TMS דפקו לי מארז שעלה 1300 שקל, איזה כיף לי - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

TMS דפקו לי מארז שעלה 1300 שקל, איזה כיף לי


hardwell

Recommended Posts

הכל היה מושלם, התקנתי מערכת הפעלה, האנטי וירוס פועל חלק, הכל פועל חלק ותקין.

המחשב כולו הועבר על-ידי עם עזרה רבה מאבא שלי כי לא הצלחתי להרים את ה phantom 820 לבד, ורציתי לוודא שהוא לא יקבל מכה בדרך.

נחשו מה? הכל עבר חלק, המארז עבר ב 100%.

ניקיתי אותו קצת (למרות שהיה נקי מאוד), והתחלתי בהתקנות, TMS עזרו לי עם כמה שאלות שהיו לי לגבי הביוס וכד'.

התקנתי מה שהייתי צריך, ומה אז? גיליתי שמשהו כיבה לי את המאוורר השני? איך אני יודע? כי המאוורר הזה היה היחיד שהיה מכובה, וכשהדלקתי הוא הרעיש מאוד- אבל זאת אזעקת שווא, מתברר שהיה מדובר בחוט של המאוורר שנגע בו, אז קשרתי את החוטים עם אזיקונים- הבעיה נפתרה, זה עדיין לא עונה על השאלה למה הוא היה המאוורר היחידי שהיה כבוי.

אבל בחזרה לסיפור! אם כך זה מה אני רוצה? TMS בסדר, למה אני נתפס לקטנות? אוקי קבלו את מה שקרה מעבר לזה:

אני בא לפתוח את המארז, מוציא בעדינות את שני הברגים, וחצי את השלישי, מוריד אותו כלפי מטה וכמו שצריך החלק הזה של הדלת יוצא בקלות, אבל הנה הבעיה! TMS ככל הנראה הפילו לי את הדלת או משהו כזה, כי אי אפשר לפתוח אותה! הדלת שמביאה אותי לכל המחשב, תקועה לגמרי בצד, 20 דקות עם TMS בטלפון ובסוף הצלחתי להוציא את הדלת (בזהירות רבה ובהנחייתם), הדלת נגעה מעט ברצפה אחרי שזה יצא בגלל הכובד הלא שיגרתי של הדלת + שחרור פתאומי של הדלת.

חכו! זה לא הסוף, מסתבר שיש למארז שלי סיבה מעולה למה הוא תקוע ולא רוצה לצאת- אני ואבא שלי הסתכלנו על הדלת של המארז וראינו את המסילה שלה מעוותת, כאילו שנפלה נפילה רצינית ביותר- תזכורת: המחשב הורכב אצלהם, והדלת הספציפית הזאת לא נפתחה על-ידי קודם לכן, ידעתי שלא יתכן שמארז כזה מדהים לא נפתח, ופתחתי רבים בחיי, אני לא חלש.

בדקתי באינטרנט, ומסתבר שהדלת אמורה ממש להחליק החוצה, מהר אמרתי אוקי משהו פה 100% לא תקין, פתחתי את הדלת השניה (זאת שמובילה למבוי סתום) והופ! יצאה תוך שתי שניות, והיא גם כן נגעה נגיעה קלה ברצפה כמו הדלת השניה, והיא עדיין עבדה נהדר (גם בביקורות על המארז רוב האנשים שפותחים את המארז הזה עושים בטעות נגיעה של הדלת על הרצפה, זה בגלל הכובד הפתאומי שלה).

קיצור, עכשיו אני צריך להכנס לטרטורים עם TMS, על מחשב שעלה לי 10,000 שקל, ואני אומר דבר כזה:

למה TMS חשבו שישלחו לי מחשב ושאני לא אגלה שהדלת של המארז פגומה?

הנה כמה דברים מעניינים:

- הטכנאי כל הזמן רמז (אולי הדלת התעוותה, והם זכרו שניהם את המארז שלי כי הוא יוצא דופן).

- בהנחה שאומרים "אז הם לא שמו לב"- אין פה מה לשים לב, הדלת לא נסגרתתתת, הצלחנו פעם אחת לסגור אותה וזה, ניסיתי שוב, אחרי שהשתפרתי בזה הצלחתי לפתוח אותה במהירות שיא של 7 דקות, ולא הצלחתי מאז לסגור את המארז כמו שצריך, יש מרווח של 2-3 סנטימטרים, ושלא נדבר על זה שאחרי סגירה נורמלית היא כמעט ולא נפתחת שוב.

אז תודה רבה נכון לעכשיו המארז שלי מחכה כשהוא סגור למחצה ואני עם דאגות.

