צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,297 דיונים בפורום זה
-
היי חברים, נדיר שיש לי זמן לכתוב ביקרות על חוית קניה ואני לא זוכר מתי הפעם האחרונה שעשיתי זאת, אבל הפעם קיבלתי שירות שלא חוויתי כמותו בארץ ואשמח לשתף אתכם. רכשתי מפרט לאימי לצורך תוכנות Autocad למינהם, לאחר שבחרתי את החלקים - התלבטתי בין חנויות, המועמדים היו :KSP, פנדה, וSTARTPC שהגעתי אליהם דרך הפורום הזה. העדפתי להמנע מKSP בשל שירות לא מספק שקיבלתי בעבר. לSTARTPC היו בדיוק את החלקים שרציתי ובמחירים טובים אז הלכתי עליהם, המפרט כלל את כל החלקים הדרושים פרט לזכרונות וקירור שקניתי בחו"ל. בצעתי את ההזמנה באתר *שלושה* ימים לפני ראש השנה. כבר באותו היום התקשר אלי מישל מהחנות, עברנו על המפרט, שילמתי מקדמה והמפרט נכנס לתור במעבדה, ביקשתי שההר…
-
- 1 תגובה
- 1.9k צפיות
-
-
הפוסט מדבר בעד עצמו: https://www.facebook.com/TmsMhsbym/posts/634418306637325
-
- 2 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
חווית קנייה מהחנות zigzag2000 הי, אני פותח דיון זה על מנת להמליץ על החנות - zugzag2000 ועל איכות השירות שלה. בתאריך 24.06.13 רכשתי מאתר החנות לוח אם מסוג Gigabyte G1 Siper M5. על תהליך הרכישה אין הרבה מה לפרט - כל ההתנהלות הייתה מהירה בלי עיקובים - את הלוח קבלתי לאחר כמה ימים עם שליח עד הבית. (את השליח לא הייתי צריך אז שלחתי אותו לדרכו). אז כמו שרובינו יודעים - את איכות השירות מודדים כשצריך לממש אחריות או לקבל תמיכה טכנית מהחנות. הסיפור הוא כזה: יום לאחר שקיבלתי את הלוח, התחלתי להריץ בדיקות תקינות ולראות שהכל עובד ואין בעיות אבל מהר מאוד הבנתי שהלוח לא מתנהג יפה ועושה לי צרות. את ה "LOG" של הבעיה אפשר לקרוא פה: http://www.iopanel.net/forum/thread64185.html בסופו של דב…
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
עדכון בדף האחרון ** לפני שבוע הזמנתי מtms מסך למחשב מסוג lg ips -231p-bn לאחר מס ימים כאשר הגיע המשלוח פתחתי את המסך וראיתי (הדבר הראשון שקולטים) שהזרוע מחוברת רק ל2 הברגים התחתונים (מתוך 4) ככה : ° ° • • סיבבתי את הברגים והם הסתובבו באוויר .. פרקתי את שני הברגים האחרים לבדוק אולי זאת בעיה של לחץ לא נכון והבנתי את הבעיה : מתברר שבמסך בתוך יש שני פלטות מתכת / פח לכל שני ברגים והם התושבות המחוררות בסלסול שמתברג לתוכם כל בורג והעליונה הייתה חסרב פשוט. . בגלל זה זה הסתובב באוויר (קל לזהות) התקשרתי ואספו ממני את המסך בתחילת השבוע לבדוק את הבעיה ... היום התקשרו להגיד לי שיש סימנים של הברגה (תשובה לא ברורה אבל הסקתי שמאשימים אותי בערך) אז או שהם יתקנו או לחכות שבועים שהי…
-
- 46 תגובות
- 11.3k צפיות
-
-
