Jules Winnfield פורסם 2010 ביולי 21 מחבר Share פורסם 2010 ביולי 21 לפני מספר דקות קיבלתי שיחה מיאיר(אחד ממנהלי העסק) והשיחה הסתכמה בצורה הבא:-יאיר הצטער והתנצל על האירוע אתמול-וכדי לפצות על המצב הבטיח שמחר בשעות הערב יקפוץ אליי הביתה ויחזיר לי את המחשב ללא תשלוםאני אישית שמח שכך זה נגמר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
XTZ-Mike פורסם 2010 ביולי 21 Share פורסם 2010 ביולי 21 העיקר שככה זה נגמר - על הצד הטוב ביותר... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
LockOn פורסם 2010 ביולי 21 Share פורסם 2010 ביולי 21 זה רק מוכיח את האמינות והאיכות שלהם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אור כהן פורסם 2010 ביולי 21 Share פורסם 2010 ביולי 21 אני לא יודע מה איתכם, אבל כשרציתי לקנות מחשב מIQPC (לפני שנתיים) יאיר היה מאוד אדיב ועזר לי בבניית המחשב והתחייב למחירים הנמוכים ביותר, אבל לאחר שהוא נסע לחו"ל נציג שירות אחר בIQPC אמר שכל התנאים שהגעתי עם יאיר לא תקפים (כי חזרתי רק חודש אחרי) בכל מקרה מנסיוני יאיר זה בחור שכל חנות מחשבים היתה תופסת אותו כי בשירות לקוחות הוא מעולה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
radioactive פורסם 2010 ביולי 21 Share פורסם 2010 ביולי 21 לא הייתי אומר "העיקר שזה נגמר טוב" אם מה שקרה בחנות באמת קרה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
XTZ-Mike פורסם 2010 ביולי 21 Share פורסם 2010 ביולי 21 למה לא?כולנו בני אדם , לכולם יש ימים רעים וקורים מקרים כאלה - בכל מקום שנותן שירות זה מצב שיכול לקרות.קרה כאן והעיקר שזה נפתר על הצד הטוב ביותר... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Jules Winnfield פורסם 2010 ביולי 21 מחבר Share פורסם 2010 ביולי 21 לא הייתי אומר "העיקר שזה נגמר טוב" אם מה שקרה בחנות באמת קרה.אני לא מחפש לסחות\להוציא בכח משהו מאף אחד כולל החנות...אז נכון שיכלתי לקחת עורך דין ולעשות רעש וצלצולים ולנסות להוציא פיצויים ומה לא אבל אני סה"כ רוצה את המחשב שלי בחזרהאני בוחר בדרך האירופאית ולא הישראלית :-) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אור כהן פורסם 2010 ביולי 21 Share פורסם 2010 ביולי 21 למה לא? כלונו בני אדם , לכולם יש ימים רעים וקורים מקרים כאלה - בכל מקום שנותן שירות זה מצב שיכול לקרות. קרה כאן והעיקר שזה נפתר על הצד הטוב ביותר... אכן, למעשה אפשר להתעלם מכל הסיפור הזה כי חוץ מכמה פגיעות קלות במיתרי הקול המחשב יחזור ללא צורך לנסיעה חוזרת והכל יחזור להיות כרגיל קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Jules Winnfield פורסם 2010 ביולי 21 מחבר Share פורסם 2010 ביולי 21 אני לא יודע מה איתכם, אבל כשרציתי לקנות מחשב מIQPC (לפני שנתיים) יאיר היה מאוד אדיב ועזר לי בבניית המחשב והתחייב למחירים הנמוכים ביותר, אבל לאחר שהוא נסע לחו"ל נציג שירות אחר בIQPC אמר שכל התנאים שהגעתי עם יאיר לא תקפים (כי חזרתי רק חודש אחרי)קרה לי ולא פעם אחת וה"נציג שירות" האחר שאתה מדבר עליו זה מנחם