מזמין מחר מפרט (בעיקר משחקים) | 10K - עודכן 4.2.13 - עמוד 5 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מזמין מחר מפרט (בעיקר משחקים) | 10K - עודכן 4.2.13


hardwell

Recommended Posts

אני בא בכלל מתחום אחר לגמרי ידידי היקר, לעולם לא עבדתי ולעולם גם לא אעבוד בחנות מחשבים. בתור שותף לעסק צורם

לי לראות דברים כאלה כי אני יודע שמדובר בפרנסה של מישהו. דבר שאתה מצפצף עליו.

שוב, אם היו מרמים אותך או לא נותנים לך את השירות שמגיע לך תיסלאם, אבל מאתמול בלילה לפני שבכלל התחלת את השיחות עם

TMS בנושא תקפת אותם ללא רחמים.

וכמו שאמרתי לפני וכמה שזה מרגיז לחזור על אותם הדברים, תודה על האיחולים אבל זה דווקא כן קרה לי, ולא פעם שהגיע רכיב לא תקין, ולא

מ-TMS אלא מחנויות אחרות, וקיבלת מענה לבעיה ובזה זה נגמר. לא צרחתי בקולי קולות. זה כולה פאקינג דלת של מארז. ניפחת את

זה למימדים אסטרונומים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 80
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

HARDWELL אני חושב שאתה צריך ללמוד להתנסח.

מובן לי שאתה מרגיש קורבן עם נושא המארז, וכנראה יש לך על מה, אבל אם אתה מתנסח בטלפון כמו שאתה מתנסח פה - אז לא תגיע בזמן שאתה רוצה למרחק שאתה רוצה...אלא ההפך.

אני מאמין שאם תדבר בצורה אדיבה, תגיעו בקלות גדולה יותר לעמק השווה עם החנות.

אם יש להם תודעת שירות גבוהה - הם יחליפו לך את המארז בהקדם האפשרי לפנים משורת הדין, ללא שום קשר לפוסט שלך.

אין לי נסיון של ממש איתם - אבל מפוסטים שראיתי אני אהמר ואגיד שאין לך מה לדאוג.

אז קח נשימה עמוקה....תגיב בצורה אסטריבית וללא עצבים, תגיד לנו את השתלשות הדברים, עובדות שאפשר להסתמך עליהם באופן חד משמעי ולא "אבא שלי אמר".

אתה יכול להגיד "אבא שלי, שיש לו נסיון של X שנים במתכות, מאמין ש....".

בקיצור - תתחיל להתנסח בצורה אסרטיבית, תציין את השתלשלות הדברים, את מה שסגרת עם החנות.

ואם אתה נתקל בבעיה - תבקש עצה.

ואם אתה מחליט לעשות משהו תעדכן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בא בכלל מתחום אחר לגמרי ידידי היקר, לעולם לא עבדתי ולעולם גם לא אעבוד בחנות מחשבים. בתור שותף לעסק צורם

לי לראות דברים כאלה כי אני יודע שמדובר בפרנסה של מישהו. דבר שאתה מצפצף עליו.

שוב, אם היו מרמים אותך או לא נותנים לך את השירות שמגיע לך תיסלאם, אבל מאתמול בלילה לפני שבכלל התחלת את השיחות עם

TMS בנושא תקפת אותם ללא רחמים.

וכמו שאמרתי לפני וכמה שזה מרגיז לחזור על אותם הדברים, תודה על האיחולים אבל זה דווקא כן קרה לי, ולא פעם שהגיע רכיב לא תקין, ולא

מ-TMS אלא מחנויות אחרות, וקיבלת מענה לבעיה ובזה זה נגמר. לא צרחתי בקולי קולות. זה כולה פאקינג דלת של מארז. ניפחת את

זה למימדים אסטרונומים.

אני בא בכלל מתחום אחר לגמרי ידידי היקר, לעולם לא עבדתי ולעולם גם לא אעבוד בחנות מחשבים. בתור שותף לעסק צורם

לי לראות דברים כאלה כי אני יודע שמדובר בפרנסה של מישהו. דבר שאתה מצפצף עליו.

שוב, אם היו מרמים אותך או לא נותנים לך את השירות שמגיע לך תיסלאם, אבל מאתמול בלילה לפני שבכלל התחלת את השיחות עם

TMS בנושא תקפת אותם ללא רחמים.

וכמו שאמרתי לפני וכמה שזה מרגיז לחזור על אותם הדברים, תודה על האיחולים אבל זה דווקא כן קרה לי, ולא פעם שהגיע רכיב לא תקין, ולא

מ-TMS אלא מחנויות אחרות, וקיבלת מענה לבעיה ובזה זה נגמר. לא צרחתי בקולי קולות. זה כולה פאקינג דלת של מארז. ניפחת את

זה למימדים אסטרונומים.

לא התכוונתי שאתה העובד אלא dj elecrtic.

כן רימו אותי, אל תגיד שלא, בפעם הראשונה שרשמתי פה על מה שקרה עם המארז היה אחרי שדיברתי עם TMS בראשון בבוקר ואפילו רשמתי את זה, אמרתי להם שהדלת פגומה אבל אז לא ידעתי בביטחה שהבעיה הגיעה מהם, במקום לאזור אומץ ולהגיד לי להביא אליהם, הם אומרים לי לנסות לשחק עם זה ולמשוך בכוח?! ועוד אומרים לי שלא כדאי לשלוח את המחשב בגלל בעיה כזאת כי הוא יחזור עם יותר בעיות?! כאילו הפחדות?

כעסתי ואני עדיין כועס בגלל שלהבדיל מתקלה נורמלית, זאת תקלה שהטכנאי היה מודע לה כי כשאתה סוגר את המחשב אתה רואה שהדלת לא נסגרת, וצריך להשקיע עבודה רבה כדי לדחוף אותה פנימה, ובכל זאת הם חשבו שלא אגלה, זה ביזיון, וזה זלזול בלקוח.

אה וד.א אמרתי להם כל הזמן שחשוב לי שלא יקרה משהו למארז, גם לא להדביק מדבקה וקיריל בעצמו הבטיח לי שהמארז יהיה פרפקט, אז אם יש שריטה קטנה (לא היה) אז סבבה, אבל הדלת נפגעה, קחו אחריות ותקנו לפני שאתם מביאים לי את זה, ואם לא הייתי מגלה שיש בעיה עם המאוורר? אז הייתי מגלה את זה עוד כמה חודשים-שנה, וכן מארז ב 1300 שקל אני מצפה ליותר מ "פאקינג דלת".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

HARDWELL אני חושב שאתה צריך ללמוד להתנסח.

מובן לי שאתה מרגיש קורבן עם נושא המארז, וכנראה יש לך על מה, אבל אם אתה מתנסח בטלפון כמו שאתה מתנסח פה - אז לא תגיע בזמן שאתה רוצה למרחק שאתה רוצה...אלא ההפך.

אני מאמין שאם תדבר בצורה אדיבה, תגיעו בקלות גדולה יותר לעמק השווה עם החנות.

אם יש להם תודעת שירות גבוהה - הם יחליפו לך את המארז בהקדם האפשרי לפנים משורת הדין, ללא שום קשר לפוסט שלך.

אין לי נסיון של ממש איתם - אבל מפוסטים שראיתי אני אהמר ואגיד שאין לך מה לדאוג.

אז קח נשימה עמוקה....תגיב בצורה אסטריבית וללא עצבים, תגיד לנו את השתלשות הדברים, עובדות שאפשר להסתמך עליהם באופן חד משמעי ולא "אבא שלי אמר".

אתה יכול להגיד "אבא שלי, שיש לו נסיון של X שנים במתכות, מאמין ש....".

בקיצור - תתחיל להתנסח בצורה אסרטיבית, תציין את השתלשלות הדברים, את מה שסגרת עם החנות.

