התנערות מאחריות - מאת SkyPC (גובל בפלילים) - העניין טופל - עמוד 20 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התנערות מאחריות - מאת SkyPC (גובל בפלילים) - העניין טופל


Bug2000

Recommended Posts

לא רק הגניבה , אלא גם צורת הדיבור של מנהל החנות שלא רציתי לפרט יותר מידי בפורום .

בנוסף אציין - אני לא מתכוון ליצור שום קשר נוסף ביוזמתי עם החנות ! אחרי הדברים שנאמרו מן הראוי שהם אלה שידברו איתי .

וכמו שכבר אמרתי במידה ולא יצרו קשר איתי היום - אפתח הליך משפטי .

תראה, לפתוח בהליך משפטי זה טירטור לא קטן, גם אם אתה צודק בכך שהם אלה שצריכים לדבר איתך,

אני חושב שכדי שתתקשר אליהם בכל זאת, רק בשביל לדעת מה כוונתם לעשות בנושא. אולי תוכל לחסוך את כל הכאב ראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 409
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

המקרה הזה נורא מרגיז אותי, בתור צרכן ולקוח של החנות הזאת. לדעתי ההתנהלות והתגובות של הנציג שלהם פשוט משדרות ראש קטן והשתנה בקשת על הלקוח.

בלי להיכנס לדברים משפטיים שאין לי בהם מושג וחצי (שלא כמו ל50 עורכי הדין שהגיבו פה), ההיגיון הפשוט שלי אומר לי שבעיות מול לקוחות אמורים להיסגר בין הלקוח לחנות.

אני לא מבין למה Bug2000 אמור להיגרר לבעיות בין omd ו- Skypc. המצב הפשוט הוא שעכשיו Skypc מנסים לסחוט את OMD באמצעות "תקיעת" כיבוד האחריות עבור הכרטיס של Bug2000.

אני לא רוצה לקנות מחנות בידיעה שמחר אני אבוא אליהם, אגיד "מאנייק" למוכר והוא בתגובה ישים איקס אדום גדול על כל העסקאות שלי איתם. זאת ביריונות לשמה וכל מי שמנסה להגיד "אבל תסתכלו על זה מהצד של Skypc" אמור להבין את זה.

אני גם רוצה להודות לאנשים כמו NIKE ובוני מפרטים אחרים שלוקחים את המקרה הזה לתשומת ליבם ופועלים על מנת ש"אמצעי ענישה" כאלה מצד בעלי החנויות יחלפו מהעולם.

אני אישית לא אקנה שוב מהחנות הזו עד עדכונים חדשים בעניין ואם המקרה יעבור לבית הדין הם בהחלט מחוקים מבחינתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מכיר אותי בכלל? אתה יודע מה דרישותי בתור צרכן? הייתי כותב כמה משפטים עסיסים אבל אתה פשוט לא שווה את הבאן.

סקאיי עשו טעות במקרה של Bug2000, אין בכך ספק. אבל מכאן ועד יציאות "אני בחיים לא אקנה שם מסטיק" או "רציתי להרכיב מחשב ב-5,000 ועכשיו לא" יש דרך ארוכה. אתם מתנהגים כמו ילדים נאיבים. ניפחתם את המקרה מעבר לכל פרופורציה ופסלתם חנות שנתנה שירות מעולה למאות לקוחות על סמך מקרה בודד. אם זה לא מספיק אתם חיים בסרט שיש חנויות נטולות תקלות. אז היום עשיתם רצח מוניטין לסקאיי, מחר מי זה יהיה? אה? פנדה? נועה? IQPC? הרי מספיק מקרה אחד כדי שתפסיקו לקנות שם. ומה להבא? תבקשו אישור ממשרד העבודה להביא סינים לארץ ותתחילו להרכיב חלקים במחסן? תתבגרו כבר.

