בעיה עם השרות של IQPC א.מחשבים ודעתכם בנושא (תג&#149 - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה עם השרות של IQPC א.מחשבים ודעתכם בנושא (תג&#149


Jules Winnfield

Recommended Posts

אני פשוט בשוק מהסיפור הזה. אני אישית אף פעם לא רכשתי שם בעצמי אבל כבר המלצתי ושלחתי לשם חברים ומכרים.

נראה לי שאני יותר לא אמליץ עליהם לאף אחד אחרי סיפור שכזה. ממש ביזיון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 207
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

סיפור הזוי,אני לקוח של החנות כבר 5/6 שנים.היו לי המון תקלות בחומרה(4 פעמים בכרטיס מסך ו 5 פעמים במסך עצמו).תמיד בכל תקלה שליח מהחנות היה מגיע אלי הבייתה ולוקח את המוצר(עיניין של יום מאז שדיווחתי על התקלה)והמוצר היה חוזר אליי תוך שבועים שלוש גג תקין.והייתה פעם שקיבלתי מהם כרטיס מסך חדש לחלוטין.מעולם לא נתקלתי בשירות לקוי או בכשל מסויים בחנות עצמה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין למה אתה מאמינים לסיפור הזה ב'עיניים עצומות'. אחרי הכל החנות אמינה מאוד, עם נסיון ארוך של שירות לקוחות טוב.

אני לא אומר שהסיפור לא נכון, אבל אני אומר שאולי הוא נכון ואולי לא. אי אפשר להכתים חנות שמוחזקת לטובה, בגלל איזה פוסט בפורום. אולי שבלול הוא מחנות מתחרה. אבל אני גם לא רוצה ל'הכתים' את שבלול בלי שאני מכיר אותו, אז אני לא מאמין בינתיים לאיש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סיפור הזוי,אני לקוח של החנות כבר 5/6 שנים.היו לי המון תקלות בחומרה(4 פעמים בכרטיס מסך ו 5 פעמים במסך עצמו).תמיד בכל תקלה שליח מהחנות היה מגיע אלי הבייתה ולוקח את המוצר(עיניין של יום מאז שדיווחתי על התקלה)והמוצר היה חוזר אליי תוך שבועים שלוש גג תקין.והייתה פעם שקיבלתי מהם כרטיס מסך חדש לחלוטין.מעולם לא נתקלתי בשירות לקוי או בכשל מסויים בחנות עצמה.

חנות טובה נמדדת בשירותה האמין לאורך זמן ובמספר רב של לקוחות אשר מעידים על טיבה.

כנראה שהפעם החבר'ה פישלו שם. למזלם, עדיין יש להם סיכוי לתקן את הפאשלה שעשו.[br]פורסם בתאריך: 21.07.2010 בשעה 18:36:31


אני לא מבין למה אתה מאמינים לסיפור הזה ב'עיניים עצומות'. אחרי הכל החנות אמינה מאוד, עם נסיון ארוך של שירות לקוחות טוב.

אני לא אומר שהסיפור לא נכון, אבל אני אומר שאולי הוא נכון ואולי לא. אי אפשר להכתים חנות שמוחזקת לטובה, בגלל איזה פוסט בפורום. אולי שבלול הוא מחנות מתחרה. אבל אני גם לא רוצה ל'הכתים' את שבלול בלי שאני מכיר אותו, אז אני לא מאמין בינתיים לאיש.

אני מכיר את שבלול באופן אישי. ולכן דבריך נשמעים הזויים :)

למרות שאינך אשם, גישתך אכן גישה נכונה למצב שכזה. אבל כאן זה לא הסיפור...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה צריך את המחשב, קודם כל תשלם את ה 150 שח.

אח"כ, אם אתה רואה את זה כעניין עקרוני, כי לדבריך גנבו ממך, אז תתבע אותם לבית המשפט לתביעות קטנות.

לא צריך שום עורך דין. לא צריך אפילו להכין את הכתב תביעה במדפסת, אלא ניתן למלא אותו במילים פשוטות במקום. תתבע בדיוק את אותם 150 שח, ואת האגרה ששילמת בבית המשפט. (בסביבות 100 ש"ח)

רוב הסיכויים שלאחר שתמסור להם את כתב התביעה, הם יסכימו להחזיר לך את הכסף, כולל את האגרה, ובנוסף פיצוי.

