עוד סיפור התנערות מוחלטת מאחריות על מוצרים - הפעם מבית "פנדה מחשבים" - עמוד 6 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עוד סיפור התנערות מוחלטת מאחריות על מוצרים - הפעם מבית "פנדה מחשבים"


vic07

Recommended Posts

  • תגובות 158
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אתה מפספס את המשמעות של המילה "טעות" בקונטקסט זה לדעתי.

לא היתה פה טעות לשמה מבחינה טכנית, אף אחד לא "שכח" שום דבר בשום מקום או טעה במספר.

הכוונה ל"טעות", למיטב בינתי, היא טעות ביחס שלקוח ספציפי קיבל. איש שירות לקוחות שהיה מעוצבן על משהו אחר באותו רגע, מנכל שענה למייל באמצע משהו ולא התייחס לתוכן, וכו'.

זה ממש מצחיק מה שאתה אומר פה. אוקי, בפעם הראשונה הבחור נתקל באיש שירות לקוחות ממורמר, בסדר, מתקבל על הדעת. אבל בפעם השנייה גם כן? ועוד ממנכ"ל החברה? זה מזכיר לי משפט מצחיק שנוהגים להגיד בהקשר הזה: "אפשר להשתין עליי פעם אחת ולהגיד שזה גשם, אבל להשתין עליי פעמים ולטעון שזה גשם?". ובקיצור, הטענה שלך לא מתקבלת וגם לא תופסת מים. למעשה, זה גרוע מאוד אם זה המצב בחנות כמו פנדה, שיש לה וותק של מספר רב של שנים בתחום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה ממש מצחיק מה שאתה אומר פה. אוקי, בפעם הראשונה הבחור נתקל באיש שירות לקוחות ממורמר, בסדר, מתקבל על הדעת. אבל בפעם השנייה גם כן? ועוד ממנכ"ל החברה? זה מזכיר לי משפט מצחיק שנוהגים להגיד בהקשר הזה: "אפשר להשתין עליי פעם אחת ולהגיד שזה גשם, אבל להשתין עליי פעמים ולטעון שזה גשם?". ובקיצור, הטענה שלך לא מתקבלת וגם לא תופסת מים. למעשה, זה גרוע מאוד אם זה המצב בחנות כמו פנדה, שיש לה וותק של מספר רב של שנים בתחום.

אתה קורא בכלל את מה שאני כותב..? נוצרת אצלי תחושה די ודאית שלא.

פירשתי מה לדעתי כוונת המשורר באומרו "טעות", אנא ממך צטט אותי אומר חס וחלילה שמה שקרה "בסדר" או "מקובל" במקום כלשהו.

או בשפה פשוטה יותר (ולא ממש משנה לי בן כמה אתה) - L2READ

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני קורא את מה שאתה כותב, השאלה היא אם אתה קורא את מה שאתה כותב. ::)

מר בחור, למד קצת דרך ארץ. אתה מתחיל להזכיר את אותם מוכרים בחנויות שאתה מגן בחירוף נפש על התנהגותם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רבותי, כמה הבהרות:

1. אין אפשרות מעשית להחלפה ישירות מידי היצרן כי הם הוא כבר לא הכי קיים. אביט הפסיקו לייצר רכיבי מחשוב ביתיים לפני כשנתיים, ואתר ה"תמיכה" שלהם מעודכן ללפני אותן שנתיים - לרבות הכתובת למשלוח.

2. מדיונים קודמים, קשה לי שלא לשים לב שרוב אלה שמגנים כאן על החנות עבדו בעבר בתחום, אחד אפילו בפנדה ספציפית. האם זה אומר שדעתם משוחדת קלות כי הם בעצמם התרגלו לנורמות העבודה הפסולות עד כדי שהן נראות להם תקינות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כולם צועקים ומתלהמים, אבל אף אחד לא שאל שאלה אחד פשוטה - האם פנדה עוברים על החוק. לא מפסיק להביא ציטוטים לא קשורים לכלום מכל מיני אתרי צרכנות. כל עוד לא עונים על השאלה הפשוטה הזאת אין טעם לויכוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שעד שלא תעלה את החשבונית שלך מצולמת, אין סיבה להמשך הדיון (עזוב חוקיות החשבונית לעכשיו).

תסרוק, תעלה, אני בטוח שיש פה מספיק אנשים שיוכלו לעזור לך לנסח מכתב בצירוף החשבונית לפנדה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רבותי, כמה הבהרות:

1. אין אפשרות מעשית להחלפה ישירות מידי היצרן כי הם הוא כבר לא הכי קיים. אביט הפסיקו לייצר רכיבי מחשוב ביתיים לפני כשנתיים, ואתר ה"תמיכה" שלהם מעודכן ללפני אותן שנתיים - לרבות הכתובת למשלוח.

