סיפורי תמיכה שקרו באמת - עמוד 62 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סיפורי תמיכה שקרו באמת


Kidney_stonE
 Share

Recommended Posts

אין מה לעשות, הלקוח תמיד טועה :smile1:

מה שאהבתי כשרק התחלתי לעבוד בתמיכה הטכנית של , שלא הכל היה נמכר מתוך שיקול עסקי.

היו לך גבולות תמיכה, בנאדם שסיפר לך שהמודם שלו נשרף לא היה מקבל טכנאי הביתה יהרג ובל יעבור,

בנאדם שהיה לו ראוטר פרטי שלו לא היה מקבל שום עזרה מהתמיכה ובנאדם שצורח עליך היה מקבל ניתוק ולא היו אומרים לך על זה כלום.

היום? אם לא ליקקת ללקוח את הביצים, נתת לו שירות חרא.

עכשיו אני מבין את הגישה הזאת, כאשר אתה מדבר על לקוח ששווה לעסק שלך פרוייקט גדול ועשרות אלפי שקלים,

במצב כזה יקרו שני דברים:

1. הלקוח, גם אם הוא תובעני וניג'ס, עדיין יעניק לך איזשהו כבוד מינימאלי וראוי ולא יצרח עליך וינבל את הפה.

2. הלקוח משלם לך הרבה מאוד כסף ויש לך אינטרס גדול הרבה יותר לשמר אותו.

עכשיו, ברור שכל לקוח הוא חשוב בסופו של דבר לחברה עצמה, השאלה כמה זה חשוב לנציג שעונה לך? :)

שהתחלת לעבוד בבזק, זה היה לפני שHOT נכנסו לשוק?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

כנראה שהתומך הראשון הניח (שלא בצדק) שיש לך מספיק שכל לבדוק את זה.

באמת? אחרי כל ה 93 עמודים שקראת ( או לא ) פה אתה עדיין חושב שהתמיכה עומדת מול אנשים עם שכל?

אני לא מבין גדול ברשתות וכו',אבל הוא אמור לבדוק הכל ולא ישר להגיד לי לפרמט את כל מערכת האינטרנט ולאתחל את הראוטר. יש גם טמטום מהצד השני,ללא ספק.

אני לא חושב שהם צריכים להניח משהו בכלל,יש אנשים שלא מדליקים את המחשב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חהחה, כל כך הרבה מידע, הנושא הזה שווה זהב, מאוד משעשע, והוא פשוט לא נגמר.

אגב, קורה שיש לקוחות שהכל הולך חלק איתם? אם מתמקדים בהצלחות ולא בכשלונות גם ימים קשים נראים טובים יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שגיאת 769..

אני: תסתכל על המודם, איזה נוריות דולקות עליו?

לקוח: הכל (לידע כללי, אין מצב שהכל דולק, תמיד שיש 1-2 כבויות, ובדר"כ גם כמה שמהבהבות, אז התשובה מעצבנת אותי כבר מהתחלה..)

אם כבר אתם מפרטים דבר פשוט כמו העובדה שלא כל הנורות דולקות בו זמנית, למה שלא תרשמו בסוגרים מה אומר כל מספר שגיאה?

אתם חייברים להבין שלא כל אחד למד את זה בעל פה כשעבד בתמיכה הטכנית. ויש פה גולשים שרוצים להבין את כל הבדיחות גם את אלה שכוללות בתוכן מספרי שגיאה.

(כן אני יודע שאני מגיב לבנאדם שרשם את התגובה לפני מספר שנים. הייתי פשוט חייב להוציא את זה החוצה). דיון נהדר אגב!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא צריך להיות תומך טכני בשביל לדעת ש-769 זאת בעית תשתית או בעית הגדרות שאומרת שאי אפשר למצוא את השרת (זה גם כתוב בהודעת השגיאה - destination host unreachable) וש-691 זאת בעיה בשם המשתמש/סיסמה (שוב, זה כתוב בהודעת השגיאה).

עם כל התקלות שיש בארץ אתה נתקל בזה כלכך הרבה שאתה כבר מכיר את הדברים האלה בעל כורחך...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם כבר אתם מפרטים דבר פשוט כמו העובדה שלא כל הנורות דולקות בו זמנית, למה שלא תרשמו בסוגרים מה אומר כל מספר שגיאה?

אתם חייברים להבין שלא כל אחד למד את זה בעל פה כשעבד בתמיכה הטכנית. ויש פה גולשים שרוצים להבין את כל הבדיחות גם את אלה שכוללות בתוכן מספרי שגיאה.

