Gigabyte - תוכנית החלפה / שדרוג ללוחות B2? - עמוד 6 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Gigabyte - תוכנית החלפה / שדרוג ללוחות B2?


-LosNir-

Recommended Posts

  • תגובות 141
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

ארשה לי להתעלם מהתגובה שלך.


בנושא אחר: אודה ל About:blank על התגובה המפורטת, שבעקבותיה חפרתי עוד קצת בגוגל, והגעתי סוף סוף למדיניות הרישמית של GB בעניין כל הסיפור:

http://event.gigabyte.com/intel-6-series-swap-request/

כפי שניתן לראות, GB בהחלט הציעה א. אפשרות החלפה ללוח B3 ב. החזר כספי מלא ג. אפשרות שדרוג ללוח מתקדם יותר, לכל לקוח שנפגע.

לכן, אני די בטוח שזה מה שתומר התכוון לעשות כשאמר שאקבל זיכוי. ייתכן שעם לוח של לדוגמא, זה לא היה אפשרי מלכתכילה.

אני לא יודע מהי בדיוק המדיניות של GB כרגע, מכיוון שאין בדף שקישרתי אליו שום פרטים בנוגע לתקופת הזמן בו התוכנית תקפה, אבל כמה מיילים נשלחו בשביל לברר זאת.

בכל אופן, זה עצוב שאני בתור לקוח לא מקבל תשובות מהחנות בנוגע למי היבואן, מה התגובה שלו בעניין, מה החנות עושה כדי לפתור זאת, מה בדיוק הייתה הכוונה כשתומר אמר "זיכוי" ולמה כיום זה בלתי אפשרי. פשוט שתיקה. אח"כ אני צריך "לעקוף" את החנות בעצמי ולעשות עבודת בלשות.

אם תגובת החנות מלכתכילה הייתה:

"אנחנו יודעים שתומר ציין בפניך אפשרות של זיכוי על הלוח הישן, אבל האפשרות הזאת הייתה במסגרת תוכנית זיכוי מלא של היצרן, שאיננו יודעים מה תקפה כעת היום, תן לנו לבדוק זאת מול היבואן ונחזור אליך."

כל הסיפור הזה לא היה קורה בכלל. אבל כשהחנות ממשיכה לשמור על שתיקה, זה מעלה חשדות ושאלות. במיוחד כשאין תשובה למי היבואן, והכל מתנהל מאחורי הקלעים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, אלו המסקנות שהחנות הגיעה אליהם היום. אתמול כשדיברתי עם שי ותומר, התשובה הייתה חד משמעית "לא סביר בכלל", גם להחלפה ל B3. כששאלתי את שי אם אני לכאורה תקוע עם לוח פגום - התשובה הייתה כן (בצורה לא ישירה). רק במהלך היום לאחר כמה וכמה התכתבויות עם גיא הוא טען שהייתה אי הבנה ואין לו בעיה להחליף ל B3. סבבה, אבל למה זה נאמר רק היום?

בנוסף אציין שגיא עדיין לא מספק תשובות גלויות לגבי מי היבואן (פאקינג שם של יבואן לא רוצים לתת!) ומה העמדה שלו בנושא. כששאלתי אם היבואן הוא מור לוי, כי אם כן אז אוכל להביא אליו את הלוח בצורה ישירה מכיוון שהוא גם נמצא בראשון לציון, נענתי בשלילה לכל השאלות ושעלי להביא את הלוח לזיגזג. טוב, אם זו הגישה. עוד פשאלה היא למה היבואן (או זיגזג - כאמור לא קיבלתי שום תשובה) צריך בכלל את הלוח כדי -לבדוק- אפשרות של זיכוי? יש שמה קוד סודי שרק הוא רואה? סיראל? את זה אין בעיה להביא. קטונתי. סתם בזבוז של כסף מכיוון שאני אצטרך בכל מקרה להגיע לאסוף לוח חדש.

הלוח נשלח בדואר לזיגזג היום קרוב לשעה שש.

אכן ניר אתה צודק, דברת אם שיי טלפונית ונאמר לך בצורה חד משמעית וזאת לגבי הזיכויי אבל שאתה יכול לשלוח את הלוח אלינו ונבדוק.

אכן ניר אתה צודק, דברת אם גיא טלפונית ונאמר לך בצורה חד משמעית "לא סביר בכלל" וזאת לגבי הזיכויי אבל שאתה יכול לשלוח את הלוח אלינו ונבדוק.

סדר הדברים שהייה:

1. לפני חמישה חודשים תומר הציע לך החלפה / זיכוי , אתה בצעת את הבחירות שלך ולא החלפת את הלוח (ברור שאנחנו אשמים בכך)

2. שלחת מייל לריין לגבי הזיכויי שענה לך שאין הוא במשרד ושתדבר אם המשרד.

3. דברת אם שי וגיא טלפונית וגיא אמר לך בצורה חד משמעית "לא סביר בכלל" וזאת לגבי הזיכויי אבל שאתה יכול לשלוח את הלוח אלינו ונבדוק.

4. אמרת לגיא שאתה גר רחוק ולכן רוצה להגיע פעם 1 בלבד כדי לטפל בנושא ולכן גיא הציע לך לשלוח את הלוח בדואר רשום אלינו.

5. החלטתת לפתוח את הנושא לדיון (ברור שאנחנו אשמים בכך)

6. בקשת לברר מי היבואן, אנחנו הנציגים של היבואן, היבואן לא מתעסק מול לקוחות פרטיים ועדין היה באפשרותך לגלוש לאתרי היבואנים של גיגביט שאת שמם אתה מכיר, לראות את מספר הטלפון שלהם ולברר מולם את הנושא, בחרת שלא! (ברור שאנחנו אשמים בכך)

אני כבר רואה את המשך השירשור כאן אז כדי למנוע ממך אי נעימויות נוספות להלן סיפור המשך הטיפול בתהליך:

הלוח ילך לאיבוד בדואר ולא יגיע (ברור שאנחנו אשמים בכך) - 8 עמודים

היבואן וג'יגבייט יחליטו שהם לא מחליף את הלוח (ברור שאנחנו אשמים בכך) - 12 עמודים

היבואן וג'יגבייט יחליטו להחליף את הלוח ללוח לא חדש אך תקין (ברור שאנחנו אשמים בכך) - 18 עמודים

היבואן וג'יגבייט יחליטו שהזיכוי שניתן לקבל הינו זיכוי נמוך (ברור שאנחנו אשמים בכך) - 17 עמודים

לסיכום, קצת סדר בנושא:

לוחות B2 מוחלפים בלוחות B3 ללא בעיה. כך היה ואין סיבה שלא יוחלף.

אם הובן אחרת במהלך שיחה כזו או אחרת, זה רק יכול לנבוע מתוך העובדה שהלוח לא אצלינו לטיפול.

יש נוהל מאד ברור ברמת שירות והחלפות של חלקיי מחשב, כל פריט מזוהה ע"פ סיראלי, מימי נקנה ולמי נמכר.

טיפול מול היבואן נעשה כאשר הפריט אצלינו, ונמסר ליבואן, מהסיבה הפשוטה שכל תשובה שנקבל היום (יש לנו לוח כזה וכזה כרגע..) עלולה להיות לא נכונה למחרת, בגלל שינויי מלאי אצל היבואן. כנ"ל לגביי זיכויי.

בנוסף, נתבקשנו לזכות את הלוח, ושמחנו לנסות ולעזור, גם בקשה שהיא חריגה ושונה מנהליי היבואן (החלפה) וזאת בהתכתבויות מול גיא. לשם כך אנחנו זקוקים ללוח, כי ברגע שהוא נמסר אליינו, ומאיתנו ליבואן אנו יכולים לפעול מול היבואן, ולהפעיל את כל כובד משקליינו ולנסות לקבל זיכויי.

תן לנו לעשות את העבודה שלנו.