ואם אתה נתקל בבעיה - תבקש עצה.

ואם אתה מחליט לעשות משהו תעדכן.

אמרתי שיכולתי להתנסח טוב יותר, הבעיה היתה שמיד אחרי שגיליתי את הבעיה ודיברתי איתם רצתי לכתוב, מרוב כעס, וזאת היתה טעות כי הניסוח באמת נפגע מזה.

כמו שאמרתי אם הייתי כותב על זה עכשיו הייתי מנסח הכל לגמרי אחרת, כתבתי מתוך פאניקה ותחושה שרימו אותי, ולא כך התנסחתי בטלפון, דיברתי עם קיריל יום למחרת כשכבר הייתי רגוע והשיחה לא התנהלה בצעקות או בהאשמות.

כך או כך אני עדיין כועס, מאוד כועס, אבל מבין שהניסוח היה מאוד בעייתי, עם זאת גם TMS לא בסדר בסיפור הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השאלה עסקה לגופו של אדם ולא לגופה של חנות, לגופה של עובדה ולא השערה

ועל כן הכאילו קריצה לכיוונו של גונן הייתה לא במקומה.

אתה רואה במעקב צמוד אחר אנשים הנושאים בשני כובעים סותרים פתרון

אחרים, ואני בינהם, רואים בכך כמה רעות חולות

- חוקים שנכתבו בשביל כולם נרמסים לטובת קומץ

- עם כל הרצון הטוב מעקב צמוד וכו', 5000 זוגות עיניים עדיפות על 10 (כבר עכשיו יש מס' דוגמאות

בהן dj-electric מפציע בפורומים להם הוא אינו אחראי בדיונים שעסקים בחומרה מ TMS

ומגונן על רכיבים לא מומלצים ו\או פחות איכותיים)

- עצם קיומה של דואליות מוסוות מטילה עננה שחורה מעל שאר חברי הצוות

ובכך הופכת את hwzone ממקום מפלט למי שמחפש דעה אובייקטיבית לעוד אתר עם אינטרסים סמויים

אני כאן כי יש ביכולתי לעזור ולא כי אני מקבל תלוש מאיזו חנות בסוף החודש, בוודאי ובוודאי אין ברצוני שרפש זה ידבק בי

מי שרוצה להחזיק בשני כובעים כאיש צוות וכעובד בחנות שידע כי זה בא עם מחיר (גילוי נאות)

ומי שהמחיר כבד לו מידי שיבחר בין השניים, הרצון שלהם לא להיות "מוטרדים" אינו עולה על הרצונם של אחרים להראות כנטולי פניות.

יש חברי צוות שגילוי נאות הוא נר לרגליהם וחשפו את מקום עבודתם (למשל) בדיון שאיכשהו קשור למוצר שהחברה שלהם מייצרת והם בכלל מהנדסים

ולא קשורים לעניין רק כדי שחס וחס לא יווצר מצב שיש להם מניע נסתר ויש הקושרים לעצמם כתרים של יושרה וטוהר רגע אחרי שהם נתפסים.

לעניות דעתי, המצב כמו שהוא לא יוכל להימשך, דין אחד לכולם, גילוי נאות הוא כורח המציאות והדרך היחידה בה יוסר סירחון זה מעלינו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכולם.

יש נציג בפורום זה - אבל לבוא לבוא לפורום ( סליחה 4 פורומים שונים) ולהוציא את השם/מוניטין באור שלישי זה עוד לפני שלקוח ניסה לדבר עם חנות על בעיה - לא מראה על רצון של לקוח לפתור את הבעיה אלה על משהו אחר.

כמו כן כל השיחות מוקלטות .

חבל שפותח דיון לא סיפר שדלת מארז נפלה פעמיים - גם לו וגם לאבא שלו אחרי שהם ניסו לפתוח את המארז על הריצפה - זה שטויות שלא חובה לציין. אבל הכל מוקלט.