חשבתי לנכון לספר לכם על חווית הקנייה בחנות RSM (קניה 21/10/11): האמת היא שלא הכרתי את הרשת עד היום (בדרך כלל קונה אצל הרשתות הגדולות והזולות (KSP ואייבורי)), ולכן חשבתי לנכון לספר לאחרים: - המוכרים הם אנשי מקצוע (הם גם אלה שמרכיבים את המחשבים) - הקנייה היתה ללא הלחץ שמאופיין אצל המתחרים הזולים (KSP ואייבורי) וכל שאלה נענתה בצורה מפורטת - הטיפים וההמלצות הרבות שנתנו לי היו שוות זהב וגם חסכו לי כסף רב (למשל, קניית זכרונות מהירים/יקרים יותר לא תועיל בהתחשב בנתוני המעבד ולוח האם שלי). בדקתי את ההמלצות שקיבלתי מול מאמרים המקצועיים ברשת ואכן צדקו במאה אחוזים - בפרטי חומרה מסוימים הם הזולים בארץ, אפילו משמעותית, במיוחד אם הם היבואנים של המותג (למשל, כרטיסי מסך של XFX, זכרונות מ…
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לפניי כשבוע וחצי רכשתי מחשב ( לא מורכב) מ TMS. הגיע אליי משלוח עד הבית בחינם, כול החלקים הגיעו תקינים. יומיים מרגע ההזמנה, החלקים היו כבר אצלי בבית. קיבלתי תחושה של אמינות מצד אנשי המכירות שדיברתי איתם בטלפון( קירל ועוד אחד שלא ידוע לי שמו) וגם יחס אדיב לכול דעה. אם להשוות את חווית הקנייה ב TMS לעומת מספר חנויות בעבר שרכשתי דרכן מחשבים או חלקים, עולם ומלואו. בנוסף, לאחר השוואה עם מספר רב של חנויות בארץ, המחירים ב TMS היו ב 90 אחוז תמיד הכי זולים או שווים למחיר בחנות אחרת. ממליץ בחום. עמית.
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן, סתם רציתי לשתף אתכם ברכישה שביצעתי לא מזמן כאשר השתמשתי בשירותי המשלוח של MUSTOP. יש לציין שזו הפעם הראשונה שהשתמשתי בשירות משלוחים מעין זה. - אז ככה, ב-28/11 ביצעתי הזמנה דרך Amazon לקיט של כרטיסי זיכרון למחשב מסוג Kingston Hyper X Blu 8GB שעלו 24.99$ במסגרת מבצעי הבלאק פריידיי. - בחרתי להשתמש במשלוח של MUSTOP ופתחתי משתמש באתר שלהם. - קיבלתי מהם כתובת אמריקאית שאותה הכנסתי בכתובת למשלוח באמזון. - השלמתי את הרכישה באמזון ומיד לאחר מכן שלחתי את הקבלה במייל למאסטופ על מנת לקבל את הנחת 10$ על רכישה מאמזון. - המוצר הגיע למרכז שלהם כעבור יום או יומיים, והגיע אליי במשלוח עד הבית עם שליח של DHL ב-6/12. - החבילה הגיעה בתוך מעטפה בינונית מרופדת בפצפצים מבפנים. - המחיר הכולל…
-
- 19 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
רציתי לשתף אותכם בחווית שירות מאוד נעימה שהייתה לי באיבורי מחשבים. לפני כחודשיים רכשתי מהם את ההגה G27 במחיר הנמוך בארץ (1680 ש"ח, לא צעצוע שקונים כל יום), התקשרתי לחנות ואמרתי שאני יגיע תוך מספר שעות לסניף כרמיאל לאסוף ולשלם את המוצר, כשהגעתי לשם ראיתי כבר את ההגה על הדלפק מחכה לי, תוך 3 דקות יצאתי משם אחרי שיחה קצרה עם הנציגים על ההגה ואחרי חצי שעה כבר שיחקתי ונהניתי מכל רגע. לפני שבוע שמתי לב שהעור שנמצא מתחת לידית ההילוכים נקרע טיפה ומאוחר יותר הפך לחור די רציני, העניין הזה לא מקובל עלי כשמדובר במוצר High-End ואמרתי לעצמי שלא צריך להתפשר, באותו רגע שלחתי אימייל לשירות הלקוחות של איבורי וענו לי תוך מספר שעות, ביקשו את מספר הטלפון שלי ויום למחורת יצרה איתי קשר נציגה בשם…
