חוות דעת |Plonter - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חוות דעת |Plonter


agam360

Recommended Posts

שלום,

רציתי לכתוב כאן את חוות הדעת שלי מהחנות plonter.

קניתי שם את המחשב שלי לפני כמה ימים ואני מאוד מרוצה!

החלקים הגיעו בזמן, והשירות היה מאוד אדיב, הם היו מאוד עניניים וכנראה שאני אקנה שם בפעמים הבאות שאני אצטרך חלקי מחשב.

5\5

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תתחדש, גם לי יצא להזמין מהם כמה פריטים ששולמו בביטקויין, השירות היה מאוד אדיב ומסביר, המשלוח הגיע תוך מספר ימים בודדים, בנוסף המחירים מעולים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום,

רציתי לכתוב כאן את חוות הדעת שלי מהחנות plonter.

קניתי שם את המחשב שלי לפני כמה ימים ואני מאוד מרוצה!

החלקים הגיעו בזמן, והשירות היה מאוד אדיב, הם היו מאוד עניניים וכנראה שאני אקנה שם בפעמים הבאות שאני אצטרך חלקי מחשב.

5\5

מחזק,

גם אני רכשתי מהם את רוב הרכיבים של המחשב שלי (מארז, 2 דיסקים קשיחים, , מעבד, לוח אם)

באתי לאסוף בעצמי, והם ירדו למטה והעמיסו לי את ההזמנה על האוטו צ'יק 'צק

הדבר היחיד שהפריע לי (וזה לא ממש "ביקורת" עליהם אלא סתם הצעה לשיפור) --

הדיסקים הקשיחים של שקניתי (BLACK) הם מאוד רועשים

זה היה נחמד אם הם היו טורחים לציין את זה בטלפון או באתר

זה נכון שבסופו של דבר זו אחריותי לבדוק בעצמי את האינפורמציה על הרכיבים שאני קונה,

אבל זה היה נחמד אם הם היו מזהירים מראש --- כי לא מדובר ברעש "סטנדרטי" אלא הרבה מעבר לכך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה שהם יצינו דבר שכזה?

אולי אתה רוצה שהם ירשמו גם שהכרטיס R9 280X חמים ושהמארז סילברסטון פריסיז'ן קטן מדי?

למה לא?

נניח אתה מוכר. נניח אתה מקבל הרבה תלונות מקונים על היבט מסויים של מוצר מסויים (נניח, במוצר X יש הרבה תקלות, או מוצר Y רועש, או מוצר Z לא מתאים לכל מארז). בא בן אדם לרכוש את המוצרים. לא תגיד מילה?

לא יודע מה איתך, אבל אני הייתי בחנויות בחיי (לאו דווקא של מחשבים) שבהם המוכרים מפטפטים ומייעצים לך בנוגע לרכישה (גם אם לא שאלת מיוזמתך כלום).

לא רואה שום נזק בזה. במקרה הכי גרוע הלקוח יגיד שהוא מכיר את המוצרים ויסמן לך להפסיק להציק לו עם עצות וטיפים.

אמרתי: זו לא "ביקורת" על החנות, אלא סתם משהו שהייתי שמח לו בדיעבד

שוב: זה לא "סתם" רועש, הדיסקים האלה הם הדיסקים הקשיחים הכי רועשים שנתקלתי בהם בחיי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל תודה לכולם :-)

ולגבי הדיסקים השחורים. הם הדיסקים הכי טובים של WD ומי שקונה את הסדרה היקרה הזאת

שמגיעה עם 5 שנות אחריות ולא שנתיים או שלוש מקבל את שיא הביצועים.

בדיוק כמו שמי שקונה את הסדרה הירוקה מקבל את הדיסק הכי איטי, שקט וחסכוני שיש בחשמל.

אבל יש גבול למה אפשר לכתוב על מוצר. כי רשימת המעלות והחסרונות של כל מוצר היא ארוכה לאללה. ואנחנו מניחים בדרך כלל שאם הלקוח בחר מוצר יש סיבה לכך. רק כשאנחנו רואים משהו לא הגיוני אנחנו מדברים עם הלקוח להבין למה עשה את זה.