אה ושלא יהיו אי-הבנות, הם בנו את המחשב הזה במשך שבועיים, וכל הזמן אמרתי "קחו את הזמן, העיקר שלא יקרה שוב דבר למארז".

ועוד רציתי להודות להם על החיווט המדהים שהם עשו לי במארז, אז הנה, לפחות את זה הם עשו כמו שצריך, המארז מבפנים בנוי מדהים.

אבל למה, למה עכשיו אני צריך להתעסק עם זה? 10,000 שקל ושבועיים הרכבה ועשרות בקשות שיזהרו על המארז הזה הגיעו בסוף למארז עם דלת פגומה, שככל הנראה נפלה להם, וגם אם לא, הם לא היו צריכים לסיים את המחשב ככה, עכשיו אני צריך לקבל מארז מתוקן ולא מארז חדש שעובד 100% כמו שצריך, כי את הכסף הם קיבלו בלי בעיות בתשלום אחד.

הרבה וסרטונים שמראים את ההשוואה בין שתי הדלתות כבר נלקחו, ואני מוכן להגיע עם זה עד לבית-משפט לתביעות קטנות, לא נראה לי הגיוני שמחשב בן 3 ימים חוזר חזרה לתיקון מבעיה שלא אפשר שלא לדעת עליה.

תודה למי שקרא הכל, אני מתנצל על החפירה, זה מיקס של תסכול ודאגה.

עריכה: ואין שום דבר שמונע מהדלת להכנס, המארז מרווח מאוד ונבדק, הבעיה בדלת ככל הנראה.

תודה רבה TMS

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמרתי להם: "תעזרו לי הדלת לא נפתחת, כל מה שאני עושה והיא תקועה בצד"

אמרו לי, ואני מצטט: "מוזר, כנראה שאתה לא מושך מספיק חזק"

ובנוסף אמרו לי גם את הציטוטים הבאים:

"יש סיכוי שהדלת קצת התעוותה, תבדוק אם היא בסדר" נשבע בכל היקר לי, בחיים שלי שהוא אמר את זה, רק במחשבה לאחור אני מתחיל לחבר את החתיכות של הפאזל, שאני אמות אם הוא לא אמר, ואני גם יודע את השם של מי שאמר זאת.

ועוד משפט מחץ: "חבל להביא את המחשב אלינו אם הדלת עושה בעיות, המחשב בטח יחזור עם יותר בעיות".

אני צריך לדבר איתם מחר, הם חושבים שאחרי שהכנסתי את זה כמו שצריך פעם אחת הכל הסתדר, הבלאגן התחיל אחרי שעת הסגירה שלהם.

לא יודע, מקווה שהסיפור לא יחמיר עוד.

אני כועס וכותב את כל זה עוד לפני תגובה שלהם בגלל שהם ידעו מראש על הבעיה, הם פגעו לי במארז אחרי עשרות בקשות שיזהרו עליו וחשבו שלא אשים לב, לא בוטח בהם יותר זה בטוח.

אה ואני דואג מזה שהם לא יסכימו להחליף מארז אלא רק ינסו לתקן את הבעיה, המסילה לא תקינה וזה לא פייר שאני צריך להיות עם פלדה מתוקנת, פשוט לא פייר, איך הם היו מרגישים אם במקום 1300 שקל הייתי משלם להם עליו 900?

תודה TMS :yelclap:

ועוד בהתחלה חשבתי שאני אשם בזה חח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה מסילה התעקמה? יש תמונה?

המסילה של הדלת, עקומה קצת ככל שהיא מתקרבת לסוף, בגלל זה אחרי שתולשים את הדלת מהצד היא יוצאת בלי בעיה, אבל התהליך הזה לוקח המון זמן ודורש הפעלת כוח עצום על המחשב, שעלול להזיק למארז ולרכיבים.

ואותו הדבר בהכנסה, לא ניתן להכניס את הדלת כי ככל הנראה איפה שאבא שלי הראה לי שם הבעיה, המסילה לא בסדר והדלת לא נכנסת עד הסוף, גם עם לוחצים עליה, מי שמכיר מארזי פאנטום 820 הדלת אמורה להחליק החוצה אחרי לחיצה על הבורג האמצעי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם הבעיה היא רק בדלת, תבקש שיחליפו רק אותה לא צריך להיסחב עם כל המחשב.

למרות שיכול להיות שיש רק עיקום קל באחד השיניים של הדלת שמפריע לחיבור חלק למארז, זה קרה לי עם מאה

מארזים ואפשר ליישר את זה בקלות בדר״כ, אולי במארז הזה הסיפור יותר בעייתי. ודרך אגב זה קורה לרוב לא בגלל נפילה, אלא לאחר שדוחפים את הדלת

שלא בציר בכוח ואז אחד החיבורים של הדלת מתעקם.

