה של אדם היא לדעתי ערך עליון (- וזה מגיע מאתאיסט) אני מציע לחשוב פעמיים (לפחות) לפני שמתעלים את הכעס / תסכול / מרירות לת'רד ניגוח ו/או ירידה להתנהגות בריונית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מספר אנקדוטות:

1. נוהל רגיל וידוע בכל חנות מחשבים שאי פעם פקדתי, בין אם שבעל פה, בכתב ו/או ברמה עקרונית. כאשר מכניסים מחשב למעבדה התיקון יבוצע אפילו בלי להתייעץ או ליצור קשר עם הלקוח כל עוד עלותו לא עולה על סכום מסוים, שבמקום הכי גבוה שאני זוכר זה היה 250 ש"ח.

2. בדיקה ו/או עבודה כלומר ללא חלקים עולה ברוב המקומות 100-150 ש"ח.

3. כאשר על מערכת מסוימת אין אחריות, אבל על רכיבים בה יש אחריות, הבדיקה תעלה כסף, ובאם ימצא שרכיב אשר נמצא באחריות הוא תקול הנ"ל יוחלף ללא תשלום על הרכיב, כמובן שהתשלום על הבדיקה ו/או עבודה יגבה כסדרו, והעובדה שהרכיב התקול באחריות לא סוטרת את זה.

4. האמירה שאנשים נורמטיבים היו משלמים, היא לא בהכרח נכונה, ולא קשה לראות בסיפור הזה דוגמא לשיטת המצליח. שכן, למעשה הבקשה מן הלקוח להביא את המערכת כולה ולא רק את החלקים שבאחריות היא שקולה בעצם לבקשה הבלתי מפורשת "שלם לנו 150 ש"ח". זאת כמובן מבלי להבהיר ללקוח שיהיה עליו לשלם, בין שזה ברור שכן או לחלופין ברור שלא.

5. ביקורת בונה, חנויות שבהן יש דומויות ערטילאיות כגון "אמא", לא בדיוק משדרות את הגל שאתה רוצה לקלוט מחנות מחשבים. בערך כמו שהבנאדם הרגיל לא יקנה מחשב מחנות שהדמויות הפועלות בה הן "פני צלקת", "ג'ימי עיניים" ו"הבוס הגדול". זה משדר חוסר שקיפות וטון מאיים או לפחות ריחוק.

6. המקרה הזה הוא שיעור פשוט באינטראקציה בין אנושית שצריך היה להיגמר הרבה לפני שהגיע לפורום הזה. יאיר הנכבד, בו ברגע שהובן בעצם שהלקוח הביא את המערכת כולה ולא רק את הרכיבים שבאחריות בהמלצתכם וללא אמירה שהבדיקה תעלה לו כסף, היית צריך לפעול כך:

א. להסיק את המסקנה וליצור את נוהל הידוע מעבר לכל צל של ספק - שבדיקה של מערכת שלמה עולה כסף.

ב. בתור המנהל להורות מידית למעבדה שיש לשחרר את המחשב, בין אם שנעשתה עליו עבודה ובין אם שלא, הלקוח לא צריך לפגוש בדמויות בסגנון "אמא" ו/או לשמוע איומים.

אם נסכם פה את העניין, הפריט שעליו היית מוציא חשבונית הוא "עבודת מעבדה" או "שירות" - או איך שלא קוראים לפריט עם 100% רווח אצלכם, כלומר מוצר ללא חומרי גלם. זה לא שנתתם ללקוח פה חומרה במתנה. כמה מסובך זה ללמוד את הלקח ולהבין שהפעם זה לא יכניס כסף.

7. יאיר העלה פה ביקורת נכונה מאד, מטרת הת'רד הזה היא בהחלט לפגוע בחנות או "לנגח" אותה. אין פה בעצם שום מסקנה או שיעור לאנשי הפורום או משהו שהחנות לא הסיקה כבר בעצם כמו שאפשר ללמוד מהפוסט של יאיר. כל מה שהיה לנו פה זה בסך הכל חוסר הבנה שיכול היה להפתר ברגע אחד. אני בהחלט חושב ש"ניגוח" זה הוא לא ראוי, ויחד עם הפתרון שהושג וההתנצלות של החנות, ראוי שנראה גם התנצלות של פותח הת'רד.

