התנערות מאחריות - מאת SkyPC (גובל בפלילים) - העניין טופל - עמוד 25 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התנערות מאחריות - מאת SkyPC (גובל בפלילים) - העניין טופל


Bug2000

Recommended Posts

  • תגובות 409
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

העיקר שהכל נסגר לשביעות רצונך

זה חשוב, אך ממש לא העיקר לדעתי.

זה כבר מתחיל להזכיר במידת מה את שיטת "מצליח" המפורסמת בה נוקטות חלק מחברות הביטוח ועוד רבות אחרות:

שלב א': לפני הכל אומרים "לא" החלטי וכבר מנפים 70% מהמתלוננים בלי כל קשר לצדקת הטענה.

שלב ב': את מי שלא "נשר" עד כה מתישים בנוסחים פתלתלים, התחמקויות ותירוצים - נשארו רק 10% שעוד עומדים על טענתם.

שלב ג': רק אז מתחילים ב-א-מ-ת לבדוק את טענת מתי המעט שנותרו ורק אם ממש ממש אין לחברה קייס ולמתלונן יש מספיק אמצעי לחץ - הם

מנסים לסגור את הפרשה בשקט בשקט (ובזול) מאחורי הגב של כולם תוך דרישה ל"סודיות" ו"ללא הוכחת אשמה".

שלב ד': לכאן מגיעים רק יחידי סגולה שעומדים על זכותם לקבל שירות/יחס/תגמול נאות + פיצוי על כל מה שעברו עד כה.

כלל לא בטוח שהם יקבלו זאת, כי רק כאן החברות הנ"ל באמת מתחילות לעבור ולהפעיל את התותחים הכבדים.

יכול מאוד להיות שזה לא המקרה ובאמת היתה כאן מעידה חד פעמית של אותו "ניב" שתפס את עצמו (מאוד) מאוחר וחזר לתלם - אין לי מושג... זה יכול לקרות לכולם. מכל מה שעלה עד כה ובהיעדר תגובה ראויה מנציגי החנות קצת קשה לדעת.

אני עדיין מקווה שהתיאור האחרון הולם יותר - לטובת כולנו כצרכנים וגם לטובת החנות עצמה.

אני אישית, כאדם פרטי, לא שש לבדוק זאת על בשרי בעתיד.

על מה כל הכבוד? אם לא היו מפצים ועושים משהו כנגד העוול שגרמו לו הם היו פשוט מקבלים בראש בבית משפט.

כפי שאמרו בת'רד אחר - על שירות בסיסי ומינימלי לא נותנים צל"ש ולא ח"ח.

:goodposting:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על מה כל הכבוד? אם לא היו מפצים ועושים משהו כנגד העוול שגרמו לו הם היו פשוט מקבלים בראש בבית משפט.

כפי שאמרו בת'רד אחר - על שירות בסיסי ומינימלי לא נותנים צל"ש ולא ח"ח.

לפחות הם לא הלכו ראש בקיר ובסופו של דבר הודו בטעות ופיצו

אני לא אומר שזה גורם להם להיראות 'נקיים' בעיני, ממש לא, דבר כזה ישאיר כתם להרבה זמן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפחות? מה זאת אומרת לפחות? אם הם היו הולכים עם הראש בקיר, הם היו פשוט מקבלים בראש,

לבחור הייתה עילה מצויינת פשוט להפיל אותם לרצפה, מעבר לעובדה שהם כבר איבדו לקוחות פוטנציאליים ועשרות אלפי שקלים פוטנציאליים.

יותר גרוע עניין הגישה של החנות מאשר פיצו או לא פיצו.

שיטת מצליח למהדרין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפחות? מה זאת אומרת לפחות? אם הם היו הולכים עם הראש בקיר, הם היו פשוט מקבלים בראש,

לבחור הייתה עילה מצויינת פשוט להפיל אותם לרצפה, מעבר לעובדה שהם כבר איבדו לקוחות פוטנציאליים ועשרות אלפי שקלים פוטנציאליים.

יותר גרוע עניין הגישה של החנות מאשר פיצו או לא פיצו.

שיטת מצליח למהדרין.

כבר אמרתי שכל הסיפור משאיר כתם, והם ממש לא יצאו בסדר.

כמו שאמרת, שלא נדבר על זה שהם היו קרובים מאוד לתביעה.

לפחות= המינימום שהם עשו זה להתנצל ולפצות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפחות? מה זאת אומרת לפחות? אם הם היו הולכים עם הראש בקיר, הם היו פשוט מקבלים בראש,

לבחור הייתה עילה מצויינת פשוט להפיל אותם לרצפה, מעבר לעובדה שהם כבר איבדו לקוחות פוטנציאליים ועשרות אלפי שקלים פוטנציאליים.

יותר גרוע עניין הגישה של החנות מאשר פיצו או לא פיצו.

שיטת מצליח למהדרין.

קנית שם פעם? הם האומנם עשו טעות גדולה בהתנהלות שלהם מול באג, בגלל שלטענתם היו חייבים להם כסף ואחרי שהם רדפו אחרי הלקוח

שהתעלם, הם ניצלו את ההזדמנות ו"עיקלו את הכרטיס" שלו. דבר שלא חוקי ולא מוצדק ועל זה אין ויכוח.

