חווית קניה ושירות בעייתי ב- TMS - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חווית קניה ושירות בעייתי ב- TMS


yanivnn

Recommended Posts

משהו פרקטי לא נראה לי שיצא מזה יותר מידי מהבחינה האישית שלי...מה שכן אולי אדם שניים ישימו לב למקרה ויעשו תחושבים שלהם...

מבחינתי אחרי שעבר כל כך הרבה זמן זה יותר בבחינה של הוצאת קיטור ולמען יראו ויראו... בפרט שאפשר לראות שבהתכתבות איתו זה לא ממש הזיז לו שזה יהיה בפורום והיה דבר של מה בכך מבחינתו... פשוט לא מעט אנשים מהללים אותו כאילו שהוא מספר אחד בכל מה שקשור לשירות ומחשבים... והס מלדבר עליו, והדבר מציק לי...

הוא עשה צחוק מהתחלה ועד הסוף... אמר שיצור איתי קשר ולא יצר ונוצר מצב שאני עוד מרגיש נודניק ומתחנן לדבר מובן מאליו...

לגבי הזמנה של החלק... אפשר לראות בהתכתבות שמלכתחילה לא דרשתי מארז חדש אלא רק להחליף את החלקים פגומים אך כמו שהוא אמר לא ניתן... וזה לא משהו מצוקמק קטן אלא להחליף דלת קומפלט {אחת בוודאי, והשניה אולי אפשר רק את הקליפס}

לכל אורך הדרך דיברתי איתו בכבוד ובסבלנות למרות ההרגשה הלא נעימה שהייתה לי, אך אמרתי בכל זאת.... מי יודע... לבסוף הכל התאמת שחור על גבי לבן... הבן אדם לא רציני ועושה צחוק.

ותאמין לי שיש לי דברים הרבה יותר חשובים לעשות מאשר הפוסטים האלו אבל מה לעשות שיש גם דברים כאלו. וכולם חכמים עד שזה מגיע אליהם...

לא מאחל לאף אחד רע. רק טוב ושלא תדעו דברים רעים ומצערים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן אבל הוא ננעל ונמחק מיד.

וכל פעם שאני מגיב בצורה כולשהי שלא נוחה לו הוא חושב שהוא אבא שלי ומנסה לצנזר אותי... לכן יצא לטובה שנפתח הפוסט הזה ומקווה שהכל ירוכז כאן.

היו עוד כל מיני דברים בין לבין אבל כמו שאמרתי אני לא יחזיר את הגלגל אחורה... הכל לטובה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בזמנו אני לא מבין מה היית הבעיה של החנות...

לפתוח מארז חדש לפרק משם חלק כזה... לשלוח לך...

והחלק הפגום להכניס לאותו המארז שפתחו ולשלוח אותו לזיכוי לספק בטענה שככה זה הגיע..

או למכור את המארז ללקוח אחר בהנחה של 40-50 ש"ח ועדיין הם היו יוצאים ברווח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש כאן משהו קטן שאני מצדיק את קיריל וTMS

1. למה חכיתה שבוע שלם להתקשר ולומר להם שהחלק שבור ? , מנסיון , קיבלתה מוצר מחברת השליחויות , פתח אותו באותה השעה בדוק שהכל בסדר - אם הכל בסדר אז תמשיך את חייך בשמחה .

אם יש בעיה - תודיע ישר לחנות ואל תמתין אפילו יום .

החנות TMS לא יכולים לדעת מה עבר על המארז במשך שבוע אצלך , (אולי קיבל מכה , או נפל , או כל דבר אחר)

לכן אני כאן בעד החנות .

2. אבל מנגד החנות יכלה לצאת גדולה ולדאוג ללקוח מהמלאי הקיים שלה , או לבקש מהיבואן שימצא את החלק או יזמין מהיצרן בהזמנה הבאה את החלק ולגיד ללקוח זה יקח חודש או חודשיים עד שההזמנה מיצרן תגיע והיא היתה יוצאת גדולה וענקית כאן בפורום.