יש אחריות על חומרה - לא על הפלות של דלתות על הריצפה. אשפר לעזור גם מקרים כאלה - אבל בגישה טיפה יותר חיובית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכולם.

יש נציג בפורום זה - אבל לבוא לבוא לפורום ( סליחה 4 פורומים שונים) ולהוציא את השם/מוניטין באור שלישי זה עוד לפני שלקוח ניסה לדבר עם חנות על בעיה - לא מראה על רצון של לקוח לפתור את הבעיה אלה על משהו אחר.

כמו כן כל השיחות מוקלטות .

חבל שפותח דיון לא סיפר שדלת מארז נפלה פעמיים - גם לו וגם לאבא שלו אחרי שהם ניסו לפתוח את המארז על הריצפה - זה שטויות שלא חובה לציין. אבל הכל מוקלט.

יש אחריות על חומרה - לא על הפלות של דלתות על הריצפה. אשפר לעזור גם מקרים כאלה - אבל בגישה טיפה יותר חיובית.

היא לא נפלה, אמרתי שהיא נגעה בריצפה, גם היא וגם הדלת השניה, והבעיה עם הדלת הראשונה היתה עוד לפני כל הסיפור של הנגיעה בריצפה, כמו כן הדלת הראשונה בסדר גמור (דבר שהוא טבעי לגמרי, וקורה תמיד בגלל שדלת המארז כבדה מאוד ולכן לא כביל בבית משפט).

להמחשת הנגיעה ברצפה אחרי שהתקשרתי להתלונן שדלת המארז תקועה (הקישור מתחת לסירטון ידגים בדיוק עד כמה השחרור שכיח ולא קשור בכלל לבעיה).

כמו שאפשר לראות זה קורה תמיד בגלל משקל הפלדה ולא משפיע על דלת המארז, בנוסף לכך הבעיה התחילה כמה שעות לפני כן.

אין לזה קשר בכלל ועוד לפני כל זה דיברתי עם שלומי שאמר לי תנסה לדחוף את הדלת החוצה אחרי שאמרתי לו שהיא לא יוצאת, כמובן שזה גם מוקלט אצלכם.

מוכן להגיע לפוליגרף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מבקש מכולם להרגע בבקשה.

hardwell:

אני מבין מה שאתה חווה, והבעיה העיקרית כאן זה שאתה חושב שהחנות עשתה את זה (או השליח) ואני מניח שהחנות חושבת שזה קרה באשמתך, אני כמובן לא מאשים אף אחד ולא מדבר בשם אף אחד. מנסיון עבר, לממש אחריות על נזקים פזיים זה בעייתי שכן לא ניתן להוכיח מי עשה מה ולכן ברוב המקומות בכלל אין אחריות שכזו (כלומר אחריות עם כוכבית אפשר להגיד). בתור צד נייטרלי, אני מבין לליבך אך אני גם מבין את צד החנות.

זה שאתה פותח דיון בפורום אחרים- שיהיה לך לבריאות, כאן הדיון ננעל כי לעומת פורומים אחרים שיש בארץ, לעשות ברדק זה דבר הרבה יותר קשה. האנשים כאן יותר ריאליים ולא ישר קופצים ואומרים "זה החנות/חברה אשמה!" שכן עובדה שבעבר היו מקרים שאותו מתלונן התלונן שלא בצד. מה שקרה לך זה מקרה שהוא די נפוץ לדעתי, למשל כשאני קיבלתי את ה-P280, הוא הגיע עם בורג עקום שמונע את פתיחת המארז (אין לי בעיה לצלם להראות לך), והאמת גם באנטק 1200 שלי יש פילטר אחד שחלק קטן ממנו קרוע, אם כי לא בטוח אם זה הגיע כך או בגלל הנקיון הראשון שעשיתי. אני אומר מראש, אם הדיון הזה יהיה כמו השני, הוא ינעל גם כן, בעיקר אם זה ימשיך כך. אין לי שום בעיה להשאיר את הדיון הזה פתוח, למרות שהוא חורג מהמטרה המרכזית שלו, כל עוד תשמרו על תרבות דיון ותפסיקו עם האשמות האלה לכל עבר.