אם בכל זאת הם יעדיפו להגיע לבית המשפט, עדיין רוב הסיכויים שתזכה. (ברור לשופט שאף אחד לא מבזבז את זמנו בתביעה קטנה כל כך, אלא אם הצדק עימו)

סיפור של חבר טוב:

הוא קנה מחשב לפני שנים באחת הרשתות הידועות בישראל. יום אחד, לאחר כמה חודשים, הוא פירק את הדיסק קשיח, על מנת להגיע אלי ולהעתיק דברים. כשהוא משך את הכבל מהדיסק, הכבל נהרס והקונקטור נשאר מחובר בתוך הדיסק. (כבל IDE זול) הוא השתמש במברג כדי לנסות להוציא את הקונקטור מהדיסק, ובנסיונו, הוא שבר את אחד הצדדים של המסגרת של הקונקטור הפלסטי בדיסק עצמו. (אחד הצדדים הצרים) זה לא שינה לו, כי הדבר כלל לא פגע בדיסק, אז הוא פשוט חיבר כבל אחר והמשיך לעבוד רגיל.

לאחר שנתיים, בלי שום קשר למקרה הנ"ל, הדיסק קשיח יום בהיר אחד מת. הוא הגיע לחנות כדי להחליפו, והם טענו שעקב פגיעה פיזית, לא ניתן לחליפו. הוא הסביר להם, איך השבר הזעיר (והלא משנה לתקלה) קרה שנה וחצי קודם לכן, ובכל זאת הם לא הסכימו. חשוב לציין שהדיסק היה שווה לא יותר מ 200 שח באותה תקופה, ובכל זאת, הם היו מקבלים אחריות עליו מהספק שלהם. (ואת זה ידוע לי כי אני עובד שנים בתחום)

בכל אופן, הוא אמר להם, אל תחליפו לי. תבדקו את התקלה של הדיסק, ותגלו שהיא לא קשורה לשבר הזעיר, (לא קרתה עקב נפילה של הדיסק) ותתקנו. וכי הדבר דומה ליבואן מכוניות שלא יסכים לטפל בתקלה במנוע של מכונית חדשה, עקב סריטה על המכונית. לא הסכימו, ואמרו לו: "תתבע אותנו" - הוא שמע לעצתם, ומשם המשיך ישירות לבית המשפט לתביעות קטנות, ורשם במקום תביעה. חזר לשם עם העתק עבור הנתבע, והחתים אותם על קבלתה.

לאחר שלוש שעות, טלפון מהחנות. מדבר עימו אותו מנהל מעבדה שהתווכח איתו. ותוך כדי שהוא שומע צעקות על אותו מנהל המעבדה עם מנהל החנות (מה אתה מתעסק על דיסק זול עם לקוח ותיק), הוא מציע לו דיסק חדש. חברי כמובן דרש גם את דמי האגרה ששילם, וביקש פיצוי. בסופו של דבר, הוא קיבל דיסק חדש מעט גדול יותר, וכרטיס מסך חדש בשווי 300 שח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קצת הזוי שמשתמש שנרשם היום לאתר מעיד על כך שהוא מכיר משתמש אחר.

just saying.

אני כן. כך אני בעצם מכיר את האתר, דרכו. אז אתה אומר שכל עשרות אלפי המשתמשים באתר לא מכירים אחד את השני אישית?

אתה קצת הזוי חבר. התחבר למציאות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא. הוא אומר שמוזר שמישהו חדש לחלוטין, לפתע מגיע ומעיד שהוא מכיר את האדם.

זה יכול להיות בקלות אותו אדם, שנרשם עם שם משתמש חדש. אני לא אומר שזה המקרה, רק שזו אפשרות שקרתה יותר מפעם אחת בעבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סיפור הזוי,אני לקוח של החנות כבר 5/6 שנים.היו לי המון תקלות בחומרה(4 פעמים בכרטיס מסך ו 5 פעמים במסך עצמו).תמיד בכל תקלה שליח מהחנות היה מגיע אלי הבייתה ולוקח את המוצר(עיניין של יום מאז שדיווחתי על התקלה)והמוצר היה חוזר אליי תוך שבועים שלוש גג תקין.והייתה פעם שקיבלתי מהם כרטיס מסך חדש לחלוטין.מעולם לא נתקלתי בשירות לקוי או בכשל מסויים בחנות עצמה.

אז כנראה שהם נותנים יחס שונה ללקוחות שונים...שזה עוד יותר עצוב לדעתי

אני לא מבין למה אתה מאמינים לסיפור הזה ב'עיניים עצומות'. ואני לא מבין למה אתה שולל בעיניים עצומות?? אנשים כבר כתבו שנחכה לתגובה מהחנות ומחכים

ובנוסף לכך אני לא כופה על אף אחד את הדיעה שלי אני עושה מה שעושים בפורום,...חולק חוויה שלי אישית מי שרוצה יקח את זה לתשומת ליבו ומי שלא אז לא צריך.