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם ברצוני לשטף את הפורום בשרות רע מאוד שקיבלתי מסניף RSM בת"א לפני יומיים הזמנתי מחשב (חלקים) מהסניף של החנות בת"א. לפני שסגרנו את העסקה שלחתי מייל עם כל המפרט והבחור שטיפל בי אישר שאכן אני יכול לקבל את כל החלקים של המפרט. מדובר על עסקה בסך 5300 ש"ח. (כמובן ששילמתי מקדמה של 460 ש"ח בכ"א) היום התקשרתי לשאול האם יש אפשרות שאקבל את המחשב לפני השבת, ואתו הנציג נזכר לעדכן אותי שנודע לו שסט של המקלדת והעכבר שמפורסם אצלם באתר לא זמין כלל, ושכרטיס המסך שגם הוא מפורסם באתר (ועוד יש עליו מבצע למי שקונה מחשב חדש, (וזה לא רשום משהו בסגנון "עד גמר המלאי")) גם הוא איננו. טוב, אם נגמר המלאי זה בסדר גמור, זה לא הסיבה האמיתית שאני רושם עכשיו את העודה. הנציג הציע לי כרטיס אחר במקום…
-
- 34 תגובות
- 6.3k צפיות
-
-
שלום ברצוני לשתף אתכם בחווית קניה של כרטיס מסך מ RSM כ"ס כל הסיפור התרחש בערך לפני חצי שנה ואני מעלה אותו ההודעה שלפניי בגלל שההרגשה בפורום שRSM היא חנות מושלמת ומתברר שהיא לא כל כך החלטתי לשדרג את כרטיס המסך שלי התקשרתי לRSM כ"ס שם רכשתי את המחשב שלי וביקשתי להזמין את ה6870 שבזמנו היה די חדש, זה לא כל כך רלוונטי אבל שאלו אותי אם אני רוצה להזמין דרך האתר שלהם ואמרתי לא מפני שאני לא אוהב להזמין באינטרנט ,דרך הטלפון זה יותר אישי ויותר נוח לי בקיצור קיבלתי את המשלוח אחרי כמה זמן, ורציתי לעשות סרטון שפותחים את הקופסא ומראים את הכרטיס ואת כל האביזרים(אפשר לראות את הסרטון בלינק למטה) פתחתי את הקופסא ולהפתעתי הסוגר על האריזה של הכרטיס מסך היה פתוח זה הרגיז אותי מאוד התקשרתי…
-
- 9 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
קניתי לפני שנה טאבלט לנובו f1050 לילד שמתעלל בו על בסיס יומי. הטאבלט עצמו לא ממש מומלץ כי כבר היה בתיקון איזה 3-4 פעמים בגלל בעיית טעינה. אבל מה שכן מפתיע זה השירות. אתם מכירים את סיפורי הזוועה על השירות בארץ? אז זהו,שפה בכל תקלה בא שליח ups אלי לוקח ומחזיר מתיקון. מתקשר לפני לתאם (ולא דופק בדלת ובורח) . בתיקון האחרון הטאבלט שוב לא נדלק . אז ב 15 ליוני פתחתי קריאת שירות. למחרת הגיע שליח ולקח את הטאבלט למעבדות CPM . זו חברה שנותנת שירותי מעבדה ללנובו. בדרך כלל המעבדה עצמה בכלל במצרים. אציין גם שכמו הרבה טלפונים הילד סדק את את המסך במספר מקומות אבל זה לא הפריע לשחק בו. כמובן שזה כתוב בזמן המסירה. בקיצור ב 22 ליוני אני מקבל אותו חזרה מהשליח. לא רק שתיקנו כב…