דבר עם TMS באופן אישי ונסו להגיע להבנה ופשרה, לבוא ו"צרוח" כאן זאת ממש לא הדרך, למרות כל העצבים.

ש נ י צ ק י:

עם כל הכבוד, מספיק לזרוק שטויות.

- הסברתי לך בהודעתי הקודמת בדיוק את העניין עם החוקים.

- אין שום קשר בין החומרה ש-DJ ממליץ לחומרה שיש בחנות. חלק מהחומרה ידועה כאיכותית ונמכרת ברוב החנויות, ויש חומרה (כמו למשל) שלא נמכרת שם כלל, ומקבל ציון לשבח. אז תעשה לי טובה. הוא לא שם אף פעם קישורים ל-TMS, מגיב לעיתים נדירות בפורום מפרטים ועוד תגובות כלליות וכך גם ההמלצות שלו.

אתה לא כאן כי ביכולתך לעזור, אלא כדי להפוך את ההשערות שלך לעובדות שאינן נכונות, וזה מה שמעצבן אותי.

ה"סירחון" היחידי שמרחף מעלינו זה הסירחון שאנשים כמוך מדיפים, ולא יודעים דבר על כל המאמצים שלי ושל שאר הצוות ע"מ להפוך את הפורום הזה לכמה שיותר איכותי ללא השפעה של בעלי עניין. עובדה ששום דבר מהתוכן שאתה רואה ע"ג בפורומים לא קשור לשום חנות/חברה ולעומת העבר, כבר אין הרבה בעלי עניין סמויים שאיני יודע עליהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לי אלא להצר על התגובה התמוהה שלך, ברבות השנים קראתי מאות אם לא למעלה מכך פוסטים פרי מקלדתך

ולא זכור לי מקרה אחד בו לא הסכמתי עימך, הם תמיד היו שקולים, מדודים ועם רצון ללמוד ולהבין אך לא הפעם

הצורך האוטמטי (מסתבר) לגונן על חבר צוות ש"סרח" ועוד באישורך הוציא יאיר אחר, חבל - חבל לכל הפורום.

לא יודעים דבר על כל המאמצים שלי ושל שאר הצוות ע"מ להפוך את הפורום הזה לכמה שיותר איכותי ללא השפעה של בעלי עניין.

אם זו באמת הייתה כוונתך בטרד זה, היית שואל על אילו מקרים מדובר, אבל למה לשאול? למה לחקור?

אתה במגננה ואין הגנה טובה ממתקפה. המקרים המדוברים אינם קשורים כלל ועיקר להשערות שהעלת

לגבי העזרה שלי, אני כמובן התכוונתי בפורום מפרטים אך איך תבין משפט פשוט כזה כשכולך אש ולהבה

מנסה לכסות על מה שראוי לגינוי והוקעה, מוטב היה לו אותו להט היה באמת מופנה להפוך את הפורום הזה לכמה שיותר איכותי ללא השפעה של בעלי עניין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שניצקי, מה המקרה הנ"ל קשור לכך שפותח הדיון הגזים בתגובתו ולכן שירשורו ננעל?

אם יש לך חשדות\טענות כאלו או אחרות כלפיו אתה לא חושב שראוי להעלות אותן במקום אחר מאשר בפורום מפרטי מחשב?

אם אתה צודק או לא צודק זה לא משנה, תן לבנאדם את הכבוד המינימלי אחרי שנים שנתן מעצמו. הוא לא נרשם ל-HW ביום שהתחיל לעבוד שם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שניצקי, מה המקרה הנ"ל קשור לכך שפותח הדיון הגזים בתגובתו ולכן שירשורו ננעל?

אתה היחיד שמחפש קשר, אין כזה.

