עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. כבר תקופה די ארוכה החדשות בארץ אפכו ליותר מידי צהובים לפי דעתי ואני רוצה את דעתכם בעניין ככה אתם רוצים תחדשות? ואני מודה אני פה ושם קורא רכילות וצופה בגיא פינס אבל אני לא מתיחס ברצינות לדברים האלו לאומת זות חדשות צריך להיות סיפור אחר מבחינתי צריך להיות שם רק דברים באמת חשובים ולא שטויות בידוריות בקיצור תנו לי תקרחת של בריטני בגיא ותחזירו תדברים החשובים לחדשות כי אים זה לא יקרה ככה מגיש החדשות הבא יראה- :errrr: :errrr: :errrr: :errrr: :errrr: :errrr: :errrr:

    • 38 תגובות
    • 3.1k צפיות
  2. ויוה אספאניה!! ויוה לשיבאס !! גמר היורו גרמניה נגד ספרד !!

    • 30 תגובות
    • 3.1k צפיות
  3. אורח R0ckF0rD
    Started by אורח R0ckF0rD,

    lol

    • 22 תגובות
    • 3.1k צפיות
  4. טוב למי שלא יודע הארגון TNA שבארצות הברית משודר ברשת ספיק הולך מחר לעשות תוכנית מיוחדת שתשודר ביום שני ואם אני לא טועה תיהיה באורך 3 שעות במקום שעתיים בתוכנית הרגילה ואם אני לא טועה יום חמישי השידורים הרגילים חוץ מזה הולק הוגן צפוי להיות חלק מהתוכנית וזאת בעצם הכניסה שלו לתוכנית (הוא חתם לפני ועשה יחסי ציבור מחוץ לתוכנית בינתים ) מול זה WWE תציב את RAW גם בשידור מיוחד והקלף של WWE הולך להיות Bret Hart בקיצור הולך להיות חגיגה או לפחות האכזבה הכי גדולה של השנה ;D בכל מקרה הולק הוגן לא צפוי לעשות קרב בTNA ובראט לא צפוי לעשות קרב בWWE הוגן כבר מבוגר ואחרי כמה ניתוחים ולבראט היה בעבר שבץ שלא כל כך ברור עד כמה הוא יתאושש מימנו ככה שהתפקידים שלהם בתוכניות כניראה לא יכללו קר…

    • 24 תגובות
    • 3.1k צפיות
  5. אהלן סתם משהו שעלה לי לראש...אולי בעצם כל המשברון הזה עם ארה"ב והושטת היד של אובמה לעולם המוסלמי נועדה בעצם להפתיע את איראן באיזשוהי דרך מתוכחמת או שזה אמיתי ואין דברים אחרים מתחת לשטח?מה אתם אומרים?

    • 27 תגובות
    • 3.1k צפיות
  6. "http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-3688708,00.html" כתבו "מלמדים כי דו קיום הרמוני בתוך יפו, הוא כנראה אוטופיה" היו צריכים לכתוב "מלמדים כי דו קיום הרמוני בתוך יפו, הוא כנראה פנטזיה" הפנטזיה הנ"ל שייכת כמעט בלעדית לשמאל במדינת ישראל, כי הימין עושה משהו חשוב מאוד. הוא מאמין למה שהצד השני אומר, אם אומרים שרוצים להרוג אותנו אנחנו מאמינים, אם אומרים שרוצים לגרש אותנו אנחנו מאמינים. התגובה של השמאל היא להתיחס לערבים כמו ילדים קטנים "הם ילמדו" "הם לא באמת מתכוונים לזה" "מה אתה מתייחס למה שהם אומרים?" אם נתחיל להאמין למה שהם אומרים מצבנו יהיה הרבה יותר טוב. לכל אלה שיגידו שאלה ילדי בית ספר תחשבו על זה שהם לא גדלים בוואקום והם שומעים מה ההורים וקרובי המשפחה שלהם חושבים.

    • 33 תגובות
    • 3.1k צפיות
  7. Started by 00000,

    לא ספרי פנטזיה. לא ספרי ביוגרפיה. לא ספרים יותר מדי תלושים מהמציאות. לא ספרי תעודה. לא ספרי הרפתאות. ספרים כמו "אבא עשיר אבא עני", או לחילופין "צופן דה-וינצ'י". ספרים שרואים ששווה לקרוא עד העמוד האחרון. תודה.

    • 34 תגובות
    • 3.1k צפיות
  8. Started by Merrymoon,

    ברחבי העולם מציינים בימים האחרונים שישים שנה ל-די-דיי, היום בו פלשו בעלות הברית לאירופה במטרה לטהר אותה מנגע השלטון הנאצי. בנורמנדי התקיים טקס ובו השתתפו מנהיגי אומות רבות, ביניהם נשיא ארה"ב בוש, ג'אק שיראק הצרפתי, נשיא רוסיה ו. פוטין ולראשונה, קנצלר גרמניה, שרדר. מיותר לציין כי הלוחמים שהיו עדים לקרבות ולזוועות שהתרחשו על אותו חוף לפני 60 שנה, גם הם באו לטקס, חלקם בפעם הראשונה בחייהם, פוגשים את עמיתיהם לנשק, חולקים זכרונות וכבוד על קברי חבריהם שנפלו, הלכו כבשר לתותחים ולא זכו לחיות עד היום הזה ולראות את פרי הקרבתם. לחלק מהנוכחים היום הזה הוא יום עלייה לרגל לזכר חברים, לתושבים היה זה יום הוקרת תודה למשחררים, ואחרים ניצלו את היום כדי לפתוח דוכנים למכירת שלל מלחמ…

    • 38 תגובות
    • 3.1k צפיות
  9. http://www.defensenews.com/index.php?S=07top100

    • 39 תגובות
    • 3.1k צפיות
  10. Started by NAZRAK,

    [נוסטלגיה] פעם, לפני שנים רבות היית יכול לקנות משחק ולהתקין אותו באיזה מחשב שרצית, כמה פעמים שרצית [\נוסטלגיה] והיום? יריקה בפרצוף זה מה שלקוח כמוני, אתם יודעים, האידיוט הזה שמשקיע בתחביב שלו כסף, מקבל. כל חברה נהייתה לי מיקרוסופט וכל משחק מערכת הפעלה. חשבתי לתת קישור לידיעה שהרגיזה אותי אבל אז קלטתי שזה לא רק בגלל חדשה על משחק עם הגבלות התקנה, כמעט כל משחק שיוצא כיום סובל מהמכה הזו. למה להתמקד במשחק אחד כשזו בבירור מגיפה? אתן כמה דוגמות אישיות: קניתי לפני כחודש בהורדה דיגיטילת את המשחק המבדר והקליל I WAS AN ATOMIC MUTANT רציתי איזו משחק חביב שאוכל להעביר איתו את הזמן והחלטתי שאעביר אותו גם לנייד שלי, ככה אוכל לתת לאחיינים לשחק במשהו חביב בלי שהם יציקו לי יותר מדיי. שילמת…

    • 29 תגובות
    • 3.1k צפיות
  11. האוצר: המכרז של הב.מ.וו 528i גובש תוך שמירה על עקרונות השוויון והתחרות; מקורב לשטייניץ ל"גלובס": "שוקלים לבטל המכרז - 50% הנחה לא נראים טוב" אני באמת לא מבין את הביקורת על העסקה הזו. תראו תגובות למטה בכתבה, אנשים מדברים שם על שוחד. את המחיר לרכב השרים אנו משלמים, לא השרים. אז על איזה שוחד אנשים מדברים? האם הם היו מעדיפים שהמדינה תשלם מחיר מלא, ובמתקציב המדינה ירד פי 2 כסף? אני יכול להבין את הביקורת על עצם רכישת רכב חדש, לא עבור הנחה ענקית שיבואן זה או אחר נותן מסיבותיו שלו. במקרה זה כנראה BMW רוצים לשתפר את התדמית של הרכב בישראל הידוע כרכב של עבריינים, ע"י כך ששרים ישתמשו בו. (אירוני משהו, שאלו עבריינים וגם אלו עבריינים לפעמים, אבל זה לא רלוונטי) מדוע אנשים לא מסוגלים להס…

    • 42 תגובות
    • 3.1k צפיות
  12. ראיתי את זה היום http://sports.walla.co.il/?w=/157/1644287 למרות שהוא לא בדיוק צנועה אני מקווה שהוא יהיה המאמן הבא -צריך מאמן אם ביצים שלא יחשוב רק איך לצאת "בסדר" ו"אם כבוד" ממשחקים אלה מאמן שיחשוב איך מסתכנים גם מול קבוצות גדולות במטרה לנצח משחקים כי לא לעלות לא לגביע אירופה ולא למונדיל עשרות שנים זה לא בדיוק מכובד גם ככה

    • 29 תגובות
    • 3.1k צפיות
  13. Started by e.t,

    (הרשתי לעצמי לפתוח דיון חדש, הדיון הקודם איבד מערכו והתדרדר. עמכם הסליחה). אני לוחם חי"ר בגדוד מילואים. גם אני חזרתי משם לפני כמה ימים. היה זוועה. מכל הבחינות. חיי וחיי חברי לפלוגה ניצלו בנס. וזו לא סתם קלישאה. הכשלים היו בכל הרמות - מדינית וצבאית. לוגיסטית, טכנית וטקטית. לדוגמה, בגיוס בימ"ח כשבאנו לקחת ציוד - מתוך 80-90 לוחמים היו רק 60 אפודים. מה עשו השאר? הלכו הביתה! יש עוד הרבה אבל לא אפרט. לסיפורי האישי: יותר משבוע ישנתי בשוחה שחפרתי (מעין קבר למי שלא מכיר שבוע שדאות בחי"ר), כשלגופי מדי ב' בלבד ואפוד. היינו על הר גבוה בגזרה המזרחית, בלילה הייתה רוח חזקה ומקפיאה - 3 לילות ראשונים בקושי נרדמתי בגלל הקור. השיניים נקשו מקור וכל הגוף שלי הצטמרר ורעד (וזה לא שא…

    • 26 תגובות
    • 3.1k צפיות
  14. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4029600,00.html לדעתי, הצעת חוק חסרת טעם ופופוליסטית למכביר. מיום ליום אני נדהם לגלות כמה עלובים וקטנוניים חברי הכנסת שבהם בחרנו יכולים להיות. אין בעיה, רוצים הגינות? סבבה! אל תקח ממשתמט מס הכנסה. או שתעשה נתק מוחלט או שתפסיק לזבלבל(לא טעות, שילוב של לזיין ולבלבל) את המוח.

    • 14 תגובות
    • 3.1k צפיות
  15. איראן מאיימת: נגיב במהירות אם ישראל תתקיף אותנו איראן העבירה מסר לפיו, אם ישראל תיזום התקפה נגדה, היא תזכה לתגובה "מהירה, קשה והרסנית". גורם רישמי אף אישר כי איראן ממשיכה בתכניותיה להעשרת אורניום http://news.nana.co.il/Article/?ArticleID=407370&sid=126 מישהו רואה עתיד אפשרי כלשהו בלי מלחמה ? אני בכל אופן - לא.

    • 37 תגובות
    • 3.1k צפיות
  16. Started by תמיד מחייך,

    בריטניה חושבת להתיר לאסירים להצביע יום חמישי, 6 באוקטובר 2005, 19:46 מאת: רויטרס, הארץ בריטניה בוחנת את האפשרות להתיר לאסירים להצביע, בעקבות פסיקת שופט כי האיסור מנוגד לחוקי זכויות האדם של האיחוד האירופי. http://news.walla.co.il/?w=//790727 תחשבו על כך שלרוצח שם יהיו כל הזכויות המותרות - חופשות, הצבעה לפרלמנט, התייחדות ועוד כל מיני זכויות. אז בשביל מה הם שמים אותו בכלא? עריכה: למדו מאיתנו איך לפנק את האסירים. ועכשיו במבצע: אנוס בחורה וקבל חופשה במתנה+הצבעה לכנסת.

