הדיון הראשי על פרוייקט Larrabee, מאיץ ה3D של Intel - עמוד 15 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הדיון הראשי על פרוייקט Larrabee, מאיץ ה3D של Intel


alex.turovsky

Recommended Posts

  • תגובות 436
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

למה צריך לכסח? אני אקדים תרופה למכה.

לגבי מה שהוא אמר על העתיד? - אף אחד לא יודע ואין מה להגיד, הכל ספקולציות אינדיבידואליות.

לגבי זה שלאינטל יש יותר אנשים? זה לא מובן מאליו? תראו בכמה ארצות יש לה מרכזי פיתוח. זה כמו להגיד שלקומברס אצלי יש 6500 עובדים וזה קצת, אבל אנחנו פרוסים על פני 43 ארצות עם קשרים עמוקים בכל אחת מהן בתעשיית הסלולאר.

לגבי זה שצריכת החשמל של הכרטיסים עולה כל שנה? זה גם מובן מאליו ואם לא, תסתכל פה את הגרפים מלפני כמה שנים וכיום

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=338150.0

ולגבי זה שמקסים אמר שיש אנשים שיקנו אינטל רק בגלל שהם מכירים את זה מתחילתה של התעשייה ולאורך השנים קונים רק אינטל (שווה ערך לאנשים כמוני שקונים רק לוחות אם של כי טפו טפו אף פעם לא היו להם בעיות איתם ואצלי זה לוח מספר 8 של אסוס מגיל 13) - הוא עדיין צודק ומי שלא עבד בחנות מחשבים לא יודע את זה כי הרבה פעמים כשעבדתי בחנות הייתי שומע "תן לי , לא יודע זה מותג וותיק שאין לו בעיות ואני לא רוצה לשמוע על חברות אחרות בבקשה".

ככה שמקסים צודק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:s07:

הוא משתמש רק בשלוש+ נקודות במקום להשתמש בפסיקים, נקודות ושאר סימני הפיסוק, הכוונה הייתה שהוא יפסק את הכתיבה שלו, לא שמה שהוא אמר לא בסדר.

וסתם מתוך סקרנות, מה אתה עושה בקומברס?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:s07:

הוא משתמש רק בשלוש+ נקודות במקום להשתמש בפסיקים, נקודות ושאר סימני הפיסוק, הכוונה הייתה שהוא יפסק את הכתיבה שלו, לא שמה שהוא אמר לא בסדר.

נו מה, לרדת על בחור רוסי בגלל עברית. לא יפה :nono: גם לך תדע מה הגיל שלו, לא כולם פה קיבלו 100 בלשון.

וסתם מתוך סקרנות, מה אתה עושה בקומברס?

אה . . . זה בערך מרוח על חצי מהחתימה שלי ??? ;D

אני תומך טכני בHELP DESK שזה מרכז התמיכה הטכנית העולמי. יושבים עם אוזניות על הראש ו24/6 מקבלים שיחות מ43 ארצות בהן יש סניפים של קומברס רואים ולומדים שגיאות של , תקלות בין יבשתיות ומנהלים ACTIVE DIRECTORY של FOREST עם 2 DOMAINים ו6500 USERים. כל שנייה לומדים משהו חדש וזו הדרך הכי טובה ללמוד על כל שגיאה אפשרית שקשורה במחשבים ותוכנה. ללמוד חומרה זה צריך לעבוד תקופה בחנות מחשבים בחנות כמו שעשיתי וללמוד גם משם כל שגיאת חומרה אפשרית. אח"כ הכל נהיה יותר קל. "עבודה שתורמת לפורום שתורם לעבודה"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יורדים עלי :'( :'( :'( סתם, אני בן 16 למי שלא יודע... (......) וההרבה נקודות זה סתם סגנון כתיבה מכיוון שאם אנוכי התחיל לדבר בעיברית צחה ולכתוב בשפה רהוטה לא אהיה דומה כלל לבחור רוסי בן 16 ::).

סתם, זאת לא הסיבה. הייתי בפורום אחד ששם 3 נקודות זה סמיילי מסטול כזה שהיה לי בשם ובחתימה ( :silly: לא כזה) אז התפתח לי הרגל.

אה ובלשון יש לי 97..... (....) הורידו לי 3 נקודות על 3 נקודות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חדשות !

מייד אחרי הפרסום הנ"לצ שאינטל "לא צריכה בעצם להשתמש ב DIRECTX מכיוון שהוא לא יתמוך ב RT ולא ינצל את יכולותיו המלאות של ה LARRABEE" היא מכריזה כיום כי ה LARRABEE יתמוך גם ב DIRECTX וגם ב OPEN GL (למשחקים של ID SOFTWARE לדוגמה כמו DOOM IV ו RAGE הבאים אלינו לטובה.

http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=8533&Itemid=1

חדשה שנייה שאומרת דבר מעניין. המחנה הירוק והמחנה האדום של ירצניות כרטיסי המסך רק מחכים לעבור למחנה הכחול של INTEL.