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, רציתי לשתף אתכם בסיפור שהיה לי השבוע,באמת שמלא זמן לא פירסמתי פה.. אני מקווה שזה המקום. לפני כשנתיים קניתי מאמזון עכבר Logitech g700 ושלחתי בעזרת BUY2USA(פרסומת סמויה חח) והוא עבד מצוין עד לפני כמה ימים.. פתאום הוא התחיל לגמגם ולפעמים בכלל לא עבד ומה שהכי שיגע אותי זה ,נכון כשמחברים משהו לUSB במחשב אז ווינדוס עושה מין רעש כזה, אז אצלי זה עשה את זה כל כמה דקות.. מה שהיה לי מוזר זה שהבטרייה שבתוך העכבר סימנה לי כל הזמן שהיא בטעינה בקיצור החלטתי לנסות לחבר את הדונגל של האלחוטי(כן כמו שהבנתם במשך שנתיים פעלתי עם העכבר רק בצורה חוטית מתוך נוחות/עצלנות) והפלא ופלא העכבר חזר לעבוד כמו שצריך. ישר עלה לי לראש להחליף חוט ולראות אם יסתדר(החוט שצריך הוא MICRO USB …
-
- 43 תגובות
- 13.2k צפיות
-
-
חברים שלום, יצא לי לרכוש דברים רבים בחיים שלי. אני בעצמי מוכר בחנות קולנוע ביתי וסטריאו (מחירים מוזלים לחברי הפורום בהודעות פרטיות 8) ). לעניין: שירות כמו שקיבלתי ב"אגם מחשבים", לא יצא לי לקבל הרבה. אני רק יכול להגיד לכם שפתחתי את הבוקר בעצבים על אחד היבואנים של כרטיסי המסך בארץ (כרטיס מסך שנמכר בסביבות ה1200 ש"ח, בהחלט לא סכום מבוטל) אבל ברגע שעירבתי את החנות ישר נרגעתי והכל עומד להיפתר. חנות שגיליתי ממש לאחרונה, שמח לראות שיש תחרות לTMS,KSP,איבורי ושאר החברות הגדולות והפופלאריות - הן מבחינת המחיר ובעיקר מבחינת השירות. לינק לדף הפייסבוק של החברה: https://www.facebook.com/profile.php?id=100000542273484&fref=ts
-
- 18 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום חברים אני רוצה לספר לכם למה לא כדאי לכם לשלוח דרך BUY2USA: קניתי מוצרים דרכם משילוח מAMAZON, לאחר כשבוע מהודעה מAMAZON על סיום השילוח קיבלתי מהם הודעה כי המוצר התקבל. לאחר מכן הם דרשו עלויות שילוח גבוהות פי 1.5 ממה שנדרש במחשבון שלהם באתר ומיסים לאור העובדה שהמוצרים היו מעל 75$. ביקשתי לפצל את החבילה כדי שיירד מתחת ל75$ - וכמובן שהם דורשים על זה 10$!!! חברות אחרות עושות את זה או בעלות של 3-4$ ואחרות גם בחינם! לאחר מספר ימים הופרדה החבילה ונתקבקשתי לשלם שוב פעם עלויות שילוח מוגזמות לחלוטין שהיו יותר ממה שנדרש בהתחלה. וכמובן שעדיין נדרשתי לשלם מיסים למרות שמתחת ל75$. לאחר המתנה של 50 דקות על הקו!! תוקן המיסים אך הפלא ופלא הקופון שלהם אזל. פשוט ככה. הסיבה שבגללה בכלל בח…
-
- 25 תגובות
- 5.9k צפיות
-
-
משתף אתכם ואולי מישהו יוכל לחדש לי משהו מבחינת החוק. אולי גם מישהו שם באחת החברות יחליט להגדיל ראש במקום לגלגל אחריות. מיקסר של חברת סאוטר, שהיבואן ונותן האחריות היא חברת "אלקטרה", נקנה לפני מס' חודשים. הוא משמש אותנו בעיקר להכנת בצק ללחמים פעמיים בשבוע. בשבוע שעבר, אחרי הלישה, אמא שלי מרימה את ראש המכשיר כדי להוציא את הקערה עם הבצק ופתאום היא רואה חלקיקים זוהרים בתוך הבצק. מסתבר שאחד הפינים שהוו-לישה מתחבר בעזרתם למכשיר פשוט יצא מהמקום ונאכל במהלך ההעבודה. לא היו רעשים מוזרים, חוץ מהרעש הרגיל של המכשיר. הצרה העיקרית נמנעה כששמו לב לזה לפני האפיה והאכילה. ביס בחתיכת ברזל לא בריא לשיניים. אבל אל דאגה, יש אחריות ובטח נקבל וו חדש. אמא שלי מתקשרת לסניף ACE שבו נרכש המכשיר. מס…
