עוד סיפור התנערות מוחלטת מאחריות על מוצרים - הפעם מבית "פנדה מחשבים" - עמוד 9 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עוד סיפור התנערות מוחלטת מאחריות על מוצרים - הפעם מבית "פנדה מחשבים"


vic07

Recommended Posts

...בניגוד לשליחת מייל ל- שזה תהליך קשה ומדכא..

זה יכול היה להיות יעיל יותר אם החברה הייתה עדיין קיימת ולא הייתי מקבל שגיאת מסירה מהמייל על כל כתובת שלהם שניסיתי, כך שהאופציה הזו יורדת מהפרק...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 158
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

כן כי לנהל משפט זה כלכך פשוט וקל, בניגוד לשליחת מייל ל- שזה תהליך קשה ומדכא..

תביעה בבית משפט לתביעות קטנות זה PEANUTS... תשאל אנשים אם אתה לא מאמין לי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

vic07,

ידיד טוב שלי הפנה אותי חזרה לתרד הזה ואמר לי שירדת לרמה של להצביע על אנשים ולנקוט בשמות, נחמד.

הוציא לי כל זכר לחשק לעזור לך במקרה הזה.

לגבי הקשר שלי לפנדה - לא חשבתי שזה סוד גדול שעבדתי בפנדה, בתקופות שאני מועסק רשמית בחברה מסויימת וכותב בפורום זה, אני מוסיף את זה לטקסט הקטן שיש ליד השם שלי.

לגבי פנדה, אינני עובד קבוע/רצוף בחברה זו, לכן אינני יכול לדבר בשם החברה או לייצג אינטרס כלשהו שלה, ולכן גם נשארתי נייטרלי ככל האפשר בשרשור זה. נכנסתי בכוונה תמימה לנסות ולעזור לך לפתור את הבעיה עם הלוח שלך ולהציע דרכים להשיג לוח באחריות מבלי להיכנס לפרטי הסכסוך האישי שלך עם פנדה, אבל כנראה שסתירה זה משהו שתמיד מקבלים כשמנסים להיות נחמד :)

סה"כ, כמו שאמרו פה כבר - לשלוח מוצר בדואר כרוך סה"כ בללכת לסניף הדואר, אולי להמתין בתור חצי שעה, למלא טופס ולחזור הביתה. ללכת לפתוח תביעה, ואפילו הכי קטנה, זה סיפור לחצי יום לפחות, משהו שאני אישית הייתי פשוט מתעצל לעשות.

אם יש לך את הכוח והסבלנות לזה, אז אני יכול רק להגיד לך כל הכבוד על העקרוניות ושיהיה בהצלחה במשפט, אבל תוודא את כל העובדות שקשורות בחוקיות/אי-חוקיות הנושא לפני שאתה אפילו מתחיל :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

CHRONO - אם הייתה לך טיפת הגינות היית מציין גם כאן בדיון את הקשר שלך לפנדה, בעיקר לאור העובדה שרוב העצות שלך כללו "דרכים עוקפות" שבהם החנות עצמה יוצאת נקייה. גם זכור לי שהתעקשת לראות סריקה של הקבלה, כאילו שאתה לא יודע מה כתוב בקבלות של העסק שאתה עובד בו... אכן ניטרליות למופת מצדך.

רק כדי להזכיר על מה אני מדבר...

Vic07 - התואיל לצלם את חשבונית הקנייה המקורית ולהעלות אותה לכאן בתור תמונה?

האם כל האנרגיה שהשקעת עד עכשיו בלכתוב כאן ובלעקוב אחר התגובות, בלשלוח מיילים למנכ"ל החנות המדוברת ובלהתעצבן על התגובות שלו - באמת שווה את מה שאתה מצפה לקבל?

(...)

לאור כל הנ"ל, נשאלת השאלה, האם כל מה שעשית עד עכשיו היה שווה את המאמץ/זמן/כסף/עצבים שהשקעת?

(...)

בסופו של דבר, היחידי שיצא בהפסד ממצב זה הוא אתה, ואתה עושה את זה לעצמך...

לעתים נדמה לי שקהל האנשים פה חושב שאם חנות מחשבים נתקלת בבעיית מימוש אחריות מסויימת כמו המקרה הנ"ל, היא בוחרת בזדון לתת יחס ושירות רעים ללקוח, ושבכל מקרה אחר שיהיה צורך למימוש אחריות, אפילו אם לכאורה לא תהיה שום בעיה והיבואן יחליף את זה ביום שלמחרת - החנות תבחר לזלזל בלקוח, לא לתת לו שירות וכו'...

צאו מהסרט בבקשה.

ברגע שיש בעיה כמפורט בתרד זה והחנות לא מצליחה לתת מענה הולם, לוקחים את החלק שלהם, אומרים להם שלום ולהתראות, ושולחים אותו ליצרן.

עד כמה שצר לי להגיד את זה, אבל נכון להיום בארץ - לעשות כל דבר אחר יהיה בזבוז זמנכם האישי וטרטור עצבים.

זו סה"כ הנקודה שאני מנסה להעביר לכל לוחמי הצדק שבינינו :)

(וכמובן שלקרוא לי שקרן ואז להתעלם ממני זה זה לא "שירות רע בזדון"...)

ותוסיף לזה עוד 5-6 הודעות שבהם הגנת על ההתנהלות של החנות במקרה הזה והאשמת אותי בהתייחסות לא נכונה. ממש עזרה מצדך.

בקיצור, לך ללקק למנהלים שלך במקום אחר ותעזוב בבקשה את הדיון הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני כבר מזמן הפסקתי לקנות בפנדה.

בין אם יש סעיף בכתב האחריות או אין, החנות צריכה לתת פתרון.

חנות עם אנשים שהם בני אדם, היתה פועלת כמו שצריך, בטח שלא מאיימת על הלקוח אח"כ.

ולפני שתגידו שלכל חנות יש עבר מלוכלך כזה או אחר, והלקוח הישראלי הוא גועל נפש, ואף חנות לא מושלמת - שיעלה ויבוא האחד שיצליח למצוא מילה אחת בודדה רעה על זיגזג.

אחת.

בכל השנים הרבות שאני בפורום הזו לא נתקלתי בכזו.

והמחירים שלהם אפילו זולים יחסית.

לא אומר שאני קונה רק שם, גם ב-KSP ו-IQPC (יותר מטעמי נוחות).

הייתי שמח רק אם הם היו פותחים משהו בת"א :P

עברו המון שנים מאז שנכנסתי לאתר של פנדה, כבר חשבתי שהספיקו לשכוח מקיומם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואו... עכשיו אני מבין למה קיבלת מפנדה את היחס שקיבלת :facepalm:

אם הייתה לך טיפת כבוד לאנשים שאתה מדבר איתם (ואפילו בפורום), רוב הסיכויים שהיחס שהיית מקבל מלכתחילה היה שונה.

זו תהיה תגובתי האחרונה לשרשור זה, vic07, והמלצה אישית - תזמין אינסטלטור, יש סתימות לפתוח.

נ.ב. - ואם לפני זאת דווקא הייתי רציונלי ולטובתך כיוון שממה שראיתי עד עכשיו היחס שקיבלת מהם באמת נראה על הפנים, אז עכשיו לא משנה לי אפילו אם הם הרביצו לך בחנות או משהו כזה, אני בכנות מקווה שהם יתבעו אותך בחזרה ויוציאו לך את כל המיץ עד שתלמד לכבד אנשים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואו... עכשיו אני מבין למה קיבלת מפנדה את היחס שקיבלת :facepalm:

בטח שאתה מבין, אתה עובד שם... ובכל מקרה, גם אם אני לפעמים מתלהם וגס רוח, לפחות אני לא שקרן שמביא אינטרסים סמויים לדיון במסווה של עזרה... בקיצור, שלום ונתראה בשמחות.

(ובנימה רצינית יותר, הפניה שלי לפנדה לא כללה התלהמות כלשהי, לפחות לא לפני שעברתי דרך שני אנשים שונים ששלחו אותי ל*. גם הפנייה שלי להנהלה לא היתה יוצאת דופן בעויינותה לאור הנסיבות. זה שעכשיו אתה מצדיק רטרואקטיבית את היחס שקיבלתי מפנדה לאור העצבים שלי כרגע שהתחילו בגלל אותו היחס, אומר עליך ועל ההגיון שלך יותר מכל שאר הודעותיך בדיון עד עכשיו...)

אין לי בעיה לכבד את מי שמוכן לכבד אותי בחזרה. מי שמשקר לי (או מסתיר ביודעין פרטים רלוונטיים, שזה כמעט אותו הדבר), מרמה אותי או מתנער מהבטחותיו כלפי אינו מכבד אותי, וכפועל יוצא איני רואה שום סיבה לכבד אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סה"כ, כמו שאמרו פה כבר - לשלוח מוצר בדואר כרוך סה"כ בללכת לסניף הדואר, אולי להמתין בתור חצי שעה, למלא טופס ולחזור הביתה. ללכת לפתוח תביעה, ואפילו הכי קטנה, זה סיפור לחצי יום לפחות, משהו שאני אישית הייתי פשוט מתעצל לעשות.

אם יש לך את הכוח והסבלנות לזה, אז אני יכול רק להגיד לך כל הכבוד על העקרוניות ושיהיה בהצלחה במשפט, אבל תוודא את כל העובדות שקשורות בחוקיות/אי-חוקיות הנושא לפני שאתה אפילו מתחיל :)

באמת שאני לא מבין למה אתה ממשיך ומתעקש לנסות לשלוח את הבחור לדואר על מנת לשלוח את הלוח. למי בדיוק הוא אמור לשלוח אותו? ליצרנית לוחות אם שעל פי כל הסימנים לא קיימת? הרי הוא ניסה ליצור איתם קשר ולפנות אליהם וכל מה שהוא קיבל זה הודעות שגיאה שכן כתובות האימייל אינן קיימות יותר. זה נחמד ויפה (בציניות) שאף אחד ב- לא טרח להוריד את העמודים המדוברים או לפחות לשנות ולהסביר שהחברה לא קיימת ואין מה לנסות ליצור איתה קשר. אבל זה לא מעיד על כך שיש מישהו בצד השני שמחכה לקבל פניות מציבור הלקוחות.