2. מדיונים קודמים, קשה לי שלא לשים לב שרוב אלה שמגנים כאן על החנות עבדו בעבר בתחום, אחד אפילו בפנדה ספציפית. האם זה אומר שדעתם משוחדת קלות כי הם בעצמם התרגלו לנורמות העבודה הפסולות עד כדי שהן נראות להם תקינות?

1. במרץ 2009 שלחתי אליהם לוח P35, לא זכור לי במדוייק הדגם. קיבלתי את גירסת "אקסטרים" (או משהו בסגנון) של אותו לוח לאחר כשבועיים וחצי. שווה לנסות באמת לפנות אליהם ולברר מה מצב הדברים - המוצר שלי הוחלף קרוב לאמצע 2009, למרות שהחברה עצמה סגרה דלתות בסוף 2008.

2. ניתן להסכים בקול אחד שאוי לנו אם מוסר עבודה שכזה יהפוך לנורמה, לכן לא, אין כאן לדעתי עניין של דעת משוחדת. לדעתי אין אחד בתרד הזה שלא יסכים עם העובדה שהיחס שקיבלת על פי תיאורך אינו יחס ראוי. אבל 2 הנקודות העיקריות שקהל ה"תומכים" כאן מנסה להעביר הן ש: א) אין חנות מחשבים מושלמת ואין צורך לפסול חנות/רשת שלמה עקב סוגיית שירות פסולה אחת, ו - ב) אין צורך בלטרטר את עצמך ולבזבז זמן על דיונים ארוכים ומיותרים לפני שאתה בוחן אופציות חלופיות - במקרה שלך, בוא נסכים, המטרה היא סה"כ לממש את האחריות ולקבל מוצר שעובד.

מקווה שהבהרתי את עצמי מספיק :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שעד שלא תעלה את החשבונית שלך מצולמת, אין סיבה להמשך הדיון (עזוב חוקיות החשבונית לעכשיו).

וכי למה? אם כבר אמרנו שסעיפים שסותרים את החוק אינם רלוונטיים גם אם הם קיימים?

כולם צועקים ומתלהמים, אבל אף אחד לא שאל שאלה אחד פשוטה - האם פנדה עוברים על החוק. לא מפסיק להביא ציטוטים לא קשורים לכלום מכל מיני אתרי צרכנות. כל עוד לא עונים על השאלה הפשוטה הזאת אין טעם לויכוח.

לב, הציטוטים והלינקים שהבאתי אינם מ"אתרי צרכנות" אלא מאתר משרד התעשיה והמסחר (http://www.moit.gov.il). על מה אתה מדבר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וכי למה? אם כבר אמרנו שסעיפים שסותרים את החוק אינם רלוונטיים גם אם הם קיימים?

בכדי שכל הסטדנטים שנה א' למשפטים שבינינו יוכלו לבחון את מה שמצויין בחשבונית ביחס לאחריות ולהגיד לך עד כמה זה חוקי או לא חוקי, דהה :)

האנשים פה סה"כ מנסים לעזור לך עם הנסיון והידע שלהם אם אני לא טועה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני קצת לא מבין את חיצי הביקורת הרבים הנורים על פותח הת'רד. הרי מהשתלשלות האירועים וההודעות, די ברור שלא מדובר באדם שקם במיוחד בכדי להוציא שם רע לחנות המחשבים המדוברת, אלא הנושא נידון בלקוח שנכווה, שיכול להיות בדיוק כל אחד אחר פה. ובתור אנשים בוגרים (אני מאמין) שבטח מתעסקים במחשבים ומכשירים אלקטרוניים לא יום ולא יומיים, כולנו יודעים איך זה להיכוות, איך זה להתנגש בחומת אטימות וחוסר-רצון לסייע ולתת שירות מאחורי קירות אטלנטיים של תירוצים ערטילאיים של "יבואנים" וכל מה שבא ליד. חווית הצרכנות הישראלית ככלל, ובתחום המחשבים/אלקטרוניקה בפרט, היא ביצה די בוגדנית שאף פעם אינך יודע אם תצא ממנה בשלום, אלא אם התמזל מזלך ומצאת עסק שמספק שירות טוב שנים רבות.

פותח השרשור לא עשה איזשהו אקט אסור. ההפך, פרסום ההודעה, בהנחה שכל העובדות נכונות ועומדות במבחן המציאות, הוא אקט אלטרואיסטי. "אל תיכוו כמו שאני נכוויתי, תבדקו לפני."