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום רב, בתאריך 01.12 רכשתי בחנות BUG שבקיריון , קרית ביאליק , מכשיר סמסונג S3 . המכשיר הינו מתנה ליום הולדת של הבן החייל שלי. בתאריך זה היה מבצע של BLACK FRIDAY ולא היה את המכשיר במלאי , לכן שילמתי עבורו וחזרתי הביתה. בחנות קבלתי את המכשיר ב3.12 , המכשיר היה בקופסא לא סגורה , ולבקשתי פתחו את הקופסא כדי להראות לי שיש את הבטריה והכבלים . בתום ההצגה שבה לא הראו לי את פעולת המכשיר (אפילו לא הדליקו אותו!) סגרו את הקופסא וכמו שהיא הנחתי אותה בארון בבית עד לחזרתו של בני מהצבא. ביום חמישי האחרון 20.12 הבן שלי חזר מהצבא אחרי 19 יום שלא היה בבית, ושמח לקבל את המכשיר. הוא הכניס אותו להטענה בחשמל וכשהדליק אותו ראה פס על גבי המסך. מיהרנו לחנות בה נרכש המכשיר ובקשנו להחליף אותו לחדש…
-
- 81 תגובות
- 12.8k צפיות
-
-
היום הזמנתי דרך האתר של איבורי מספר חלפים לאיסוף בסניף רעננה. לפני שהגעתי לסניף בדקתי את ההזמנה באתר והיה רשום שההזמנה מחכה בסניף. בסניף ניגשתי לדלפק השירות אל ליאור שהיה פנוי, נתתי לו את מספר ההזמנה וביקשתי שיביא אותה. הוא טען שההזמנה לא אושרה ושהייתי אמור להתקשר לוודא.הבהרתי לו שבאתר היה כתוב שההזמנה בסניף אבל הוא התעקש שהיו צריכים לשלוח אלי SMS גם אחרי שהבהרתי לו שאין לי מכשיר סלולרי. בנוסף הוא התעקש שהוא לא יכול לעזור כי זה המחלקה של האינטרנט שלא קשורה אליו. הוא סרב להתקשר למחלקה הרלוונטית כדי לברר את הדברים ואמר (כבר בטון מאוד לא נעים) שאני אתקשר בעצמי, שוב הסברתי לו שאין לי טלפון סלולרי וביקשתי את המספר של מחלקת האינטרנט שמופיע באתר כדי להתקשר מהסניף ותוך כדי…
-
- 10 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אני מתכנן טיסה לחו"ל ונזכרתי באפליקציה GETTAXI. אני צריך להגיע לתחנת רכבת בלילה בשעה מתוכננת ומשם לנתב"ג. האם שירות בטוח ואפשר לסמוך מבחינת עמידת בזמנים וחוויה טובה? אולי גם אפשר להשתמש בשירות גם בזמן שאני בחו"ל? תודה
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום, רציתי לכתוב כאן את חוות הדעת שלי מהחנות plonter. קניתי שם את המחשב שלי לפני כמה ימים ואני מאוד מרוצה! החלקים הגיעו בזמן, והשירות היה מאוד אדיב, הם היו מאוד עניניים וכנראה שאני אקנה שם בפעמים הבאות שאני אצטרך חלקי מחשב. 5\5
-
- 19 תגובות
- 12.8k צפיות
-
-
סתם לדוגמא קבלו את חוות הדעת של "עידית " http://www.zap.co.il/ratemodel.aspx?modelid=831396 ואחרי זה כל החוות דעת של עידית ביומיים הבחורה קנתה 3 סמארטפונים האייפונים מעולים והגלקסי 3 גרוע. מגעיל מאוד!
