הדיון הראשי על פרוייקט Larrabee, מאיץ ה3D של Intel - עמוד 13 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הדיון הראשי על פרוייקט Larrabee, מאיץ ה3D של Intel


alex.turovsky

Recommended Posts

  • תגובות 436
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

מממ . . . נראה ש NVIDIA הולכת חזק נגד אינטל עם מייקרוסופט ומנסה לבלום את האיום של INTEL.

מיקרוסופט לא תציג ב DIRECTX 11 תמיכה ב RAY TRACING. אני מאוד מאוכזב מההכרזה הזאת ואלא אם כן מפתחים לא יעברו ל OPEN GL, לא נראה משחקים עם RAYT RACING ב2009 עד DIRECT X 12 לפחות ב2010.

http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=8370&Itemid=1

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אינטל מכוונת רק על RT?

לא ידידי.

הכרטיס תומך RASTERIZATION, פשוט אם משחק יתוכנת ב RAYT TRACING ושאר הכרטיסים בשוק בקושי יריצו אותו, על הכרטיס של הוא ירוץ בטירוף ועם גרפיקה מהממת באיכותה.

בדיוק כמו שב95 3DFX הוציא את ה GLIDE שלה שעליו כל משחק נראה מדהים ורק ל 3DFX הייתה החומרה המתאימה בשביל להאיץ אותו.

בדיוק את אותו GLIDE של שנת 2009 בדמות DIRECTX11 מנסה למנוע ממיקרוסופט להציג וכמו שקראת, הוא לא יכלול תמיכה ב RAY TRACING.

מה היה קורה אם כן היה כולל תמיכה ב RT? אולפני משחקים היו עוברים לייצר משחקים ב RT שלא ל ולא ל ATI יש כרגע כרטיסים מוכנים לזה (גם לא ל אבל עוד 5 חודשים בדצמבר, יוצא SAMPLE ליצרנים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אלכס מוזר לי לקרוא את אותן התגובות בשני פורומים :silly:

מכיוון שיש כסאח ביניהם ואין מלך בישראל, אני הישר בעיניי אעשה ואביא את החדשות הטכנולוגיות הטובות ביותר לכמה שיותר גולשים ישראלים. . ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מניח שזה דומה ל GP GPU שזה GENERAL PURPOSE ואז תוכל לגרום לכח העיבוד לעבוד על סוג שונה של חישובים.

יש פה איזה הסבר עם זה שCPU או GPU עושים האחד חישובים של נקודות צפות והשני חישובים אחרים, אולי מישהו אחר יוכל להסביר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקצרה - CPU יעשה כל מה שתזרוק עליו, אבל GPU מיועד לחישובי DX9C, DX10 ו-OPEN GL, ויעשה אותם הכי טוב. יש תוכנות, מצד שני, שיכולות לנצל את הכוח האדיר שיש ל-GPU מודרני (בנוסף לזיכרון ייעודי לו), ולעבוד הרבה יותר מהר משהן היו עובדות על CPU לבד. זה נקרא GP-GPU - שימוש בכוח החישוב העצבני של הכרטיס מסך לביצוע מטלות חישוב מהר יותר ויעיל יותר.

למעשה, הגישה הזאת בעלת פוטנציאל לא פחות טוב מזה של שימוש בריבוי נימי קוד לניצול בעלי 2 ליבות ומעלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי, אז אתה אומר שהGPU יכול לעשות חישובי DX או OPEN GL למיניהם במהירות רבה ובאופן יותר יעיל ממעבד CPU.

אז איך בכל זאת לוקחים CPU רגיל ונותנים לו יכולת חישוב DX או OPEN GL שתהיה טובה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו ש-CPU עושה את זה - ריבוי נימים. על כל כרטיס מסך היום יש איזה כמה מעבדים (Shaders), בטובים יש אפילו הרבה, ותכנות נכון לריבוי נימים יפיק תועלת אדירה גם מהכוח העצום שיש למעבדים האלה, וגם מהעובדה שעל כרטיס מסך מודרני יש לפחות 256MB של זיכרון פנימי ייעודי (GDDR ולא DDR רגיל), בעל רוחב פס אדיר ומהירות גבוהה מ-GDDR III ומעלה, שעושה את העבודה לא פחות טוב ממעבד-לוח-זיכרון.

http://hwzone.co.il/news/1215686742/83178/

מאוד ממליץ שתקרא את זה - חדשה משובחת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם ה LARRABEE מתבסס על ה CELL , אולי הגרסה הבאה שלו תתבסס על המעבד החדש הזה של .

ובכלל מה ההבדל בין ה CELL ללבין ה סדרת ה POWER 6 וה 7 החדשה הזאת ?

מצאתי הסבר שמישהו כתב בנוגע לאופן פעולת ה CPU והGPU. מה אתם אומרים, זה נכון ב100%?

"כרטיסי מסך גם מחשבים INTEGER, ו CPU יודע גם לחשב FLOAT POINT . אבל (ופה זה מתחיל) ה CPU בנוי בעיקר ל INTEGER ו לפעולות חשבוניות ופונקציות פשוטות כגון: חיבור, חיסור ובזמן האחרון גם שורש, חיזקה (אגב את זה הוא עושה בכפל שנימצא ב LOOP מיספר פעמים כמיספר החיזקה) בקיצור כל משעושה מחשבון פשוט ב 15 שקל, אבל משמש מהר ובקמויות :).

כרטיס המסך לעומתו עושה לרוב פעולות גאומטריות במרחב תלת מימדי (TANGENS ARCTANGENS KOTANGENS SINUS וכו), לדוגמא למה ליצרני המשחקים לקח הרבה זמן לצייר עיגול עגול (ולא מרובע) כי עיגול מצוייר על ידי משולשים שבנויים על נקודת תיכונים. וזה חישובים אדירים.

ותכלס כרטיס גרפי הוא מחשבון מדעי אבל בהרבה יותר איטי (בהשוואה למעבד). "

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...