3. אם החלק חשוב לך , אתה יכול לחפר אותו אי ביי אני בטוח שהוא עולה כמה שקלים בודדים ואז תפתור את הבעיה בלי עצבים .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לזכות החנות יאמר:

אם קיבלת מוצר, בדוק אותו. עכשיו! עוד כמה ימים אחרי, זה אכן נשמע לא סביר.

לחובת החנות יאמר:

ממה שאני מבין פה מהפורום ומאיך שכתובות הצעות המחיר, TMS לא צריכה "לשלוח ליבואן" כי היא חנות של היבואן, ככה שלהתנער מהבנאדם על היש או אין קופסא מקורית, זה לא הגון.

מה שהכי חשוב, ופה אני לא מסכים עם rmilter:

קודם כל, אף אחד לא יקנה מארז עם דפקטים ב40-50 ש"ח פחות. בטח שלא בסדר גודל של כאלו שבו אנשים ישלמו 100 ש"ח יותר בשביל ההבטחה שהוא מגיע מקרטון אטום. (אם היינו מדברים על דפקטים מינויים במארז זול למישהו לחוץ תקציב ניחא, אבל במארז של 700 ש"ח, אף אדם שפוי בדעתו לא יעשה בחירה כזו, על החנות יהיה למכור את המארז ב55-65% ממחירו בשביל להיפטר ממארז סוג ב').

וmavingadol: אתה רושם "החנות יכלה לצאת גדולה ולדאוג ללקוח מהמלאי הקיים שלה" וכאן אני הולך לרשום דבר והיפוכו:

מצד אחד: מה שאתה אומר פה זה שבשביל לתת "שירות" החנות הייתה צריכה להחליף ללקוח את המארז / החלקים ולמעשה להישאר אצלה עם מארז דפקט עם ערך ירוד כמו שפירטתי בתגובה לrmilter. תחת ההנחה שפותח הת'רד לא ישר - לא שאני קופץ לקרוא לו רמאי חלילה. אבל תחת ההנחה שהיבואן לא יחליף את המארז, מדובר פה בדפיקה רצינית למדי של החנות, שגם צריכה לספק שירותי איסוף והחזרה, וגם צריכה לאבד הרבה ערך על מארז שישאר בחזקתה עם ערך ירוד מאד.

מצד שני, כאמור, לפי מה שמסתמן פה בפורום, היבואן והחנות הם אותה חברה במקרה הזה. כך שאין פה מה להגיד "היבואן לא יחליף"וחבל לא להיות כנים עם הלקוח. יש אריזה / אין אריזה... בסופו של דבר מאחר ומדובר בחנות יבואן, אין לי ספק שניתן היה לעשות את השירות ולהחליף ללקוח את המארז.

לסיכומו של עניין:

האם להאמין ללקוח שהמוצר הגיע פגום? האמת, קשה להשתכנע פה. כל ת'רד תלונה שמתחיל ב"קיבלתי מוצר והוא ישב אצלי X זמן עד שהגעתי אליו" נשמע לי חשוד, כי צרכן חכם, גם אם לא מרכיב ומשתמש במה שקיבל, לפחות בודק שהדברים נראים בסדר. החנות, סביר שיכלה לבצע פה החלפה אם כי ברור שיש פה עלות מסוימת, בין שבשליחת המארז הדפוק בחזרה ליצרן ובין שע"י ספיגת ערך (אם כי במקרה של ספיגת ערך, אני דווקא נוטה לצדד איתם) יש להבדיל בין שירות (שמגיעה לכל לקוח) לבין מוצרים חדשים חינם על חשבון חנות (שזה לא שירות, וזה לא משהו שהגיוני שחנות תעשה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דעתי בנושא היא שגם ההתנהלות שלך קצת לוקה באדישות וחוסר ביטחון.

קודם כל, אני הייתי פשוט בא לחנות עם המוצר ודורש החלפה.