הרי ברור לכולנו שהחנות נשוא השרשור, חס וחלילה, לא תפשוט רגל, או שבכלל - יאונה לה כל רע, בגלל ההודעה הזו. ללקוח שנכווה מותר להזהיר את האחרים, אם כך אכן היה - ובגיבוי עובדות אמיתיות והוכחות. ממה שראיתי, התגובה הרשמית של החנות הייתה אומללה ולא סייעה בדבר, חוץ מללבות את כעסו (המוצדק) של הלקוח.

לפותח השרשור - ההתנצחות כאן על זכותך וחוקיותך לפרסם את הקובלנה הזו כנגד החנות המדוברת מיותרת, כפי שאחד מהכותבים כאן כבר ציין. בזבוז אנרגיות משווע. פורומים אלו מהווים אתר עלייה לרגל להמון אנשים מהמון רקעים תעסוקתיים - ומטבע הדברים, יש כאן המון אינטרסים. הדבר הכי טוב שאתה יכול לעשות כרגע זה לנסות למצות את כל כלי המו"מ שבידיך מול החנות. אם אתה רואה שבאמת על אופציית ההידברות אבד הכלח, פנה אל הערכאות המבוקשות: התייעץ עם עו"ד, גבש קייס, הבא את זה לבית משפט לתביעות קטנות, ולמד לקח חשוב -

כשקונים מוצר, כל מוצר, הקנייה עצמה היא הקטע המשני, חוויה ותו לא. השירות הוא העיקר. ולכן לפעמים גם עדיף להוציא יותר כסף בידיעה שהשירות שתקבל יצדיק את הקנייה והבחירה.

בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על ההבנה. רק דבר אחד קטן -

לפעמים גם עדיף להוציא יותר כסף בידיעה שהשירות שתקבל יצדיק את הקנייה והבחירה.

"פנדה" היא לא חנות שכונתית ואף לא אחת משתי הרשתות הגדולות (הזולות) שאוהבים להשמיץ כאן בפורום על השירות הקלוקל שלהן. מדובר בחנות וותיקה יחסית, עם מספר סניפים ולא זולה במיוחד, שראיתי לגביה המלצות כאן בפורום טרם הקנייה ולכן בחרתי לקנות בה. דווקא מסוג המקומות שבהם תהיה מוכן לשלם קצת יותר על השירות... שלא קיים במקרה הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

vic07, שני דברים:

1. תשתדל להעלות לפה סריקה של החשבונית בהקדם, ברגע שאתה שב לביתך. באמת רצוי שאפשר יהיה לראות מה כתוב שם. כמו שנאמר בתגובתו של Trans_Europe_Express, אנשים פה מנסים גם לעזור לך ולראות את החשבונית עשוי לסייע לך. :)

2. חבל שאתה מתעקש לגבי הפנייה ל-. פנה אליהם דרך הכתובת שבאתר שלהם. אולי תקבל תשובה, אולי לא, אבל לפחות תוכל לומר שניסית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אנסה לפנות לאביט, אבל זה לא יהיה סוף הסיפור גם אם כן יוצע לי פתרון מתקבל על הדעת על ידם. אני לא מתכוון להתעלם מהתנערות החנות ממני ומהיחס של המנהל כלפי כפי שהם באו לידי ביטוי במייל שהוא שלח לי.

***** עריכה *****

כתובות המייל באתר של אביט לא מתפקדות (DELIVERY ERROR מיידי). נראה שהאפשרות של לפנות לאביט ישירות יורדת מהפרק...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ההבדל הוא בעיקר באופן בו נתפסת התשובה אצל הלקוח, במידה בה הוא חש זלזול ויוהרה וחוסר איכפתיות, יותר מאשר מתן הרכיב עצמו.

טוב שהוספת את זה להודעה שלך, זה משהו שהתכוונתי לציין בעצמי, הקדמת אותי.

מילים שצריך להדפיס, למסגר ולתלות בכל מקום שנותן שירות מכל סוג שהוא.

vic07, שני דברים:

1. תשתדל להעלות לפה סריקה של החשבונית בהקדם, ברגע שאתה שב לביתך. באמת רצוי שאפשר יהיה לראות מה כתוב שם. כמו שנאמר בתגובתו של Trans_Europe_Express, אנשים פה מנסים גם לעזור לך ולראות את החשבונית עשוי לסייע לך. :)

הייייי.... אני אמרתי את זה! :P

***** עריכה *****

כתובות המייל באתר של אביט לא מתפקדות (DELIVERY ERROR מיידי). נראה שהאפשרות של לפנות לאביט ישירות יורדת מהפרק...

ניסית את כל הכתובות שיש כאן ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...