מזמין מחר מפרט (בעיקר משחקים) | 10K - עודכן 4.2.13 - עמוד 4 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מזמין מחר מפרט (בעיקר משחקים) | 10K - עודכן 4.2.13


hardwell

Recommended Posts

  • תגובות 80
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

טוב בגלל שכמה שאלו אותי מה נסגר בסוף.

כן כבר קיבלתי את המחשב (אותו מחשב שצויין בתגובה הראשונה).

TMS עשו לי נזק למארז, לא יודע מה לעשות עכשיו, אחרי שביקשתי מהם אלף פעם שאם להזהר על משהו, שיהיה המארז הזה.

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=553942.0

פשוט כאב לב, 1300 שקל מארז.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קשה לי לייעץ לך עם פנים ישרות אחרי שקנית זוג 670 למסך יחיד ומארז ב 1,300 ש״ח, אבל אני אשים את זה בצד כי אני מבין איך אתה מרגיש. בכל מקרה מה הבעיה פה, קיבלת מחשב עם נזק למארז, סע לשם שים להם את המחשב על השולחן ותגיד להם ״שלום, תחליפו את המארז בבקשה״

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קשה לי לייעץ לך עם פנים ישרות אחרי שקנית זוג 670 למסך יחיד ומארז ב 1,300 ש״ח, אבל אני אשים את זה בצד כי אני מבין איך אתה מרגיש. בכל מקרה מה הבעיה פה, קיבלת מחשב עם נזק למארז, סע לשם שים להם את המחשב על השולחן ותגיד להם ״שלום, תחליפו את המארז בבקשה״

כן צודק בגלל שרציתי כרטיס נוסף ומארז יקר אז זאת אשמתי שהרסו לי אותו?

אני עדיין מאמין שזאת היתה החלטה חכמה לקנות את הכרטיסים ואת המארז, אני מאוד מרוצה משניהם ולא מביט לאחור, מדובר בכתוספת של 2000 שקל, שזה לא סוף העולם, לא בשבילי לפחות.

אבל מה שהם עשו לי כן, ואם זה יידרש אז גם בית דין לתביעות קטנות, כי אני לא ממש מעוניין בפלדה מתוקנת כשעברו רק 3 ימים לכל הרוחות.

בא לי לבכות מתסכול

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא אשמתך חלילה, פשוט חבל לי שהוצאת ככ הרבה כסף. אבל כמו שאמרתי אני שם את זה בצד כי זה לא הזמן לשפוט.

קיצור אני עם מחשב שחלמתי עליו הרבה זמן, ככל הנראה אקח בעצמי את המחשב לתיקון אצלהם בנתניה, כל הדרך מהקריות, ואצטרך להשגיח על המחשב כמה שיותר כי אני מתחיל לחשוש שהם יתנכלו למחשב שלי בגלל שרשמתי בפורום שהם הביאו לי מארז פגום.

למשהו יש טיפים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"לא מבין מה הטעם בלנעול"

לו dj-electric לא היה מסתיר את העובדה שהוא מועסק ב TMS

ובמקום התואר 'מנהל מדור מחשבים' היה רשום 'בעל עניין' כמו לכל נציג של חנות

לא היית צריך לשאול שאלה זו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עשיתי בדיוק את מה שאני צריך לעשות, ומה שכל מנהל פורום היה צריך לעשות

לשפוט אותי על זה הוא דבר מיותר שכן אני מתייחס לכל החנויות באופן שווה (כן, יש עוד אנשים כמוני).

לא מחקתי שום נושא וביקשתי מהמשתמש להסדיר את הנושא מול החנות, לאחר מכן לבקש לפתוח את הדיון ולרשום שם בדיוק מה שקרה. שוב, זה לא מולי אישית אפילו.

אם בוחרים לשפוט אותי ככה, אדרבה. שפטו אותי על פי כל ההודעות שלי.

לא חושף את העובדה הזאת כי אני כמה שיותר בעד טוהר והפרדה בין 2 הדברים הללו, זה שאנשים אוהבים לחבר בניהם - אדרבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ליאור מנהל באתר הרבה הרבה לפני שהוא התחיל לעבוד ב-TMS. אין שום קשר בין שני הדברים, ואני אישית בודק אותו בציציות בנושא הזה. כפי שאתם רואים, הכל בסדר עד עכשיו.

הנעילה נעשתה כי עברת על חוקי הפורום ולא כי ליאור עובד שם. תקראו בבקשה את החוקים שוב לפני שבטעות תעברו עליהם *שוב*, ואז נצטרך להרחיק משתמשים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלושה טרדנים ננעלו בשני פורומים שונים להם יש חמישה מנהלים ישירים כשאף אחד מהם לא ראה לנכון לנעול

ואז הגיע משום מקום מי שמגדיר עצמו

אני כמה שיותר בעד טוהר והפרדה בין 2 הדברים הללו

והוא אינו נמנה על אותם חמישה, ובמקרה מועסק ע"י החנות המדוברת, ומחליט לנעול - אשרי המאמין.

RnGKay לא חסרים טרדים בהם גולשים התלוננו בצורה דומה (פסולה, לדעתי) ולא ננעלו

ואם ננעלו זה נעשה ע"י המנהל הישיר של הפורום ולא ע"י בעל עניין במחשכים.

במידה ויש בהודעתו של hardwell משום עברה על חוקי הפורום היה על dj-electric לפנות למנהל הישיר

להסב את תשומת ליבו לעניין בכדי שזה ינקוט בצעדים המתאימים, ולו לשם מראית העין.

ואם אנחנו כבר עוסקים בחוקי הפורום ואכיפתם

איך מתיישבת העובדה ש dj-electric עובד ב TMS ולא נושא בתואר ב'על עניין' עם חוקי הפורום?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם רציניים איתי?

כמה עובדות, לידיעת כולם (לשניצקי בפרט):

- אהלן, אני יאיר ואני כן יכול לנעול/לטפל בדיונים בכלל הפורומים ללא קשר למנהלי הפורומים הספציפיים או לתת למנהלים אחרים הרשאות זמניות לעשות זאת במידה ואני לא זמין. אני זה שביקשתי מליאור לנעול את אותו דיון (כמו שחלק מכם ראו בזמן האחרון לא הייתי נוכח הרבה בפורום) והוא קיבל ממני את ההרשאות הרלוונטיות לעשות זאת בפורום שלא שלו (מודר/כתב לא יכול לנעול פורומים שהם לא באחריותו) בצירוף הודעה שההתנהלות של אותו הדיון לא מקובלת עלי. כן, כנראה שבחירה דווקא בו לא הייתה מוצלחת במיוחד. הפורום אינו פלטפורמה של תלונות גם אם זה היה מפורסם בפורום צרכנות וזה כבר נאמר לא בדיון אחד ולא בשתיים בעבר שיש קודם להגיע לסידור עם החנות הרלוונטית, ורק לאחר מכן להתייעץ בפורום לגבי אלטרנטיבות.

- ידוע שליאור עובד ב-TMS, הסיבה שהוא לא מתוייג כבעל עניין היא אותה הסיבה שאותם 3-4 משתמשים בפורום שכן עובדים בחנויות כאלו ואחרות לא מתוייגים גם כן. ביקשו ממני בפרטי שלא לתייג אותם מהסיבה הפשוטה שאינם רוצים להיות מוקד לשאלות/פניות בנוגע למקום עבודתם, וזה בתנאי שצוות הניהול יעקב אחריהם וכמובן ההודעות שלהם לא יהיו קשורות כלל למקום עבודתם. יש הבדל בין בעל עניין שאני יודע עליו ולא רוצה להחשף לבין בעל עניין שאיני יודע עליו ומנסה לקדם את העסק שלו דרך הפורום.

- גם הדיון הזה ננעל על ידי גונן, אבל לא ביקשתי ממנו לנעול. אמממממ...אולי גם הוא עובד ב-TMS?