לא מתחיל להתקשר בטלפון ובטח שלו להתכתב באימיילים .

אם הם לא מסכימים מה שניראה לי לא סביר - לפנות לארגון זכויות הצרכן, זה לא הגיוני מה שעשו לך, קיבלת מוצר פגום - אתה זכאי להחזר כספי\החלפה.

אבל אתה נתת להם "למרוח" אותך ועבר ממה שאני מבין לפחות חודש מאז הקנייה אז לא יודע כבר מה לומר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכל המבינים הגדולים והיודעים למינהם...

זה נחמד לומר "למה לא פתחת במקום"... אני חייב לפתוח חבילה מייד שאני מקבל אותה?? ואם לא היה לי זמן והיו לי דברים יותר חשובים לעשות מהמארז הזה...שילמתי על מוצר לא מעט כסף על מנת שיהיה חדש ותקין במאת האחוזים... ככה זה צריך להיות...ולא משנה מתי אני פותח אותו... ולמרות שקיריל וחלק מהאנשים פה חושבים שאני איזה ילד, תנו לי להודיע לכם שאני אבא לשניים... יש לי דברים יותר חשובים בחיים מאשר מארז מחשב, ולפתוח אותו במקום ולהתחיל לעבור עליו מהתחלה ועד הסוף....אז כן המארז שכב שבוע וחצי בבית והוכחתי את זה גם בכתוב...

דבר שני אם הוא היה רוצה לעזור לי הוא היה יכול לגמור את הסיפור הזה בחמש דקות...אבל עובדה שהוא מרח אותי חודש שלם! {לכל אלו שלא מבינים מדוע הדבר לקח כל כך הרבה זמן שיחזרו להתכתבות שוב}... אומר לי אני ידבר איתך מחר, תחילת שבוע ועובר עוד שבוע ועוד שבוע ואין סימן חיים ממנו.... במייל קוראים את זה בכמה דקות אבל יצרתי איתם קשר גם טלפונית וגם בכתב והוא כל הזמן מרח אותי וסבב אותי...

דבר שלישי אני לא גר בנתניה אלא בצפת.... ככה שלבוא ולהגיד "הייתי בא לחנות" זה נחמד מאד.... בפרט כמו שאמרתי שיש לי דברים אחרים יותר חשובים מללכת אליהם לחנות {דבר שגם רציתי לעשות אבל הוא נתן לי להבין קלוש הסיכוי שבאמת יצא מזה משהו וחבל על הזמן שלי}. בשביל זה יש דבר שנקרא - שירות!... בדיעבד אני רואה שהוא מרח אותי וכו הבעיה היא שיש לי נטיה מובנית לתת אמון באנשים ולראות אותם בצורה טובה מידי...{בדרך כלל בסופו של דבר אני מתבדה... ולאט לאט גם אנשים ישרים בסוף נפגעים מזה}...

בכל אופן אני יחיה עם המארז הזה והמפסיד הגדול מכל הסיפור הזה, זה בוודאי הוא...

בריאות לכולם...

ואיזה שלג יורד פה אין לכם מושג :funn: :funn: :funn:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבחינתי כן.

איפה שאני גר הוא לא נערם כל כך והשמש יצאה. יש הפוגות קטנות ופתאום יורד המון אבל איפה שאני גר זה לא נערם כל כך. יותר למעלה זה נערם יותר ולא צילמתי יותר מידי, הייתי בנהיגה. יש לי כמה שצילמתי בבוקר בכניסה לבית בקטנה...

חוויה לא מהעולם הזה... כולם נהפכים להיות ילדים...מרגש מאד...

d0qn2mmt32un.jpgup363.siza%3E

לא מסתדר עם התמונות פה... :)

עכשיו שוב התחיל לרדת.

וידאו קצר שחבר צילם.

תמונה מהאזור היותר גבוה בצפת

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=556034061093212&set=a.167507076612581.39133.100000598686995&type=1&theater

התמונות בפייסבוק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...