RnGKay העלה את הנק' של עברה על חוקי האתר ומכאן הדיון החל

אם יש לך חשדות\טענות כאלו או אחרות כלפיו אתה לא חושב שראוי להעלות אותן במקום אחר מאשר מול כל העולם?

שוב הסתרה?

לא קראת מילה ממה שכתבתי?

אם אתה צודק או לא צודק זה לא משנה, תן לבנאדם את הכבוד המינימלי אחרי שנים שנתן מעצמו. הוא לא נרשם ל-HW ביום שהתחיל לעבוד שם.

על פי יאיר ישנם אנשים נוספים ועל כן הדיון הוא כללי\עקרוני ולא עוסק באדם אחד

את תרומתו הגדולה של dj-electric לאתר איש לא יקח, גם לא דיון זה.

הדברים האלה היו צרכים להיות מוסדרים מזמן.

לא רק כבודו של dj-electric עומד על הפרק אלא של האתר כולו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לי אלא להצר על התגובה התמוהה שלך, ברבות השנים קראתי מאות אם לא למעלה מכך פוסטים פרי מקלדתך

ולא זכור לי מקרה אחד בו לא הסכמתי עימך, הם תמיד היו שקולים, מדודים ועם רצון ללמוד ולהבין אך לא הפעם

הצורך האוטמטי (מסתבר) לגונן על חבר צוות ש"סרח" ועוד באישורך הוציא יאיר אחר, חבל - חבל לכל הפורום.

אם זו באמת הייתה כוונתך בטרד זה, היית שואל על אילו מקרים מדובר, אבל למה לשאול? למה לחקור?

אתה במגננה ואין הגנה טובה ממתקפה. המקרים המדוברים אינם קשורים כלל ועיקר להשערות שהעלת

לגבי העזרה שלי, אני כמובן התכוונתי בפורום מפרטים אך איך תבין משפט פשוט כזה כשכולך אש ולהבה

מנסה לכסות על מה שראוי לגינוי והוקעה, מוטב היה לו אותו להט היה באמת מופנה להפוך את הפורום הזה לכמה שיותר איכותי ללא השפעה של בעלי עניין.

אני לא מסתובב בפורום מפרטים כך שקשה לי לענות על טענותיך בנושא. אני כן יכול לומר לך שיש לי הרשאות גלובליות והסיבה היחידה שליאור נעל את הת'רדים הנ"ל ולא אני היא כי הוא ראה אותם קודם. לא יכול להיות שמשתמש יטיל רפש בחנות לפני שהוא מיצה את אפשרות הפניה מולה ונענה בצורה לא ראויה. אה, ואני לא עובד\עבדתי בשום חנות מחשבים אי פעם אם זה מה שעובר לך בראש כשאתה קורא את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מסתובב בפורום מפרטים כך שקשה לי לענות על טענותיך בנושא. אני כן יכול לומר לך שיש לי הרשאות גלובליות והסיבה היחידה שליאור נעל את הת'רדים הנ"ל ולא אני היא כי הוא ראה אותם קודם. לא יכול להיות שמשתמש יטיל רפש בחנות לפני שהוא מיצה את אפשרות הפניה מולה ונענה בצורה לא ראויה. אה, ואני לא עובד\עבדתי בשום חנות מחשבים אי פעם אם זה מה שעובר לך בראש כשאתה קורא את זה.

טוב שלא נסחפנו, הניסוח היה בעייתי אבל אין ספק שאיבדת פרופורציות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ag43 הנק' היא עקרונית ועוסקת בחוקי האתר "איך יכול להיות שאיש צוות עובד בחנות מבלי שהוגדר כבעל עניין וכל זאת בניגוד לחוקים?" ולא למה עץ זה או אחר נסגר.

ואני לא עובד\עבדתי בשום חנות מחשבים אי פעם אם זה מה שעובר לך בראש כשאתה קורא את זה.

על אף מה שאמר יאיר לגבי אנשים נוספים, מחשבה זו לא חלפה בראשי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...