8. לידע כללי: נדפקת ע"י חנות? לא הצלחת להגיע איתם להסכמה? הכעס והמרירות מציפים אותך?

א. אתה לא רוצה לקנות שם יותר, לך קנה במקום אחר, אם החנות קיימת שם לפני שהיית לקוח שלה, סביר שהיא תשאר שם גם בלעדיך. איומים כמו "לא אקנה פה יותר " ו/או "לא אשלח לפה אף אחד שאני מכיר". לא עושים רושם על אף אחד, אפשר לחשוב שכל בנאדם הוא כח קניה של עשרות אלפי שקלים בחודש.

ב. שב, תרגע, תשתה משהו, תזכור את הדברים הטובים בחיים שלך, ונסה להבין שהצרה שבה נתקלת היא בעצם לא כל כך גדולה. באמת אנשים, כל אחד שמרגיש שהוא נדפק ו/או נעשה לו עוול פותח פה ת'רד ניגוח כזה ומתנהג כאילו שהוא רגע אחד מללבוש חגורת נפץ וללכת להוריד את הבניין של החנות. על מקרים של מה? 150- 200 שקל? קצת פרופורציה אנשים.

לא רכשתי מעולם בIQPC, אני לא מכיר את הנפשות הפועלות לרבות "אמא". אבל אני כן אגיד שכאשר קרה לי מקרה דומה שילמתי את ה230 ש"ח כדי לקבל פתרון לבעיה שלי ולשמור על האנושיות של עצמי.

לגבי ניגוח של חנויות באופן כללי: בואו לא נשכח שניגוח של חנות הוא בעצם פגיעה בה, וזה מתבטא בפגיעה בבעלים ובעובדים שלה. בעוד שסביר שהבעלים ואפילו העסק ישרדו, הפרנסה של אדם היא לדעתי ערך עליון (- וזה מגיע מאתאיסט) אני מציע לחשוב פעמיים (לפחות) לפני שמתעלים את הכעס / תסכול / מרירות לת'רד ניגוח ו/או ירידה להתנהגות בריונית.

אחלה,קבל ח"ח :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנחנו מתעסקים בתקנון של IQPC.

בתקנון של החנות מצויין שבמידה ומתברר שתקלה מסויימת נובעת מתוך רשלנות או חוסר ידע של הלקוח ולא במסגרת האחריות ידרש תשלום על התיקון.

תקנון, עד כמה שכולנו מרבים לדלג עליו הוא דבר שחשוב לקרוא כי בסופו של דבר אתה מסכים לו. הסעיף הזה מצויין בתקנון באופן בולט.

אני חושב שמחובת הלקוח להסתכל בתקנון לפני שהוא רוכש משהו- זה מה שאני תמיד עושה.

אף אחד גם לא נדרש לזכור תקנון כל כך הרבה קדימה- מספיק לקרוא אותו לפני שאתה רוכש משהו.

אתה כותב את זה ובעצמך לא קורא את התקנון? מצחיק אתה. הסעיף היחידי שמצאתי בתקנון שאיכשהוא אפשר לקשר אותו לסעיף שאתה כתבת הוא: "במידה והתקלה עקב רשלנות מצד הלקוח, 2 ההובלות על חשבון הלקוח. " עכשיו מצא את ההבדלים בבקשה! ופעם הבא נסה להוסיף קישור כדי לאמת את ההקלדות שלך כי חבל שבמשך שלושה עמודים חברי הפורים דנו על סעיף שאינו קיים

כשאתה מנסה לאתר בעיה אתה קודם כל בודק את כל האופציות שישנן עד שאתה מגיע למקור הבעיה, וזה לגמרי במסגרת הטיפול לכן אף אחד מהצדדים לא אשם ויש צורך בתשלום על שעת עבודה. שוב אתה לא קורא עד הסוף! זה למה הצעתי בחנות שאשאיר רק את המוצרים שעליהם יש לי אחריות וזהו!

תקנון החנות למעוניינים

http://www.iqpc.co.il/Home/takanon.asp

----------------------------------------------------------------------------------

אני חושב שצריך לערוך את הכותרת של הת'רד כך שתבהיר ש2 הת'רדים אוחדו- זה לא כל כך ברור וזה נראה שהתגובה מצד IQPC נמחקה.

