למי אתם מצביעים? - עמוד 11 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למי אתם מצביעים?


qpalzm

בבחירות לכנסת ב28 במארס אני מצביע ל...  

561 הצבעות

  1. 1. בבחירות לכנסת ב28 במארס אני מצביע ל...

    • חי"ל / חירות
    • האיחוד הלאומי-מפד"ל
    • ישראל ביתנו
    • ש"ס
    • יהדות התורה
    • הליכוד
    • חץ / שינוי
    • קדימה
    • העבודה
    • מרצ
    • דע"ם / רע"ם / בל"ד / חד"ש
    • עלה ירוק / הגמלאים / הירוקים / הלב / תפנית / צומת החדשה
    • פתק לבן, אף מפלגה לא שווה את הקול שלי


Recommended Posts

נו מה זה קשור עכשיו :kopfpatsch:

אם אתה לא מבין לבד אין טעם שאני אסביר לך

תנסה שוב לחשוב מה סדר העדיפויות בחיים של עתודאי ולמה הוא בחר ללכת לשם

עכשיו אל תחחיל עם זה שעתודאים לא תורמים לצה"ל ;)

מי אני?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 1.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אבל יש גם "מתנחבלים" ששפכו סודה קאוסטית על חיילים, האם בגלל זה צריך להרוג את כל המתנחלים (ולשניה אפילו שלא יחשבו שאני אומר משהו כזה) ?

לא היה ולא נברא, סתם האשמה חסרת ביסוס מתקופת ההתנתקות. בבית החולים אליהם הגיעו החיילים לא מצאו שום סימן לסודה קאוסטית, במעבדה המשטרתית לא מצאו שום זכר לסודה קאוסטית, הסיבה שבגללה דיברו על סודה קאוסטית היא שמצאו אריזות ריקות של סודה קאוסטית על הגג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באמת? בוא נראה:

מערכה ראשונה -

פרופ' מתי ליפשיץ, רופא מומחה לטיפול ברעלים, טיפל בפצועים עם הגיעם לבית החולים סורוקה. ליפשיץ שלל מכל וכל שהפגיעה נעשתה כתוצאה מסודה קאוסטית: "יכול להיות שהיתה להם סודה קאוסטית, אבל לא נראה לי שהם השתמשו בזה, לפחות לכל המאסה הגדולה של האנשים הזו שהגיעו אלינו. סודה קאוסטית יכולה לגרום לכוויות קשות. כולם הגיעו עם איזושהי צריבה ותופעות אלרגיות, שלא מתאימות לסודה קאוסטית".

תנ"צ עזי צדוק, ראש המחלקה לזיהוי פלילי במשטרה, הוא שקבע, על-פי פירסומים בתקשורת, כי מדובר בסודה קאוסטית. "מה שמצאנו על גג בית הכנסת בכפר-דרום היו מיכלי פלסטיק במשקל קילו ושני קילו של סודה קאוסטית. המיכלים היו בשתי צורות: חלקם מלאים וחלקם מרוקנים. אכן לא נמצאו מדללי צבע, כפי שיש שפירסמו".

"מבלי להיכנס לוויכוח עם בית החולים לגבי החומר ממנו נפגעו החיילים, אוכל לומר רק מה אנחנו מצאנו. מצאנו על בגדיהם חומר בסיסי מהסוג של סודה קאוסטית. כידוע, לאחר שסודה קאוסטית נחשפת לאוויר לא ניתן עוד לזהות כי מדובר בחומר זה. יש המון חומרים בסיסיים שיכולים להיות החומר שפגע בחיילים, ולא ניתן לזהות ממש. כל שיש לנו זה העקבות שהותיר אחריו אותו חומר".

במילים אחרות: לא נמצאה סודה קאוסטית על בגדיהם של השוטרים. מצאו על הבגדים חומר בסיסי ומצאו מיכלים ריקים של סודה קאוסטית, השאר הוא מסקנה לקוייה מעובדות חלקיות.

