עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by 00000,

    הנה המועמד הנפלא שלכם: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3492952,00.html

    • 75 תגובות
    • 6.2k צפיות
  2. בתום סדרת מחקרים באפריקה שהראו כי ברית המילה מפחיתה את הסיכון להידבק בנגיף ה-HIV בשיעור של עד 60 אחוז, ממליצים מומחי ארגון הבריאות העולמי להגביר את המודעות לברית המילה כאמצעי נוסף למיגור האיידס. על פי נתוני הארגון רק 30 אחוז מהגברים ברחבי העולם נימולו http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3382952,00.html

    • 63 תגובות
    • 6.2k צפיות
  3. Started by HaEsrimVeArba,

    על סף דלתי אישה שמבקשת צדקה עבור הילדים שלה. האם עד כדי כך מצב המדינה הזו מתדרדר? או שזהו שיא חדש של חוצפה ישראלית. במקום לעבוד מקבצים נדבות מדלת לדלת. הבאתי לה מספר שקלים. אך התהייה נשארה במוחי.

    • 46 תגובות
    • 6.1k צפיות
  4. Started by stone cold,

    American Gangster זה אחד מסירטי המאפיה הגרועים ביותר שראיתי הסרט זורם באיטיות כמו סירטי הסנדק רק בלי החינניות שיש לסנדק יש קצת תשטויות של בחורות עירומות כמו בהרבה סרטים אם סמים (מטפלות בסמים עירומות שיהיה נקי או משהו) אבל אין אף משהו באמת מעניין חלקי הפעולה משעממים עד אבק ואפילו קלילות והומור כמו בסירטי קומדיה פעולה אין יש חלק קטן של משפט אבל הוא מחוויר לגמרי מול סדרות טלוויזיה אפילו בקיצור ליתרחק לסרט הזה אין כלום ואני לא מדבר על כלום כמו בסינפלד

    • 46 תגובות
    • 6.1k צפיות
  5. טוב לא ראיתי שמישהו פתח פה דיון על המתרחש בדרום אוסטיה אז הנה אני עושה זאת. מה דעתכם על המתרחש שם? לפי דעתי יהיו עוד הרב מאוד הרוגים ובנתיים לאף אחד זה לא מזיז .

  6. ש"ס מציעה: שנת מאסר למטיפים להמרת דת http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3376119,00.html

    • 68 תגובות
    • 6.1k צפיות
  7. בהנחה שיש כמובן תשתית מספקת סבירה. "סבירה" זה מונח נזיל אז נניח שיהיו תחנות טעינה בפריסה ארצית בשכיחות כמעט כמו של תחנות דלק. [br]פורסם בתאריך: 17.09.2010 בשעה 14:37:08 תיקון קטן , התשתיות מחולקות בגדול ל- 2 סוגים : תחנות החלפת סוללות שעל פי הפרסומים ההחלפה לוקחת כמה דקות בודדות. התשתית השניה אלו הם עמודי טעינה ציבוריים ופרטיים שיהיו מוצבים לדוגמא ב: חניונים של מקומות העבודה, קניונים, חניוני אאוטלטים ובחניה הפרטית של הלקוח

    • 31 תגובות
    • 6.1k צפיות
  8. http://news.walla.co.il/?w=//1152040 ברבוס, היית שם? אני אומר לתת להם קנס בגובה עלות ההקמה המחודשת ועבודות שירות להקים 60 מטר של הגדר.

  9. Started by Judas Iscariot,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3768075,00.html

    • 52 תגובות
    • 6.1k צפיות
  10. למי שלא שמע, פעילת שלום אמריקנית נדרסה אתמול על ידי בולדוזר שהיה בדרך להריסת בית מחבל. http://www.indymedia.org.il/imc/israel/webcast/52505.html שימו לב לתמונות שבאתר, רואים בבירור שהיא ניצבת מול הבולדוזר ונוסף על כך יש לה מגהפון ביד, איך הנהג הזה המשיך ודרס אותה למוות ? אני לא פעיל שלום מובהק או נגד ה"כיבוש" וכו.. אני פשוט מזועזע מסיפור הזה.

    • 74 תגובות
    • 6.1k צפיות
  11. לאחר שבג"ץ ביטל את התקנות הקודמות לפיטום אווזים, ובצל הפגנה של עשרות פעילי "אנונימוס", התכנסה ועדת השרים לענייני חקיקה ודחתה את הצעתו של שר החקלאות, ישראל כץ, להמשיך את פיטום האווזים. יו"ר ארגון מגדלי האווזים מגיב בזעם: "זה לא סוד שציפי לבני צמחונית" http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3137405,00.html ניצחון גדול למוסר האנושי אל מול השחיתות ותאוות הבצע של ישראל כץ וחבריו.

    • 76 תגובות
    • 6.1k צפיות
  12. Started by Funkyzord,

    http://news.bbc.co.uk/hi/english/sci/tech/newsid_2009000/2009318.stm

    • 35 תגובות
    • 6.1k צפיות
  13. Started by yot,

    "סקר שערך מכון סמית עבור ynet מגלה שאם היו מתקיימות היום בחירות, המפה הפוליטית היתה משתנה לחלוטין. הליכוד היה מנצח ובגדול עם 32 מנדטים. קדימה מתרסקת מ-29 מנדטים ל-9 בלבד. העבודה נחלשת ל-9 מנדטים. נתניהו נתפס כאדם המתאים ביותר לתפקיד ראש הממשלה. את הרשימה חותמים ברק ואולמרט " http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3358881,00.html מוכיח את מה שחשבתי כבר ממזמן - הציבור הישראלי הולך שולל אחרי מפלגה חסרת עמוד שידרה - קדימה התבססה בכל דרכיה על העובדה ששרון הוא העומד בראשה - וכששרון לא נמצא יותר קדימה לא יכולה להתקיים. העובדה שהיא זכתה בבחירות האחרונות בלי שרון זה רק בגלל האבק שהשאיר שרון אחריו (גם בבחירות האחרונות היא קיבלה פחות מנדטים ממה שציפו. בהחלט הציבור הישראלי הלך כמו ע…

    • 88 תגובות
    • 6.1k צפיות
  14. Started by IG,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3261040,00.html http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3260995,00.html http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3260975,00.html http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3260928,00.html ועוד דיווחים בנושא שמתעדכנים כל כמה זמן... אני אף פעם לא ראיתי כל כך הרבה כתבות, כל כך מזדהות וכל כך מגמתיות אפילו אחרי פיגוע רק נפגעים. אני זוכר שכשמשפחת חתואל נהרגה (האמא והילדים אם אני לא טועה...) היו אולי כתבה אחת על הרצח ואחת עם תגובות- של הערבים. במקרה הזה (בקישור האחרון...) יש האשמה של שרהביטחון ברצח ע"י הערבים בכנסת, ואין תגובה של השר?! מה עובר על YNET? האם "העיתון של המדינה" הפך לעוד צהובון מסריח בשליחות השמאלי הקיצוני? מישהו יכול להמליץ על …

    • 61 תגובות
    • 6.1k צפיות
  15. Started by NetSpider,

    הנה דוגמה לאנשים בעולם שלא מבינים כלום

    • 58 תגובות
    • 6.1k צפיות
  16. דבר ראשון לינק לכתבה בynet. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3332051,00.html לעניינינו, לא צריך להוסיף יותר מדי, הכתבה מדברת בעד עצמה, אחד האסירים היותר ידועים במדינה והיותר מסוכנים מצליח לברוח די בפשטות מזרועות החוק, פשוט בדיחה עצובה.

    • 75 תגובות
    • 6.1k צפיות
  17. לאור המצב במדינה כיום: מה אתם הייתם עושים/ או תעשו בעתיד ?

    • 76 תגובות
    • 6.1k צפיות
  18. Started by maverick,

    שני ילדים פלשתינאים בני 8 ו-12 חדרו ליישוב נצרים כשהם חמושיםם בסכינים. רב היישוב זיהה אותם וירה עליהם. עצוב מאוד שהפלשתינים עדיין משתמשים בילדים למטרותיהם הנבזות (לא שמפגעים בוגרים יותר הם משהו טוב). ynet

    • 71 תגובות
    • 6.1k צפיות
  19. ראיתי שמופז הציעה לשלול לצמיתות את הרישיון למי שיוצא על נפשי מה1.2008 . ללא מבחנים לקבלת הרישיון , האם זה נכון ? האם החוק עבר ? למישהו יש מידע בנושא ?