אם אתה צריך את המחשב, קודם כל תשלם את ה 150 שח.

אח"כ, אם אתה רואה את זה כעניין עקרוני, כי לדבריך גנבו ממך, אז תתבע אותם לבית המשפט לתביעות קטנות.

לא צריך שום עורך דין. לא צריך אפילו להכין את הכתב תביעה במדפסת, אלא ניתן למלא אותו במילים פשוטות במקום. תתבע בדיוק את אותם 150 שח, ואת האגרה ששילמת בבית המשפט. (בסביבות 100 ש"ח)

רוב הסיכויים שלאחר שתמסור להם את כתב התביעה, הם יסכימו להחזיר לך את הכסף, כולל את האגרה, ובנוסף פיצוי.

אם בכל זאת הם יעדיפו להגיע לבית המשפט, עדיין רוב הסיכויים שתזכה. (ברור לשופט שאף אחד לא מבזבז את זמנו בתביעה קטנה כל כך, אלא אם הצדק עימו)

דרך טובה לא ידעתי שאפשר לפעול כך ואם זה יגיע למצב הזה. זה כנראה מה שאעשה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז כנראה שהם נותנים יחס שונה ללקוחות שונים...שזה עוד יותר עצוב לדעתי

ובנוסף לכך אני לא כופה על אף אחד את הדיעה שלי אני עושה מה שעושים בפורום,...חולק חוויה שלי אישית מי שרוצה יקח את זה לתשומת ליבו ומי שלא אז לא צריך.

אני לא אומר שאתה משקר, איך אני יכול לדעת!

אבל אני לוקח את הדברים בהססנות מסוימת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בספק... הם מן הסתם צריכים ליצור איתך קשר, ליידע אותך בנוגע לאופציות (כמו-כן, גם בנוגע לעלויות) ורק אז להמשיך לעבוד על המחשב שלך.

די מגוכח מה שאתה אומר.

בשביל למצוא את התקלה הם כבר ביצעו עבודה.

לדעתי אם כל המחשב היה באחריות אז אין ממש סיבה לקחת כסף.

אבל ברגע שרק שני חלקים באחריות והתיקון לא היו של אחד מהם מן הראוי לשלם על שעת טכנאי.

בקשר לצעקות שלהם זה סיפור אחר ואני לא הייתי חוזר לכזאת חנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם באמת הצעתם לבנאדם לשלם עבור המחשב ששייך לו? תגיש תלונה למשטרה על מרמה\גנבה מצד החנות. אישית, אם היית מגיע לחנות והיו אומרים לי כזה דבר הייתי אומר להם משהו בסגנון: "אני מקלקל מחשבים מקצועי, ועל כל הקטע הזה עם המחשב המקולקל, אתם חייבים לי 300 שקל. תביאו את המחשב עצמו ונשכח מהעניין, כי באמת אין לי כח לשטויות האלה באמצע היום".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קחו בחשבון שאתם בפורום ציבורי ולטעון שבחנות כלשהי נעשים מעשי מרמה נקרא הוצאת דיבה. מי שיש לו הגנת אמת דיברתי (כפי שאני משער שיש לפותח הדיון שהסביר את הכל בצורה מסודרת), יפה לו. שאר המגיבים שרומזים/טוענים כך מבלי להכיר את הנפשות הפועלות ו/או מבלי להיות לקוחות החנות אי פעם, אנא הפסיקו זאת ודברו לעניין. תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

די מגוכח מה שאתה אומר.

למה מגוכח?... ניקח מצב בו הבאתי מחשב שבו רק שני רכיבים שייכים לאותה החנות, אני בתור הלקוח חושד ששניהם תקולים. החנות בודקת את המחשב ומגיעה למסקנה שהרכיבים שלה תקינים, ודווקא הלוח-אם שלא נרכש דרכה, תקול.

איך אתה מצפה שדברים ייתקדמו מכאן?... שהחנות תיקח על עצמה את ההחלטה להתקין במחשב חדש מבלי ליידע אותי קודם-לכן?

ואם אני לא מעוניין שהיא תעשה את זה, אם זה בגלל שמחיר הלוח שהיא מציעה לא נראה לי הגיוני / הלוח בצבע כחול במקום שחור / כל סיבה אחרת. עדיף שאגיע לאסוף את המחשב לאחר שנעשתה עליו עבודה ואז תיפול עלי המכה?...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...