התנערות מאחריות - מאת SkyPC (גובל בפלילים) - העניין טופל - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התנערות מאחריות - מאת SkyPC (גובל בפלילים) - העניין טופל


Bug2000

Recommended Posts

שלום רב לכלל גולשי הפורום,

אני רוצה לספר לכם סיפור דיי הזוי שקרה לי במהלך חודש וחצי וגם קיבל נקודת מפנה הזויה למדי היום בצהרים .

לפני כחצי שנה רכשתי מחבר בפורום זה כרטיס יד שניה מסוג G9800X2 . הכרטיס נקנה ע"י אותו בן אדם מ SKYPC והיה על הכרטיס אחריות לעוד כשנתיים.

לפני חודש וחצי הכרטיס (G9800X2) שבק חיים. הלכתי לSKYPC בכדי לממש את האחריות - מראש התקשרתי אליהם ושאלתי אותם אם ניתן להחליף את הכרטיס ללא הקבלה אלא לפי המספר הסריאלי שלו (הסברתי להם שקניתי את הכרטיס מבן-אדם והוא לא מקורי שלי) נאמר לי בטלפון שאין בעיה ושאם עדיין יש לי אחריות על הכרטיס אז הוא יוחלף .

היגעתי לסניף, הראתי להם הכרטיס, המספר הסריאלי נסרק ואושר במערכת שלהם. אחרי הבדיקה הופיע כי לכרטיס יש אחריות לעוד שנה + .

הטכנאי אמר לי שהוא מחליף את השם של בעל הכרטיס בכדי שלא יהיה בעיות עם זה .

אמר לי הטכנאי שמאחר והכרטיס לא נמצא בייצור יותר הוא ישלח לחברה בחו"ל - תהליך שאמור לקחת עד חודש ימים.

אחרי 3 שבועות התקשרתי לשאול מה הולך עם הכרטיס - נאמר לי שהמשלוח כבר בדרך לישראל ושהוא אמור לנחות בימים הקרובים . "ידברו איתך כשהכרטיס יגיע"

במשך שבועיים לא עדכנו אותי ורק בסופ"ש שעבר לאחר שיחת טלפון שלי גיליתי כי הכרטיס לא הוחלף בכלל ושאמורים להביא לי בכלל כרטיס אחר חלופי ברמה של הכרטיס שלי. (למרות שאמרו לי כמה שבועות לפני כן שהכרטיס כבר בדרך מחו"ל)

טוב, מאחר ולא היתה לי ברירה הסכמתי להצעה של החנות ונאמר לי שאני אוכל לאסוף את הכרטיס בעוד כמה ימים . כמובן שאף אחד לא דיבר איתי מאז והיום אחרי שיחת טלפון נאמר לי שאני יכול להאסוף את הכרטיס היום ב 12:00 .

היגעתי לסניף לקבל את הכרטיס - נאמר לי שהכרטיס צריך להגיע בדקות הקרובות מהיבואן.

בנוסף , הטכנאי שם לב שהחשבונית לא על השם שלי אלא על שם של בן-אדם אחר (מה שהיה ידוע עוד מתחילת התהליך) והוא אמר לי שאני לא אוכל לקבל את הכרטיס עד שלא אתן את החשבונית המקורית .

לאחר ויכוח קצר החלטתי שאני מתקשר לבן-אדם שקניתי ממנו את הכרטיס . כעבור 15 דקות החשבונית נשלחה בפקס אל החנות.

אחרי שהטכנאי קיבל את החשבונית אמר לי להמתין. חיכיתי שעתיים בחנות מאחר והמנהל החליט שהוא מדבר איתי . בסופו של דבר המנהל לא הגיע ודיברתי איתו בטלפון.

נאמר לי כי החנות לא מחויבת לתת לי שירות בגין הכרטיס . המנהל אף אמר שהבן-אדם שקניתי ממנו את הכרטיס "גנב את הכרטיס" משהו שהוא הזוי לחלוטין מאחר ויש קבלה.

בנוסף נאמר לי "שלא מכירים אותך פה ולחייבים לך כלום ואם לא תצא מהחנות נזמין משטרה" וכל זה עוד לפני שהספקתי להוציא מילה.

כמובן שהסיפור לא נגמר בזה ווהתקשרתי לבן-אדם שקניתי ממנו את הכרטיס בכדי שיסביר את המצב - כמובן ובצדק הוא אמר לי שהוא שילם וקנה את הכרטיס בצורה חוקית (וכמובן שאני נאלץ להסכים איתו כי יש קבלה)

לאחר מספר טלפונים החלטתי שאני הולך וכותב פה את הסיפור בכדי להראות לאנשים את הפרצוף האמיתי של חברת SKYPC שפשוט מתנערת בצורה הזויה לחלוטין מאחריות על מוצריה . חשוב לציין שכל חנות מחוייבת להחליף את המוצר שהיא מוכרת בהצגת קבלה מאחר ואחריות זאת אחריות. כשקונים אוטו והבעלים מתחלפים האחריות על האוטו לא פגה כנ"ל לגבי מוצרים אחרים .