זו לגמרי בעיה של הלקוח עצמו, לא של החנות.

אני חושב שכל ההשמצה הזו לא נכונה והסיבה שאני מנסה להוכיח פה היא שאני יודע שזה לא נכון.

השירות שנותנת IQPC הוא מעל ומעבר למה שרגיל הצרכן הישראלי

בסופו של דבר צרכן חכם יחקור את מירב הדעות והפרטים ולא ישר יתרחק מחנות עם תדמית כל כך טובה רק בגלל דעה אחת.

על אובייקטיביות שמעת?

----------------------------------------------------------------------------------

מה שחסר לי כאן זואת הבהרה של נושא העניין עם המחשב של פותח הדיון

המחשב הוחזר אליי יומיים אחרי המקרה, יאיר הביא לי אותו לבית ולא חוייבתי בתשלום

ובקשת סליחה מהחנות !

על מה בדיוק? אם עדיין לא הבנת אז רוב הסיפור לא היה סביב ה150 שקל האלו אלא סביב השירות! אני לא רשמתי שקרים או הוצאתי את המקרה מפרופורציה סה"כ סיפרתי את הצד שלי אז אני לא מוצא סיבה כזאת או אחרת לשמה יש לי צורך להתנצל על משהו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שבלול

אני חושב שהאכזבה שלך הייתה גדולה שיבעתיים כי היית כזה לקוח טוב של החנות ( לפח דברייך ) הנ"ל , כמה חבל שהם לא העריכו את הקניות הרבות שלך שם והם רק מצאו לנכון לשלוח לך את המחשב בחזרה מבלי להודות בטעות שלהם , זה מצחיק , כי הם היו יכולים להפיק לקח , שעור חשוב תמורת 150 שח' ( כל זאת בהנחה שהם באמת צודקים ) ולהפוך את ה"תקלה" לפירסומת חיובית , שויין , כל אחד והעסק שלו .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בטוח שאם היה מדובר בחנות אחרת הדיון היה נמשך, נמשך, נמשך ונמשך. אבל כאשר מדובר בחנות "גיימרים" קדושה צריך לטאטא כמה שיותר מהר מתחת לשטיח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק כמה מילים אחרונות לסיכום, כדי שעמדת החנות תהיה ברורה לחלוטין :

אני מתנצל על הסיטואציה כפי שהיא התפתחה.

הפידבק שגורם טופיק כזה הוא שלילי ביותר, למרות שדבר זה אינו מגיע לנו בכל פרמטר כזה או אחר.

גם אם נעשתה טעות כזו או אחרת - זה לא עניין שמעיד על הכלל !

אנחנו נפיק את כל המסקנות הרלוונטיות ברמת הנהלים הארגוניים, כדי שלא יהיה מקום לספקות ללקוחות הבאים.

השירות ללקוח, ובכלל יחס אנושי - הוא עניין שעומד בראש סדר העדיפויות אצלנו בחברה !

לגבי פותח הדיון - אני אוהב להיות הגון - גם בתחום העיסקי של החנות, וכן בחיי הפרטיים.

ברגע שפתחת טופיק שידעת מה משמעותו והשפעתו - ברגע שהדברים הובהרו בינינו בצורה הכי טובה, ממש לא היית צריך להתנצל, אבל כמו שהשקעת בתיאור המקרה כפי שהתחיל, יכולת לרשום איך זה הסתיים.

באמת , שאנחנו מנסים להביא משהו שונה וכנה - כמו כל בן אדם, אנחנו תמיד בתהליכי התקדמות ולמידה.

שיהיה לכולם שבוע טוב !

יאיר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בטוח שאם היה מדובר בחנות אחרת הדיון היה נמשך, נמשך, נמשך ונמשך. אבל כאשר מדובר בחנות "גיימרים" קדושה צריך לטאטא כמה שיותר מהר מתחת לשטיח.

תגיד לי אתה נורמלי?

על איזה טאטוא מתחת לשטיח אתה מדבר?

הלקוח קיבל פיתרון, החנות פרסמה את הצד שלה והגיבה לטענות. מה עוד אתה רוצה שיקרה? שיעלו שם מישהו על המוקד בכיכר העיר?

:screwy:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...