הדיון הראשי על פרוייקט Larrabee, מאיץ ה3D של Intel - עמוד 11 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הדיון הראשי על פרוייקט Larrabee, מאיץ ה3D של Intel


alex.turovsky

Recommended Posts

  • תגובות 436
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

היא אולי כבדה אבל פשוטה יחסית, כי אם משתמשים בפוליגונים (ולא קווים/משטחים עקומים) הנוסחאות הם סגורות וזה פשוט "לטחון" מטריצות.

בתכנון אופטי משתמשים גם במשטחים עקומים ולכן יש צורך גם לפתור בעיית אופטימיזציה לא ליניארית לפגיעה במשטח.

בכל מקרה נראה לי שליוצרים זה יותר טוב, הם יכולים להתעסק בעיקר - לייצר עולם 3D ולא לדאוג איך הוא יראה. :smile1:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני תיכף אמצא את זה - יש בדיון הראשי על ה-HD4XX0 חדשה על כך שתעשיית כלשהי משתמשת בכרטיס הזה בדיוק לרינדור RT. לא יודע איך יממשו את זה בזמן אמת, אבל זה כבר יותר מסתם תמיכה. סתם תמיכה זה התמיכה של ה-8600 ב-DX10.

לא מוצא את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכל מקרה נראה לי שליוצרים זה יותר טוב, הם יכולים להתעסק בעיקר - לייצר עולם 3D ולא לדאוג איך הוא יראה. :smile1:

הגזמת אחי..

כל מה שזה יביא זו התנהגות יותר נכונה של השיידרים במרחב.

ליוצרים עדין תיהיה עבודה רבה על האופן שבו דברים יוצגו (צבע,אור,זויות המשטחים או בקיצור - הקונספט גרפי של המשחק).

ותישאר להם מספיק עבודה טכנית על טקסטורות ואופטימיזציה של כל מודל ומודל בסצנות השונות.

אל תקלו ראש. RT לא עושה את העבודה ליוצרים רק מביא להם חישוב יותר הגיוני של אלמנטים מהעולם האמיתי לתוך העולם הוירטואלי.

והסדרה 4XXX של ATI לא באמת מסוגלת להריץ RT טהור בזמן אמרת זה סתם כתוב על הנייר.

אני בטוח שהכרטיס עריכה fire gl מבוסס על אותה סדרה יכול בכיף לחשב RT בתלת מימד בזמן אמת, כך גם GI. אבל אין לזה שום קשר למשחקים היום . (בנוסף המחיר גבוהה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

והסדרה 4XXX של ATI לא באמת מסוגלת להריץ RT טהור בזמן אמרת זה סתם כתוב על הנייר.

אני בטוח שהכרטיס עריכה fire gl מבוסס על אותה סדרה יכול בכיף לחשב RT בתלת מימד בזמן אמת, כך גם GI. אבל אין לזה שום קשר למשחקים היום . (בנוסף המחיר גבוהה).

אי אפשר לדעת. תשמע זה כרטיס עם חזקה, יכול להיות שRT רץ טוב, ברור שRT של עוד שנתיים (אם יכנס אז) לא ירוץ טוב כמו שD3D של היום לא רץ טוב על כרטיסים לפני 2-3.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קצת עידכון בקשר לפוריקט:

Larrabee יבוסס ליבות (אני מניח זה ידוע) ויכלול כ 32 ליבות כאלה.

החלק המעניין: הליבות האלה מבוססים העיצוב (ארכיטקטורה) של P54C, מעבד בן יותר מ 13 שנה.

כל 32 הליבות יבואו בתדר של 2.00Ghz שביחד יוכלו לבצע כ 2TFLOP של חישובים. דיי קרוב לכרטיס מסך HD4870X2 (הלו הוא R700)ל.

החלק שיבאס הרבה: הכרטיס מסך יכול להיות שיצרוך כ 300W :o

למקור:

http://www.techpowerup.com/64974/Intel_Larrabee_Capable_of_2_TFLOPs.html

לכרטיס מסך שיוצא לקראת סוף 2009 ו"רק" 2 TFLOPS חישובים כשיש כבר כיום, כנראה שהוא לא יתמודד עם הארכיטקטורות הבאות שיבואו עד אז מ ATI וNVIDIA כמו R800 ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...