שניים שחורים ברייד 0 זה דבר נהדר לעריכת וידאו.

http://en.wikipedia.org/wiki/Standard_RAID_levels

ויש יותר רועשים :-)

יש את ה Valociraptor של במהירות 10,000 RPM

ויש עוד יותר .... דיסקים SAS במהירות 15,000RPM אבל שמישהו מזמין את זה.... כדאי שיעבור דירה מהמחשב שלו :-)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה ידוע שכוננים שחורים רועשים יותר וגם חמים יותר, אם לא בדקת את זה לפני הקניה זאת בעיה שלך ולא של החנות. בנוסף, אם היית רואה בתכלס מה הביצועים שלהם (רמז: חלק נופלים מכוננים קשיחים סטנדרטיים) ככל הנראה ולא הייתה קונה אותה ממילא. לא רואה סיבה לקנות אותם, לא ככוננים יחידים ולא בשביל רייד. רוצה זמן גישה נמוך? קנה . רוצה מהירות קריאה/כתיבה גבוהה + נפח גדול? תעשה רייד 0 עם שני כוננים סטנדרטיים מהדור האחרון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה נכון,

פשוט כשקראתי את הביקורות על הכונן וכתבו שהוא "לא הכי שקט", חשבתי שזה פשוט אומר שיבקע ממנו זמזום עמום, לא דמיינתי לעצמי שהוא יעשה דפיקות וחריקות כל פעם שיש SEEK - ויגרום לויברציות שניתן יהיה לחוש אותן אפילו בשולחן

כן - הוא מהיר מאוד, אבל זה לא שווה את הרעש

כאמור, אני לא בא בטענות לאף אחד, ולא מאשים אף אחד בכלום

בכל אחד מהמוצרים האחרים עשיתי בדיקה יסודית, הדיסק הקשיח הוא היחיד שבו עשיתי החלטה קצת חפוזה - אני מודה, ונפלתי...

אני רק אומר ש-"עצה ידידודית" במעמד הקניה הייתה עשויה להציל אותי. כמו שכשהולכים למסעדה אסיאתית ומזמינים מנה כלשהי המלצר מזהיר: "אתה יודע שזה חריף מאוד?" או, במסעדה אחרת (לדוגמא ב-BLACK שמתחת למשרד שלי) מקפידים לציין שהפירה הוא חלבי בכל פעם שאתה מזמין אותו

הרעש של הכונן הזה הוא בכמה רמות מעל כוננים רועשים אחרים שיצא לי לעבוד איתם ב-10 השנים האחרונות -

במיוחד בהתחשב בעובדה שזה בסופו של דבר CONSUMER GRADE HD ולא SAS

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תתחדש אגם :)

Klayhamm - אני לא חושב שבמקרה שלך החנות הייתה צריכה לציין זאת. בסופו של דבר המטרה של חנות היא למכור את כלל המוצרים שלה ולא להפנות את כולם ל"דגם האולטימטיבי". כל עוד לא ציינת שחשוב לך שקט ומיוזמתך בקשת את הדגם הזה אין להם צורך לירות לעצמם ברגל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תתחדש אגם :)

Klayhamm - אני לא חושב שבמקרה שלך החנות הייתה צריכה לציין זאת. בסופו של דבר המטרה של חנות היא למכור את כלל המוצרים שלה ולא להפנות את כולם ל"דגם האולטימטיבי". כל עוד לא ציינת שחשוב לך שקט ומיוזמתך בקשת את הדגם הזה אין להם צורך לירות לעצמם ברגל.

ראשית - אסייג ואבהיר בפעם החמישית: כן, זו אחריותי לבדוק מידע לגבי המוצרים מראש - לפני הרכישה - בעצמי

ובכל זאת, רק אמרתי שחבל שלא אמרו מילה על הרעש החריג של הכוננים.

במילים אחרות: היא לא הייתה צריכה לציין זאת, אבל היה נחמד אם הייתה מציינת זאת.