לקוחות לא אוהבים זיכויים חלקיים, ונושא זה לא עלה לא מכיוון הלקוח ולא מכיווניינו, מכייוון שאינו רלוונטי עד שנקבל תשובות מהיבואן בדבר צורת הטיפול – החלפה / זיכויי ובאיזה סכום.

הסיבה שלא מוסרים שמות של יבואנים היא שיבואנים אינם מטפלים בלקוחות פרטיים, לשם כך אנחנו כאן, ואנחנו נותנים שירות מצויין, בין הטובים שקיימים בענף.

בנוסף, לא מיצרן הלוחות נרכשים אלה מהיבואן, ומולו אנו עובדים מקבלים ונותנים שירות.

בעיות תמיד יהיו, ואנחנו עושים כל מאמץ למצוא להם פיתרונות הוגנים וטובים.

אורן

הזיגזגים

www.zigzag2000.co.il

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר ראשון, אין צורך בציניות - ידוע לי שאתם לא אשמים בכל החלטה של היבואן. אבל כשלא מקבלים תשובות כבר מההתחלה, אין לדעת איפה הבעיה וכלפי מי "להצביע" אצבע מאשימה.

1. נכון.

2. ריין ציין שנציג יחזור אלי, אבל שיהיה.

3. לאחר שהנציג לא חזר אלי - טלפנתי ודברתי עם שי. פה נאמר "לא סביר בכלל", לגבי הזיכוי. אותו הדבר נאמר גם לאחר ששאלתי מה בנוגע להחלפה ל B3.

4. בהחלט. אבל זאת לאחר שהתשובות של גיא היו זהות - "לא סביר בכלל", הן לגבי החלפה והן לגבי זיכוי. גיא טוען שהייתה אי הבנה. אוקיי מקובל!

5. בהחלט.

6. תרשה לי לחלוק על דעתך:

בקשת לברר מי היבואן, אנחנו הנציגים של היבואן

אני חושב שבתור לקוח מגיע לי לדעת מי הוא היבואן, לא?

היבואן לא מתעסק מול לקוחות פרטיים

לא ממש מעניין אותי אם הוא מעוניין למכור לי לוח באופן פרטי או לא. אני מחזיק סחורה ששייכת לייבוא שלו - וע"פ GB באחריותו לספק לי תשובות בנוגע לתוכנית ההחלפה של GB.

זהו גם לא מדויק, מכיוון שכידוע לך היו מקרים בו חנות פשטה רגל וכל ההתנהלות לגבי האחריות הייתה ישירות מול היבואן. אותו דבר לגבי חלקי מחשב אחרים שכשצריך אחריות ושירות - פונים ישירות ליבואן.

ועדין היה באפשרותך לגלוש לאתרי היבואנים של גיגביט שאת שמם אתה מכיר, לראות את מספר הטלפון שלהם ולברר מולם את הנושא, בחרת שלא!

חשבתי שאמרת שיבואנים לא מתעסקים עם לקוחות פרטיים, לא? :)

בחרתי שלא? ידוע לך אילו צעדים עשיתי או לא?

ידוע לי על 2 יבואנים של GB בארץ:

- מור לוי

- סידילוג

ביררתי עם גורם מסויים, ע"פ המספר הסיראלי של הלוח שלי, אם סידילוג הוא היבואן של הלוח. התשובה הייתה שלילית. לכן - יש 2 אופציות:

- היבואן הוא מור-לוי. ניסיתי לתפוס אותם אתמול ולא קיבלתי מענה. אנסה שוב.

- אתם מייבאים את הלוח בעצמכם (מסביר כמה וכמה דברים פה).

אם הובן אחרת במהלך שיחה כזו או אחרת, זה רק יכול לנבוע מתוך העובדה שהלוח לא אצלינו לטיפול.

אם הובן אחרת, זה יכול רק לנבוע מתשובה לא ברורה. בכל אופן - הסכמנו שהייתה אי הבנה, לא?

יש נוהל מאד ברור ברמת שירות והחלפות של חלקיי מחשב, כל פריט מזוהה ע"פ סיראלי, מימי נקנה ולמי נמכר.