    • 29 תגובות
    • 3.1k צפיות
  17. http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000669676

    • 6 תגובות
    • 3.1k צפיות
  18. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3761473,00.html

    • 31 תגובות
    • 3.1k צפיות
  19. Started by Yehudaa,

    - לך תכהן שם... - לך תזדיין אתה !! :lol: :lol: :lol: :lol:

    • 33 תגובות
    • 3.1k צפיות
  20. מתוך וואלה: הכתבה המקורית השאלה היא בין השאר איזה מתכת רדיואקטיבית היא בצבע צהוב? לכל הכימאים בינינו

    • 21 תגובות
    • 3.1k צפיות
  21. אוהד מסריח זרק חזיז לתוך המגרש באמצע המשחק ופגע במאבטח... שמעו, אין לי יותר מה להגיד, אני פשוט מתעב ישראלים אחרי כל מה שקורה בזמן האחרון, זה עם מסריח עם תרבות של קופים (אני מכליל כמובן שיש כמה שבאמת בסדר) אבל זה פשוט מגעיל אותי, כל יום אני רואה משהו כזה.. זה לא קורה אפילו באיראן ! אוהד אשכרה זורק רימון לתוך מגרש.. זה מחבלים ! יש לי חדשות בשבילכם, אוהדי ספורט חוליגנים- אתם מ-ח-ב-ל-י-ם וצריך לכלוא אתכם ביחד עם ברגותי וכל השאר, אתם לא פחות טובים מהם, להפך... אתם הרבה יותר גרועים ממחבל ערבי למה ? כי אתם עושים את זה לעם שלכם.. נמאס לי לחיות במדינה הזאת... עריכה *** זה היה פלאש באנג ! חולה נפש... נשבע לכם

    • 28 תגובות
    • 3.1k צפיות
  22. שר האוצר הביא לאישורו של ראש הממשלה את ההצעה להפחית מיד את שיעור מס ערך מוסף מ-16.5% ל-15.5%. מע"מ בגובה של 15.5% יהפוך את ישראל למדינה עם שיעור מע"מ כללי הנמוך בעולם (להוציא שלוש מדינות קטנות במיוחד - קפריסין, מלטה ולוקסמבורג). בשיחות רקע העלה שר האוצר כמה נימוקים להצדקת הצעד הבהול שלו. רובם אינם נכונים. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3264174,00.html שר האוצר הירשזון אץ-רץ להוריד את המע"מ כבר עכשיו, מהיום להיום, לא מטעמים כלכליים או חברתיים, אלא מפני שהוא רוצה להפגין עשייה המייצרת כותרות. הוא משתמש בנימוקים שגויים ואף במיצגי-שווא. הבעיה האמיתית של הממשל הכלכלי בארץ היא תת-ביצוע של תקציבים חברתיים וכלכליים ותת-ביצוע של רפורמות מעודדות-צמיחה. לאלה אין מענה בקיצוץ …

    • 39 תגובות
    • 3.1k צפיות
  23. אוקי שמעתי על זה בבוקר ברדיו, וזה פשוט מעבר לכל מה שיכולתי כבר לדמיין... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3401207,00.html

    • 50 תגובות
    • 3.1k צפיות
  24. את שי ודרור כולנו מכירים, ואת השטיקים שלהם בוודאי שמכירים. היום בתכנית הערב של שי ודרור הם התקשרו להטריד (כמיטב המסורת) את השר צחי הנגבי. הוא כמובן לא נשאר חייב, והתוצאה - מבדרת . עצוב לקרוא את כל זה, וקשה לי להחליט מי אדם יותר קטן - צחי הנגבי עם התבטאויותיו. או שי ודרור שעושים זאת כדרך קבע. אבל לפחות מישהו הראה לשני הדמגוגים הללו שיש תגובה גם לפרובוקטורים גרידא שכמותם.

    • 32 תגובות
    • 3.1k צפיות
  25. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3774823,00.html

    • 38 תגובות
    • 3.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים