עבור לתוכן

Gigabyte - תוכנית החלפה / שדרוג ללוחות B2?

Featured Replies

פורסם

בפעם המיליון:

1. החנות לא קובעת כלום. יצרן הלוח קבע מדיניות להחלפת המוצר. בהתאם לתנאי המדיניות הזאת, כולל פרק הזמן שאליו היא מוגבלת, אם בכלל, החנות יכולה לספק שירות החלפת מוצר ללקוח. אם במדיניות של היצרן נקבע שמחליפים לוח ממהדורה B2 בלוח ממהדורה B3 מאותו דגם בלבד, זה מה שהחנות תספק. אם היצרן מציע חלופות נוספות כגון זיכוי כספי, החנות צריכה לספק גם אותן. אין כזה דבר זיכוי חלקי שמקבלת החנות וכל מיני קומביניות כמו קח לוח A ותן לי לוח B שחדש ממנו ושאר מיני רעיונות יצירתיים שחורגים ממסגרת תנאי ה-Recall הם לגמרי לשיקול דעתה של החנות והיא לא מחויבת לספק משהו כזה.

2. אני מקווה שמאוד ברור לכולם פה בדיון שהחנות כפופה למדיניות הזאת ושמבחינתה אספקת לוח-אם חלופי מבלי שהיבואן/יצרן מפצים אותה על זה משמעותה הפסד כסף ישיר. הזיכוי הכספי הוצע, סביר להניח, עקב הזיכוי הכספי שהציע היצרן באותה נקודת זמן. אם נכון להיום היצרן עדיין מחליף לוחות אם ממהדורה B2 בדגם זהה ממהדורה B3 אך הפסיק לספק זיכוי כספי, החנות לא יכולה להציע זיכוי כספי אלא רק החלפת לוח משום שזיכוי כספי במצב כזה משמעותו הפסד כסף מבחינתה. לא יעזור שהלקוח מוכן לקבל "זיכוי" נמוך יותר, החנות מפסידה את כל הכסף בדיוק כמו שעמרי כתב. הסחירות של הלוח החלופי נמוכה באופן משמעותי, למעשה היא די אפסית, בהשוואה למועד שבו הוא נקנה ולכן אין לו שום ערך כספי עבור החנות. אם הלקוח רוצה לקחת את הלוח החלופי שייתכן מאוד שעדיין מגיע לו, למכור אותו ביד שנייה במחיר של 10-20% פחות משוויו במועד הרכישה (שזה הסכום שהוצהר כאן כסכום שאותו מוכן הלקוח "לספוג" כשווי משקף לירידת הערך) אז: א. שיהיה לו בהצלחה למצוא קונים במחיר הזה לחומרה הזאת; ב. זאת זכותו המלאה וזאת דרך לגיטימית להמיר בעקיפין את הלוח בכסף מזומן שאותו יוכל לחסוך או להשקיע כראות עיניו. אבל לרמוז רמזים על התנערות של החנות מאחריות ועל רמת שירות שירדה רק כי הלקוח רוצה זיכוי כספי והחנות מציעה רכיב חלופי, זה לא לעניין.

2. לעניין החנות. כרגיל, מיליון עמודים ועדיין לא ברור מה תשובתה ואיפה הבעיה:

א. האם בכלל לא מוכנים לברר עבור הלקוח אם הוא זכאי להחלפה (ובמקרה כזה אני מסכים שהחנות לא בסדר)?

ב. האם ביררו קיבלו תשובה שלילית לגבי ההחלפה אך לא מוכנים לפרט למה (גם לא בסדר)?

ג. האם קיבלו תשובה שלילית בנוגע להחלפה מסיבה כזאת או אחרת ולכן לא יכולים לספק חלופה (ואז ההתנהלות שלהם בסדר גמור)?

יהיה נחמד אם נקבל את הפרטים האלה מ--LosNir-.

