בעיה עם השרות של IQPC א.מחשבים ודעתכם בנושא (תג&#149 - עמוד 13 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה עם השרות של IQPC א.מחשבים ודעתכם בנושא (תג&#149


Jules Winnfield

Recommended Posts

רוב חנויות המחשבים בארץ (למעשה כמעט כולן) מציינות מראש שהאחריות היא ע"י היבואן. אני מאמין שברגע שהחנות עושה את זה, התיאוריה שלך יכולה להיות נחמדה אבל לא תופסת מבחינה חוקית. (אין לי כוח לבדוק אבל קשה לי להאמין ש-99% מהחנויות בארץ עוברות על החוק).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 207
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני חושב שאתה צודק בקטע הזה הסיבה היא כמו שאמרתי שמתח הרווחים שלהם קטן ביותר משהו כמו 5% על מוצרים של מותגים .

עכשיו , אם זה חוקי או לא , אני חושש שזה לא חוקי , אם זה נאכף ? אז , לא , לצערנו זה לא נאכף .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא בדיוק , כמו שאמרתי על המותגים , אני יודע זאת ממקור ראשון מחבר שהוא סוכן מכירות של ציוד למחשבים וישיבה אצלו במשרד אני רואה בדיוק כמה הם קונים וכמה הם מוכרים , חמישה אחוז זה הרבה למותג , אבל המידע הזה מעודכן לשנה וחצי אחורה כך שתתקן אותי אם אני טועה , לבד מזאת , יבואנים יש מעט וחנויות הרבה כך שאפשר להבין שרווח הרבה אין .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רוב חנויות המחשבים בארץ (למעשה כמעט כולן) מציינות מראש שהאחריות היא ע"י היבואן. אני מאמין שברגע שהחנות עושה את זה, התיאוריה שלך יכולה להיות נחמדה אבל לא תופסת מבחינה חוקית. (אין לי כוח לבדוק אבל קשה לי להאמין ש-99% מהחנויות בארץ עוברות על החוק).

נכון. זו הסיבה שלא משנה איפה קונים מקבלים את אותו השירות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רוב חנויות המחשבים בארץ (למעשה כמעט כולן) מציינות מראש שהאחריות היא ע"י היבואן. אני מאמין שברגע שהחנות עושה את זה, התיאוריה שלך יכולה להיות נחמדה אבל לא תופסת מבחינה חוקית. (אין לי כוח לבדוק אבל קשה לי להאמין ש-99% מהחנויות בארץ עוברות על החוק).

האם ליבואן יש מרכז שירות שלקוח סופי יכול להגיע אליו ולקבל שירות של אחריות? האם בכלל הם מוכנים לדבר עם הלקוח הסופי? האם החנות סיפקה ללקוח תעודת אחריות של היבואן ?

אם התשובה לכל אחד מאלה היא שלילית, אז כן, החנויות עוברות על החוק.

אני לא יודע מאיפה הנתון ש 99% מהחנויות מתנהגות כך. כשקניתי מ KSP או מאייבורי, לא נתקלתי בזריקת אחריות על היבואן, לא בתעודה שהם מספקים ללקוח (במקרים רבים החשבונית) ולא באופן אישי מולם. פרט למוצרים מסוימים שבהם עושים את כל הנזכר למעלה. (כגון מדפסות)

ובכלל, למוצר שהגיע מראש פגום, על החנות להחליפו ללקוח, ולא לשולוח את הלקוח ליבואן, גם במקרה שליבואן יש מרכז שירות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע מאיפה הנתון ש 99% מהחנויות מתנהגות כך. כשקניתי מ KSP או מאייבורי

יופי חכמולוג, נתת בדיוק את האחוז הבודד של שתי החנויות אולי היחידות בארץ שבכלל לא עובדות מול יבואנים אלא מביאות הכל בעצמן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יופי חכמולוג, נתת בדיוק את האחוז הבודד של שתי החנויות אולי היחידות בארץ שבכלל לא עובדות מול יבואנים אלא מביאות הכל בעצמן.

לא נכון כבר מספר שנים. זו הסיבה שמחירי הרשת יישרו קו עם שאר השוק. אני רכשתי חלפים בחנויות רבות ואף פעם לא קיבלתי תעודת אחריות של היבואן.

אני מסכים לחלוטין עם Kalen. מצד אחד חנויות בארץ טוענות שאחריות ניתנת על ידי היבואן. מצד שני אנחנו לא מקבלים תעודת אחריות, אין מרכז שירות של היבואן אליו ניתן להגיע ולמסור את החלק ללא תיווך החנות, אין טלפון תמיכה ובעצם אין עם מי לדבר למעט החנות. השוק פרוץ לחלוטין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי כל ההודעה שלך מבוססת על דוגמה לא רלוונטית

זה לא היתה דוגמה. הזכרתי את החוק. זה לא משנה כלל מה חנויות בארץ עושות. ראה שוב מה כתבתי:

"האם ליבואן יש מרכז שירות שלקוח סופי יכול להגיע אליו ולקבל שירות של אחריות? האם בכלל הם מוכנים לדבר עם הלקוח הסופי? האם החנות סיפקה ללקוח תעודת אחריות של היבואן ?

אם התשובה לכל אחד מאלה היא שלילית, אז כן, החנויות עוברות על החוק." (וזאת מכיון שבמקרה כזה החנויות מהוות את מרכז השרות והאחריות , וזו הכתובות היחידה של הלקוח למתן שרותים אלו)

חוץ מזה, אני יכול להגיד לך בוודאות שגם KSP וגם אייבורי לא מיבאות את רוב המבחר של החלקים שיש להם בעצמם. אפילו לא קרוב לרוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכל החברים , כל חנות שמספקת מוצר איננה יכולה להתחמק בטענות של יבואן / יצרן , כלפי הלקוח היא אחראית , השקר הזה של יצואן / יבואן הוא פשוט שקר !

אתה בטוח שחנות שמוכרת לך , ואין לה שום קשר לשירות לנייד (קרי חלפים ותיקונים) תתן לך את האחריות? משהו אצלך לא בסדר אם זה מה שאתה רוצה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה אצלך הכל בסדר ???

הנושא הוא לא אלא חלקי מחשב ! ואם היא לא סיפקה תעודת אחראיות של היבואן הרי החנות אחראית ובניידים כמו כל מכשירי האלקטרוניקה והחשמל שהם מוצר מורכב ומחובר מכמה חלקים הפועלים כיחידה אחת האחראיות היא של היבואן / יצרן .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עמרי, אני סבור שאתה טועה. החנויות מציינות שהאחריות על המוצר היא על ידי היבואן על מנת להבהיר ללקוח שלא הם הביאו את המוצר, בצורה של ייבוא מקבילי כזה או אחר. הם לא עושים את זה כדי שתבין שאם יש לך בעיה, אתה צריך לפנות ליבואן. לראיה, הם לא מציינים את השם של היבואן ואם תתקשר לשאול אותם (ואני יודע, כי ניסיתי יותר מפעם אחת) אז בחלק לא מבוטל מן המקרים יענו לך שזה היבואן או היבואן הרשמי ולא יבינו למה אתה רצה את השם, ורחמנא ליצלן, עלולים אפילו להתעצבן עליך, שמא אתה מנסה לגזול מהם מידע סודי, לכל הפחות.

על פי חוק, אם ליבואן יש מרכז שירות ורק אליו צריך לפנות, על החנות לפרסם את הפרטים הללו בדף המוצר או בדף כלשהו בעמוד, שמסכם את רשימת מרכזי השירות של היבואנים השונים עימם החנות עובדת. תבדוק ותראה שחנויות מחשבים לא עושות זאת. משמע, אתה אמור לפנות אליהם. אגב, אם תשאל מה קורה במקרה של תקלה הם יגידו לך שאתה בא אליהם ואליהם בלבד. יתרה מזאת, אם תלך ליבואן ישירות, ברוב המקרים, יזרקו אותך מכל המדרגות, בצורה יפה (או לא) ויבקשו ממך לפנות לחנות ממנה נרכש המוצר, שכן רק מולה הם מוכנים לעבוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...