אם אני מנחש נכון? בכל מקרה מנסיוני יאיר זה בחור שכל חנות מחשבים היתה תופסת אותו כי בשירות לקוחות הוא מעולה יאיר אכן בחור טוב וכיף לעבוד איתו אבל לגבי שאר חברי החנות אני חולק כי מעולם לא הסתדרתי איתם חוץ מאייל עד האירוע האחרון שקרה איתו קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אור כהן פורסם 2010 ביולי 21 Share פורסם 2010 ביולי 21 לא דיברתי על שאר חברי החנות, דיברתי על יאיר ספציפית קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
XTZ-Mike פורסם 2010 ביולי 21 Share פורסם 2010 ביולי 21 סמיון , דווקא לי היה סיכום על משהו עם יאיר וכשדיברתי עם מנחם ואמרתי לו שסיכמתי את הדברים עם יאיר הוא אפילו לא פיקפק בזה (ויאיר לא היה שם כדי לאשר את המקרה) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
radioactive פורסם 2010 ביולי 21 Share פורסם 2010 ביולי 21 אני לא מחפש לסחות\להוציא בכח משהו מאף אחד כולל החנות...אז נכון שיכלתי לקחת עורך דין ולעשות רעש וצלצולים ולנסות להוציא פיצויים ומה לא אבל אני סה"כ רוצה את המחשב שלי בחזרה אני בוחר בדרך האירופאית ולא הישראלית :-) צודק. אגב, ממש לא מזמן (04/07/2010) היה לי מקרה מצחיק עם חנות אחרת (שלא יזכיר את שמה כי בסוף הם היו בסדר איתי) שהזמנתי ממנה מחשב בחלקים וקיבלתי צורב לא תקין שהיה בתוכו דיסק צרוב של Win7. עוד לא הספקתי להתעצבן כי הייתי עדיין בשוק ומתקשה להאמין למה שאני רואה, מיד התקשרתי לחנות ושאלתי: "האם כל הצורבים שלכם אמורים להגיע לא תקינים עם דיסק צרוב של Win7 בפנים?", והם אמרו שמחר בבוקר שולחים אליי צורב חדש עם שליח, ומוציאים חשבונית חדשה על הצורב החדש. השיחה הייתה מאוד קצרה בלי צעקות ובלי עורכי דין, ישר ולעניין. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אור כהן פורסם 2010 ביולי 21 Share פורסם 2010 ביולי 21 צודק. אגב, ממש לא מזמן (04/07/2010) היה לי מקרה מצחיק עם חנות אחרת (שלא יזכיר את שמה כי בסוף הם היו בסדר איתי) שהזמנתי ממנה מחשב בחלקים וקיבלתי צורב לא תקין שהיה בתוכו דיסק צרוב של Win7. עוד לא הספקתי להתעצבן כי הייתי עדיין בשוק ומתקשה להאמין למה שאני רואה, מיד התקשרתי לחנות ושאלתי: "האם כל הצורבים שלכם אמורים להגיע לא תקינים עם דיסק צרוב של Win7 בפנים?", והם אמרו שמחר בבוקר שולחים אליי צורב חדש עם שליח, ומוציאים חשבונית חדשה על הצורב החדש. השיחה הייתה מאוד קצרה בלי צעקות ובלי עורכי דין, ישר ולעניין. זה כמו שאצלי הרכיבו את הTUNIQ (קירור מעבד ענק) בלי הפלטה האחורית שלו והוא נפל מהמעבד בביתי, החנות מיד הציעה לי קירור חדש ללא תוספת תשלום מצידי+התקנה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
LockOn פורסם 2010 ביולי 21 Share פורסם 2010 ביולי 21 זה רק אומר שהחנות עשתה מה שהיא הייתה צריכה לעשות , לא מעבר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lev-27 פורסם 2010 ביולי 21 Share פורסם 2010 ביולי 21 זה רק מוכיח את האמינות והאיכות שלהם. זה רק מוכיח שהם יודעים למזער נזקים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.