עוד סיפור התנערות מוחלטת מאחריות על מוצרים - הפעם מבית "פנדה מחשבים" - עמוד 8 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עוד סיפור התנערות מוחלטת מאחריות על מוצרים - הפעם מבית "פנדה מחשבים"


vic07

Recommended Posts

היבואן היה גלובלטק, את זה גיליתי ממישהו שעבד שם בעבר ומנה את פנדה בין לקוחותיהם. אתה שואל למה אני מתעקש לחפור? כי אני לא אוהב שדופקים אותי, אפילו אם מדובר בסכום קטן ומוצר שכן שימש אותי נאמנה כשנתיים.

לא התכוונתי שאתה חופר בנושא עצמו, אלא שאתה שהתגובות שלך זה ממש לחפור בעמידה וגם כשמציעים לך לעשות דברים מסוימים אתה בהתחלה מתעקש ורק אחרי זה מיישם את ההצעות. למשל, ההצעה של לשלוח מיילים ל-, לראות אם במקרה משהו בכל זאת עובד שם.

לגבי עניין היבואן. זה נחמד ויפה שמישהו שעבד פעם בגלובלטק אמר לך שפנדה היו לקוחות שלהם, אבל זה לא אומר כלום. ייתכן מצב, למשל, שפנדה היו לקוחות של גלובלטק בהתחלה, עד שגרנד אדוונס נכנסו לתמונה ואז פנדה עברו אליהם. לכן, שוב, תפנה לפנדה ותבקש תשובה לשאלה הזו. אני חוזר, אין שום סיבה שהם יסתירו ממך את המידע הזה.

לא מסכים עם הדרך הזאת בשום אופן!!!

זה כמו שאני יקנה מחנות מחשב והבנק יעשה לי בעיות עם התשלומים לאחר כמה חודשים. כאשר החנות תפנה אלי אני יגיד להם לכו תפתרו את הבעיות שלכם עם הבנק אני לא קשור לזה.

זה פשוט לא הגיוני :facepalm:

עם מה אתה לא מסכים בדיוק, עם זה שאני מציע לו, במקביל לטיפול בעניין עם פנדה, לפנות גם ל-ABIT? :screwy: ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 158
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

פומה, בינתיים אפילו לפנייה שלי לפנדה בה ביקשתי לקבל הסבר בנוגע להאשמות שלהם כלפי (שקר וסילוף) לא קיבלתי תגובה... אין לי כוונה להתחנן בפניהם למידע, ואני מספיק סומך על מי שנידב לי את המידע שהוא נידב - בעיקר העובדה שהוא עבד בגלובלטק עד הסגירה, הרבה אחרי שקניתי את הלוח, ואמר שפנדה היו לקוחות שלהם עד לאותו רגע.

אני אומר שוב את מה שכבר אמרתי לך באחת מההודעות הקודמות: אם מבחינתך החנות נוהגת בצורה תקינה - תודה על דעתך (ועל ההצעה לעבוד ישירות מול אביט), אבל אל תכתיב לי איך אני אמור או לא אמור להגיב על מה שקרה. אני שמח בשבילך שכשאתה נדפק, ממש לא אכפת לך ואתה פשוט עובר הלאה. אני לא כזה, ולא מתאימה לי בכלל ההתנהגות של פנדה בכל הסיפור. גם אם אביט היו קיימים ויכולתי לקבל מהם שירות ישירות, עדיין לא הייתי שותק לפנדה.

אה, והנה עוד הסבר קטן לעובדה שאני לא ממהר "לרדת מהחנות" כמו שאתה מייעץ... ציפור קטנה לחשה לי שאחד מהחבר'ה האחרים פה בדיון, ChronoDog, שהרבה לייעץ את מה שאתה מייעץ, התעקש שאני אעלה לפה סריקה של הקבלה והגן על פנדה - הוא בעצם עובד פנדה. לא בעבר, אלא גם כיום. אם זה נכון - ChronoDog, אכן תודה רבה על העצות "הקונסטרוקטיביות", וסחתיין על הסתרת הקשר הישיר שלך לעניין. אני מקווה שיזרקו אותך מהפורום על הסתרת הקשר שלך לבעלי עניין מסחרי בדיון. ואתה, פומה, עוד שואל למה אני לא ממהר לנהוג לפי עצתכם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מתנהג כמו ילד קטן.

גם אני ביקשתי שתעלה את החשבונית, כי זה בעצם החוזה הישיר הראשוני שלך מול החנות.