בהחלט. ואני לא טיפש - המספר הסיראלי כתוב על הקופסא בבירור - ולא צריך איזו מכונת וודו שיש רק ליבואן כדי שיוכל לזהות את הלוח. 2 דקות והמספר הסיראלי אצלכם (או אצל היבואן), אבל בחרתם שלא (או שהיבואן בחר, שוב, לא ברור מהתשובות שלכם).

טיפול מול היבואן נעשה כאשר הפריט אצלינו, ונמסר ליבואן, מהסיבה הפשוטה שכל תשובה שנקבל היום (יש לנו לוח כזה וכזה כרגע..) עלולה להיות לא נכונה למחרת, בגלל שינויי מלאי אצל היבואן. כנ"ל לגביי זיכויי.

לא שמעתי על תוכנית זיכוי שפגה תוך יום.

כשאני יוצר קשר עם GB, הם לא מבקשים ממני לשלוח את הלוח אליהם, ואז רק "ניראה מה יהיה" נכון? יש זיכוי? סבבה, הלוח בדרך אליהם.

בנוסף, נתבקשנו לזכות את הלוח, ושמחנו לנסות ולעזור, גם בקשה שהיא חריגה ושונה מנהליי היבואן (החלפה) וזאת בהתכתבויות מול גיא. לשם כך אנחנו זקוקים ללוח, כי ברגע שהוא נמסר אליינו, ומאיתנו ליבואן אנו יכולים לפעול מול היבואן, ולהפעיל את כל כובד משקליינו ולנסות לקבל זיכויי.

אני מודה על המאמצים - אבל כל זה היה יכול להיפתר בצורה קצת יותר חלקה.

בנוסף, לא מדובר בשום הליך "חריג":

http://event.gigabyte.com/intel-6-series-swap-request/

We recommend you to request for a full refund at your point of purchase in USA and Canada as soon as possible if you do not elect to wait for new replacement.

GB הפעילה תוכנית זיכוי מלא על כל הלוחות שלה. כל מה שנותר לעשות זה לברר מול היבואן (ואז בתורו מול היצרן) מה בדיוק תוקפה של התוכנית כיום.

בנוסף, GB מאפשרת בתוכנית שלה "Advanced Replacement" - כלומר הוספת סכום מסויים של כסף בכדי לקבל לוח חלופי יקר יותר:

Advanced replacement is available upon request. A valid credit card will have to be charged prior to the new replacement shipment. A full refund will be credited back to your account after the appointed motherboard is received.

לגבי שאר התגובה שלך - אלו דברים שכבר אמרת בהתחלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי כבר תשלח את הלוח בדואר רשום עם אישור מסירה ותפסיק לבלבל במוח? :bash:

אולי כבר תקרא את הת'ראד ותפסיק לבלבל במוח? :bash:

הלוח נשלח בדואר לזיגזג היום קרוב לשעה שש.

::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:yelclap:

הבעיה היחידה שלי עם זיגזג בכל הסיפור הזה היא שהם לא מוכנים למסור את שם היבואן. זכותי כלקוח לדעת מי נותן את האחריות למוצר שרכשתי/ארכוש ובמי אני תלוי כדי שבמידת הצורך המוצר יתוקן/יוחלף.

חריג לכך הוא אם החנות מתחייבת לתקן/להחליף את המוצר על חשבונה כאשר היבואן מתחמק מלעשות כן. (וגם אז זה מחשיד והייתי נמנע מלרכוש בחנות כזאת)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסיבה שלא מוסרים שמות של יבואנים היא שיבואנים אינם מטפלים בלקוחות פרטיים, לשם כך אנחנו כאן, ואנחנו נותנים שירות מצויין, בין הטובים שקיימים בענף.

בעל עסק שנוהג בציניות כלפי הלקוחות שלו ולא מכבד אותם הוא לא נותן שירות מצויין.

אני לא קראתי לעומק את כל פרטי העסקה אבל בכל מקרה אין מקום לזלזול, גם אם הלקוח לא מודע ל"טעות" כלשהי שנעשתה, במיוחד כשהדיון נעשה בצורה רגועה ולא בעלי טונים עצבניים.