בקיצור נמרץ, אינה קיימת יותר. תקבל את זה שלבחור אין למי לפנות אלא לחנות ממנה רכש את הלוח. אם החנות מתעלמת מהלקוח, שהרי אין לו ברירה אלא להביא את הנושא לידיעת גולשי האתר ואף לבדוק הליך פתיחת תביעה נגדם בבית המשפט לתביעות קטנות.

לגבי הקשר שלי לפנדה - לא חשבתי שזה סוד גדול שעבדתי בפנדה, בתקופות שאני מועסק רשמית בחברה מסויימת וכותב בפורום זה, אני מוסיף את זה לטקסט הקטן שיש ליד השם שלי.

לגבי פנדה, אינני עובד קבוע/רצוף בחברה זו, לכן אינני יכול לדבר בשם החברה או לייצג אינטרס כלשהו שלה, ולכן גם נשארתי נייטרלי ככל האפשר בשרשור זה. נכנסתי בכוונה תמימה לנסות ולעזור לך לפתור את הבעיה עם הלוח שלך ולהציע דרכים להשיג לוח באחריות מבלי להיכנס לפרטי הסכסוך האישי שלך עם פנדה, אבל כנראה שסתירה זה משהו שתמיד מקבלים כשמנסים להיות נחמד :)

נחמד מאוד שאתה מציין פה בפורום שאתה עובד פנדה. אבל זה לא מספיק. למיטב ידיעתי, עליך לפנות להנהלת האתר ולציין זאת בפניה. אם אינך עושה זאת, הרי שלא עשית כלום. אגב, אם אתה כל-כך רוצה לעזור, היית פונה למנכ"ל פנדה ומבקש ממנו להגיב ללקוח כי זה פוגע בתדמית של החנות שהוא ייבד ועודנו מנהל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל הכתובות הבאות אינם פעילות יותר ב ABIT:

abitparts@abit-usa.com

technical@abit-usa.com

technical@abitcomputer.co.uk

technical@abit.nl

techitaly@abit.com.tw

support@abit.ru

support_poland@abit.com.tw

sales@abit.com.tw

market@abit.com.tw

הכתובת היחידה שיתכן והיא פעילה - אך טרם קיבלתי מהם תשובה היא:

technical@abit.com.tw

אני אנסה לכתוב אליהם שוב ואעדכן במידה ויש איזה שהיא תשובה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפותח האשכול,

תעלה סריקה של החשבונית אם עדיין יש לך אותה,

ובכל מקרה תרשום את המספר הסידורי של הלוח אם ..

ניסיתי ליצור איתך קשר בפרטי אך :

"שגיאה

שלום רב, משתמשים חדשים בעלי פחות מ-5 הודעות אינם מורשים לשלוח הודעות .

במידה והינך מעוניין ליצור קשר עם אחד המנהלים בפורומים ו/או באתר ניתן לעשות זאת דרך עמוד צור קשר. "

לכן אתה מוזמן ליצור איתי קשר ולהעביר את פרטי הלוח שלך (מספר סידורי + דגם + חשבונית במידה ויש)

מיכאל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מיכאל, סליחה שאני שואל אבל מי אתה, מה הקשר שלך למקרה ומה יש לך לעשות עם המספר הסידורי (שאותו אני לא יודע והלוח עדיין אצל פנדה)?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שאלה שממש מציקה לי.

לכל אותם אנשים שרוצים שהוא יעלה את החשבונית, האם זה באמת חשוב?

הבן אדם קנה את הלוח שבאתר במפורש כתוב 36 חודשי אחריות.

כמו שכולם יודעים, החשבונית עצמה יוצאת לאחר התשלום.

האם זה נכון שהם יוסיפו סעיפים לגבי האחריות בחשבונית רק לאחר הקניה ולא לפני/בזמן הקניה?

אותו דבר הם יכלו לכתוב בחשבונית "ינתנו 36 חודשים אחריות רק אם המוצר לא הוצא מאריזתו המקורית"

נראה לכם הגיוני?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין מה יותר מדי ליצור קשר עם אביט בצורה זו או אחרת , נגמר הסיפור הזה .

ברגע שעל חשבונית הרכישה מצויין 36 חודשי אחריות , לפי דעתי האישית , ללא שום קשר למקום עבודתי , והאחריות היא מול חנות זו או אחרת , ועל החנות להמציא פיתרון זה או אחר , אין זה מעניינו של הלקוח שהיצרן פשט את הרגל או ברח למאדים , החנות היא זו שנותנת את השירות הפרונטלי ללקוח , אחרת כל הלקוחות היו קונים ישירות מהיבואניות , ולכלל החנויות בארץ לא היה מה לעשות .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...