החלה תחרות "כוכב כחול נולד"

מי תהיה הראשונה מבין היצרניות להודיע על תמיכה ב LARRABEE וייצורו תחת שמה:

http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=8544&Itemid=1

להלן רשימת המועמדות הפוטנציאליות:

-- Aopen America, Inc

-- Computer International

-- BFG Technologies, Inc.

-- Chaintech Computer Co. Ltd.

-- .com Corporation

-- Gainward Co. Ltd.

-- Technology Co., Ltd

-- Research Inc.

-- Computer Corporation

-- Microsystems, Inc.

-- Technologies, Inc.

-- XFX

- Abit

- Prolink

- Inno3D

- Albatron

- Galaxy

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

כתבה על הפרוייקט מהניו-יורק טיימס:

Intels Line of Graphics Chips Could Have Broader Uses

Published: August 4, 2008

SAN FRANCISCO Intel is planning to release on Monday the first technical details of a new family of chips intended to soup up computer graphics and, eventually, a broad range of computing tasks.

Its About Time, a disc from before the Jonas brothers were stars.

The new microprocessor family, code-named Larrabee, will be available in late 2009 or early 2010. Intel is releasing the details of its plans ahead of the Siggraph industry conference in Los Angeles, which starts Aug. 11.

The company said it would initially aim Larrabee at the personal-computer graphics market, where its many-core design, with more than a dozen and eventually hundreds of processing units on a single silicon chip, would be especially useful.

But Anwar Ghuloum, an Intel parallel computing engineer, said that over the next half-decade Intel planned to make the chip design available to an increasingly broad spectrum of the computing world, from Windows and Macintosh desktop personal computers to handhelds and even supercomputers.

The market for add-on graphics accelerators, which are prized by PC game players, is now dominated by Nvidia and the ATI division of . Intels approach will be distinguished by its reliance on the industry standard x86 instruction set, which will allow the chips to take advantage of a huge library of existing software.

In 2004, after finding that it could not make its chips faster because they were overheating, Intel adopted a strategy it referred to as a right-hand turn. It switched to improving performance by increasing the number of processing elements, or cores, on each chip. That led first to dual- and now quad- chips.

Analysts said the first generation of Larrabee may have 16 to 48 cores, depending on the performance goal.

Intel has tried several approaches to chip design, but none of them have had the impact of its x86 family, which was originally introduced three decades ago. Architectures that have been less successful include the Itanium and the 432, neither of which was adopted in mainstream computing.

Now the company is hoping Larrabee will succeed where those other designs have failed.

This is on the level of the 432 or the Itanium, said Doug Carmean, the chief architect for Larrabee. Weve had to learn from those experiences.

In the near term, is hoping that it will be able to open a wedge in the market for graphics chips, which was a roughly $7 billion market in 2007 and is growing modestly.

In contrast to ATI and Nvidia, would seem to be at a significant disadvantage in the number of cores it is offering. Next-generation ATI and Nvidia chips will have 800 and 256 cores respectively, said Jon Peddie, president of Jon Peddie Research in Tiburon, Calif. He said , however, was focusing on an approach known as ray tracing, which can be used to add realism to games and animation products.

Ray tracing requires efficient processor-to-processor communication, he said, and the Larrabee design has a high-speed ring that connects its processors more effectively than current graphics accelerators.

He estimates that if the companys strategy succeeds, it could capture as much as a third of the graphics add-on market in 2010, which might be worth $4.6 billion.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3577531,00.html

נראה לי הולך להיות מוצר בזבזני מאוד

הרבה ליבות שהתפקיד המקורי שלהם היה להיות ליבת מעבד ראשי

במקום ליבות שמתמחות בגרפיקה ופיזיקה בלבד

ומאוד יעילות לזה

הביצועים בכרטיס הזה יגיעו ממסה של ליבות מה שיגרום כנראה ליחס חשמל \חום \ביצועים גרוע ביותר

אני די בטוח שלAMD\והנוודיה תהייה תשובה הרבה יותר טובה מהכרטיס הזה

סך הכל מזכיר את וודו 6000

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תזכור שמדובר באינטל, זכור שהיא יצרנית השבבים הגרפיים הגדולה בעולם. נראה לך שהם היו נכנסים לשוק הזה אם הם לא היו בטוחים שיש להם קלף חזק ביד?

אתה לא יכול לדעת אילו התאמות ושינויים נעשו ללבית הפנטיום הוותיקה, בטח ובטח שלא לקפוץ למסקנות שלכרטיס יהיה יחס חשמל / חום / ביצועים גרוע.

פשוט נחכה ונראה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...