-
- 12 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אשמח לקבל מגולשי האתר חוות דעת על החנות הנ״ל חוויות אישיות , נסיון . כרגע כבר חודש שלא מחזירים לי כסף על עסקה שביטלתי אחרי חודש כשלא יכלו לספק אותה, אני כבר לא יודע מה לעשות מישהו הגיע איתם לבית משפט? עמוד הפייסבוק שלהם מלא בחוות דעת שליליות , אבל יש גם חיוביות , עברתי על אלה ונראה שהחיוביות מגיעות מילדים, או חשבונות מחו״ל ( כנראה פיקטיבים) , ולחלקם נראה שהובטחה מתנה בתמורה לביקורת, אפילו אחד מהם רשם בביקורת שאלה של איפה מקבלים את המתנה. הם לא מוכנים להעביר שיחות למנהל או למחלקת כספים , כל פעם אומרים שיבדקו ויחזרו אלי , מה שלא קורה אף פעם , גם כשאומרים שיחזרו עוד חצי שעה , או שעה , או ביום מסויים ( כן התקשרתי אליהם המון) הם מתעלמים מדואר אלקט…
-
- 2 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
הי, אני רוצה לספר על חווית מימוש האחריות דרך Ivory. במרץ 2015 רכשתי ספק כוח של seasonic מדגם 860W XP2, לפני מספר ימים הוא החליט להפסיק לעבוד . ב 09.07.15 ניגשתי לסניף Ivory באר שבע (בית נועם) כדי לראות מה אפשר לעשות אם הספק. הייתי בטוח שהתהליך ייקח זמן - לשלוח את הספק ל seasonicc ולהמתין לספק חילופי (אם אני לא טועה ivory הם היבואן). בכל אופן בסניף בדקו את הספק והגיעו למסקנה שהוא תקול,,והציעו לי או לקחת ספק של TT1000W בלי תוספת תשלום או להמתין עד להגעת ספק של SS (בחרתי באפשרות השנייה). בתאריך 12.07.15 - קיבלתי הודעה שספק חדש ממתין לי בסניף. והיום אספתי את החבילה - ספק חדש באריזה חדשה וכמובן מספר סידורי חדש (בדקתי רק כדי להיות בטוח)...ממש כמוט השירות של seasonic …
-
- 1 תגובה
- 1.7k צפיות
-
-
היות והפורומים מלאים בתלונות על הרשת, אני מרגיש צורך לציין שירות ראוי שקיבלתי בסניף הנידון. לפני שבוע קניתי מהם מקלדת של מיקרוסופט (natural ergonomic 4000 או משהו בסגנון), ואחד ממקשי ה-SHIFT היה נשאר לחוץ בעקבות לחיצה של כ-2 שניות. חזרתי היום לסניף לממש אחריות, מוכן לקרב (בעקבות כל מה שקראתי עליהם, ואחרי בלאגן שהיה לי עם בזק ביומיים האחרונים, שעושים את הרושם שהם מתחרים עם הוט על השירות הגרוע ביותר - אבל זה נושא אחר). ניגשתי למחסן, המחסנאי ראה את הבעיה וללא שאלות נוספות פשוט הוציא מקלדת חדשה מהאריזה ונתן לי אותה. פשוט מאוד. זה מרגיש קצת מטופש לכתוב את זה, ולא הייתי טורח לולא כל חוות הדעת השליליות על הרשת. יתכן וזה מאוד תלוי בסניף...
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מעוניין לקנות את SAMSUNG UN55D8000 מה דעתכם על החנות dvdcenter בכרמיאל ? האם יש שם שירות טוב חנות אמינה? וכו' אשמח לשמוע חוות דעת, חווית קנייה וכו' תודה רבה במידה ויש לכם המלצה גם לחנות מומלצת באיזור המרכז אשמח לשמוע גם...
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ערוץ 8 של HOT קצת משעמם ומתחשק לבדוק את יס דוקו. ההצעה שקיבלתי מיס: בסיס + סרטים + בידור + 13 חבילות + 14 ערוצי HD 2 ממירים (מקליט ורגיל) 13 סרטים ב-VOD מחיר 249 ש"ח כולל + התקנה 285 ש"ח. לא נראת לי ההצעה שלהם וחשבתי על משהו כזה: הצעת הבסיס והתוספות בסדר אבל לא צריך 13 חבילות מספיק רק 5 תוספת 4 ערוצי פרימיום: בית+, אגו טוטל, ערוץ צרפתי והיסטוריה HD חבילת סרטים של לב VOD תשלום חודשי 249 ש"ח כולל התקנה מוכן לשלם 285 (כי אין התחייבות), אבל דורש זיכוי אם נשאר מנוי במשך שנה בהתאם למה שאתם סגרתם עם יס, האם מה שאני מבקש נשמע הגיוני?
-
- 14 תגובות
- 4.6k צפיות
-