גם מי שלא מחפש מחשב "שקט במיוחד" יהיה מופתע לרעה מכמות הרעש הקיצונית שהם מפיקים, שהוא מעל ומעבר לרעש של כל 7200RPM אחר.

ועכשיו התייחסות לדבריך:

לחנות הספציפית הזו אין מלאי משלה, היא רוכשת מהיבואן לפי הזמנה

לכן, אין לה שום אינטרס לשווק דווקא מוצר אחד על פני מוצר אחר -

ולהפך: החנות (למעשה, כל חנות) רוצה שהלקוחות יהיו כמה שיותר מרוצים מהמוצרים שהם קונים

חנויות שינסו "לא לירות לעצמן ברגל" (כביכול) ע"י כך שימכרו מוצרים שלקוחות לא יהיו מרצים מהם (מכל סיבה שהיא) - למעשה ירו לעצמן ברגל בפועל

משוּל הדבר לחנות בגדים שתנסה למכור לך מידה קטנה/גדולה מדי בשבילך, סתם כי יש לה סטוקים שצריך להפטר מהם במלאי

בטווח הקצר החנות תיפטר מהמלאי אולי,

בטווח הארוך החנות תיסגר והעובדים, המנהלים והבעלים יצטרכו לחפש עבודה אחרת

ואני שוב אבהיר שזה לא המקרה כאן,

וממילא, כאמור, אין להם שום "מלאי" להפטר ממנו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

++מצטרף להמלצה, חבר'ה מאוד נחמדים שם, אדיבים למרות ששאלתי הרבה שאלות,

מחירים הרבה יותר זולים מהרשתות (אייבורי, KSP).

קניתי מהם רכיבים שבוע שעבר, ולשמחתי הרכיבו לי את המחשב על המקום, בלי שאצטרך ללכת ולחזור אחרי כמה ימים או להיות בלי מחשב למשך זמן מה.

תודה לפורום מפרטים שהפנה אותי לחנות הזאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם מצטרף להמלצה!!

חנות עשר.

Klayhamn, דווקא כשאני רכשתי מחשב הם כן התריעו בפניי,( לא זוכר בדיוק מה זה היה, משהו עם המארז-ספק )

אם הדיסקים כל כך רועשים כמו שאתה מציין ובביקורות שקראת לא עשו מזה עניין כנראה שזה באמת עניין אישי ואני לא רואה טעם לציין זאת-

בדיוק כמו שלא יזהירו מישהו ממארז מכוער או מקירור עם לד עם תאורה חזקה מדי (או אם אני זורם עם האנלוגיה שלך בחנות בגדים לא יזהירו אותך מבגד חשוף מדי..)

חנות אחלה!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם מצטרף להמלצה!!

חנות עשר.

Klayhamn, דווקא כשאני רכשתי מחשב הם כן התריעו בפניי,( לא זוכר בדיוק מה זה היה, משהו עם המארז-ספק )

אם הדיסקים כל כך רועשים כמו שאתה מציין ובביקורות שקראת לא עשו מזה עניין כנראה שזה באמת עניין אישי ואני לא רואה טעם לציין זאת-

בדיוק כמו שלא יזהירו מישהו ממארז מכוער או מקירור עם לד עם תאורה חזקה מדי (או אם אני זורם עם האנלוגיה שלך בחנות בגדים לא יזהירו אותך מבגד חשוף מדי..)

חנות אחלה!!

נו באמת

מארז מכוער?

כיעור או יופי זה עניין סובייקטיבי לחלוטין

רעש זה עניין שאף אחד לא אוהב

זה נכון שחלק יותר רגישים לרעש וחלק פחות, אבל כל מי שישמע את הדיסק הקשיח הזה יסכים שזה רעש חריג וחזק בהרבה מכל רעש של דיסק קשיח אחר במהירות 7200RPM

ובגד חשוף מדי - מה הטעם להזהיר אותך - אתה יכול לראות בעצמך...

מה שכן יזהירו אותך זה אם לדוגמא הוא דוהה בכביסה או אם אסור לגהץ אותו, וכיו"ב

גם תאורה חזקה מדי זה משהו שהגיוני להזהיר מפניו, רק שלא נתקלתי עוד בתאורה עד כדי חזקה ששווה אזהרה (כדי שהאנלוגיה תהיה שקולה לדיסק הקשיח הספציפי הזה, צריכה להיות לה עוצמה של פרוג'קטור של במות הופעות).

בביקורת שקראתי (שעל בסיסה החלטתי לקנות אותו) לא הזכירו בכלל את עניין הרעש, אבל בהרבה ביקורות אחרות כן הזכירו - פשוט - ברוב פזיזותי, לא טרחתי לקרוא אותן לפני (בניגוד לכל מוצר אחר שקניתי במחשב החדש, שלגביהם דווקא כן קראתי ביקורות רבות ממקורות שונים) או שרק רפרפתי עליהן וגם אם ראיתי אזכור למילה "רעש" לא ייחסתי לו חשיבות מיוחדת משום שלא תיארתי לעצמי עד כמה רועש הוא יכול להיות. אם תסתכל באמאזון תראה שרוב האנשים מתארים את הרעש הזה כבלתי נסבל, וחלקם אף מציינים שהחליפו/החזירו אותו.

זה לא עניין "אישי"

מצד שני, כבר אמרתי (שש פעמים) שאני לא מטיל את האחריות על החנות, להפך - ציינתי אותה לחיוב בכל היבט אחר

אני רק מציין שזה חבל שהם לא מזהירים לגבי מוצרים כאלה שיש להם "נתונים חריגים" יחסית.

מילה אחת בטלפון הייתה חוסכת לי מאות שקלים וגם עוגמת נפש רבה.

הם הרי, בניגוד אלי, התנסו בוודאי עם מגוון עצום של כוננים קשיחים, בנו מערכות רבות, ולכן מכירים אותם טוב, והם בטח גם שמעו פה ושם תלונות של לקוחות לגביהם.

לכן, אם לחזור לעולם האנלוגיות - מילה אחת על כך ש-"המנה חריפה" (משום מה מהאנלוגיה הזו בחרת להתעלם...), והסיפור היה נחסך

רוצה אנלוגיה יותר רלוונטית?

קניתי לפני כמה ימים ב-KSP מתאם BLUETOOTH

ראיתי באתר שיש להם אחד ב-15 ש"ח, אז ביקשתי אותו

המוכר אמר לי: "רק תדע שהוא לא תואם לווינדוס 7 או 8"

מיד אמרתי : "אה, אוקיי, אז תביא לי בבקשה אחד שכן",

והוא הביא לי מתאם ב-70 ש"ח שעובד מעולה בווינדוס 7 ברגעים אלה

ואללה, כמה עלה לו להגיד לי את המילה וחצי האלה?

כלום

כמה חסך לי? אמנם רק 15 ש"ח, אבל גם עוגמת נפש ו-"טיול" נוסף לחנות

מה, הוא חייב היה להגיד את זה?

לא,

אבל הוא יודע שרוב הסיכויים הם שאני עם 7 (בדיוק כמו שרוב הסיכויים הם שאדם שקונה את BLACK יחשוב שהוא רועש בטירוף), ולכן ראה לנכון לציין את זה

ואני אומר את כל זה בתור מישהו שמתעב את הרשתות הגדולות האלה בד"כ

מדהים אותי גם איך כל אחד פה מאלץ אותי לחזור על עצמי

לא האשמתי את החנות, לא דרשתי את כספי בחזרה, לא אמרתי שזו לא אחריותי לבדוק את המוצרים לפני ---

-- כל מה שאמרתי זה שפשוט חבל לי שלא נאמרה ולו מילה בנושא - אם תרצה, אתה יכול לראות בזה גם טיפ לחנות אולי כדאי לבן אדם הבא שבא לרכוש את המוצר להגיד לו על זה מילה, או - לחילופין, להוסיף מילה קטנה בתיאור המוצר באתר: "רועש"

אם כן היה נאמר משהו, האמן לי שלא הייתי לוקח את זה כמובן מאליו (כי זה לא), והייתי גם טורח לציין את זה פה לחיוב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...