3. כפי שניסיתי לרמוז, אבל כנראה שזה לא ממש נקלט אז אני אהיה ברור ככל האפשר. שירות הלקוחות של GB הוא טוב, אפילו טוב מאוד. גם אם היצרן הפסיק את תוכנית ההחלפה והלקוח פספס אותה ולא משנה הסיבה, סביר מאוד להניח ש-GB לא תתנער מהלקוח, בטח במקרה כזה שבו מדובר על רכיב שבוצע לו Recall, ותפעל למציאת פתרון בגבול הסביר, כולל האפשרות המאוד פשוטה וישירה לשלוח ללקוח לוח B3 תקין. התהליך ייקח קצת זמן, ידרוש הוכחות רכישה ואספקת פרטים, אבל סביר להניח שיימצא פתרון. כל זה נכון על אחת כמה וכמה אם היבואן או החנות מערימים קשיים בניגוד למדיניות היצרן או שמפרים אותה לגמרי. אבל כל עוד אנחנו לא יודעים מהי מדיניות היצרן בנקודת הזמן הנוכחית (מה שהיה לפני חצי שנה או אפילו חודשיים לא רלוונטי) אי אפשר לשפוט את התנהלות החנות ולקבוע קביעות לגבי רמת השירות.

כך שבהחלט ייתכן מצב שבו עבור החנות והייבואן אין אפשרות לספק פתרון, אבל ליצרן יש בהחלט אפשרות לספק פתרון באופן ישיר או דרך נקודת המכירה. בימינו כשכל כך לקל לפנות ישירות ליצרן במקרים של ספק לגבי שירות החנות בנוגע לתנאי אחריות (ובמקרים נדירים יותר כמו זה, Recall), שליחת דוא"ל קצר וקצת סבלנות עוזרים לקבל במהירות, בקלות וביעילות את כל המידע הרלוונטי.

כל טענה, ציפייה, דרישה אחרות שלא מתיישבות עם המציאות אינן רלוונטיות.

  • תגובות 141
  • צפיות 11.9k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

טוב נכנעתי

בוא נשמע באמת מה יש לחנות להגיד.

מה שבטוח, אם היית העו"ד של קצב מחרתיים הוא לא היה נכנס לצינוק ;)

פורסם

אני שמח שמצאתי את הסיסמה ויכול להגיב.

1. אנו לא מסרבים להחליף את הלוח, כמו שנאמר לל -LosNir- כדי להחליף את הלוח אנו צריכים את הלוח אצלינו ולשלחו ליבואן וזאת כדי להחליפו -B3.

2. כדי לנסות לזכות את -LosNir- גם בסכום חלקי אנחנו צריכים את הלוח ולשלחו ליבואן במטרה למצא פתרון.

3. מה שהוצא ללקוח לגבי זיכוי לפני 5 חודשים כבר לא רוולנטי, עברו 5 חודשים.

בקיצור, כדי לפתור את הסאגה המתמשכת על פני 7 עמודים אנחנו צריכים את לוח האם אצלינו כמו שנאמר ל -LosNir- בתחילה.

מאז ומיתמיד שרות הינו בדגש מספר 1 שלנו!

גם במקרה הנל שהלוח אנתיקה ואנו צריכים את הלוח על מנת לפעול בנושא!

ואסיים בבדיחה שקשורה לנושא ...

אורן

הזיגזגים

פורסם
:P
פורסם

איזו חנות חצופה, הם "אשכרה" רוצים את הלוח פיזית בחנות בכדי להזדכות עליו

איפה הימים בהם דיון מתלהם בפורום היה מארגן לך לוח משודרג עם שליח עד הבית+הלוח הישן+מחמם אוזניים מוזן USB כפיצוי

פורסם

כן כן גמני רוצה

פורסם

LosNir, אם מה שאורן רשם זה אכן מה שנאמר לך, אני לא רואה שום בעיה בהתנהלות של זיגזג.

פורסם

איפה הימים בהם דיון מתלהם בפורום היה מארגן לך לוח משודרג עם שליח עד הבית+הלוח הישן+מחמם אוזניים מוזן USB כפיצוי

אי שם בארץ רחוקה רחוקה..

פורסם
  • מחבר

כן, אלו המסקנות שהחנות הגיעה אליהם היום. אתמול כשדיברתי עם שי ותומר, התשובה הייתה חד משמעית "לא סביר בכלל", גם להחלפה ל B3. כששאלתי את שי אם אני לכאורה תקוע עם לוח פגום - התשובה הייתה כן (בצורה לא ישירה). רק במהלך היום לאחר כמה וכמה התכתבויות עם גיא הוא טען שהייתה אי הבנה ואין לו בעיה להחליף ל B3. סבבה, אבל למה זה נאמר רק היום?

בנוסף אציין שגיא עדיין לא מספק תשובות גלויות לגבי מי היבואן (פאקינג שם של יבואן לא רוצים לתת!) ומה העמדה שלו בנושא. כששאלתי אם היבואן הוא מור לוי, כי אם כן אז אוכל להביא אליו את הלוח בצורה ישירה מכיוון שהוא גם נמצא בראשון לציון, נענתי בשלילה לכל השאלות ושעלי להביא את הלוח לזיגזג. טוב, אם זו הגישה. עוד פשאלה היא למה היבואן (או זיגזג - כאמור לא קיבלתי שום תשובה) צריך בכלל את הלוח כדי -לבדוק- אפשרות של זיכוי? יש שמה קוד סודי שרק הוא רואה? סיראל? את זה אין בעיה להביא. קטונתי. סתם בזבוז של כסף מכיוון שאני אצטרך בכל מקרה להגיע לאסוף לוח חדש.

הלוח נשלח בדואר לזיגזג היום קרוב לשעה שש.

פורסם

כששאלתי את שי אם אני לכאורה תקוע עם לוח פגום - התשובה הייתה כן (בצורה לא ישירה).

בדרך כלל אנשים שמתנסחים בצורה כזאת מתגלים בסופו של דבר ככאלה שאכלו סרטים וסתם חשבו שהם מבינים איזושהי "משמעות נסתרת" מאחורי הדברים שנאמרו להם.

אולי במקום לכתוב מה אתה חושב שהתכוונו כשענו לך, פשוט תכתוב מה שבאמת ענו לך?

פורסם

הוספת ציטוט לחתימה מעולם לא עמדה על הפרק, אך זה בהחלט היה יכול להיות קנדידט ראוי

התשובה הייתה חד משמעית "לא סביר בכלל"

פורסם
  • מחבר

בדרך כלל אנשים שמתנסחים בצורה כזאת מתגלים בסופו של דבר ככאלה שאכלו סרטים וסתם חשבו שהם מבינים איזושהי "משמעות נסתרת" מאחורי הדברים שנאמרו להם.

אולי במקום לכתוב מה אתה חושב שהתכוונו כשענו לך, פשוט תכתוב מה שבאמת ענו לך?

אתה חושב שאני זוכר את הניסוח המדויק של כל מילה ומילה בשיחה? אני לא נכנס לסרטים בנוגע לפירושים.

אני - "אז בעצם אתה אומר שאני תקוע עם לוח פגום/B2?"

נציג - "תיראה, זה לא סביר גם שתקבל החלפה ל B3"

הוספת ציטוט לחתימה מעולם לא עמדה על הפרק, אך זה בהחלט היה יכול להיות קנדידט ראוי

אז הבנת הנקרא זה לא הצד החזק שלך, בסדר גמור :xyxthumbs:

התשובה שקיבלתי היתה חד משמעית - לא "אולי", לא "כן אמרנו שתקבל החלפה" וכו' וכו'. התשובה הייתה "לא סביר", אחד לאחד.

פורסם

אם עדיין לא הבנת ש"חד משמעית" ו "לא סביר" לא דרים בכפיפה אחת אז עם כל הרצון לעזור אינני miracle worker

פורסם

לכל הנוגעים בת'ראד, הייתי מציע לכם לא לחתום על שום חבילות פדקס שעלולות להגיע אליכם סתם פתאום באחד מן הימים ... :-X

פורסם
  • מחבר

אם עדיין לא הבנת ש"חד משמעית" ו "לא סביר" לא דרים בכפיפה אחת אז עם כל הרצון לעזור אינני miracle worker

:facepalm:

אתה נכנס לפירוש של התשובה כשזהו בכלל לא מה שדיברתי עליו. החנות טענה שכן הציעו לי והסכימו להחלפה עוד ביום ראשון, וזהו לא הדבר, מכיוון שהתשובה שקיבלתי הייתה ברורה ומובנת, בלי שום סיכוי להתפרש בתור "כן, אנחנו נחליף לך ל B3". התשובה הייתה חד-משמעית, בלי שום אפשרות להתפרש לכאן או לכאן. היא הייתה "לא סביר".

פה אני מפסיק להתדיין בויכוח הדבילי הזה, כשברור שלא קראת נכון את דבריי.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים