חווית קנייה מאכזבת מtms - מעודכן * - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חווית קנייה מאכזבת מtms - מעודכן *


yarin153

Recommended Posts

עדכון בדף האחרון **

לפני שבוע הזמנתי מtms מסך למחשב מסוג lg -231p-bn

לאחר מס ימים כאשר הגיע המשלוח פתחתי את המסך וראיתי (הדבר הראשון שקולטים)

שהזרוע מחוברת רק ל2 הברגים התחתונים (מתוך 4)

ככה :

° °

• •

סיבבתי את הברגים והם הסתובבו באוויר .. פרקתי את שני הברגים האחרים לבדוק אולי זאת בעיה של לחץ לא נכון והבנתי את הבעיה :

מתברר שבמסך בתוך יש שני פלטות מתכת / פח לכל שני ברגים והם התושבות המחוררות בסלסול שמתברג לתוכם כל בורג והעליונה הייתה חסרב פשוט. . בגלל זה זה הסתובב באוויר (קל לזהות)

התקשרתי ואספו ממני את המסך בתחילת השבוע לבדוק את הבעיה ... היום התקשרו להגיד לי שיש סימנים של הברגה (תשובה לא ברורה אבל הסקתי שמאשימים אותי בערך) אז או שהם יתקנו או לחכות שבועים שהיבואן יחליט על אשמת התקלה : לץוח/ יצרן ואולי אז רק ישלחו חדש

ואני אומר זה לא הוגן שהבעיה כלכך ברורה שזה תקלת יצרן ולא רק שאני אמור להיות תלוי ביבואן ולא בחנות שמכרה לי .. שכביכול

מנסה להחמק מהאחריות שלה על המסך התקול ולשלוח לי חדש .. אז אולי המשלוח היה מהיר אבל בסהכ התאכזבתי מחנות עם שם טוב שקיויתי לקנות משם את שאר המחשב שלי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 46
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

שלום לך

המקרה פה הוא מסובך יותר ממה שאתה מתאר - עם מסך הגיע ללא הברגה בחלק עליון של תושבת - מי שאמור לקבוע את זה זה מעבדה של יבואן. ולכן מסך נשלח ל- ח"י.

אם היית פותח את המסך בחנות והיינו רואים את הפגם יחד לא היית שום בעיה להחליף במקום.

סליחה על אי נעימות - נשתדל לתת מענה/שרות כמה שיותר מהר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כרגע אני קצצ מאוכזב שלא שלחו לי אחד אחר במקום אבל אני מכבד את החלטת החנות ..

להבדיל ממksp השירות שלכם אדיב וסבלני אז אני לא מתווכח .. רק מאוכזב ...

נקווה שח"י יחזרו אליכם בקרוב ונפתור את הבעיה ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החשד שלכם, TMS, הוא שהצרכן פתח את הברגים וגנב את התושבות? למה שהוא יעשה את זה? לפעמים עדיף לסטות טיפה מהכלל היבש שלכם לטובת השכל הישר כדי להוציא לקוח מרוצה שמן הסתם הוא לא אשם, בין היתר בשביל למנוע דיונים כאלה שרק יוצרים לכם נזק (אני בטוח שכמוני גולשים פה לא מעט אנשים שמתכננים קנייה מסויימת בתקופה הקרובה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Yossarian2 - לא פתח את הברגים - זאת לא הבעיה - חסרה שם ההברגה פנימית לגמרי. עובדים לפי הכללים גם מתן שרות וגם בכל מה שקשור להתנהלות החברה. לא מדובר במקרה ספציפי אבל אם לאמין לכל לקוח שאומר "אני לא עשיתי כלום" - לא תגיע רחוק בהינול העסק.

חשוב לציין שמסך נאסף מלקוח תוך 24 שעות מרגע הפניה.

yarin153 - לצערי לא מבודר במקרה סטנדרתי לחלוטין. כפי שציינתי מסך יצא היום או מחר במשלוח ל-ח.י.

אתה יכול לפנות ישירות למייל שלי בכל שאלה. kirill@tms.co.il

תודה על סבלנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מדובר בעסקת מכר מרחוק, פשוט תבטל את העסקה ותקנה במקום אחר. אם סיריל יגיד לך שאי אפשר להחזיר מוצר שהאריזה שלו נפתחה - פשוט תפנה אותו לחוק ותראה לו שהוא טועה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Yossarian2 - לא פתח את הברגים - זאת לא הבעיה - חסרה שם ההברגה פנימית לגמרי. עובדים לפי הכללים גם מתן שרות וגם בכל מה שקשור להתנהלות החברה. לא מדובר במקרה ספציפי אבל אם לאמין לכל לקוח שאומר "אני לא עשיתי כלום" - לא תגיע רחוק בהינול העסק.

חשוב לציין שמסך נאסף מלקוח תוך 24 שעות מרגע הפניה.

yarin153 - לצערי לא מבודר במקרה סטנדרתי לחלוטין. כפי שציינתי מסך יצא היום או מחר במשלוח ל-ח.י.

אתה יכול לפנות ישירות למייל שלי בכל שאלה. kirill@tms.co.il

תודה על סבלנות.

אני מודה - מנהל עסק אני לא. אבל איש שירות כן ויש דרך לתת שירות. לפעמים חלק מחווית השירות היא לבוא סנטימטר לקראת הלקוח במיוחד במקרים שבהם הוא מוציא את מיטב כספו, לא על חנות אחרת, לא בשוק, על החנות שלך! אם אתה חושב (בצורה די מתנשאת אני חייב להגיד) שבדרך שלי לא אגיע רחוק בניהול עסק, מעניין כמה רחוק אתה תגיע עם הקשיחות והאטימות. ממש לא אמרתי להאמין לכל לקוח, אבל אם יש מקרה חריג שבו ברור שהלקוח לא קנה מסך בשביל לגנוב את ההברגה, ייתכן שראוי היה לתת ללקוח מסך אחר ולהתנהל מול האחריות של היבואן בעצמכם.

אמנם אנחנו לא חיים באמריקה (גם מבחינת הלקוחות), אבל אפשר קצת ללמוד מתודעת השירות. מחיר טוב יגרום ללקוחות להגיע בפעם הראשונה. שירות טוב יגרום להם לחזור שוב.

ובקשר לתגובות כאלה:

אתה יכול להפסיק להגיב בבקשה? או שמזג האוויר משפיע עליך בצורה קיצונית?

לעניות דעתי גם אם הלקוח יורק לך בפרצוף אתה צריך להכיר באמת הלא נעימה (מבחינתך ככל הנראה) שבסופו של יום הוא זה שמשלם לך את המשכורת. ואת זה אני אומר, שוב, כאיש שירות.

ובכל מקרה גם אם יש עבר רע ביניכם, תגובה כזאת לעיני כל הפורום - כשרובו לא חשוף להתנהלות הקודמת ביניכם - רק מוציאה אותך כטיפוס שלילי ובטח לא כאחד שנשמח לבוא ולקנות ממנו בעתיד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בגלל שבזמנו העתקתי את ההתכתבות במייל איתו כמו שהיא ולא ערכתי אותה,{וביקשתי אולי אחד המנהלים יכול לעשות את זה}. אחד המנהלים נפגע מזה ממש התעצבן מזה ונעל את הדיון...{פלאות החיים}

אחרת למזלו היה נהיה מזה באלגן הרבה יותר גדול

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בגלל שבזמנו העתקתי את ההתכתבות במייל איתו כמו שהיא ולא ערכתי אותה,{וביקשתי אולי אחד המנהלים יכול לעשות את זה}. אחד המנהלים נפגע מזה ממש התעצבן מזה ונעל את הדיון...{פלאות החיים}

אחרת למזלו היה נהיה מזה באלגן הרבה יותר גדול

אנא אל תדאג למזלי - אני מחרב אותו לבד טוב יותר מכולם, לא פעם בשל הניסיון לנהל פורום עם משתתפים בעלי סגנון דומה לשלך.

אם יש לך טענות כלפי TMS ואתה משוכנע שמיצית את ההליכים הנדרשים מולם, אתה יותר ממוזמן להציג את המקרה בצורה מסודרת ומכובדת כאן בפורום - אני מבטיח לך כאן חגיגית (ואתה יכול לצטט) שנעשה מה שביכולתנו לעזור לך במידה וגם אנחנו נתרשם שיש ממש בטענותיך.

איומים, עלבונות, שפה גסה, ציניות ועקיצות לא יביאו אותך לשום מקום, לפחות לא פה. :nono:

אם יש לך עצות צרכניות לפותח הדיון (שבינתיים לפחות נראה מרוצה מאופן הטיפול) אתה מוזמן לפנות אליו בה"פ ולחלוק איתו את נסיונך.

אם אתה מעוניין לשטוח את טענותיך על גבי הפורום - זה בהחלט המקום כל עוד זה נעשה בצורה ברורה ומכובדת.

אני בטוח שגם תקבל תגובות בהתאם.

ולכל שאר המשתתפים שלא אטרח לנקוב בשמותיהם - אבקשכם לא להגרר לסגנון הזה ולשמור על רמת דיון.

הודעות לא הולמות ולא רלוונטיות נמחקו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במקרה של מסכים באמת שאין מה להתלונן כמאת תמיד (במקרה שלי תמיד), שהייתה בעיה במסך תמיד שלחו ליבואן (בלי קשר לחנות ספציפית, מ-tms עוד לא קניתי מסך).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...