:xyxthumbs:

ואיפה הביקורת על omd שמכר כרטיס מסך (ואולי עוד חלקים) כשהוא יודע שהחנות ביטלה את האחריות עליהם (אולי כחוק, אולי בניגוד לחוק) ולא סיפר את זה לקונה.

אני מאמין לחנות שהם שכחו לחייב אותו על הספק, וכשעלו על הטעות הוא סירב לשלם את היתרה. אבל אני לא יודע עם זה חוקי לבטל לו את האחריות על שאר המוצרים שקנה באותה קנייה.

הוא יוצא מהסיפור הזה הרבה יותר גרוע מהחנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמעו - לכל חנות יש תקלות ואין מצב שכל הלקוחות יצאו מרוצים כל הזמן...

יש גם מצבים בהם אנשים מאבדים את קור רוחם ומגיבים באמוציונליות או שלא לעניין. קורה... כולנו בני אדם.

הבעיה שלי היא שגם לאחר שנרגעו הרוחות וכל הנתונים עלו על השולחן, בחר מנהל החנות להגיב כפי שהגיב.

זו לא התגובה לה אני מצפה מבעל עסק שמכבד את לקוחותיו ורואה בהם קודם כל שותפים להצלחתו ומרכיב קריטי מהעסק שלו.

כל אחד שיחליט לעצמו אבל אני אישית לא הייתי מעוניין לקנות מחנות שמתנהלת כך - בלי כל קשר ל"חרם צרכנים" או לפרטי המקרה שכאן.

מגיע לי יותר בתור לקוח ואין סיבה בעולם שאתפשר - יש לא מעט אלטרנטיבות ראויות וטובות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני ממש בהלם מההתנערות של החנות!

גועל נפש של התנהגות

תירוצים עלובים ושפה "גבוהה" עם התחמקות אלגנטית ביותר! כמה אפשר להתנשאות שם? מה קרה? חושבים שיודעים הכל.

לא ממזמן קניתי מהם מערכת מחשב קרוב ל-8 אלף שקל, והמלצתי לעוד אחרים ללכת בעוד שעשו לי התקנה של לא מקצועית בכלל! יקר והמעבד רותח כאילו יש לו סטוק

יותר בחיים אני לא קונה מהם כבל אפילו! ולא אמליץ לאף אחד ללכת לקנות אצלהם אחרי הזוועה הזאת. אין מצב..

בהחלט יש אלטרנטיבות אחרות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בארץ חשבונית יוצאת רק אם שולם המחיר המלא

מתי בפעם האחרונה ניכנסתם לחנות ונתנןו לכם חשבונית לפני ששילמתם

זובי :2girls: על מי שמאמין בבולשיט הזה

שנית כתוב במפורש על החשבונית - תשלום במזומן

שלישית בזמן איסוף

הזמן היחידי בו תוצא חשבונית לפני קבלת תשלום הינה כאשר זו עסקה מתמשכת .

החשבונית היא ממוחשבת ויצאה מהדפסת רק לאחר קבלת התשלום , הסוחרים לא יוציאו חשבונית לפני תשלום מכיוון שברגע שהם הוציאו חשבונית הם כבר חייבים את המע"מ ואת מס ערך מוסף לא מעניין אם הכסף שולם או לא , מע"מ רוצים את האחוזים שלהם מיד עם הוצאת החשבונית , הלקוח לא שילם , אתה תקבל זיכוי בעוד חודש או חודשיים תלוי לפי תקופות המס של העוסק מורשה / חברה וכל זאת על פי חשבונית זיכוי ומכיוון שהפרוצדורה הינה "כבדה" מבחינת הקימעונאי הוא / הם לא יוציאו חשבונית לפני קבלת התשלום !

וכן , אני יודע מה אני אומר !