התנגדת פחות או יותר לכל מה שאמרו לך אם לא אהבת את זה, סבבה, אז רק אל תטרח להעלות את זה בכתב.

אני מפסיק להסתכל על השרשור הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פומה, בינתיים אפילו לפנייה שלי לפנדה בה ביקשתי לקבל הסבר בנוגע להאשמות שלהם כלפי (שקר וסילוף) לא קיבלתי תגובה... אין לי כוונה להתחנן בפניהם למידע, ואני מספיק סומך על מי שנידב לי את המידע שהוא נידב - בעיקר העובדה שהוא עבד בגלובלטק עד הסגירה, הרבה אחרי שקניתי את הלוח, ואמר שפנדה היו לקוחות שלהם עד לאותו רגע.

אני אומר שוב את מה שכבר אמרתי לך באחת מההודעות הקודמות: אם מבחינתך החנות נוהגת בצורה תקינה - תודה על דעתך (ועל ההצעה לעבוד ישירות מול אביט), אבל אל תכתיב לי איך אני אמור או לא אמור להגיב על מה שקרה. אני שמח בשבילך שכשאתה נדפק, ממש לא אכפת לך ואתה פשוט עובר הלאה. אני לא כזה, ולא מתאימה לי בכלל ההתנהגות של פנדה בכל הסיפור. גם אם אביט היו קיימים ויכולתי לקבל מהם שירות ישירות, עדיין לא הייתי שותק לפנדה.

אה, והנה עוד הסבר קטן לעובדה שאני לא ממהר "לרדת מהחנות" כמו שאתה מייעץ... ציפור קטנה לחשה לי שאחד מהחבר'ה האחרים פה בדיון, ChronoDog, שהרבה לייעץ את מה שאתה מייעץ, התעקש שאני אעלה לפה סריקה של הקבלה והגן על פנדה - הוא בעצם עובד פנדה. לא בעבר, אלא גם כיום. אם זה נכון - ChronoDog, אכן תודה רבה על העצות "הקונסטרוקטיביות", וסחתיין על הסתרת הקשר הישיר שלך לעניין. אני מקווה שיזרקו אותך מהפורום על הסתרת הקשר שלך לבעלי עניין מסחרי בדיון. ואתה, פומה, עוד שואל למה אני לא ממהר לנהוג לפי עצתכם?

תסלח לי שאני אומר לך את זה, אבל אתה פשוט מטומטם וכפוי טובה. אם זו ההתנהגות שלך כלפי מי שמגיע לעזור לך (ולא, אין לי שום קשר לפנדה, אפילו שאתה מנסה לרמוז לכך), אז אני בהחלט לא מתפלא כיצד הגעת למצב שהגעת אליו עם פנדה. מי יודע מה אמרת להם בטלפון או בחנות, שאתה מסתיר מאיתנו. אגב, yfital בהחלט צודק. העובדה שאתה ממשיך להסתיר את החשבונית ולא מוכן לסרוק אותה, למען יראו כולם, יוצרת חשד דווקא כלפיך.

אני מציע לך לשתות מים ולהרגע ולקרוא שוב פעם את התגובה הקודמת שלי. אולי אז תבין שלא ניסיתי להוריד אותך מהעץ אלא ניסיתי לגרום לך לפתוח את הראש קצת, כדי שלא תהיה מקובע, כי בקצב הזה אתה לא תגיע רחוק עם הסיפור הזה.

בכל מקרה, שיהיה לך לבריאות. כנראה שבאמת שצריך לדעת בעתיד, שלא להגיב ולנסות לסייע לך בשום בעיה, כי זו התודה שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בסה"כ כולנו כאן חברה די סגורה.

כלומר אני יוצא מנקודת הנחה שאנחנו חובבי מחשבים וקצת מבינים מי יותר מי פחות ... יודיעם מה זה SATA ומה זה IDE ...

ואם יעירו אותנו באמצע הליה נזכור איפה מונחים כול הDOKים שלנו ברחבי הבית.

רוכש המחשבים הממוצע, לא מגיע לפורומים האלו ואני מניח שלא יקרה דיון כזה ארוך.

ולכן זה לא משנה אם פותח השירשור מעלה סריקה של החשבונית או לא.

הנושא שמעניין אותנו הוא האם יש אחריות או אין ... ולא לפי סעיפ 3ג - /1 בעמוד 59 של חוק הגנת הצרכן.

אלא ההתנהלות של החנות עצמה.

