Nemesis פורסם 2008 ביולי 1 Share פורסם 2008 ביולי 1 כל אלו חישובים פשוטים לחלוטין. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TheReaper פורסם 2008 ביולי 1 Share פורסם 2008 ביולי 1 "פשוט" זה דבר יחסיפשוט ביחס למה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Nemesis פורסם 2008 ביולי 1 Share פורסם 2008 ביולי 1 ביחס למה שיש היום.נדרשות הרבה פעולות כאלו, אבל כל פעולה כזו אינה דורשת הרבה מחזורים לחישוב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
FeedMe פורסם 2008 ביולי 1 Share פורסם 2008 ביולי 1 זאת לא הנקודה- זאת עדיין שיטת רינדור כבדה יחסית, שלא משתמשים בה בזמן אמת. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Nemesis פורסם 2008 ביולי 1 Share פורסם 2008 ביולי 1 אף אחד לא אמר שכן, פשוט זה לא נכון שהאלגוריתם הוא מסובך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
FeedMe פורסם 2008 ביולי 1 Share פורסם 2008 ביולי 1 זה לא מה שהוא התכוון להגיד >< הוא התכוון להגיד שהיא כבדה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Sheik Yerbouti פורסם 2008 ביולי 1 Share פורסם 2008 ביולי 1 היא אולי כבדה אבל פשוטה יחסית, כי אם משתמשים בפוליגונים (ולא קווים/משטחים עקומים) הנוסחאות הם סגורות וזה פשוט "לטחון" מטריצות. בתכנון אופטי משתמשים גם במשטחים עקומים ולכן יש צורך גם לפתור בעיית אופטימיזציה לא ליניארית לפגיעה במשטח. בכל מקרה נראה לי שליוצרים זה יותר טוב, הם יכולים להתעסק בעיקר - לייצר עולם 3D ולא לדאוג איך הוא יראה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Screw_Master פורסם 2008 ביולי 1 Share פורסם 2008 ביולי 1 זה לא מה שהוא התכוון להגיד >< הוא התכוון להגיד שהיא כבדה. ^^ כבר ה-HD2900XT שלך תומך בזה, והוא שני דורות אחורה ממה שיש היום קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TheReaper פורסם 2008 ביולי 1 Share פורסם 2008 ביולי 1 "תומך" ו"מריץ בצורה מספקת" זה 2 דברים שוניםוהוא דור 1 אחורה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Screw_Master פורסם 2008 ביולי 1 Share פורסם 2008 ביולי 1 אני תיכף אמצא את זה - יש בדיון הראשי על ה-HD4XX0 חדשה על כך שתעשיית סרטים כלשהי משתמשת בכרטיס הזה בדיוק לרינדור RT. לא יודע איך יממשו את זה בזמן אמת, אבל זה כבר יותר מסתם תמיכה. סתם תמיכה זה התמיכה של ה-8600 ב-DX10. לא מוצא את זה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TheReaper פורסם 2008 ביולי 1 Share פורסם 2008 ביולי 1 אני חושב שאני הבאתי את זה.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
BUNNY פורסם 2008 ביולי 1 Share פורסם 2008 ביולי 1 בכל מקרה נראה לי שליוצרים זה יותר טוב, הם יכולים להתעסק בעיקר - לייצר עולם 3D ולא לדאוג איך הוא יראה. הגזמת אחי.. כל מה שזה יביא זו התנהגות יותר נכונה של השיידרים במרחב. ליוצרים עדין תיהיה עבודה רבה על האופן שבו דברים יוצגו (צבע,אור,זויות המשטחים או בקיצור - הקונספט גרפי של המשחק). ותישאר להם מספיק עבודה טכנית על טקסטורות ואופטימיזציה של כל מודל ומודל בסצנות השונות. אל תקלו ראש. RT לא עושה את העבודה ליוצרים רק מביא להם חישוב יותר הגיוני של אלמנטים מהעולם האמיתי לתוך העולם הוירטואלי. והסדרה 4XXX של ATI לא באמת מסוגלת להריץ RT טהור בזמן אמרת זה סתם כתוב על הנייר. אני בטוח שהכרטיס עריכה fire gl מבוסס על אותה סדרה יכול בכיף לחשב RT בתלת מימד בזמן אמת, כך גם GI. אבל אין לזה שום קשר למשחקים היום . (בנוסף המחיר גבוהה). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
pain_killer12 פורסם 2008 ביולי 1 Share פורסם 2008 ביולי 1 והסדרה 4XXX של ATI לא באמת מסוגלת להריץ RT טהור בזמן אמרת זה סתם כתוב על הנייר. אני בטוח שהכרטיס עריכה fire gl מבוסס על אותה סדרה יכול בכיף לחשב RT בתלת מימד בזמן אמת, כך גם GI. אבל אין לזה שום קשר למשחקים היום . (בנוסף המחיר גבוהה).אי אפשר לדעת. תשמע זה כרטיס עם ליבה חזקה, יכול להיות שRT רץ טוב, ברור שRT של עוד שנתיים (אם יכנס אז) לא ירוץ טוב כמו שD3D של היום לא רץ טוב על כרטיסים לפני 2-3. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lmlm פורסם 2008 ביולי 6 Share פורסם 2008 ביולי 6 קצת עידכון בקשר לפוריקט: Larrabee יבוסס ליבות x86 (אני מניח זה ידוע) ויכלול כ 32 ליבות כאלה. החלק המעניין: הליבות האלה מבוססים העיצוב (ארכיטקטורה) של פנטיום P54C, מעבד בן יותר מ 13 שנה. כל 32 הליבות יבואו בתדר של 2.00Ghz שביחד יוכלו לבצע כ 2TFLOP של חישובים. דיי קרוב לכרטיס מסך HD4870X2 (הלו הוא R700)ל. החלק שיבאס הרבה: הכרטיס מסך יכול להיות שיצרוך כ 300W למקור: http://www.techpowerup.com/64974/Intel_Larrabee_Capable_of_2_TFLOPs.html לכרטיס מסך שיוצא לקראת סוף 2009 ו"רק" 2 TFLOPS חישובים כשיש כבר כיום, כנראה שהוא לא יתמודד עם הארכיטקטורות הבאות שיבואו עד אז מ ATI וNVIDIA כמו R800 ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Screw_Master פורסם 2008 ביולי 6 Share פורסם 2008 ביולי 6 פאק לא יכלו להדביק 30 Core 2 quad Q6600 או משהו? או אפילו E7200... העיקר איזה מעבד קצת יותר עדכני... אלא אם מדובר בחדשת טעות וזהו קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.