(כן אני יודע שאני מגיב לבנאדם שרשם את התגובה לפני מספר שנים. הייתי פשוט חייב להוציא את זה החוצה). דיון נהדר אגב!

אתה צריך לזכור שהדיון הזה הוא של עובדי תמיכה טכנית/שירות לקוחות בשביל עובדי תמיכה טכנית/שירות לקוחות (בעבר ובהווה). אמנם כל אחד יכול להנות מהסיפורים פה, אבל אם משהו שאתה לא מבין לא מפורש, כנראה שזה ידע בסיס או שכדי להבין אתה צריך ללכת לעבוד בתמיכה תכנית... משהו שאני לא ממליץ לאף אחד :P

חהחה, כל כך הרבה מידע, הנושא הזה שווה זהב, מאוד משעשע, והוא פשוט לא נגמר.

אגב, קורה שיש לקוחות שהכל הולך חלק איתם? אם מתמקדים בהצלחות ולא בכשלונות גם ימים קשים נראים טובים יותר.

לקוח מוצלח זה לקוח שיורד מהקו אחרי שתי דקות עם פתרון, לא זוכרים אותם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חהחה, כל כך הרבה מידע, הנושא הזה שווה זהב, מאוד משעשע, והוא פשוט לא נגמר.

אגב, קורה שיש לקוחות שהכל הולך חלק איתם? אם מתמקדים בהצלחות ולא בכשלונות גם ימים קשים נראים טובים יותר.

בעבודה כזאת עדיף להתמקד על השלילי כדי לא להתקע שם.

עוד תמצא את עצמך עובד בתמיכה 10 שנים עם שיער אפור לגמרי בגיל 32, לא חבל?

אם כבר אתם מפרטים דבר פשוט כמו העובדה שלא כל הנורות דולקות בו זמנית, למה שלא תרשמו בסוגרים מה אומר כל מספר שגיאה?

אתם חייברים להבין שלא כל אחד למד את זה בעל פה כשעבד בתמיכה הטכנית. ויש פה גולשים שרוצים להבין את כל הבדיחות גם את אלה שכוללות בתוכן מספרי שגיאה.

(כן אני יודע שאני מגיב לבנאדם שרשם את התגובה לפני מספר שנים. הייתי פשוט חייב להוציא את זה החוצה). דיון נהדר אגב!

זה דיון של תומכים טכניים לתקלות אינטרנט, אם אתה מצליח לקרוא את הדיון, זה אומר שאתה מחובר לאינטרנט.

אם אתה מחובר לאינטרנט, תחפש את זה ב .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעבודה כזאת עדיף להתמקד על השלילי כדי לא להתקע שם.

עוד תמצא את עצמך עובד בתמיכה 10 שנים עם שיער אפור לגמרי בגיל 32, לא חבל?

זה דיון של תומכים טכניים לתקלות אינטרנט, אם אתה מצליח לקרוא את הדיון, זה אומר שאתה מחובר לאינטרנט.

אם אתה מחובר לאינטרנט, תחפש את זה ב .

אם כל האנשים היו חושבים כמוך, לא היה קיים. כי בעצם לא היו תשובות לאף שאלה, כי כל אחד היה מופנה לגוגל בלי לקבל את התשובה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם כל האנשים היו חושבים כמוך, גוגל לא היה קיים. כי בעצם לא היו תשובות לאף שאלה, כי כל אחד היה מופנה לגוגל בלי לקבל את התשובה.

הנה עוד משהו שאתה לא מבין, את ההיגיון שמאחורי ההפנייה ל- .

אני גם עדיין לא מבין למה אתה בוכה ובא בטענות על זה שאתה לא מבין בדיחות פנימיות של תחום מסויים,

לא מבין? לא מבין! כל הזין לך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנה עוד משהו שאתה לא מבין, את ההיגיון שמאחורי ההפנייה ל- .

אני גם עדיין לא מבין למה אתה בוכה ובא בטענות על זה שאתה לא מבין בדיחות פנימיות של תחום מסויים,

לא מבין? לא מבין! כל הזין לך.

ARE YOU MAD?

:)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסברתי לו שלא עובד לי האינטרנט.

אה, ובכן, זה מסביר הכל!!! :kopfpatsch:

אגב, המילים "user name and/or password was invalid" שהופיעו בהודעת השגיאה שקיבלת לא אומרות לך כלום? אם היית קורא את מה שכתוב בהודעת השגיאה, היית יכול לחסוך לעצמך הרבה מאוד זמן של חיוג לתמיכה הטכנית/המתנה למענה/דיבאגינג עם התומך הראשון/ייאוש/ניתוק/חיוג מחדש/המתנה למענה/דיבאגינג עם התומך השני וכו'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
  • צור חדש...