אני לא יודע מה היה במקרה הספציפי הזה אבל אני יודע שהגישה שקראתי במכתב התגובה הרישמית של החנות היא לטעמי גישה לא מיקצועית ולא עיסקית ולא מפתה אותי לקנות ו / או להתקרב לחנות הזו , אני כיניתי את הגישה "אגרסיבית " / כוחנית , אחרים כינו את התגובה "ערס" מתלהם , המממ , לא יודע ? מה אתם אומרים ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלא תהיה טעות - אני לחלוטין לא מסכים עם התנערות החנות מהאחריות. אני רק מציין מבחינה חוקית (וכל בחינה אחרת) חשבונית אינה הוכחת

תשלום, היא הוכחת הוצאת ציוד מידי המוכר. עכביש - אתה טועה. המע"מ אכן יוצא מיד כשמוציאים חשבונית (בעצם למס הכנסה לא אכפת כלל

מקבלות) אבל אף חנות עם שכל בראש לא תעז להוציא סחורה ולא לתת במקום חשבונית (גם לפני תשלום) מסיבה פשוטה מאוד - אם בטעות

פקח של מס הכנסה רואה אותך מספק ציוד ללא חשבונית מיידית (עקרונית אפילו אם נתת אחרי דקה) זו עילה לבדיקת ספרים ועיכוב חשבונות.

אני מסכים שרוב הסיכויים שחנות לא תוציא חשבונית למישהו ללא קבלת תשלום במקום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. הדיון נופח מעבר לכל פרופורציה אפשרית.

ב. Bug2000 לא ילך לשום בית משפט. סתם ישראלי נובח "אני אתבע! אני אתבע!" יופי, חמוד, לך תתבע. תעדכן אותנו עוד חמש שנים.

ג. אני לא מבין אתכם. נכון שהחנות התנהלה בצורה ילדותית במקרה של Bug2000, אבל מה אכפת לכם בכלל? אתם קיבלתם שירות טוב? המחיר טוב? זהו. תמשיכו לקנות. לא מבין מה הקטע שלכם. על כל חנות בארץ אפשר למצוא מקרה שלילי. אז מה? לא תקנו בשום מקום? תביאו סינים ותייצרו את החלקים בבית? אתם מתנהגים כמו ילדים. עשיתם לי חשק דווקא לקנות משהו ב-SkyPC.

חבל שאתה חושב שאני "נובח" . זאת זכותך . אבל לפי היגיון בריא אתה אמור ליראות שההתנהלות של הת'רד הזה היא לא של ילדים קטנים

בכל אופן - היום יצר איתי קשר מנהל החנות "ניב כהן" . העיניין עומד להפתר ככל הנראה בזמן הקרוב .

אני אמשיך לעדכן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי מציע לך לפנות דחיפות לאמון - http://www.emun.org/

לחנות שכזאת לא מגיע לקבל את התג (מופיע באתר שלהם).

"אמון הציבור" הנו גוף שמקבל תשלום מבתי-העסק בעד הענקת ה-"תו" שלהם, ובעד "בקרה", וכיוצ"ב., ומלבד העובדה שאין להם באמת "שיניים" כלפי בתי-העסק, הם גם נוהגים במשוא-פנים - אולי מכיוון שאינם מעוניינים לפגוע במקור ההכנסה שלהם.

ומילא זה, אלא שמנסיוני, פניה אל "אמון הציבור" לא רק שעשויה להניב עיכוב של חודשים בפניה לערכאות (כאשר צריך), אלא עשויה להרע את מצבו של הפונה - בין היתר באמצעות גילוי מידע שבידיו לבית-העסק (במסגרת בירור ה-"תלונה"), וזה עוד לפני שאמרתי משהו על ההתנהלות החובבנית והרשלנית שם.

לסיכום : המלצה חזקה להתרחק מ-"אמון הציבור", ולא להסתמך על ה-"תו" שלהם ! (ששווה אולי כמו דירוג החנויות ב-Zap וכיוצ"ב אתרים שפרנסתם על בתי-העסק)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...