כל עוד לא אמרו לך שלא יחליפו לך את הדלת הבעייתית במידה והם אלו שגרמו לנזק, לא צריך להגזים בהשמצות ואיומי תביעות, בו ניתן לחנות

כבוד וצ׳אנס לתת שירות בתור לקוחות, בשביל לקבל שירות וכבוד מהחנות. סה״כ מדובר בחנות מקצועית שנותנת שירות מעולה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם הבעיה היא רק בדלת, תבקש שיחליפו רק אותה לא צריך להיסחב עם כל המחשב.

למרות שיכול להיות שיש רק עיקום קל באחד השיניים של הדלת שמפריע לחיבור חלק למארז, זה קרה לי עם מאה

מארזים ואפשר ליישר את זה בקלות בדר״כ, אולי במארז הזה הסיפור יותר בעייתי. ודרך אגב זה קורה לרוב לא בגלל נפילה, אלא לאחר שדוחפים את הדלת

שלא בציר בכוח ואז אחד החיבורים של הדלת מתעקם.

כל עוד לא אמרו לך שלא יחליפו לך את הדלת הבעייתית במידה והם אלו שגרמו לנזק, לא צריך להגזים בהשמצות ואיומי תביעות, בו ניתן לחנות

כבוד וצ׳אנס לתת שירות בתור לקוחות, בשביל לקבל שירות וכבוד מהחנות. סה״כ מדובר בחנות מקצועית שנותנת שירות מעולה.

אין פה השמצות, אמרתי בדיוק את מה שקרה- אחד לאחד, לא אמרתי שהם רמאים וגם אמרתי שהחיווט שהם עשו היה מעולה.

העניין בדיון הזה הוא שהם הביאו לי את המחשב בידיעה תחילה של הבעיה, וחשבו שלא אשים לב אליה, ואי אפשר להתווכח לגבי זה.

הם גרמו לבעיה, כי כמו שציינתי קודם לכן כשניסיתי לפתוח את הדלת בפעם הראשונה, כבר אז היא היתה תקועה לגמרי, פתחתי באותה הצורה את הדלת השניה (פעמיים: פתיחה סגירה פתיחה סגירה), הכל עבר חלק, ככה שהבעיה הגיעה מהם בזה אפילו אין מה להתווכח, גם אם הם יסדרו את הבעיה כמו שצריך התלונה שלי היא "למה לשלוח את המחשב ככה?".

אה ובנוסף אני מקווה שרק הדלת פגומה ושלא מדובר בבעיה יותר רצינית מזה, ומי יודע אולי זה באמת יצא ככה מהמפעל, התלונה המרכזית פה זה שהמחשב לא היה צריך לצאת ככה למשלוח ב UPS מצטער מאוד אי אפשר אפילו להתווכח על זה.

עריכה: הפאנטום 820 עשוי מפלדה, בין היתר גם הדלת והציר שלה, לכן אין אפשרות לעקם אותה ע"י משיכה לא נכונה (לא מדבר על מקרים קיצוניים), וזה נאמר מאבא שלי שהוא ניהל מפעל מתכות במשך 5 שנים וכיום אחראי על חוות פז-גז, הוא אמר שזה בוודאות נגרם מנפילה (רוב הסיכויים) או פגם מהמפעל, אם היה מדובר במתכת כמו אלומיניום אז כן, זה היה יכול להתעוות ממשיכה לא נכונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כותרת כזו מתלהמת וצעקנית, וכל הדיבורים על תביעות והתודה הצינית זה מיותר לגמרי, יכול להיות שמדובר

בכל זאת בטעות תמימה, זה לא שיש איזו שריטה ענקית על הדלת. כולה פעם אחת פתחו, חיברו את המערכת וסגרו.

רוב הסיכויים שהבעיה באחד החיבורים שבדלת, שם הרבה יותר רגיש מכוון שהשיניים שמתלבשות בציר שלהן יושבות על הדלת לא במארז.

תצלם את הדלת ותעלה לכאן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כותרת כזו מתלהמת וצעקנית, וכל הדיבורים על תביעות והתודה הצינית זה מיותר לגמרי, יכול להיות שמדובר

בכל זאת בטעות תמימה, זה לא שיש איזו שריטה ענקית על הדלת. כולה פעם אחת פתחו, חיברו את המערכת וסגרו.

רוב הסיכויים שהבעיה באחד החיבורים שבדלת, שם הרבה יותר רגיש מכוון שהשיניים שמתלבשות בציר שלהן יושבות על הדלת לא במארז.

תצלם את הדלת ותעלה לכאן.

