עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by nice-1,

    זהו פשוט ככה תגובות? בכיף.

    • 22 תגובות
    • 5.9k צפיות
  2. לא שאני מחדש פה משהו אבל פשוט כשרואים את זה, זה מעורר כול פעם חלחלה מחדש. אחרי הקטע הזה אני לא מבין איך יכול להיות שהוא עדיין נשאר סגן יו''ר כנסת ישראל ואחד מ 120 "נבחרי העם" . באמצע הכתבה יש קטע וידאו,רק לילחוץ על PLAY ... http://www.omedia.co.il/Show_Article.asp?DynamicContentID=2538&MenuID=608&ThreadID=1014011 עריכה: עכשיו שמתי לב שלמטה יותר ,יש שם גם קטע של חבר הכנסת מוחמד ברכה בביקורו בסורייה. . .

    • 77 תגובות
    • 5.9k צפיות
  3. Started by Dark_Phantom,

    בשעה טובה ומוצלחת נגמרה אחת התוכניות השטחיות, הפופוליסטיות ונטולת אמירה שראינו כאן הרבה זמן. מודה אני שצפיתי בה אך מתוך תקווה כי בסוף התוכנית תצא עם מסר חיובי לאנשים שרואים אותה- שהאדם הנכון והערכי יזכה ולא איזה דמגוג עלוב בעל פילוסופיה של דג רקק. אני מתנחם שהוא לא קיבל אפילו קול אחד. רבות נכתב ונאמר על התוכניות ולכן לא ארחיב פה. כל אחד פה מחזיק בדעה ואין לי כוונה לשנות אותה. מה שכן הגמר סיפק כמה הפתעות נחמדות וכמה רגעים מביכים: 1. עידן קפון. 2. האיחוד של ההורים עם משה- ניסיון של הפקה ליצור רגע מרגש ודרמטי אך חדי עין שמו לב לחיבוק המאוד מלאכותי של משה עם הוריו ובכלל כל הסצינה לא נראתה לי אמיתית בעליל. 3. מריחה מוגזמת, כיאה לתוכנית שנמרחה מעבר לאמור גם ככה. 4. עידן קפון. 5…

    • 72 תגובות
    • 5.9k צפיות
  4. Started by Nahum2,

    פגשתי במרכז העיר שלי ראשל"צ חבורה של [צונזר] [צונזר] [צונזר] [צונזר] עם חולצות שרשום עליהן "ישו = ישועה" הם גם [צונזר] [צונזר] [צונזר] כי ידוע לכל ש "ישו = ימח שמו וזכרו". אני חילוני גמור אבל. העסק הזה הרתיח את דמי. זכור לי משהו בקשר לחוסר החוקיות של פעילות מיסיונרית אך למי אני יכול לפנות? נסיון להתקשר למוקד 100 לא נשא פרי שכן נאמר לי ע"י המרכזנית שהדבר חוקי. מה דעתכם?

    • 84 תגובות
    • 5.9k צפיות
  5. Started by The Grey Matter,

    לרגל יום העצמאות הקרב ובא החלטתי ל]תוח את התראד הזה על מנת להחליף רעיונות ורשמים. המטרה של התראד הוא שכל אחד ירשום מה זה "ישראל" עבורו, ומה זה "להיות ישראלי" לדעתו. ובבקשה תנסו לשמור על רעיונות מקוריים ;D ולא להעתיק חומר מכאן לשם ומשם לכאן(מה שקורה בד"כ). שווה לנסות לפתח את הרעיון הזה, וכמובן אם לא יהיהו תגובות הולמות והתראד יגרר לספאם הוא ינעל. אז נתחיל עם דוגמה קטנה משלי: להיות ישראלי זה להסתובב עם מסכות גז גם כשאין כלום, וכשסוף סוף יש משהו לזכור שלא החלפתם את המסכה כבר 10 שנים.

