em28 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

em28

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    514
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

אודות em28

  • יום הולדת 01/01/1980

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של em28

Zone Freak

Zone Freak (3/6)

1

דירוג

  1. נראה לי שקצת הגזמתם בתיאור ה"זבל" שלא יחזיק שנה. כל מעבד I3 ואפילו סלרון מה-5 שנים אחרונות (ואולי יותר) יחזיק את הדרישות הצנועות של המבקש, ויותר חשובה במקרה הזה תוספת זכרון. אז כן, עדיף מחשב עם מעבד מודרני אבל הוא לא יעמוד בדרישות התקציביות של המבקש. לצורך הקלדה עדיף ללכת על מקלדת חיצונית. משזה נאמר, עדיף ללכת על מחשב ישן עם מעבד של כמה דורות אחורה וזיכרון של לפחות 16GB ו-SSD נורמלי מאשר על מחשב חדש עם מעבד עדכני, מעט זיכרון, SSD קטן וקופסה שנדרשה לעשות את החבילה הכי זולה שיש.
  2. האמת שגם I3 עם כרטיס מסך בסיסי יעשה את העבודה לא יודע כמה זה יוזיל, אם בכלל.
  3. למה נייד ? אם ממילא יחובר למסך חיצוני/טלוויזיה ועדיף גם מקלדת ועכבר נורמלים. לשימוש הזה נשמע לגמרי מחשב נייח
  4. אכן התקנתי דבר כזה. לא מדובר מערכת מוטימדיה מלאה המפעילה אנדרואיד אלא במסך בעל זיכרון קטן (חצי GB אאז"נ) מבוסס JAVA. כל תפקידו בחיים זה להפעיל אנדרואיד אוטו/קאר פליי, והשכל שלו נמצא בסמארטפון. במקרה שלי החלק האנדרואידי (ווייז, ספוטיפי, יו-טיוב) עבד טוב, ודווקא החלק של טלפון (BT, שיחת טלפון) לא היה מוצלח. הרעיון היה טוב, הביצוע פחות - אבל יכול להיות שיש דגמים אחרים שעושים את העבודה יותר טוב. אם אין לך ידע בהתקנות כדאי לעשות את ההתקנה ע"י בעל מקצוע - לסינים האלה יש נטיה לחווט באופן לא סטנדרטי.
  5. עבודה משרדית על מסך "65 ?!? אתה עובד מרחוק (תרתי משמע) ?
  6. יש חברות שיותר ידידותיות לציוד פרטי ויש כאלה שפחות. בקצה אחד נמצאת הוט שבה אתה חייב לקחת ראוטר שלהם בעלות של 25 ש"ח אאל"ט. בקצה השני נמצאת פרטנר על התשתית שלה (לא של בזק) שבה הם חופשי מחברים אותך לרשת עם ראוטר פרטי ועם קצת התעקשות מאפשרים גם שימוש בממיר סיב פרטי. שאר החברות (כולל פרטנר על תשתית בזק) נמצאות על הספקטרום שבין הוט לפרטנר. ממש לא חייבים ראוטר שיודע לקבל סיב אופטי (אלה יותר נדירים ויותר יקרים), ממיר הסיב מוציא כבל רשת. למעשה גם חלק מהראוטרים שהיו נפוצים בימי ה-VDSL העליזים יכולים להתאים (למשל סדרות VR של TPLINK). אם אין ראוטר ישן מתאים, אחד הנפוצים והיעילים הוא ה-AX3 PRO של הוואווי (עולה כ-250 ש"ח בארץ, 150-200 מסין), יש רבים וטובים אחרים, חשוב שיתאימו לתקן AX. ממיר הסיב עולה 80-100 ש"ח בארץ ובערך חצי בחו"ל, רק כך בחשבון שעל תשתית בזק ממיר הסיב הינו מקודד וצריך לוודא שמאושר ע"י בזק.
×
  • צור חדש...