אבל להגיד שהחנות הזו עובדת בשיטת מצליח, שיטת עבודה שחברה עובדת איתה בצורה שוטפת כלפי כולם, זה פשוט לא נכון להגיד.

סקיי בלי שום קשר למקרה הזה, אני יכול לומר רק מניסיון אישי, שהם הגונים, אמינים, ובעל השירות הכי טוב שניתקלתי בו בתחום.

כמו שאמרתי, שכל אחד יעשה את השיקול שלו לגבי איפה יקנה בעתיד, אבל לא צריך להגיד דברים שהם פשוט לא נכונים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פירטו כמה תגובות למעלה שמחזקות את מה שאני אומר.

לא קניתי מסקאיי, תמיד העדפתי ללכת לחנויות שאני מכיר וסומך עליהן כבר כדוגמת לוגי'ק פיסי\זיגזאג.

לאור המקרה הנ"ל ונוספים שיצא לי לקרוא ברשת, אני בהחלט לא ארכוש מסקאיי גם בעתיד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל להגיד שהחנות הזו עובדת בשיטת מצליח, שיטת עבודה שחברה עובדת איתה בצורה שוטפת כלפי כולם, זה פשוט לא נכון להגיד.

סקיי בלי שום קשר למקרה הזה, אני יכול לומר רק מניסיון אישי, שהם הגונים, אמינים, ובעל השירות הכי טוב שניתקלתי בו בתחום.

כמו שאמרתי, שכל אחד יעשה את השיקול שלו לגבי איפה יקנה בעתיד, אבל לא צריך להגיד דברים שהם פשוט לא נכונים.

ערכתי את ההודעה המקורית שלי כדי למנוע אי הבנות כנ"ל.

אין לי כל ידע (לא לטובה ולא לרעה) על התנהלות החנות ב"רוב המקרים" או על "שיטת העבודה" שלה בפועל - סה"כ ציינתי שממה שנגלה לי לעיין בפרשיה זו עולה רושם שמאוד מזכיר שיטות מוכרות היטב ששגורות במוסדות מכובדים ורציניים בהרבה מכל חנות מחשבים בארץ.

כפי שאמרו חכמינו ("החמישיה הקאמרית") - "אם זה עבד ברמה הלאומית, לא יעבוד ברמה המוניציפלית?!" :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=1g5CW5pEuhM

אני עדיין מקווה שנציגי SKYPC יתנו כאן תגובה לעניין סוף סוף ומעתה והלאה ינהגו ביושר והגינות כלפי כל לקוחותיהם (גם מי שלא חבר אקטיביסט בפורום), כפי שכולי תקווה שעשו עד למקרה זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פירטו כמה תגובות למעלה שמחזקות את מה שאני אומר.

לא קניתי מסקאיי, תמיד העדפתי ללכת לחנויות שאני מכיר וסומך עליהן כבר כדוגמת לוגי'ק פיסי\זיגזאג.

לאור המקרה הנ"ל ונוספים שיצא לי לקרוא ברשת, אני בהחלט לא ארכוש מסקאיי גם בעתיד.

כמו מי? מאנשים נוספים שלא קנו שם דבר מעולם? אז אני אומר, שמימשתי אצלם אחריות כבר לפחות עשרה פעמים,

ותמיד החליפו לי במקום לחדש. ובמידה ואין, החליפו לי לחלק עדיף. בלי המתנה, בלי שאלות, ובלי בעיות, ותמיד בכיף.

לא צריך על כל דבר לרוץ ולומר הם עובדים "בשיטת מצליח", במיוחד שאין לך נסיון עם החנות. הנזק שנעשה מודצק לחלוטין,

אבל לא צריך מעבר לזה להכפיש את שם החנות סתם, במיוחד אם אתה לא מכיר אותה.

ואני אוסיף - מי שלא רוצה לקנות שם, בגלל המקרה הספציפי הזה, זאת זכותו המלאה.

אבל מי שכן רוצה לקנות שם, ומפחד לעשות זאת בגלל המקרה הזה, שיסיר דאגה מליבו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שמח שכך נגמר הסיפור, ואני משער ששוב בטוח לרכוש אצל SKYPC, לדעתי תגובה רשמית של SKYPC או של "ניב" בנוגע לכל הסיפור הנ"ל תסגור לבסוף את התארד לשלום, אבל מזל טוב BUG200, ורק אם אני אצליח לומר "יישר כח SKYPC..."

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שמח שכך נגמר הסיפור, ואני משער ששוב בטוח לרכוש אצל SKYPC, לדעתי תגובה רשמית של SKYPC או של "ניב" בנוגע לכל הסיפור הנ"ל תסגור לבסוף את התארד לשלום, אבל מזל טוב BUG200, ורק אם אני אצליח לומר "יישר כח SKYPC..."

זה הדבר הכי מטומטם(!) שאפשר להגיד.

מה זה "שוב בטוח"?

"יישר כוח"? בדיוק ההפך!