הבעיה היחידה שלי עם זיגזג בכל הסיפור הזה היא שהם לא מוכנים למסור את שם היבואן. זכותי כלקוח לדעת מי נותן את האחריות למוצר שרכשתי/ארכוש ובמי אני תלוי כדי שבמידת הצורך המוצר יתוקן/יוחלף.

במקרה וזיגזג יגיעו למצבם של סקיי-פיסי/פנדה וכד' גם לא נוכל לדעת לאיזה יבואן אנחנו אמורים, בתור הלקוחות של זיגזג, לפנות על מנת לקבל אחריות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מדהים כמה עמודים יכול למלא ת'ראד "החנות אשמה שלא החליפו לי לוח, והלוח לא אצל החנות, עדיין" ::)

יבואנים לא קמים והולכים ככה סתם, ולרוב המקרים הטיפול מול היבואנים זה אחריות החנות ולא הלקוח, לכן לא נראה לי שזה כל כך עקרוני שתדע שX או Y החליפו לך את הלוח, כי בכל חנויות שמכבדות את עצמן, הטירטורים והטיפולים בRMA מול היבואן זה הכאב ראש וחלק מהעבודה שלהם

אם היבואן/היצרן נסגר או נעלם, החנות תצטרך להחליף לך את הלוח ליצרן אחר בדגם שווה ערך, לדוגמה ללוח של שמבוסס P67 B3, או ללוח של ASROK או משהו אחר...

לדעתי אין טעם להמשיך את הדיון פרט להודעה מהפותח ת'ראד זה או זיגזג, שיסכם איך הכל נסגר בסוף, כי כרגע לא נראה שהחנות מתנערת מהאחריות בדרך כלשהי.

*עריכה* לא ראיתי את ההודעה שלפני :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

losnir

אתה מודע לעובדה שיש סיכוי שזיגזג מביאים לוחות גם ממור לוי וגם מסידילוג ובלי שהם ידעו את הסיריאל של הלוח הם לא ידעו למי לשלוח אותו ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יזיק לקרוא:

ידוע לי על 2 יבואנים של GB בארץ:

- מור לוי

- סידילוג

ביררתי עם גורם מסויים, ע"פ המספר הסיראלי של הלוח שלי, אם סידילוג הוא היבואן של הלוח. התשובה הייתה שלילית. לכן - יש 2 אופציות:

- היבואן הוא מור-לוי. ניסיתי לתפוס אותם אתמול ולא קיבלתי מענה. אנסה שוב.

- אתם מייבאים את הלוח בעצמכם (מסביר כמה וכמה דברים פה).

וגם אם יש יבואן אחר שהם קונים ממנו (שהוא לא מור לוי או סידילוג):

בהחלט. ואני לא טיפש - המספר הסיראלי כתוב על הקופסא בבירור - ולא צריך איזו מכונת וודו שיש רק ליבואן כדי שיוכל לזהות את הלוח. 2 דקות והמספר הסיראלי אצלכם (או אצל היבואן), אבל בחרתם שלא (או שהיבואן בחר, שוב, לא ברור מהתשובות שלכם).

לא צריך את הלוח פיזית ביד כדי לדעת מהו המספר הסיראלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעל עסק שנוהג בציניות כלפי הלקוחות שלו ולא מכבד אותם הוא לא נותן שירות מצויין.

אני לא קראתי לעומק את כל פרטי העסקה אבל בכל מקרה אין מקום לזלזול, גם אם הלקוח לא מודע ל"טעות" כלשהי שנעשתה, במיוחד כשהדיון נעשה בצורה רגועה ולא בעלי טונים עצבניים.

במקרה וזיגזג יגיעו למצבם של סקיי-פיסי/פנדה וכד' גם לא נוכל לדעת לאיזה יבואן אנחנו אמורים, בתור הלקוחות של זיגזג, לפנות על מנת לקבל אחריות.

תריץ חיפוש בפורום על תשובות של KSP ללקוחות, התשובה של זיגזג מאוד מכובדת בהשוואה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...