מערכה שניה -

כזכור, במהלך אירועי פינוי גג בית הכנסת ביישוב כפר דרום, טענו כוחות המשטרה כי המתבצרים שפכו עליהם, בין יתר הדברים, גם סודה קאוסטית שהינה חומר כימי מסוכן הגורם לכוויות, בעיקר ברקמות ריריות (עיניים, אף) ותחושת צריבה קשה בעור.

בגדי השוטרים והחיילים נשלחו למעבדת המשטרה, שם נמצאו, לכאורה, ממצאים של החומר. על אף הכחשות המעורבים בפינוי, החליטו בפרקליטות להגיש כתבי אישום נגד המעורבים אלא שלאחרונה נודע כי בתוצאות מעבדה נוספות שנערכו והוגשו לבית המשפט לא נמצא כל סימן על בגדי החיילים והשוטרים אשר יכול להעיד על שימוש בסודה קאוסטית מצד המתבצרים במהלך הפינוי.

אופס!

לדברי ניצן [משנה לפרקליט המדינה], חוות הדעת הראשונית (21.8.05) של המז"פ מצאה על בגדי השוטרים שפונו לבית החולים חומר בסיסי בערך של PH9. כמו כן נמצאו על גג בית הכנסת 4 אריזות עם תוויות של סודה קאוסטית (NaOH), שתי אריזות מלאות ושתי אריזות ריקות.

באותה חוות הדעת ציין מומחה המז"פ, כי לדעתו אבקת סודה קאוסטית במים מייצרת תמיסה בסיסית ועלולה להופיע על בגדי השוטרים כ- PH9.

עכשיו ברור מאיפה הגיעה ההכרזה על בדיקת מז"פ שמצאה סודה קאוסטית? לא מצאו על בגדי השוטרים סודה קאוסטית, מצאו משהו שיכול היה להיות סודה קאוסטית. יחי ההבדל הקטן.

יחד עם זאת, הבדיקה המפורטת של פרטי לבוש שנלקחו מהשוטרים מצאה חומר בסיסי בערכים של בין PH7 ו-PH9, חומרים כימיים שונים נוספים, אך לא נמצאה תמיסה מסוג סודה קאוסטית על הבגדים.

שוב, אופס!

וכאן הפרקליט מתחיל להתפתל -

"בירורנו העלה כי תמצית ספוגה של סודה קאוסטית, כשהיא חשופה לאוויר, מתפרקת לחומר אחר, ומכאן נובע שאי מציאת סודה קאוסטית על הבגדים אינה מהווה ראיה לכך שחומר זה לא פגע בשוטרים", כותב ניצן לח"כ איתן.

זה לא רציני. הרי התהליך הכימי בו סודה קאוסטית מתפרקת ידוע. האם אנשי המז"פ במשטרה, שיודעים שסודה קאוסטית מתפרקת "לחומר אחר", לא יודעים מהו אותו "חומר אחר" מסתורי? האם "החומר האחר" נמצא על בגדי השוטרים? תרשה לי להניח שלו הוא היה נמצא, הממצא הזה היה מוכרז בקול תרועה ע"י התובע, לכן סביר שהחומר לא נמצא.

והמסקנה שלו מדהימה: לא מצאנו סודה קאוסטית? אז מה, זה לא אומר שלא שפכו סודה קאוסטית על השוטרים. אני מקווה שא נותנים לו להיכנס לבית המשפט לעיתים קרובות, לא חבל על ביזבוז הזמן. אני כבר רואה איך זה הולך: "כבוד השופט, אמנם לא מצאנו ראיות לכך שהנאשם הוא הרוצח, אבל זה לא מוכיח שהוא לא הרוצח!" ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בוא נשווה:

יהודים - לא עשו כלום לעולם, אך הנאצים/המוסלמים רוצים להרוג אותם, רק מעצם היותם יהודים.

מוסלמים - מבצעים פעולות טרור בכל העולם, רק מעצם היותו "לא מוסלמי". מטרתו הסופית היא הבאת הדת המוסלמית לשליטה בעולם, והשמדה של כל מי שלא מסכים לקבל אותה.

אם אתה לא שם לב להבדל, אתה צריך דחוף לעשות לעצמך reality check.

עמרי , שים לב למוסלמים כהיותם ערבים , יש גם נוצרים בתוך הערבים , אבל לחלוטין המוסלמים עושים את הפיגועים , אין וויכוח על זה. יש ערבים נוצרים שחיים בישראל ושחיו כל החיים שלהם ופה זה היה הדור שלהם , ( פלסטין ) , ירדן , סוריה , מצרים , הנוצרים הערביים הם שחיים במדינות האלה - אבל הם ממש לא הרבה , הרוב הגדול זה המוסלמי ובעיקר שם הקיצוניים והחמאס מורכב מהאיסלם.

בקשר למוסלמים .... חזרה להיסטוריה אם היא תתשלט על העולם מבחינת דת , מה שאני מאמין שלא יקרה ומקווה שבחיים לא יקרה , היהודים הם הדת משלושת הדתות שהיא הכי קטנה , אני מקווה שהנוצרים לא יהיו פריאריים ויעשו משהו נגד זה למה הם גדולים וחזקים...במיוחד ארה"ב שהיא מדינה של נוצרים.

תגובה קצת לא קשורה , רק רציתי לדעת שאתה יודע את מה שכתבתי למעלה. ( אני יודע שלא השוות בין ערבים ליהודים ).

בקשר ליהודים מבחינת ההשוואה - תשמע , אני לא בטוח בקשר לזה , יש יהודים שגם שונאים ורוצים להשמיד ולהשתלט , ואני בטוח שהם עשו הרבה דברים שמרגיזים את האירופאים את המוסלמים (דיברתי על יהודי אירופה בזמנו , וגם כרגע. יש גם ממש חלק קטן מישראל ממש אבל), אין לי ספק בקשר לזה , אבל היא לא כמו של המוסלמים הקיצוניים / נאצים.

אגב , בוא נדבר יותר על המוסלמים הקיצוניים וכל ארגוני הטרור של המוסלמים הקיצוניים , שאתה אומר מוסלמים אתה מתכוון לכולם , וזה למען האמת הכללה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי שרוצה להרוג אותי - אני חד וחלק רוצה להרוג אותו ראשון' date=' ללא שום רגשות אשמה.

אז כן - אם מישהו מנסה להרוג אותך (זה לא סתם "רוצה", אלא מנסה בפועל לעשות את זה פעם אחר פעם!) ואתה משום מה מנסה להגן עליו - כנראה שאתה מסנוור.[/b']

אם מדובר באנשים בודדים אז ואללה, אני איתך, הבא להרגך השכם להורגו.

אבל אתה לא יכול להשמיד עם שלם, בגלל שהוא רוצה לעשות את זה.

אני לא אומר לא לעשות כלום ולחכות שהוא ירגע, ממש לא, צריך לתקוף, צריך לפגוע בכמה שיותר מחבלים, אבל לא להשמיד עם!

השתגעתם לגמרי...

אני לא אגיד פה, אנחנו שונים מעמים אחרים, לא, אבל אנחנו לא צריכים לעשות משהו חולני כמו להשמיד עם, פשוט לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב טעות. חומצה היא חומר בעל ערך pH שקטן משבע. לפי מז"פ, החומר שנמצא הוא בעל pH שגדול משבע.

בסיס בסדר, ממש משנה...

אני בטוח שכל חייל שנפגע מעריך את זה שזה היה בסיס ולא חומצה

רק בגלל זה המתנחלים ששםכו את זה צדיקים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה נסגר? הת'רד הזה הוא סקר בחירות או סקר של האם ראוי להשמיד את זה שפועל לאובדנך? :nixweiss:

פרשתי מהת'רד בעמוד 8, ועכשיו הוא הגיע כבר לעמוד 17 בוויכוח של האם מותר או אסור לבצע "רצח עם".

אני לא מתחסד ולא מתפתל. אני אומר נכוחה כי יש להשמיד את האיסלאם לפני שזה יהיה מאוחר מדי, ואני לא אומר את זה רק בתור משאלת לב.

לכל מי שצועק "רצח עם", אני לא מחשיב את המוסלמים בכלל ואת הפלסטינים בפרט כעם.

אי-אפשר להידבר עם האיסלאם הרדיקאלי (האיסלאם הראדיקלי זה לא מיעוט קטן של קיצונים, אלא הרוב המוחלט של המוסלמים), כשם שאי-אפשר להידבר עם חיידקים.

האיסלאם הוא סרטן שפושה בתוך המין האנושי. אי-לכך, יש לטפל בו כפי שמטפלים בסרטן (הקרנה).

אף אחד לא התנגד להשמדת מחלת האבעבועות השחורות (נותרו עדיין כמה דגימות, לצערי) שעשתה שמות ברחבי אירופה. באותה מידה, חיוני לחסל את המוסלמים המאיימים להשמיד את תרבות המערב.

רק כדי לסבר את האוזן, ולהראות כי אני אדם הגיוני, רחום וחנון:

"בימים ההם היו כל הפלסטינים רעים וחטאים לBorg מאד, ויכעיסו את Borg בכל תועבותיהם... ויאמר Borg, זעקת הפלסטינים כי-רבה; וחטאתם--כי כבדה, מאד. ארדה-נא ואראה, הכצעקתה הבאה אליי עשו כלה; ואם-לא, אדעה. וייגש XTPE, ויאמר: האף תספה, צדיק עם-רשע. אוליי יש חמישים צדיקים, בתוך העיר; האף תספה ולא-תישא למקום, למען חמישים הצדיקים אשר בקרבה. חלילה לך מעשות כדבר הזה, להמית צדיק עם-רשע, והיה כצדיק, כרשע; חלילה לך--השופט כל-הארץ, לא יעשה משפט. ויאמר Borg, אם-אמצא ברשות הפלסטינית חמישים צדיקים בתוך העיר--ונשאתי לכל-המקום, בעבורם. ויען XTPE, ויאמר: הנה-נא הואלתי לדבר אל-Borg, ואנוכי עפר ואפר. אוליי יחסרון חמישים הצדיקים, חמישה--התשחית בחמישה, את-כל-העיר; ויאמר, לא אשחית, אם-אמצא שם, ארבעים וחמישה. ויוסף עוד לדבר אליו, ויאמר, אוליי יימצאון שם, ארבעים; ויאמר לא אעשה, בעבור הארבעים. ויאמר אל-נא ייחר לBorg, ואדברה--אוליי יימצאון שם, שלושים; ויאמר לא אעשה, אם-אמצא שם שלושים. ויאמר, הנה-נא הואלתי לדבר אל-Borg--אוליי יימצאון שם, עשרים; ויאמר לא אשחית, בעבור העשרים. ויאמר אל-נא ייחר לBorg, ואדברה אך-הפעם--אוליי יימצאון שם, עשרה; ויאמר לא אשחית, בעבור העשרה."

IG - תאמין לי, אני, אתה, עומרי ובורג צריכים להקים מפלגה ;D

:xyxthumbs:

מטרת ארגוני הטרור ===> להשמיד את מדינת ישראל

מטרת ===> להשמיד את ארגוני הטרור

מטרת הפלסטינים -> להשמיד את מדינת . האמצעי -> ארגוני הטרור.

מטרת -> להשמיד את הפלסטינים. האמצעי -> צה"ל.

מדובר כאן במלחמה בין תרבויות בה האיסלאם שואף להשמדת התרבות המערבית. לפיכך, על העולם המערבי להתאחד לצורך הכחדת האיסלאם והעברתו מהעולם.

הבחירות הבאות יכריעו לא רק את שאלת המשך קיומה של מדינת כמדינה יהודית, אלא את עצם קיומה של מדינת ישראל.

הצביעו: "האיחוד הלאומי"

smiley-faces70.gif

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...