ביום שתקנה מארז ב 1300 שקל ויפגעו לך בו אחרי עשרות בקשות שיזהרו עליו וניסיונות לטייח את הסיפור, אז תדבר.

אין לך מושג איך אני מרגיש עכשיו, יש לי את כל הזכות שבעולם לכעוס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני פעמיים בשנה מחליף באלף שקל, ועוד כמה זולים יותר עוברים לי בידיים מתוך תחביב, ואני עדיין עומד מאחורי מה שאני אומר.

צא מנקודת הנחה שאף אחד לא עשה לך הכוונה, ויכול להיות גם שלא עלו הבעיה מפתיחה וסגירה אחת, או שלא ייחסו לזה חשיבות נכונה. כמו שציינתי

זה לא שיש חריטה על הדלת שנראת בבירור. אני לא מבין מה הבעיה, אם לא תקבל שירות ראוי תגיד מה שאתה רוצה. אבל אם יחליפו לך את הדלת ויטפלו

בבעיה לא חבל על העצבים שלך ועל התלהמות כלפי החנות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני פעמיים בשנה מחליף באלף שקל, ועוד כמה זולים יותר עוברים לי בידיים מתוך תחביב, ואני עדיין עומד מאחורי מה שאני אומר.

צא מנקודת הנחה שאף אחד לא עשה לך הכוונה, ויכול להיות גם שלא עלו הבעיה מפתיחה וסגירה אחת, או שלא ייחסו לזה חשיבות נכונה. כמו שציינתי

זה לא שיש חריטה על הדלת שנראת בבירור. אני לא מבין מה הבעיה, אם לא תקבל שירות ראוי תגיד מה שאתה רוצה. אבל אם יחליפו לך את הדלת ויטפלו

בבעיה לא חבל על העצבים שלך ועל התלהמות כלפי החנות?

כי לא ברור לי איך אפשר לשלוח מחשב כשהדלת של המארז לא נסגרת כמו שצריך, הם היו חייבים לפתוח ולסגור את הדלת לפחות פעם אחת, זאת פעם אחת מספיק בשביל לראות שהיא לא נכנסת, עצם זה שהדלת היתה תקועה בפנים מעיד על כך שמשהו השקיע הרבה כוח בכדי להכניס את זה מההתחלה, וזה מה שמציק לי.

אתה ממשיך להגן עליהם בקטע הזה אבל אין הסבר הגיוני אחד לכך שהם לא ראו את זה מראש, עם הקטע של המאווררים הם הסבירו לי וסבבה לא עשיתי מזה עניין, אבל פה? נו ברצינות שנינו יודעים שאי אפשר להתעלם מדלת שנתקעת בציר של המארז, בקושי אפשר לסגור את הברגים מאחורה, ועכשיו המחשב צריך ללכת למעבדה שוב פעם, עזוב את זה שהם אמרו לי שלא כדאי לי לשלוח את המחשב אליהם בגלל שהמארז לי נסגר (כשעוד לא היה ידוע לי שהתקלה במארז ולא באופן הסגירה), לי זה נשמע כמו נסיון לטייח בעיה.

הם בטח ירצו לראות את כל המארז, ככה שזה לא ממש משנה אם זה מהדלת או מהציר, וזה אומר 200 שקל נסיעה עד לנתניה הלוך חזור.

וואלה כל מה שרציתי זה מחשב עובד למה זה צריך להיות ככה :s07:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא רואה סיבה למה שתיסע , שהם יבואו לאסוף את המחשב מהבית שלך עם השירות שליחים.

ויכול להיות שהבנאדם שהרכיב לך את המחשב , שאולי הוא לא מתעסק בדרך כלל עם יקרים כאלה , או שהוא דפק את המארז וניסע להסתיר את זה , כי לא בא לו לשלם על זה או שזה הגיע ככה והוא חשב שזה בסדר , אבל אני לא הייתי ממהר להאשים את החנות.

וזה לא שאני חושב שtms מושלמים , הם נוטים לשלוח רכיבים חלופיים כשאין להם את הרכיב שבדיוק הזמנת בלי להתייעץ אתך קודם כל , וזה דבר ממש מציק , אבל חוץ מזה בדרך כלל רוב האנשים בסופו של דבר יוצאים מרוצים.

תתקשר אליהם ותשמע מה יש להם לומר , ואז תדווח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה, לי קרה שהמחשב הגיע עקום לגמרי במשלוח. פתחתי פה על זה פוסט. אחרי ששלחתי לחנות הם דאגו לאסוף על חשבונם והחליפו לי בחדש. מה שכן אצלי הבעיה היתה כנראה במשלוח. אם אתה אספת לבד אז זו באמת בעיה של החנות. בכל מקרה נראה איך מטפלים בך עכשיו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...