    • 52 תגובות
    • 6.1k צפיות
  20. לפני כחצי שעה דווח על ירי בנמל התעופה של LA על תור של אל-על כרגע ידוע על 2 הרוגים ושני פצועים ככל הנראה אחד ההרוגים הוא המחבל עצמו וההרוג והפצועים האחרים הם ישראלים

    • 34 תגובות
    • 6.1k צפיות
  21. צפון קוריאה הפגיזה, פצועים ובתים שרופים בדרום כלי תקשורת בחצי האי הקוריאני מדווחים על מה שנראה כתקרית האש החמורה ביותר שם בשנים האחרונות: חיילים דרום-קוריאנים נפצעו ועשרות בתים עלו באש, אחרי שפיונגיאנג ירתה כ-200 פגזים על אי שבריבונות דרום-קוריאה. אזרחים נמלטו מהאזור, הדרום השיב אש, והממשלה בסיאול מתכנסת לישיבת חירום http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3988510,00.html http://edition.cnn.com/2010/WORLD/asiapcf/11/23/nkorea.skorea.military.fire/index.html מה קרה ? אולי לא שמו היום בבוקר מספיק סוכר בנס קפה לקים ג'ונג איל אז הוא התעצבן ?

    • 32 תגובות
    • 6.1k צפיות
  22. מה נחשב בזמנו באמריקה לסדרה יותר נצפת פופולרית ומוצלחת חברים או סיינפילד?

    • 35 תגובות
    • 6.1k צפיות
  23. למי שלא ראה, הייתה מסיבה של סטונדטים (בכרמיאל נדמה לי) הכל היה טוב ויפה, עד שהגיעו לשם כמה חברה (שיכורים ככל הנראה) (שלצערי לפי המראה והדיבור היו רוסים) והתחילו להביא מכות לכל מי שעמד בדרכם. ככה סתם, תפסו חברה שהיו בקהל ופיצצו אותם בבעיטות ואגרופים. הם לא היו סטודנטים ולא היו שייכים לשם סתם נכנסו פנימה, המאבטחם לא עשו כלום. השוטר השמן שהיה שם, כ"כ פחד שכמעט השתין במכנסיים רק נעמד באמצע ולחש משהו (כמובן כשהכל כבר הסתיים) ורוב הסטודנטים מתעלמים, ואחרים ממשיכים לרקוד. יש צילומי ווידאו שלהם, למה לא להגיש כתבי אישום ? למה השוטר המושתן הזה לא עשה כלום ? מה יהיה תגידו לי ? http://gifs.msn.co.il/WOW/channel2/news8/alimot_studetday.wmv http://msnvideo.msn.co.il/video/default.aspx…

    • 76 תגובות
    • 6.1k צפיות
  24. לצערי רק עכשיו לקחתי יוזמה ואשכרה התחלתי לראות את הטרילוגיה של סרטי מלחמת הכוכבים(כמה לא יפה מצדי) למרות שאני מכיר את הכל כולל דמויות ואת היסטוריית הסרטים אף פעם לא יצא לי לראות אותם. אני יודע שקודם הוציאו את ה6-5-4 ואז את ה3-2-1 אני אמור אז לראות את ה6 ראשון?למרות שהפרק הראשון(1993) הוא זה שמתחיל את הטרילוגיה לא?

    • 51 תגובות
    • 6.1k צפיות
  25. Star Trek-הסדרה המקורית Star Trek: The Animated Series The Next Generation Deep Space Nine Voyager Enterprise טוב אז ככה אני לא מכור לסידרה ואין לי פוסטרים של קפטן קירק בחדר אבל לאחרונה חזרתי לצפות בTNG וצפיתי בכל 7 העונות ולטעמי לצפות בזה היום היה אכזבה גדולה חשבתי שהסידרה מאוד טובה אבל טעיתי -כנראה לפני שנים זה היה מאוד טוב אבל לא היום מבחינת מה שראיתי ראיתי חלקים מהסדרה המקורית שהייתי ילד חלקים מי DSN חלקים מאנטרפריז את כל וויגאר ואת כל TNG ואף פרק מהסדרה המצוירת אני מתכנן להשלים את הדברים שלא ראיתי עד הסוף כמו אנטרפריז ואז את הסדרה המקורית שעברה חידוש דיגיטלי ואת DSN ואולי אפילו את המצוירת מכל הדברים שראיתי וויגר הייתה הטובה ביו…

    • 45 תגובות
    • 6.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים