הדיון הראשי על פרוייקט Larrabee, מאיץ ה3D של Intel - עמוד 7 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הדיון הראשי על פרוייקט Larrabee, מאיץ ה3D של Intel


alex.turovsky

Recommended Posts

באמא שלי. כל כמה ימים יש חדשות על כרטיס שייצא עוד שנה וחצי חח, אני נגנב מהם :lol:

נראה שאינטל פצחה בשקט בשקט בהסכמים עם יצרניות טייואניות (מי אמר ASUS) בכירות , בעלות המזל שיזכו להיות הראשונות להפיץ את כרטיסי ה LARRABEE הראשונים.

http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=6856&Itemid=1

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 436
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

וגם הייצרנית הראשית של לוחות אם תואמי ולוחות עם צ'יפסטים של ואני חושב שהם עושים יותר רווח על לוחות אם עם צ'יפסטים של מאשר על כרטיסי מסך\לוחות מבוססי nforce

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היא לא "יצרנית ראשית" של אף אחד.....

היא מייצרת הכל מהכל, ומרוויחה מהצד.

"יצרנית ראשית" אתם יכולים לקרוא לחברת ענק כמו Sapphire שמייצרת אך ורק כרטיסי ATI, או ל BFG ודומותיה שמתעסקות רק ב NV.

אסוס מייצרת כרטיסי NV ו ATI, ולוחות אינטל ו .

אין שום מניעה שתייצר גם כרטיסי מסך של .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוסף לעמוד 1.

בזמנו חברת 3DFX (שנקנתה בשנת 2000 ע"י NVIDIA) ייצרה כרטיסים מרובי ליבות. מוצר הדגל היה VOODOO 5 6000 בעל 4 ליבות שלא הושק מעולם אלה הפך לאגדה. מאז בעצם לא קם מתחרה לכרטיס (כרטיס עם 3 ליבות ה TRINITY מבוסס ATI 3850 הוצג לאחרונה ע"י אבל הוא לא טבעי אלא מבוסס תקן MXM לניידים של על גבי PCB אחד)

ה LARRABEE יהיה הראשון שיעבור את כמות הליבות של ה VOODOO 5 6000 האגדי וייראה כמו שמעריצי 3DFX חשבו בזמנו שדורות ה VOODOO הבאים ייראו, כאשר צחוק מטורף מלווה הרגשה זאת.

3DFX VOODOO 5 6000 שנת 1999

v56k.jpg

כעבור 10 שנים בדיוק, האם ככה ייראה - LARRABEE SERIES שנת 2009 ?!

3dfx.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היא לא "יצרנית ראשית" של אף אחד.....

היא מייצרת הכל מהכל, ומרוויחה מהצד.

"יצרנית ראשית" אתם יכולים לקרוא לחברת ענק כמו Sapphire שמייצרת אך ורק כרטיסי ATI, או ל BFG ודומותיה שמתעסקות רק ב NV.

אסוס מייצרת כרטיסי NV ו ATI, ולוחות אינטל ו .

אין שום מניעה שתייצר גם כרטיסי מסך של אינטל.

היא כל כך גדולה שהיא מייצרת שבבים (לא כרטיסים, ממש שבבים) ליצרנים קטנים יותר, כמו , BFG וכו' וכו'...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

נראה שמה שישפיע על המלחמה העתידית של INTEL מול AMD ו NVIDIA בשליטה על שוק כרטיסי המסך הם: מפעלי ייצור.

הסיבה לכך היא שאינטל מחזירה כעת ב2 מפעלים והשנה עוד שני מפעלים אמורים לעבור לייצור 45 ננומטר. אחד מהם - בישראל.

אולי אנחנו נהיה חלק מכח הייצור העולמי של INTEL בפרוייקט סדרת LARRABEE.

קראו:

http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=6993&Itemid=1

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היא כל כך גדולה שהיא מייצרת שבבים (לא כרטיסים, ממש שבבים) ליצרנים קטנים יותר, כמו XFX, BFG וכו' וכו'...

לא, היא לא.

איזה שבבים בדיוק היא מייצרת אם יורשה לי לדעת? על כרטיס מסך ממוצע לא תמצא יותר מדי שבבים- ליבה, זכרונות (לרוב סאמסונג/היניקס), קריסטל קלוקרייט, שבב שאחראי על עיבוד וידאו במידה והכרטיס תומך בהאצת חומרה, שבב זיכרון לביוס, DSP במקרה והכרטיס יכול להעביר סאונד דרך , ולא עולים לי לראש עוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל אתם מדברים על נפרדים

והעניין הוא שהשוק עובר יותר ויותר לכרטיסי מסך OB

מחשבים נידיים הרוב זה OB

קונסולות OB

סלולריים OB

במחשבים גם מתחילה מגמה של מצד אחד מעבדים שכוללים גרפית

לשוק הנמוך

ומצד שני לוחות אם שיש להם כרטיס מסך תומך DX10

בסופו של יום יקרה מה שקרה בכרטיסי הקול\רשת

שהOB יהיו מספיק טובים תגידו בי בי לכרטיסי המסך הנפרדים חוץ מגימרים מאוד כבדים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סליחה, התבלבלתי, היא מייצרת לפעמים ככה שחברות אחרות קונות ממנה (ודוגמאות לחברות האלה רשמתי קודם), שמות מדבקות שלהן ומוכרות את הסחורה.

נדיר מאוד.

BFG מייצרים הכל בעצמם, שום מוצר שלהם לא בא מאסוס

ככה גם לידטק, XFX, , והרוב המוחלט של החברות.

לקנות OEM מאסוס זה לא משתלם, הרווח הרבה יותר קטן, ובינתיים כרטיסים של ו BFG בד"כ זולים יותר מאלו של . זה לא המצב.

מה שאסוס כן מייצרת OEM זה לדוגמה,

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בסופו של יום יקרה לכרטיסיס המסך מה שקרה בכרטיסי הקול\רשת

שהOB יהיו מספיק טובים תגידו בי בי לכרטיסי המסך הנפרדים חוץ מגימרים מאוד כבדים

אה, ואני הייתי תחת הרושם שזה בדיוק מה שקורה היום ;)

אולי לא יקנו יותר סדרות כמו בסדרה 8, דגמי 8400GS,8500 ו 8600 GT ו 8600GTS אלא מרמת ה1000 שקל ומעלה(אני בכוונה נותן דוגמה מסדרה 8 שם הכל היה מחולק לחלש וחזק וב9 הכל כבר שכונה כזה,9600 GT "חלש" עולה 800 שקל . .), אבל זה לא רק העוצמה, יצטרכו גם לתת לכרטיסי הפנימיים מספיק משל עצמם כדי להרוג את שוק ה VALUE הנמוך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזו פצצה קיבלנו השבוע.

ב3DMARK החדשה, שולבו מבחנים לךכרטיס ה LARRABEE של אינטל בדמו מלחמת ספינות החלל שמיועד לבדוק את סדרת LARRABEE של INTEL בשנה הבאה מול ATI ו NVIDIA.

כל הספינות משתמשות בRAY TRACING והחדשה מספרת שכרגע ל NVIDA, סוף סוף יש יתרון על פני ATI בתוכנה הזאת . . .

3DMark Vantage Uses Ray-Tracing !

http://www.tomshardware.com/news/3dmark-3dmarkvantage-benchmark,5238.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר...

אין לי מושג איך אנשי החדשות פיספסו ולא שמו את זה בעמוד הראשי לאור כל הפרסומים על מסע הקניות של INTEL בזמנו . . .

אבל

NVIDIA שכל הזמן מצהירה וצוחקת בפומבי על INTEL נמצאת כרגע במשא ומתן לרכישת הסטארט אפ RayScale ,פרי מחקר אינטראקטיבי של כ10 שנים באוניברסיטת יוטה בארה"ב.

RayScale מתמחה בגרפיקה המושגת באמצעות שימוש בטכנולוגיית RAY TRACING ופיתוח מתקדם שלה הנקרא GLOBAL ILLUMINATION המשמש את אולפני הסרטים בהוליווד לייצר את סרטי התלת מימד המפורסמים שאנו רואים בקולנוע.

RayScale - Interactive Ray Tracing

RayScale provides interactive ray tracing and photo-realistic rendering solutions. These solutions dramatically increase the speed and realism at which graphics professionals can produce high quality three-dimensional computer graphics and photorealistic computer images.

Our state-of-the-art software provides computer graphics algorithms that more accurately simulate the world around us and is driving the next-generation of graphics applications such as 3D modeling and animation authoring, video gaming, photorealistic advertising and designing, medical imaging, and computer generated (CG) motion pictures. The benefit for all is significantly higher realism in CG movies, video games, product simulations, and print media.

החברה פיתחו תוסף בשם LightNow עבור תוכנת Autodesk Maya שהיא בעצם מנוע המאפשר יצירת מודלים תלת מימדיים ע"י שימוש ב HDR, Ray Tracing, Global Illumination, Environment Mapping וזה רק בגרסת ה BETA כך שחידושים נוספים יבואו בהמשך.

נראה אם כן שאינטל לראשונה בתולדותיה הצליחה להשפיע עמוקות על יצרנית מאיצי תלת מימד ולשנות את האסטרטגיה שלה כדי להגיב לאיום מצד אינטל שכבר בעוד חצי שנה, בסוף 2008, אמורה להוציא ליצרניות הצד שלישי את כרטיסיס ה REFERENCE של סדרת כרטיסי המסך החדשה שלה,סדרת ה LARRABEE.

מקור: http://www.pcper.com/comments.php?nid=5674#Scene_4

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...