כמובן אשמח לשמוע אצע איך אני מתקדם מכאן ואיך מחליפים בכל זאת את הכרטיס.

נ.ב - היבואן לא מסרב להחליף את הכרטיס אלא מנהל החנות.

עריכה:

index.php?action=dlattach;topic=432579.0;attach=123462;image

מה הולך כאן לעזאזל ?

תגובת החנות, כפי שנמסרה לי בתחילת היום: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=432579.msg3718050#msg3718050

תגובתה הרשמית של SkyPC, מאת המנכ"ל: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=432579.msg3718502#msg3718502

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 409
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

על מה הוא יגיש תלונה במשטרה בדיוק?

אם כבר, יש קייס לבעל הכרטיס המקורי (זה שרכש פיזית את הכרטיס מהחנות) נגד החנות על לשון הרע.

העניין הצרכני זה עניינו של משרד התמ"ת, לא המשטרה.

כמו כן אם כלו כל הקיצים, ניתן (ואף רצוי) לתבוע בתביעות קטנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש הרבה חנויות (לדוגמא KSP ) שמתנות את האחריות רק ללקוח שקנה ולא למי שקנה ממנו, תבדוק בגדרי האחריות שלהם. בכ"מ היות שאושרה

לך ההחלפה אני לא יכול לחשוב על תירוץ כלשהו להתנהלות החנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יכול להיות שהענין הוצא מהקשר ושהם ניסו להגיד שהמוצר שאתה מחזיק גנוב, כלומר נגנב מבעליו המקוריים ולא מהחנות ואז הסיפור הגיוני יותר :nixweiss: בכל זאת צריך לזכור שמדובר ברוסים, עברית קשה שפה :nixweiss:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על זה שלקחו לו את הכרטיס, לפי מה שרשום הכרטיס אצלם.

צודק, משום-מה היה נדמה לי שהם החזירו לו את הכרטיס המקורי, תלונה במשטרה היא אפשרית אבל לא ממש מומלצת, לא בשלב הזה לפחות.

יכול להיות שהענין הוצא מהקשר ושהם ניסו להגיד שהמוצר שאתה מחזיק גנוב, כלומר נגנב מבעליו המקוריים ולא מהחנות ואז הסיפור הגיוני יותר :nixweiss: בכל זאת צריך לזכור שמדובר ברוסים, עברית קשה שפה :nixweiss:

עברית שפה קשה או שלא, אבל מי שקורא לי גנב, כדאי מאוד שיהיו לו הוכחות בעניין, אחרת הוא יחטוף תביעה כ"כ מהר, שהראש שלו יסתובב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין למה לא באת ואמרת שאתה קנית את הכרטיס ?

זה לא שהם ביקשו ת.ז או משהו ...

בכל מקרה , אולי כדאי שתיצור קשר עם הבחור שרכש את הכרטיס שהוא יטפל בזה?

אתה תמיד יכול להיכנס בשעת העומס ולצעוק שעבדו עליך ולא לקנות פה ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כדי שתבקש מהבעלים הקודמים של הכרטיס שינסה לעזור לך ......

לא עובד אז תעשה להם בלגן (ואז רק בשביל להשתיק אותך הם יתנו לך אותו)

לא עובד אז לך למשטרה

לא עובד תיתבע אותם

זות אחת הסיבות שלא כדי לקנות יד שנייה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני קצת בהלם.

קניתי לפני שנה-שנה וחצי מחשב מSKYPC.

השירות היה מצוין והמחשב שהורכב היה מעולה.

אמרתי לעצמי בזמנו "רק שסקיי לא יתדרדרו"

עצוב לשמוע את מה שאתה אומר.

אני את שלי הבנתי.

זה קרה עם KSP בעבר ונאלצתי לעזוב את קהל לקוחותיהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בלי שום קשר למקרה הזה,אני כבר לא נכנס אליהם יותר ואני גר ממש קרוב.

תמיד פרצוף חמוץ,חוסר סבלנות,כאילו הם עייפים ועובדים בכח.

בקשר למקרה שלך,קח את בעל הכרטיס לחנות וכנס בהם.

אני לא הייתי זז מטר מהחנות ומחכה למשטרה.

הכרטיס גנוב מהיכן?????

על סמך מה הם קובעים שהכרטיס נגנב?

אלה השאלות שהיית צריך לשאול

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...