- רוב הדיונים שאינם התנהלו כשורה ננעלו ולאחר שליחת ה"פ לפותח הדיון וקבלת אחת חזרה, הם נפתחו שנית עם עריכות רלוונטיות מצידו. לפי התגובה שלך אתה בכלל לא יודע את זה.

- לגבי כל שאר הדיונים האחרים שהיו על חנויות אחרות- אתה חושב שאף בעל עניין/נציג לא ביקש ממני ישירות (תוך עקיפת מנהלי הפורום הרלוונטיים) לנעול דיונים שקשורים לחנויות שלהם בטענה שזה פוגע בהם? כל עוד הדיון מתנהל כשורה ומדובר על התערבות החנות לפני פתיחת הדיון, סירבתי. אם כן הייתי עושה זאת, אותו דיון על דלת המארז היה ננעל כמה דקות אחרי פתיחתו, אז אנא ממך.

- אין שום קשר בין נעילת אותו הדיון לעצם היותו עובד TMS. כפי שהוא אמר, יש לו הפרדה חד-משמעית בין שני הדברים ולא רק אני עוקב אחריו בנוגע לזה. החוקים הנוקשים שחלים כאן על משתמשי הפורום, חלים גם על צוות הפורום.

hardwell- צר לי על מה שקרה למארז שלך ואף אחד כאן לא יודע האם באמת אתה גרמת לזה בשגגה, או שמה זה קרה בעת העברת החבילה או בחנות ללא הבחנה בכך (אני בספק אם מישהו עשה זאת בכוונה, זה דבילי). אם אתה רוצה להגיע אליהם דרך הפורום- יש לך כאן את קיריל שהוא הנציג הרשמי.

אני אחזור שנית- מרד נגד חנות/חברה כזו או אחרת לא מקובל עלי. זה כמו שחויתי חווייה לא כ"כ מוצלחת (בלשון המעטה) עם KSP, אך לא פתחתי דיון בנושא, אלא רק תיארתי בקצרה את פרטי המקרה ואת דעתי בדיון המלצת חנויות שנמצא שם בסטיקי. הפורום הזה הוא לא פלטפורמה להתנגחויות וגם לא להאשמות חד-צדדיות (וגם דו-צדדיות במידה וזה נעשה מוגזם).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם רציניים איתי?

כמה עובדות, לידיעת כולם (לשניצקי בפרט):

- אהלן, אני יאיר ואני כן יכול לנעול/לטפל בדיונים בכלל הפורומים ללא קשר למנהלי הפורומים הספציפיים או לתת למנהלים אחרים הרשאות זמניות לעשות זאת במידה ואני לא זמין. אני זה שביקשתי מליאור לנעול את אותו דיון (כמו שחלק מכם ראו בזמן האחרון לא הייתי נוכח הרבה בפורום) והוא קיבל ממני את ההרשאות הרלוונטיות לעשות זאת בפורום שלא שלו (מודר/כתב לא יכול לנעול פורומים שהם לא באחריותו) בצירוף הודעה שההתנהלות של אותו הדיון לא מקובלת עלי. כן, כנראה שבחירה דווקא בו לא הייתה מוצלחת במיוחד. הפורום אינו פלטפורמה של תלונות גם אם זה היה מפורסם בפורום צרכנות וזה כבר נאמר לא בדיון אחד ולא בשתיים בעבר שיש קודם להגיע לסידור עם החנות הרלוונטית, ורק לאחר מכן להתייעץ בפורום לגבי אלטרנטיבות.

- ידוע שליאור עובד ב-TMS, הסיבה שהוא לא מתוייג כבעל עניין היא אותה הסיבה שאותם 3-4 משתמשים בפורום שכן עובדים בחנויות כאלו ואחרות לא מתוייגים גם כן. ביקשו ממני בפרטי שלא לתייג אותם מהסיבה הפשוטה שאינם רוצים להיות מוקד לשאלות/פניות בנוגע למקום עבודתם, וזה בתנאי שצוות הניהול יעקב אחריהם וכמובן ההודעות שלהם לא יהיו קשורות כלל למקום עבודתם. יש הבדל בין בעל עניין שאני יודע עליו ולא רוצה להחשף לבין בעל עניין שאיני יודע עליו ומנסה לקדם את העסק שלו דרך הפורום.

- גם הדיון הזה ננעל על ידי גונן, אבל לא ביקשתי ממנו לנעול. אמממממ...אולי גם הוא עובד ב-TMS?

- רוב הדיונים שאינם התנהלו כשורה ננעלו ולאחר שליחת ה"פ לפותח הדיון וקבלת אחת חזרה, הם נפתחו שנית עם עריכות רלוונטיות מצידו. לפי התגובה שלך אתה בכלל לא יודע את זה.

- לגבי כל שאר הדיונים האחרים שהיו על חנויות אחרות- אתה חושב שאף בעל עניין/נציג לא ביקש ממני ישירות (תוך עקיפת מנהלי הפורום הרלוונטיים) לנעול דיונים שקשורים לחנויות שלהם בטענה שזה פוגע בהם? כל עוד הדיון מתנהל כשורה ומדובר על התערבות החנות לפני פתיחת הדיון, סירבתי. אם כן הייתי עושה זאת, אותו דיון על דלת המארז היה ננעל כמה דקות אחרי פתיחתו, אז אנא ממך.

- אין שום קשר בין נעילת אותו הדיון לעצם היותו עובד TMS. כפי שהוא אמר, יש לו הפרדה חד-משמעית בין שני הדברים ולא רק אני עוקב אחריו בנוגע לזה. החוקים הנוקשים שחלים כאן על משתמשי הפורום, חלים גם על צוות הפורום.

hardwell- צר לי על מה שקרה למארז שלך ואף אחד כאן לא יודע האם באמת אתה גרמת לזה בשגגה, או שמה זה קרה בעת העברת החבילה או בחנות ללא הבחנה בכך (אני בספק אם מישהו עשה זאת בכוונה, זה דבילי). אם אתה רוצה להגיע אליהם דרך הפורום- יש לך כאן את קיריל שהוא הנציג הרשמי.

אני אחזור שנית- מרד נגד חנות/חברה כזו או אחרת לא מקובל עלי. זה כמו שחויתי חווייה לא כ"כ מוצלחת (בלשון המעטה) עם KSP, אך לא פתחתי דיון בנושא, אלא רק תיארתי בקצרה את פרטי המקרה ואת דעתי בדיון המלצת חנויות שנמצא שם בסטיקי. הפורום הזה הוא לא פלטפורמה להתנגחויות וגם לא להאשמות חד-צדדיות (וגם דו-צדדיות במידה וזה נעשה מוגזם).

אני מוכן להיבדק בפוליגרף.

אמרתי פעם אחת ואומר זאת שוב:

השיחה הראשונה שלי ל TMS ביום ראשון בבוקר היתה "מזה!? אני מנסה לפתוח את דלת המארז, היא יוצאת כמו שצריך מהחלק האחורי אבל נתקעת בחלק הקדמי ולא יוצאת, לא משנה מה אני עושה".

10-20 דקות עם הנציג וכל מה שאמרו לי זה לנסות לשחק עם זה ולמשוך את זה, בסוף זה יצא, אחרי הרבה מאוד זמן.

אז אני חוזר ואומר, הבעיה התחילה עוד כשבאתי בפעם הראשונה לפתוח את המארז, אף אחד אפילו לא נגע בצד הזה, הרמנו את המארז מלמטה ובזהירות.

זה 90% בעיה בשאסי ואם כן אני לא מאמין שתהיה ברירה אלא להחליף את המארז, אבל לא סגור על זה ונראה עוד כמה ימים אם אני צודק.

בנוסף, השלדה של הפאנטום 820 לא נפגעת כל-כך מהר, כמו כן פתחתי את הצד השני בלי בעיות בדיוק כמו את הצד הראשון, ככה שהפתיחה שלי נכונה.

הנה הבעיה עכשיו, אני מפחד להביא להם את המארז מחשש שיעשו לי נזק מכוון, כי קיריל לא ממש היה מרוצה ממה שרשמתי על המארז.

בנוסף לזה קיריל אמר לי "או שאתה בא לפה ברכב פרטי (200+ שקל דלק הלוך-חזור) או שתוציא את כל הרכיבים מהמחשב ותשלח לנו רק את המארז ריק דרך UPS, למרות שאני זוכר בוודאות שאמרו לי לפני הרכישה שבמידה ויש בעיה ה UPS יחול על כל המחשב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלושה טרדנים ננעלו בשני פורומים שונים להם יש חמישה מנהלים ישירים כשאף אחד מהם לא ראה לנכון לנעול

ואז הגיע משום מקום מי שמגדיר עצמו

והוא אינו נמנה על אותם חמישה, ובמקרה מועסק ע"י החנות המדוברת, ומחליט לנעול - אשרי המאמין.

הת'רד הזה ננעל כי היה מגיע לו להינעל. אם זה היה תלוי בי הייתי גם מוחק אותו. גם הת'רד הזה צריך להינעל כי הוא יהפוך

להמשך של הת'רד שננעל והוא כבר לא רלוונטי מלבד כמויות הספאם שיתווספו לו. עובד או לא עובד זה לא משנה, זה שלבנאדם

קרתה תקלה קטנה שהוא ניפח בצרחות כאילו קנה מערכת ה-10K וקיבל 4, ובעקבות זאת החליט לירות בהיסטריה לכל

הכיוונים מבלי לנסות בכלל לקבל מענה הולם מהחנות זה דבר גועלי. אפילו צ'אנס אחד לתת לחנות לטפל הוא לא נתן. מילא היו

מורחים אותו עם סיפורים בהחלט היה מקום לדווח על כך, וגם אז בצורה מתורבתת.

יכולים להיות מאה סיבות לזה שפין של הדלת התעקם, אם זה בשוגג ע"י המרכיב בחנות, או במהלך המשלוח, או באשמת הקונה.

יכול להיות גם שהעובד שבנה את המערכת החליט להעלים עין בלא ידיעת ההנהלה, זה לא אומר שצריך לקרוע את החנות בהאשמות.

ולפני שפותח השירשור יתחיל עם סיפורים של "תקנה אתה מארז ב-1300 שקל שיגיע דפוק ונראה אותך", מה אתה חושב שלא

קיבלתי חלקים פגומים בעבר? קיבלתי. וגם קיבלתי לאחר מכן מענה הולם מחנויות מקצועיות ובכלל לא ראיתי סיבה לפרסם מילה בעניין.

בטוח שלא הייתי חושב אפילו לגרום לנזק תדמיתי שיכול לפגוע בפרנסה של מישהו (באשר הוא). אלא אם הוא מרמה אותי ולא נותן

לי את השירות שמגיע לי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הת'רד הזה ננעל כי היה מגיע לו להינעל. אם זה היה תלוי בי הייתי גם מוחק אותו. גם הת'רד הזה צריך להינעל כי הוא יהפוך

להמשך של הת'רד שננעל והוא כבר לא רלוונטי מלבד כמויות הספאם שיתווספו לו. עובד או לא עובד זה לא משנה, זה שלבנאדם

קרתה תקלה קטנה שהוא ניפח בצרחות כאילו קנה מערכת ה-10K וקיבל 4, ובעקבות זאת החליט לירות בהיסטריה לכל

הכיוונים מבלי לנסות בכלל לקבל מענה הולם מהחנות זה דבר גועלי. אפילו צ'אנס אחד לתת לחנות לטפל הוא לא נתן. מילא היו

מורחים אותו עם סיפורים בהחלט היה מקום לדווח על כך, וגם אז בצורה מתורבתת.

יכולים להיות מאה סיבות לזה שפין של הדלת התעקם, אם זה בשוגג ע"י המרכיב בחנות, או במהלך המשלוח, או באשמת הקונה.

יכול להיות גם שהעובד שבנה את המערכת החליט להעלים עין בלא ידיעת ההנהלה, זה לא אומר שצריך לקרוע את החנות בהאשמות.

ולפני שפותח השירשור יתחיל עם סיפורים של "תקנה אתה מארז ב-1300 שקל שיגיע דפוק ונראה אותך", מה אתה חושב שלא

קיבלתי חלקים פגומים בעבר? קיבלתי. וגם קיבלתי לאחר מכן מענה הולם מחנויות מקצועיות ובכלל לא ראיתי סיבה לפרסם מילה בעניין.

בטוח שלא הייתי חושב אפילו לגרום לנזק תדמיתי שיכול לפגוע בפרנסה של מישהו (באשר הוא). אלא אם הוא מרמה אותי ולא נותן

לי את השירות שמגיע לי.

וואי וואי תגובה בזיונית שאין כמותה, מכורה לא פחות משל עובד TMS במסווה.

לשניכם אין מצפון לחלוטין, מקווה שזה יקרה לכם גם יום אחד.

אני באתי בתקיפות בגלל ש TMS ידעו על המדובר, דיברתי שעות עם הטכנאים והם שיקרו ואמרו שלא ידוע להם למה יש בעיה עם הדלת, והנה הסיבה שבאתי בכזאת התלהמות:

למה המחשב נשלח אליי הביתה אם הדלת של המארז לא נסגרת כמו שצריך (כמעט בלתי אפשרי)?

לא מדובר בתקלה שלא שמו אליה לב, ועל זה אני כועס, כי חשבו שאני אגלה את זה עוד כמה חודשים ועד אז אותו טכנאי יהיה פטור מאשמה כי לך תוכיח שהוא גרם לנזק אם עברו חודשים או שנים.

מה שכן אם הייתי יכול להחזיר את הגלגל אחורה הייתי משנה את הכותרת ולא תוקף, כי אני לא מאמין שכל החברה אשמה אלא אותו טכנאי ספציפי שניסה להחליק את העובדה שהוא פגע לי במארז, על זה אני כן מתחרט אבל יכולתם לערוך לי את הדיון או לנעול ולבקש ממני לערוך, ולא ישר לנעול ולהתחיל לתקוף אותי, כי TMS גם לא תלית שכולה תכלת.

בכל מקרה זה לא שאני ממש תלוי בחסדי הפורום, אם המוצר לא תקין וככה זה ישאר אחרי שיחזור מהם, תמיד יש בית דין לתביעות קטנות וביטול עסקת אשראי במצבי קיצון, בכל מקרה אם TMS באמת יקחו את העניין בידיים ולא יגידו לי לך תשלם 200 שקל על נסיעה הלוך חזור בטון מזלזל ולעמוד מאחורי זה שהמחשב יצא מהחנות שלהם תקין, אני אגיד ש TMS עזרו לי, עד אז, אני מגבה את המילים שלי.

נ.ב, הסיפור הזה פורסם באיזה 4 פורומים במקביל, זה היחיד שמגן עליהם אבל חפיף כבר הבנתי שפה 70% מההנהלה זה TMS.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איני מכיר את כותב הדיון,

אבל שמתי לב שקיריל ואחרים מTMS מגיבים כאן על בסיס קבוע,

הבנאדם בא בטענות על שירות לא תקין שקיבל (ועושה רושם שבאמת קיבל שירות כזה),

ונתקל בקיר אטום בצד השני שלא בא לקראתו ומפר הבטחות שלו שנכתבו כאן בפורום עשרות פעמים (משלוח הביתה... איסוף ובלה בלה בלה)...

אישית אני מתכנן לקנות מחשב חדש, שוקל ברצינות לקנות משם,

אך באמת מרגיש שאתם מונעים מהבנאדם במה להציג את מה שיש לו להגיד, ללא סיבה מוצדקת.

אם TMS רוצים להגיב שיגיבו, אף אחד לא מונע מהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...