yotam.m - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

yotam.m

צוות האתר לשעבר
  • מספר הודעות

    10199
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • Days Won

    10

yotam.m last won the day on מרץ 11

yotam.m had the most liked content!

אודות yotam.m

  • יום הולדת 02/19/1989

מבקרים אחרונים

3487 צפיות בפרופיל

הדירוגים של yotam.m

Zone Master

Zone Master (6/6)

26

דירוג

  1. הכוונה שיש סיכוי שיש נתבים שלמרות שיש להם תמיכה ב-PPPOE לא מסתדרים טוב עם תשתית של פרטנר על בזק או שהתשתית לא איתם. נתתי דוגמא לנתב שפתר את הבעיה, Deco M5 הוא אכן חלק ממערך Mesh אפשרי אבל יודע לעבוד כנתב Stand Alone באופן מצוין (תמיד אפשר להוסיף עוד Decoים אחכ במידת הצורך)
  2. במידה והמערכת לא מחוברת למתג כלשהו תצטרך מערכת שתומכת ב-Wifi 7 לא נראה לי שכדאי עם מיעוט המכשירים שתומכים בתקן הזה כרגע. 60% שיפור זה מצוין תוך הנחה שהתקן תומך במהירויות כאלה רק באופן תיאורטי (שילוב של כלל התדרים יחד) אך באופן מעשי יש פער גדול.
  3. טלפוניה היא לא ממש התחום שלי אבל תצטרך לחבר RJ11 לכל אחד מהחדרים כנראה, זו בכל מקרה נשמעת כמו עבודה שטכנאי הוט צריך לעשות ולא אתה.
  4. נתקלתי באותה בעיה בדיוק לפני כמה ימים. פרטנר על תשתית בזק עם PPPOE, מעבר ל-Deco M5 פתר את הבעיה.
  5. לא כ"כ תלוי בספקים כמו שזה החוק החדש. תפנה לספק שאתה מעוניין להתחבר אליו ושהוא ינהל לך את החבילה מול התשתית שאתה מעוניין בה.
  6. וברכה, התשובה מתחלקת לכמה נקודות: 1. המעבר ל-5Gb נובע מעומס קליינטים ברשת והצורך להגדיל את הסך הכללי בבית או הרצון באמת לקבל DL של 5Gb בנקודת קצה יחידה. כי אם כן (בנוגע לקליינט בודד): תצטרך להחליף חצי תשתית בבית (כבלי רשת במידה ולא Cat6a לפחות, מתגים, כרטיסי רשת קווים לנייחים, לא מכיר תמיכה של יותר מ-1Gb לקונסולות משחקים וכו') בנוסף, יציאות LAN של 2.5 בנתב יגבילו את כל מי שמחובר אליהן ל 2.5 ולא ל-5. נתב, מתגים וכרטיסי רשת קוויים שתומכים ב-10Gb יעלו כמה אלפים טובים יחד. בנוסף בנוסף, האם הנייח\נייד שלך מסוגלים לקצב הורדה כזה? (NVME כלשהו?) ואם לא, גם ל-Netgear\Orbi וגם ל-Asus וגם לכל חברה שמכבדת את עצמה יש נתבים כאלה השאלה הכללית היא האם אתה מודע לעלויות והאם זה הכיוון הכללי? ואז אפשר להישאר עם חומרה של 1Gb עם סלסלה\מעטפת גדולה יותר, משמע יותר אורך נשימה מבחינת סטרימינג והורדות גם יחד, אין לנו גם מידע על הטופולוגיה של הרשת אצלך בבית מבחינת ציוד ואיך הוא מחובר. אגב, בגלל המחירים האסטרונומיים של נתבים מהסוג הזה (שלרוב מספקים מלבד יציאת ה WAN\LAN 10Gb רק עוד יציאת 2.5Gb אחת) כדאי אולי לבדוק לגביי שכירות אם ואפשרי וגם קצת להתמקח על המחיר.
  7. אז כמו שאמרתי. במידה ואתה לוקח מערכת Mesh כדוגמת Deco הוא יהיה גם הנתב שלך, משמע אינך צריך עוד מכשירים בנוסף מלבד מתאם אופטי (סיב אופטי לכבל רשת) בין אם בשכירות מחברת התשתית או שאתה קונה באופן פרטי מוצר שמאושר\נתמך על ידי התשתית שלך.
  8. לא נראה לי שקראת. יש לך נתב כלשהו כרגע או שאתה מתכנן לקנות אחד?
  9. אין צורך במוצר נוסף למתאם סיב (אישית משתמש ב-D-Link) אבל זה ממש לא משנה העיקר שיהיה תומך מאושר ומאוקטב ע"י בזק (גש לחנות שלהם אם אתה רוצה להיות בטוח ב 100%) בקשר ל-Deco,
  10. הי, בוא נעשה קצת סדר. 1. כשאתה מדבר על מהירויות תיאורטיות (AC750,1200 וכו') אלו מהירויות שתשיג רק בתנאי מעבדה וגם זה לא בטוח. 2. אנחנו מדברים על Mb ולא MB משמע מהירות העברה תיאורטית של 750Mb\s הם 90MB\s~ 3. מגדילי טווח לרוב עובדים בשיטת half duplex ולא full duplex מה שמוריד עוד יותר את רוחב הפס המוצהר. לסיכום: לא רואה פה שום בעיה מלבד מוצר זול וחלש שעושה בסה"כ מה ששילמת עליו. אם תרצה להשתדרג יש מערכות Mesh "קצת" יותר חכמות בכל מה שקשור לניהול משתמשים\רוחב פס ובתקנים אלחוטיים מהירים יותר, בכל מקרה ההמלצה תהיה לחבר בכבל גם התקנים כאלה במידת האפשר.
  11. מתאם אופטי הוא הבחירה הנכונה ב-99% מהמקרים. תשכיר\תקנה מתאם סיב עם SFP מאושר ע"י בזק ואחריו תחבר מה שתרצה. שים לב שאם אתה משתמש ב-Mesh דוגמת Deco תצטרך לחבר יחידה 1 ראשית ואליה את המתג 8 פורטים ולא להפך בלי קשר שהוא גם ה"מודם" שלך.
  12. לא הנתב שהייתי בוחר לעבוד איתו בחיבור של 1000 מגה בהנחה ומדובר על ריבוי קליינטים\שירותי הזרמה. אם רוב הקליינטים מחוברים קווית או שאין תכנית לחיבור צרכנים כבדים לא תרגיש בהבדל. סה"כ צפה למהירויות סבירות.
  13. אתה מנסה לשדרג את המערכת או להחליף דיסק תקול? בכל מקרה אתה אמור להחליף דיסק אחרי דיסק 1 אחר בכל פעם. אחרי ההכנסה של דיסק חדש אתה אמור להוסיף אותו אל הפול בממשק של Synology (יכול לקחת בין שעות לימים כתלות בגודל המערך עד שהמערכת תסיים לעשות Resilver)
  14. יש כמה נקודות לנושאים שהעלת: 1. יש לך מתאם סיב מחברת פרטנר שאליו מחובר הנתב הזה? 2. מגדילי טווח הם לרוב אסון, הקונפיגורציה המומלצת ביותר היא מערכת Mesh בהנחה ויש צורך ביותר מיחידה 1 (לא ציינת את גודל הדירה ואיך היא בנויה) גם להם מגבלות ולכן מאוד מאוד מומלץ לחבר אותן קווית. 3. נתב חדש יותר ישפר קלות את הקליטה (בעיקר חדירות של קירות ע"ע Mu-Mimo וכד') אל תצפה לניסים בהנחה ויש ממ"ד או הרבה קירות בדרך.
  15. 1. ממליץ לבדוק האם אתה משלם שכירות על הנתב סיבים הזה (כמו בישראל). אם כן וניתן לביטול, תוכל לקנות מערכת Mesh פרטית (2-3 נקודות ויותר) ולחבר אותן במיקומים אסטרטגיים בבית לפי הצורך. נשמע שאתה מדבר על חיבור קווי של 2 היחידות שיש לך כרגע, יש חיבור קווי ביניהן? 2. כמעט כל נתב יכול לעבוד כ-AP, כמובן שהדבר מצריך הגדרה מתוך הנתב שלך (C80), בהנחה ויש חיבור קווי בין 2 הנקודות האלה ואין לך יכולת או כוונה להחליף את הנתב סיבים של הספקית תוכל לעיין בדף המוצר על מנת להבין איך מגדירים אותו כ-AP
×
  • צור חדש...