במקום להשתתף באשכול ולהודות בטעות הם מתקפלים בשושו וסותמים לו את הפה עם כרטיס מסך טוב יותר.

שום דבר לא השתנה, העובדים הם אותם עובדים וההתנהגות אותה התנהגות.

למען האמת בהתחלה לא הייתי בטוח שהם אשמים, אמרתי לעצמי "למה שלחברה כזאת תהיה בעיה לממש אחריות על מוצר עם קבלה, ולמה שהם ישקרו בנוגע לזה"

אבל העדר התגובות שלהם באשכול הוכיח אחרת

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במקום להשתתף באשכול ולהודות בטעות הם מתקפלים בשושו וסותמים לו את הפה עם כרטיס מסך טוב יותר.

שום דבר לא השתנה, העובדים הם אותם עובדים וההתנהגות אותה התנהגות.

מה אתה רוצה? שניב יעלה ליוטיוב קטע , בוא הוא ניראה זועק לשמיים וחותך ורידים??

די. הבנאדם קיבל כרטיס טוב יותר כפיצוי. את הפדיחה שלהם הם כבר עשו. שום דבר שיגידו לא ישנה את זה,

וכל תגובה נוספת תיהיה מיותרת, ורק תעשה נזק נוסף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שמח שכך נגמר הסיפור, ואני משער ששוב בטוח לרכוש אצל SKYPC, לדעתי תגובה רשמית של SKYPC או של "ניב" בנוגע לכל הסיפור הנ"ל תסגור לבסוף את התארד לשלום, אבל מזל טוב BUG200, ורק אם אני אצליח לומר "יישר כח SKYPC..."

באמת הפוסט הכי מטומטם.

אני אומר שוב, זה לא רק המקרה שלו, גם לי הם עשו קטע מסריח. הם התבלבלו ושמו במחשב חדש במקום X1650XT את ה X1650 הרגיל שהרבה פחות חזק, וכמובן שגיליתי את זה רק בבית שהכל כבר מותקן, הייתי צריך לסוע עוד פעמיים לחנות. שאלתי את המוכר למה כזה דבר קורה, והוא (ריין קוראים לו) ישר אמר בציניות "כן, אנחנו גנבים". פשוט תגובה מפגרת. עכשיו, במקום לקבל כרטיס ברמה שלו או יותר טוב בלי להוסיף כסף, הוצע לי כרטיס קצת פחות טוב באותו מחיר. אה, וכל זה אחרי טרטור של בערך שבוע שהם מחכים שה X1650XT יגיע מהיבואן, מה שכמובן לא קרה.

נאלצתי להוסיף בערך 100 שקל בשביל 8600GT .

ניב בכבודו ובעצמו גם הוכיח חוסר מקצועיות כאשר טען ש 8600GT עם חצי ג'יגה זיכרון חזק יותר מ 8600GT עם 256MB.

גם מה הרג אותי, הוא האשים את העובד הסיני במפעל ששם את הכרטיס בקופסא הלא נכונה וזאת כמובן לא אשמת החנות. :s07:

היה גם עוד מקרה בעבר היותר רחוק שכרטיס מסך X800GTO שבק חיים והיה באחריות, כשהוא מת הוא לא היה מיוצר יותר, ורק אחרי צעקות בטלפון זיכו אותנו ב 700 שקל שהוא עלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה הדבר הכי מטומטם(!) שאפשר להגיד.

מה זה "שוב בטוח"?

"יישר כוח"? בדיוק ההפך!

במקום להשתתף באשכול ולהודות בטעות הם מתקפלים בשושו וסותמים לו את הפה עם כרטיס מסך טוב יותר.

שום דבר לא השתנה, העובדים הם אותם עובדים וההתנהגות אותה התנהגות.

למען האמת בהתחלה לא הייתי בטוח שהם אשמים, אמרתי לעצמי "למה שלחברה כזאת תהיה בעיה לממש אחריות על מוצר עם קבלה, ולמה שהם ישקרו בנוגע לזה"

אבל העדר התגובות שלהם באשכול הוכיח אחרת

אחי אף אחד פה לא סתם לי ת'פה עם כרטיס מסך טוב יותר .... אמרתי את מה שאמרתי כי אני חושב ככה .

בלי שום קשר אני חושב שהעיניין סודר בצורה טובה מאוד .

לצורך העיניין אותה "תקרית" עם KSP (היה לי איתם קטע עם דיסק קשיח) למשל נגמרה פשוט בתחלופה רגילה של המוצר וזהו (אי אפשר היה לדבר איתם על פיצוי בכלל, לא שמים עליך ז**)

חבר'ה אל תהיו תמימים בחיים לא הכל כל כך פשוט . כמו שכבר אמרתי אל תהיו אידיאליסטים .

החנות יצאו קטנים בסופו של דבר, אבל ידעו לחפר על זה לדעתי בצורה מספקת - וזה מה שחשוב.

אבל כל אחד יעשה את החשבון שלו.

הרי זה ברור שאם לא היתי עושה בלאגן ומפעיל לחץ לא היה קורה כלום - אבל זה החיים.

אני פשוט מציע לכולם להבא להיות חכמים ותמיד להיות עם היד על הדופק .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...