    • 38 תגובות
    • 5.9k צפיות
  6. Started by composite,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2871250,00.html פועל תאילנדי טען שהשתכר, ואמר שלאחר שיצא מהבר הבחין בכלב שהתנהג בצורה מגרה. הוא לקח אותו אותו מאחורי השיחים, והכלב ההמום נתן בו ביס בטרם התאילנדי ביצוע בו את זממו. התאילנדי נלקח למשטרה וקיבל חיסון נגד כלבת וכו', וסיפר כי כבר אנס 3 כלבים בעבר.

    • 36 תגובות
    • 5.9k צפיות
  7. כנראה פסק הדין ההזוי ביותר בתולדות מדינת ישראל שפל היסטורי: שופטי בית המשפט העליון אילה פרוקצי'ה וסלים ג'ובראן פסקו היום: חובה על מדינת ישראל לדון בתביעת המחבל מוסטפא דיראני נגד ישראל על "נזקים" של 6,000,000 ש"ח שנגרמו לו בכלא הישראלי/ http://zik.co.il/17f בתמונה: שופטת העליון אילה פרוקצ'יה שתפו והפיצו ככל יכולתכם. אנו שוקדים על פעולה. ** בקצרה: מוסטפא דיראני הוא מחבל חיזבאללה שהחזיק בשבי את רון ארד במשך מספר שנים. הוא נחטף על ידי סיירת מטכ"ל ושוחרר ב2004 במסגרת עיסקה. ברגע שחזר ללבנון הוא מיד הצהיר שהוא מתגייס שוב לארגון החיזבאללה ונחוש להשמיד את ישראל. במקביל, המחבל תבע פיצוי של 6,000,000 ש"ח ממדינת ישראל על הפגיעה בו. תשפשפו עיניים, זה אמיתי: מחבל פעיל, חבר …

    • 68 תגובות
    • 5.9k צפיות
  8. הפסיכים מכים שנית http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/590/562.html אם הם כל-כך מלאים באנרגיה ומרץ, למה הם לא יכולים להשקיע אותם במשהו מועיל כמו שירות צבאי למשל?

  9. Started by shuy,

    מי לא שמע על המעצר המתוקשר של הבדרן דודו טופז?, שידורים ישירים ומבזקים מיוחדים כבר שלושה ימים. אבל לי חסר משהו, במשך כל שלושת הימים האחרונים, כמו במשך כל שלושת השנים או שלושים השנים האחרונות, אלפי נשים מוכות נאלצות לנוס על נפשותיהם מפחד בעליהן, נשים שמגישות תלונה אחר תלונה, עשרות תלונות, נשים שמגיעות חבולות ומדממות לחדרי המיון ולתחנות המשטרה. אז למה שירה מרגלית מקבלת טיפול של VIP מהמשטרה בעוד אלפי נשים אחרות נאלצות כל בוקר לכסות באיפור כבד את סימני המכות של אתמול בזמן שוטרינו מפנים את מבטיהם מהן, שהרי כולם שווים כנגד החוק, אז איפה פה השיוויון למען השם? רייטנג זה כבר לא רק "כוכב נולד" ו"האח הגדול", במדינת הרייטינג, הוא זה שיקבע מי יחיה ומי ימות, מי יזכה לאושר ומי תאלץ שוב …

  10. מאאאאאגניב ! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3773163,00.html

    • 87 תגובות
    • 5.9k צפיות
  11. Started by F430,

    ואוווווווווו הפרק האחרון מכניס סוף סוף קצת טרוף בשיגרה של הסדרה אהבתי!!! אני אשמח לשמוע מה אתם חושבים :]

    • 30 תגובות
    • 5.9k צפיות
  12. Started by DAVIDD,

    קבוצת האקרים המכנה עצמה "קבוצת דת-נט" השחיתה הערב את אתר הסקס העברי sexhack.tk. :'( http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3236816,00.html מה יהיה?

    • 23 תגובות
    • 5.9k צפיות
  13. http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1151211.html אין לי מילים, אני לא מבין מדוע מדינת ישראל מפקידה אדם כזה על משרד רב השפעה כמו משרד החינוך, אין שום קשר בינו לבין מדע והסרחון של המינוי הפוליטי הזה נודף לכל עבר. עדכון: תוקנה הכותרת בעקבות דבריו של Minimizer.

    • 42 תגובות
    • 5.9k צפיות
  14. אני פונה אליכם בנושא שמטריד אותי אישית ובטח מטריד גם את רובכם מה עושים עם שידוריי המונדיאל? אני מת ליראות אבל ממש לא בא לי לשלם לחראות האלה שמעתי על כל מיני דרכים של אנטנה לקלוט מירדן או ליראות איכשהו באינטרנט... יש למישהו איזושהי דרך ליראות את המונדיאל בחינם? אנא שתפו...

    • 95 תגובות
    • 5.9k צפיות
  15. Started by omrij,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3953776,00.html אחד הסיפורים היותר שנויים במחלוקת במדינה הגיע לסיומו היום

    • 41 תגובות
    • 5.9k צפיות
  16. Started by amir85,

    מפעיל באתר פרופיל חדש: "לא נרד מהאינטרנט" דווקא השבוע ובמה שנראה תזמון לא מקרי, התייצבו שוטרים בבתיהם של מפעילי אתר הייעוץ לסרבנים פרופיל חדש, החרימו את מחשביהם ולקחו אותם לחקירות. ס', פעיל הארגון, אומר בראיון: "אנחנו לא מסיתים" http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3707619,00.html מסתבר שיש גם חרות כאלה ... אני אומר לכם, בזמן האחרון לקרוא חדשות פשוט לא עושה טוב לעצבים שלי

    • 91 תגובות
    • 5.9k צפיות
  17. נראה קצת מפחיד.. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3360915,00.html

    • 87 תגובות
    • 5.9k צפיות
  18. תמיד ראיתי בג'נטלמניות משהו סקסיסטי מצד אחד שעדיין מורגש כחובה בדייטים מצד שני. נניח למשל פתיחה של הדלת של הרכב, למה אני עושה את זה בשבילה? כי אני רוצה להיות ג'נטלמן. אבל מה הסיבה שנעוצה בכך שאני פותח לה את הדלת? בגלל שהיא אישה? נו ו...? אני גבר. הבעיה היא שכאשר אינני מבצע זאת אני מקבל פרצופים עקומים ואמירות מידידות על כך שאינני יודע איך להתייחס לנשים. האם ג'נטלמניות סותרת את ערכי השוויון? האם זה באמת יכול להסתדר אחד מהשני? האם לאישה באמת מגיע "כבוד מיוחד" בכך שהיא אישה? אשמח לשמוע דעות רנדומליות

    • 12 תגובות
    • 5.9k צפיות
  19. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3873826,00.html לאלה מכם שלא יודעים במי מדובר: זביגנייב בז'ז'ינסקי היה היועץ לביטחון לאומי בזמן כהונתו של ג'ימי קרטר, היה אחד ממתווכי הסכם השלום בין ישראל למצרים, אחראי לנורמליזציה בין סין לארה"ב ועוד. אני לחלוטין תומך בהסכם כזה. ירושלים מחולקת ובשליטה בינלאומית, ויתור על זכות השיבה, גבולות הקו הירוק עם עידכונים קלים ומדינה פלסטינית מפורזת.

    • 66 תגובות
    • 5.9k צפיות
  20. בתקופה האחרונה אנו עדים למבול של כתבות בשלל כלי התקשורת התוקפות את ההתנהלות הכלכלית של הממשלה. בין מגוון הנושאים בגינם תוקפים את נתניהו מוזכר מחיר החשמל, למשל. אני קורא את הכתבות הללו ולא מבין מאיפה לכל הרוחות יש להם את החוצפה: הרי מחיר החשמל מושפע לא מעט מהוצאות חברת החשמל, חברה בעלת ועד עובדים כוחני שמבטיח משכורות ופנסיות עתק, העסקת קרובים לפי פרוטקציה, אי-אפשרות לקיים צעדי התייעלות ופיטורי עובדים מיותרים או לא יעילים וכו'. בחסות מי הועד עושה את כל זה? בחסות ההסתדרות השמאלנית (זוכרים את פרץ?) וכל ארגוני השמאל האעלק-סוציאליסטים למיניהם! ומי אשם? כמובן, ה"שלטון" הימני! כמובן שמחיר החשמל הוא רק דוגמה. לרשימה ניתן להוסיף את אי יעילות הרכבת (בחסות, שוב, ועד העובדים), מצב החי…

    • 48 תגובות
    • 5.9k צפיות
  21. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4215566,00.html אני החלטתי כבר לפני מס' שנים, שאני נוטל תרופות אך ורק לצרכים רפואיים ובריאותיים שמחייבים בטיפול תרופתי ולא למצבים אסתטיים. נראה שהמידע הקיים על התרופות אינו מספיק, ובטיחות התרופות מוטלת בספק גם כן. כמה שווים האישורים של ה- FDA עם לאחר מספר שנים ארוכות של שימוש מתגלים ליקויים כאלו ואחרים? מעכשיו אני אהיה עם אצבע על הדופק לפני כל תרופה שאצטרך ליטול. אולי עוד אגלה שאקמול שנמכרת ללא מרשם יכולה להיות תרופה תמימה לא פחות. למידע נוסף בנושא: http://www.fullhair.co.il/2012/04/fda-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%A1%D7%99%D7%94-%D7%A4%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%AA-%D7%91%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%92%D7%9D-%D7%90%D7%97%D7%…

    • 13 תגובות
    • 5.9k צפיות
  22. Started by pchardware,

    יאללה אנשים ! אם לא שמתם לב - זה התחיל !!! אז אני מאוד מבקש, תתעוררו ותתחילו לדבר ! נ.ב. אני יודע שכולכם פריקים של מחשבים ,אבל מונדיאל זה קדוש !

    • 31 תגובות
    • 5.9k צפיות
  23. הסקר נועד כדי לאמוד את התחושה בתגובה למציאות הישראלית. הוא מתייחס לכל המציאות הישראלית, שזה הרבה מאוד דברים. מחירים, שכר, מיסים, יחס של חברות ותאגידים, קנסות, שיטת מצליח, חוקים נצלנים, משטרה, ערסים. וכל מה שרק תרצו שקיים במציאות הישראלית וגורם לכם להרגשת ניצול/קורבן/פראייר/דג רקק/עבד מודרני/טרף וכו... כמו כן אם יש לכם תחושה חזקה לגבי משהו ספציפי או סיפור מעניין שמתאים לנושא אתם מוזמנים לחלוק את זה איתנו. אפשרתי לשנות את ההצבעה, למקרה שתשנו את דעתכם. תודה על ההצבעה.

    • 50 תגובות
    • 5.9k צפיות
  24. Started by JAMOOS GADOL,

    אם אני לא טועה בכל האינתיפאדה הקשה והמטופשת הזאת נהרגו לנו כ150 אנשים (זכרונם לברכה) ואחרי זה כל הנאצים האנטישמים מאירופה ומהעולם קוראים לנו "פושעי מלחמה"?! ארה"ב יום אחד=250 הרוגים ישראל שנתיים=300 הרוגים (כשרובם המוחלט הם טרוריסטים מהרשות למה את זה לא מפרסמת ההסברה? (אפילו שארה"ב היא הידידה והתומכת "כמעט היחידה" שנשארה לנו

    • 43 תגובות
    • 5.9k צפיות
  25. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2880310,00.html לא יודע איך אתם, אבל אני איתה ב200 אחוז!

    • 49 תגובות
    • 5.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים