מישהו עבר לגולן/הוט מוביל בתקופה האחרונה ללא בעיות? - עמוד 16 - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מישהו עבר לגולן/הוט מוביל בתקופה האחרונה ללא בעיות?


SweeT_EviL

Recommended Posts

  • תגובות 391
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לפני שאתה מתלונן תוודא שהמכשיר מוגדר לנדוד.

טוב, הספיק לי, הגדרתי הכל כמו שצריך, החלפתי מכשירים... לעבור דירה ולצאת מהבית אני גם יכול וצריך מתישהו אבל את זה אני אשאיר לפעם אחרת, כרגע אני עובר מפעיל, פשוט אין להם שירות בבית שלי, עצוב ואמיתי ואין לזה פתרון, החלטתי לעבור לגולן לצערי (החבילה של ה10 אגורות ממש התאימה לי, אני לא מדבר הרבה וכנראה הייתי יוצא אם איזה 30-40 שקל בחודש בכולל) ושוב לעבור מפעיל... אני אחזור לעדכן איך הקליטה וכו' כשהסים יגיע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עברתי לפני שבוע מאורנג' לגולן, למסלול 9 ש"ח.

נרשמתי ברביעי בצהריים, הסים הגיע ביום שני (או אולי לפני זה, הדוור שם את המעטפה בתיבת הדואר הלא נכונה). הפעלתי ניוד, תוך בדיוק 3 שעות הניוד הסתיים בהצלחה (ואז הסתבר לי שכשאורנג' פתחו לי את הטלפון לכל החברות אז הם לא עשו את זה טוב והסים לא עבד, אבל מיד נסעתי למרכז השירות שלהם והם סידרו לי את זה). מאז המכשיר עובד בלי שום בעיות קליטה (נוקיה 2610 דור 2, מתישהו אני אקנה לי איזה סלולרי חדש).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני דיברתי עם מובייל ביום ראשון ניידתי שתי קווים מסלקום... קבעו איתי ליום חמישי שליח עד לבית...

השליח הגיע בזמן כמצופה כרגע אני בהתליך הניוד עם מספרים זמניים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת שאני כבר מעל שבוע בגולן (וגם אמי היקרה) ולצערי בעיות לא חסר - היתה בעיה עם הניוד שנפתרה. אבל שלשום שמנו לב שאי אפשר לחייג לפחות לשני מספרים (שניהם כנראה בהוט) ואחד מהם די קריטי - אחותי. לאבא שלי שהוא גם בהוט אפשר להתקשר וכך גם לבת זוגי - כך שזו לא חסימה לכל מנויי "הוט". בעיתי משהו

גם לי היתה בעיה כזו עם מספר מסויים בסלקום. מילאתי את הטופס הזה ב-FACEBOOK של גולן ותוך 24 שעות קבלתי MAIL שהנושא טופל. בדקתי ואכן הבעיה נפתרה.

בדף הזה https://www.facebook.com/GolanTelecom/app_470713856274205 תבחר "שיחות ומסרונים בארץ" ובחלק התחתון תמלא את מספר הטלפון הספציפי שיש לך איתו בעיה. אם יש לך שני מספרים כאלה, תמלא את הטופס פעמיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון...

שתי מנויים נויידו בהצלחה מסלקום להוט מובייל היום...

העיניין הוא שבמכשיר שלי - אריסקון W995 יש בעית תאימות עם התדרים וכתוצאה מכך בעיות בקליטה...

אני רוצה לנייד את שלי לגולן...

אמורים לזכות אותי על הסים אם אני מחזיר אותו תוך שבועיים?.

האם צריכות להיות לי בעיות מיוחדות?

איך בידיוק כדאי לי לעשות את זה? - לפנות לגולן ודרכם לעשות את הניוד או לבטל עם מובייל ואחרי זה לפנות לגולן?

מישוה יכול לפשט לי את ההסבר על מחזור החיוב בגולן לא כל כך הבנתי

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם לי היתה בעיה כזו עם מספר מסויים בסלקום. מילאתי את הטופס הזה ב-FACEBOOK של גולן ותוך 24 שעות קבלתי MAIL שהנושא טופל. בדקתי ואכן הבעיה נפתרה.

בדף הזה https://www.facebook.com/GolanTelecom/app_470713856274205 תבחר "שיחות ומסרונים בארץ" ובחלק התחתון תמלא את מספר הטלפון הספציפי שיש לך איתו בעיה. אם יש לך שני מספרים כאלה, תמלא את הטופס פעמיים.

עשיתי, נפתר.

רק מציקה לי העובדה שבכלל קורים דברים כאלו - זה מבחינתי בעיה "יסודית" שקשה לעבור עליה בשתיקה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז אל תעבור על זה בשתיקה ותחזור לאורנג'/סלקום/פלאפון.

לא ברור לי איך אתה יכול לומר שזה שהייתה לך בעיה קונקרטית עם שני מספרי טלפון, פנית לחברה והבעיה טופלה, זו בעיה "יסודית".

כל עוד זה קורה בקנ"מ מצומצם ומטופל באופן יעיל, אני לא חושב שזה צריך להשפיע כהוא זה על מוניטין החברה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עשיתי, נפתר.

רק מציקה לי העובדה שבכלל קורים דברים כאלו - זה מבחינתי בעיה "יסודית" שקשה לעבור עליה בשתיקה.

האמת - אני לא מבין אותך. גולן נותנים לך ערוץ לפתרון הבעיה שלא דורש ממך להמתין עשרות דקות על קו הטלפון. כל מה שאתה נדרש זה למלא פרטים שזה אולי לוקח 30 שניות והם פותרים לך את הבעיה באופן אוטומטי - ובסוף אתה לא מרוצה? תקלות יש בכל מקום והמדד הוא הוא האם יש ערוץ להעביר את הבעיה והאם היא נפתרת.

אם זו בעיה יסודית בשבילך, חברות ה-"אפס" (אורנג', פלאפון, סלקום) ישמחו לקבל אותך מחדש.

אני, עם כל הכבוד, משאיר את כל 6 המינויים שלי אצל גולן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אעשה סדר,

לרגע לא חשבתי לעבור חזרה לשלושת החברות "הגדולות" - בין כה וכה כבר הרבה זמן יחסית אני לא אצליהם אלא בזמנו היתי אצל רמי לוי שהיה האלטרנטיבה הזולה ביותר באותה שעה.

בכל מקרה, התכוונתי שמבחינתי שאני לא יכול להתקשר למספר מסוים זה בעיה די חמורה - אין לי בעיה שאין עדיין שיחות לחו"ל או שעונים אחרי הרבה זמן (דבר שהוא כלל לא נכון האמת) במוקד וכו' - אבל לחייג לכל המספר זה דבר בסיסי שטלפון צריך לעשות. אני שמח שזה נפתר ואני מקווה שלא אתקל בעוד מספרים שפתאום אי אפשר לחייג אליהם. אני נשאר אצליהם עם שני הקווים שברשותי - לפחות בנתיים. אם יהיו עוד בעיות קריטיות מקס' אעבור להוט - מקווה שלא.

Cheif,

אני הכי מרוצה בעולם מכל ה"שירות לקוחות אינטרנטי" הזה שיש להם - זה נפלא. אבל במקרה הזה לקח שלושה ימים לסדר את העניין ואחד מהמספרים הוא של אחותי. מאחר ואני רוב היום לא בבית וכך גם הקו השני (אמא שלי) זה קצת בעיתי לא לדבר עם אחותי הקטנה כמעט כל היום במשך שלושה ימים כאלו לכן זה קצת יותר לכיוון "בעיה יסודית" - זה לא מספר רנדומלי כזה או אחר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עדיין לא יכול להגיד את זה בוודאות משום שעדיין לא קיבלתי את הסים מגולן והפעלתי אותו אבל מהחוויה הקצרה מאד שלי עם לדעתי גולן עדיפים פי כמה מונים...

ברגע שאני יקבל את הסיים והכל יעבור טוב אני יוכל להגיד את זה בוודאות ולחוות דעת בצורה יותר רחבה...

דרך אגב מישהו עבר על החוזה של גולן ושם לב שהם יכולים לנתק שיחה שהיא יותר מ60 דקות?... {אני כן}...

החוזה של לי באופן אישי הצמיח קרניים... לדעתי זה חוזה מרושע ומנוסח בצורה כזאת חד צדדית בצורה קיצונית כל כך שהוא פשוט מעצבן בצורה מיוחדת...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם זה עדיין רלוונטי וחשוב למישהו, אז אני עברתי ממש עכשו לגולן טלקום ולא היה שום בעיות.

בחרתי מספר חדש, הכרטיס סים הגיע תוך 3 ימים, הקליטה מעולה (יש לי טלפון דור 3),באינטרנט אני לא משתמש כ"כ אז אין לי מה להגיד על זה....

רק בעיה אחת יש לי עם זה שאני לא מצליח לעקוב אחרי מצב החשבון (אני בתוכנית של 9 ש"ח....),באתר שלהם בכרטיסייה "החשבונית שלי" מופיע רק החשבונית של 40 ש"ח שהונפקה על הכרטיס סים שקניתי,ניטור של החשבונית הנוכחית לא מופיע שם......

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לי בעיה שאין עדיין שיחות לחו"ל או שעונים אחרי הרבה זמן (דבר שהוא כלל לא נכון האמת) במוקד וכו'

לא נכון. יש שיחות לחו"ל עכשיו, וגם מהרגע הראשון של גולן. למרות שעדיין הרשיון לא הופעל, הם מספקים שיחות דרך מפעיל בינלאומי אחר בחינם ללקוחות. (חבר טוב מוציא מאות דקות שיחה לגרמניה כל חודש, מהשבוע השני של גולן)

ואם אתה אומר שזה לא נכון שעונים שם אחרי הרבה זמן, אז מדוע בכלל לציין זאת? (פורסם ב YNET לפני שבוע שהם החברה המהירה כיום בשירות הטלפוני - 3 דקות)

ניטור של החשבונית הנוכחית לא מופיע שם......

הם הודיעו שהם עובדים על הוספה של זה לאתר. בקרוב יהיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...