משום שאם חנות לא שכונתית כמו פנדה מתנערת מאחריות ... אז באמת אין שום סיבה לא לקנות בחנות השכונתית.

ולפי דעתי אחריות היא אחריות, אחרת למה בכלל לכתוב אותה להצהיר עליה.

בכול מקרה את סקיי כבר הורדתי מזמן מרשימת הספקים שלי,וגם ציוד יד שנייה שהם נותני האחריות שלו אני לא קונה.

את דעתי על פוקס פסי אמרתי עוד במהלך חייהם, אני חושב שהייתי הלקוח הראשון שלהם לאחר שהם פתחו את האתר בפעם הראשונה.

צר לי שתרבות השרות בארץ היא כזו.

אני כעצמאי, יודע שהלקוחות שלי מקבלים שירות אחרת לחלוטין ממה שמוצג בדיון הזה.

אז עכשיו הוספתי את פנדה לרשימת כפויי הטובה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא כל מי שצודק מנצח בבית משפט, אני מציע לך להמנע מזה כמה שתוכל אלא אם יש לך כסף סתם לזרוק והרבה זמן לבזבז.

השיטה הישראלית לפעמים עובדת, אל תשכח שיש ישראלי מהצד השני של הדלפק שחושב בידיוק כמוך->איך אפשר לסחוט מהסיפור הזה כמה שיותר.

תביעה בבית משפט לתביעות קטנות עולה 100 שקלים בלבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אלא אם אתה מפסיד בה ואתה צריך לשלם עוגמת נפש/הוצאת דיבה/עלויות עו"ד לצד המנצח, ולא לשכוח שצריך לשלם גם לעו"ד בעצמך, הסיפור לא זול כמו שנראה לך ועדיף להמנע ממנו.

ואני לא סתם איזה אידיוט, אני מדבר מניסיון.

כבר יצא לי לתבוע חנות מוסיקה ולהפסיד למרות שעד היום אני בטוח שאני צודק, מכיר את המשפט עדיף להיות חכם מאשר צודק? הוא תקף פה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אלא אם אתה מפסיד בה ואתה צריך לשלם עוגמת נפש/הוצאת דיבה/עלויות עו"ד לצד המנצח, ולא לשכוח שצריך לשלם גם לעו"ד בעצמך, הסיפור לא זול כמו שנראה לך ועדיף להמנע ממנו.

ואני לא סתם איזה אידיוט, אני מדבר מניסיון.

כבר יצא לי לתבוע חנות מוסיקה ולהפסיד למרות שעד היום אני בטוח שאני צודק, מכיר את המשפט עדיף להיות חכם מאשר צודק? הוא תקף פה.

אין עורכי דין בתביעות קטנות נא לא לבלבל את המוח תודה.

לפותח האשכול אין לך מה לפחד כל עוד אתה לא משקר והם מסרבים לתת לך לוח עם יכולות זהות אז התביעה שלך .

עם מה אתה לא מסכים בדיוק, עם זה שאני מציע לו, במקביל לטיפול בעניין עם פנדה, לפנות גם ל-ABIT? :screwy: ::)

מה לא הבנת ? קנית מחנות מוצר הוא תחת חסות היא צריכה להסתבך עם המפעל ולא אתה.

אני חושב שהוא לא צריך לפנות עד למפעל כאשר הוא קנה בארץ בחנות זה הכול בשביל מה כל הסיפור של משלוח הלוך חזור אם את זה לא הבנת בעיה שלך כבר.

לפי המחשבה שלך עוד נגיע לסיני שמיצר להם ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את האמת דווקא את פנדה אף פעם לא ראיתי בתור חנות עם שירות מעולה, או אפילו טוב.

כבר לפני שנים שמעתי לא מעט סיפורי זוועה עליהם, ובכלל די הופתעתי לראות אנשים ממליצים עלייהם פה וכבר הייתי בטוח שאולי משהו השתנה שמה.

כנראה שלא.

פנדה נשארו כמו שהיו, לפחות אותה גישה.

לפחות אני לא רואה את עצמי קונה שמה כל דבר אשר עלול להזדקק לאחריות שלהם.

כל מה שנאמר כאן היינו דעה שלי בלבד, ולא קביעה חד משמעית משום צורה :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המחשבה הזאת שלך פומה היא לא נכונה, המטרה שלה היא העיקר להשיג את החלק הכי מהר ולא משנה איך תתנהג החנות העיקר שתקבל את החלק שלך ולמרות שאחרים אולי גם אתה תסבול מהיחס הזה שוב מאותה החנות. לדעתי זאת דרך אגואיסטית וטיפשית כי אני חושב שאין להוריד מהחנות את האחריות שלה ולחפש רק את הדרך ה"קלה" (שמצריכה משולח לחו"ל ובעיות מכס) ובנוסף לא פותרת אותה אולי גם מגבירה אותה . הדרך שלי שהיא תביעה ככה שהבעיה גם תגיע לפתרון הבעיה וגם לקבלת החלק , כי לאחרי תביעה אחת-שתים החנות בסוף תשנה את התנהגותה בגלל הזמן ,הכסף המושקע במשפטים והיחס הציבורי השלילי שהחנות מקבלת .

אגב עם הגישה הזאת מגיעים הכי רחוק !

הדרך שלך היא הדרך השגויה כי אתה סוגר עיניים לא משנה כמה דורכים הלך העיקר בסוף תקבל משהו שולי אבל הדרך לא משנה לך לי כן.

לפותח האשכול כנס לפה ואולי תקבל רעיונות

http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-5363,00.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

AvalonX. זה בדיוק העניין, שגם vic07 ונראה שגם אתה, לא מבינים למה התכוונתי. אני המלצתי לו לפעול בשני הערוצים. גם להמשיך ולעבוד עם פנדה בדרך שבה יבחר וגם לנסות ולראות אם יצליח לתפוס את . לדעתי, אין שום פסול בזה שהוא יפנה ל- ובו זמינית יחליט לקחת את פנדה לבית משפט לתביעות קטנות. שוב, אלא אם כן הוא חושב אחרת ומעדיף להמשיך לעבוד רק מול פנדה, אבל זו כבר החלטה שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רוצה להתנצל בפני פומה והשותפים לדעתו (למעט CHRONODOG אם הוא אכן עובד בפנדה) על נימת דברי מקודם. אני מבין שאתם רוצים לעזור, וזה לא היה נכון מצידי להתנפל עליכם.

יחד עם זאת, אני עדיין חושב שאתם ממש לא צודקים בדעתכם שעדיף לי לנסות ולנהל מגעים ישירים עם חברה טיוונית שלפי כל הסימנים נסגרה לפני שמיציתי את כל האופציות מול פנדה. בנוסף, אל תשכחו שלדיון הנ"ל ולכל פעולה שאני עשוי לנקוט כנגד פנדה יש 3 מטרות שונות:

1. לקבל פיצוי בצורת לוח שווה ערך או שוויו,

2. להזהיר את חברי הפורום מקניה בפנדה כי נכון לעכשיו זה נראה כעסק לא בטוח במיוחד,

3. להפעיל לחץ על פנדה (הן דרך לקוחות פוטנציאליים בפורום והן בצורה מפורשת דרך "אמון הציבור" ואם צריך גם ע"י תביעה), כדי לגרום לכך שהיא, ועל הדרך חנויות אחרות שנציגיהן עוקבים אחר השתלשלות המקרה, תפיק את המסקנות הנדרשות לעתיד ותפסיק להתעלל בלקוחות (וכמובן, כדי לזרז את השגת מטרה (1)...).

כל פתרון שיכול היה להמצא אם אביט היו עדיין פעילים היה מפספס לחלוטין את מטרות (2) ו(3). בסופו של דבר, כולנו כצרכני חומרת מחשבים רוצים לתרום את חלקינו לפיתוח שוק הוגן, לא? המטרה הזאת חשובה בעיני יותר מאשר קבלת פיצוי נקודתי בצורת חלופי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

AvalonX. זה בדיוק העניין, שגם vic07 ונראה שגם אתה, לא מבינים למה התכוונתי. אני המלצתי לו לפעול בשני הערוצים. גם להמשיך ולעבוד עם פנדה בדרך שבה יבחר וגם לנסות ולראות אם יצליח לתפוס את . לדעתי, אין שום פסול בזה שהוא יפנה ל- ובו זמינית יחליט לקחת את פנדה לבית משפט לתביעות קטנות. שוב, אלא אם כן הוא חושב אחרת ומעדיף להמשיך לעבוד רק מול פנדה, אבל זו כבר החלטה שלו.

הבנתי בדיוק למה התכוונת אבל לדעתי זה מיותר, לדעתי צריך פשוט לסגור את זה עם פנדה בבית משפט והכל יבוא על מקומו בשלום.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...