סיפורי תמיכה שקרו באמת - עמוד 58 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סיפורי תמיכה שקרו באמת


Kidney_stonE
 Share

Recommended Posts

פעם התקשרתי כדי לברר את ה-IP הדיפולטיבי של הראוטר-מודם שלהם (לצורכי בדיקות) והייתי צריך להתווכח רבע שעה עם תומכת כדי שתיתן לי 10.0.0.138 מחורבן...

בחורות בתמיכה-הטכנית זו בד"כ מכה שלא כתובה בשום מקום... ברגע הן מתהפכות עליך (וזה בהנחה שהמצב ההפוך איננו, למעשה, מצבן הרגיל...) - וללא שום סיבה נראית לעין, ואז בד"כ אפסו סיכוייך לקבל שירות ראוי.

וכפי שנכתב "מכת בחורות" (או בערך).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

אני חוזר בי. צריך להביא רשימה של הכתב החכמולוג שמייעץ עצות אחיתופל:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3854998,00.html

"תראה לי בעין שכרטיס הרשת נשרף" :facepalm:

למען ההגינות - יש מספר (קטן) של עצות מועילות לצד כל השטויות שהוא כתב.

אני האבתי יותר את הטוקבק הזה !!

--צריך לחשוד בכולם, האמת היא שהמחשב שלך מעולה הוא כבר עובד חמש שנים עם אותה מערכת הפעלה ואותו חצי ג'יגה שעלה לפני חמש שנים המון כסף. בשום אופן לא להסכים לשדרג את המחשב או לחשוב על לקנות אחר. המחשב הזה עבד היטב בעידן המזוזואיקון ואין סיבה שלא ימשיך לעבוד טוב. הם פשוט רוצים לגרוף עליך רווחים.

--אתה בעצם עושה טובה גדולה לטכנאי שאתה פונה אליו. אתה הרי מכיר מישהו מומחה ששם את כל הטכנאים בכיס הקטן. זה הבן של בתיה השכנה מלמטה רק בן 12 וכבר כזה גאון במחשבים. הכל הוא יודע , למעשה אם לא היה עסוק כרגע בלפצח את מערכת ההגנה של תוכנית הגרעין האיראנית הוא היה מתקן לך בשתי שדקות ובחינם. הוא גם זה שהתקין לך את מערכת ההפעלה - כן חסרים כמה לא חשובים אבל יש פיצוי בדמות כוכב כחול ליד השעון.

--לא משנה מה אתה עשית עם המחשב, מי שבאמת אשם במצב שלו הוא הטכנאי שתיקן לך פעם אחרונה. אז מה אם זה היה מזמן? אז מה אם אתה מוריד מאימיול ,נכנס לאתרי סקס, ומקפיד לפתוח כל קובץ בכל מכתב שרשרת? אתה לא מבין כלום במחשבים לכן הסיכוי שאתה עשית משהו שפגע בתקינותו לא קיים.

-- קניית תוכנה היא לפראיירים - לביל גייטס יש המון כסף ואין גם שום סיבה לממן את החבר'ה האלה במכוניות הליסינג והאופציות בכיסים. אתה אל תהיה פראייר, כדאי שתשקיע את כל כספך בקניית חומרה ואל תקציב אפילו שקל אחד לקניית תוכנה.אתה כבר תשיג לעצמך תוכנה אין עם זה בעיה בכלל.

-- נכון שהמחשב מקים רעש מטורף אבל שלא תעיז לנקות אותו מאבק. זה יכול לגרום להמון נזקים במחשב ואבק יכול להיות מאוד שימושי אם הוא מצטבר אפשר לטוות ממנו חוטים ולהכין מהם סוודר לחולדת המחמד ברבות הימים.

-- כדי שהטכנאי יבין שעומד מולו מישהו לא פראייר מבין עניין אל תהסס לשאול אותו שאלות ולתקוע כל מיני מושגים לא קשורים או לא קיימים. ככה מיד הוא יבין מי עומד מולו ולא יחשוב אפילו לעבוד עליך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא בדיוק תמיכה קלאסית - אבל אדיר באותה מידה:

סיפור משירות הלקוחות של הסינמה סיטי:

השיחה שאתם עומדים לקרוא התרחשה אור לבוקר יום רביעי, ה - 3.3.10.

כל הדמויות המצוינות בשיחה הן אמיתות לאמיתה, כולל הלקוחה המשכילה.

יתכנו אי דיוקים בתכני השיחה, אבל הפואנטה ברורה

תהנו

חדר הבקרה של הסינמה סיטי, סביבות השעה 08:30

צלצול טלפון

דן הבקר עונה לשיחה, בציפייה לרצות עוד לקוח של הסינמה סיטי

דן:בקרה שלום מדבר דן הבקר, כיצד אפשר לעזור

לקוחה: שלום, אני רוצה להתלונן לגבי הזמנה שביצעתי לסינמה סיטי בראשון

דן: גברתי, הסינמה בראשון עוד לא נפתח

לקוחה:אבל אני הזמנתי כרטיסים לשם

דן: גברתי, זה בלתי אפשרי, אין שם עדיין כלום

לקוחה: אני לא מפגרת, אני יודעת להשתמש באינטרנט

דן: אבל את יודעת שהמקום עדיין בבנייה

לקוחה: אני יודעת, אני הלכתי לשם, והשומר בכניסה אמר לי שהמקום עוד לא נפתח

דן: טוב, תני לי לבדוק את זה

דן מתקשר לרעות מנהלת הקופות ושואל אותה בנושא

רעות אומרת לדן את מה שדן כבר יודע: לא יכול להיות שהיא הזמינה לראשון, אין מצב כזה

דן: היא מתעקשת שכן

רעות: טוב, אני אבדוק שניה שלא הקימו בטעות אתר זמני

לאחר בדיקה מקיפה, לא קיים שום אתר של סינמה סיטי ראשון לציון

רעות: לא, אין אתר כזה. לא יכול להיות שהיא הזמינה כרטיסים לראשון

תן לי את פרטי ההזמנה שלה, אני אריץ את זה במערכת שלנו כאן

לאחר הזנת מס' ההזמנה של הלקוחה במערכת בגלילות, מתבהרת התמונה

רעות: דן, אני רואה שיש לה הזמנה. הייתה לה הזמנה אלינו ליום ראשון

דן ללקוחה: גברתי, הייתה לך באמת הזמנה, אבל לא לראשון, אלא ליום ראשון

לקוחה: טיט,טיט,טיט,טיט,טיט

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא בדיוק תמיכה קלאסית - אבל אדיר באותה מידה:

סיפור משירות הלקוחות של הסינמה סיטי:

השיחה שאתם עומדים לקרוא התרחשה אור לבוקר יום רביעי, ה - 3.3.10.

כל הדמויות המצוינות בשיחה הן אמיתות לאמיתה, כולל הלקוחה המשכילה.

יתכנו אי דיוקים בתכני השיחה, אבל הפואנטה ברורה

תהנו

חדר הבקרה של הסינמה סיטי, סביבות השעה 08:30

צלצול טלפון

דן הבקר עונה לשיחה, בציפייה לרצות עוד לקוח של הסינמה סיטי

דן:בקרה שלום מדבר דן הבקר, כיצד אפשר לעזור

לקוחה: שלום, אני רוצה להתלונן לגבי הזמנה שביצעתי לסינמה סיטי בראשון

דן: גברתי, הסינמה בראשון עוד לא נפתח

לקוחה:אבל אני הזמנתי כרטיסים לשם

דן: גברתי, זה בלתי אפשרי, אין שם עדיין כלום

לקוחה: אני לא מפגרת, אני יודעת להשתמש באינטרנט

דן: אבל את יודעת שהמקום עדיין בבנייה

לקוחה: אני יודעת, אני הלכתי לשם, והשומר בכניסה אמר לי שהמקום עוד לא נפתח

דן: טוב, תני לי לבדוק את זה

דן מתקשר לרעות מנהלת הקופות ושואל אותה בנושא

רעות אומרת לדן את מה שדן כבר יודע: לא יכול להיות שהיא הזמינה לראשון, אין מצב כזה

דן: היא מתעקשת שכן

רעות: טוב, אני אבדוק שניה שלא הקימו בטעות אתר זמני

לאחר בדיקה מקיפה, לא קיים שום אתר של סינמה סיטי ראשון לציון

רעות: לא, אין אתר כזה. לא יכול להיות שהיא הזמינה כרטיסים לראשון

תן לי את פרטי ההזמנה שלה, אני אריץ את זה במערכת שלנו כאן

לאחר הזנת מס' ההזמנה של הלקוחה במערכת בגלילות, מתבהרת התמונה

רעות: דן, אני רואה שיש לה הזמנה. הייתה לה הזמנה אלינו ליום ראשון

דן ללקוחה: גברתי, הייתה לך באמת הזמנה, אבל לא לראשון, אלא ליום ראשון

לקוחה: טיט,טיט,טיט,טיט,טיט

מצטער אבל חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח :lol::facepalm:

זה פשוט גדול

איזה טמטום של אנשים שלום כיתה טיפולית ! :alcoholic: :goodposting:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
  • צור חדש...