giloman פורסם 2011 בדצמבר 9 Share פורסם 2011 בדצמבר 9 אתה מצטט תגובות וסתירה שלהם יום יומיים אחרי לאחר שיחות עם החנות\היבואן אין פה כל כך סתירות. פותח הת'רד פיתח ציפיות מכיוון שלפני חצי שנה נאמר לו שיקבל זיכוי. לאחר שציפיות אלו התנפצו הוא התאכזב ופתח דיון כדי לחלוק את תסכולו \ ללחוץ על החנות \ גם וגם זיגזג מחויביים להחליף את הלוח לB3 וברגע שפותח הת'רד יקבל את הלוח החדש הדיון הזה צריך להנעל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
גמני פורסם 2011 בדצמבר 9 Share פורסם 2011 בדצמבר 9 עריכה בנעילת דיון יש משום סתימת פיות וכל עוד אין סיכום אז זה יהיה חבל אם הדיון ינעל.TheHungryOn יכול להיות שאתה צודק, אבל הציטוטים לא אומרים כלום חוץ מזה שהם מבטאים הרבה כעס ותיסכול.זה שאתה לא מסכים אני מבין אבל ממש לא מצליח להבין מה אתה לא מבין. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2011 בדצמבר 9 Share פורסם 2011 בדצמבר 9 חפרתם קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
גמני פורסם 2011 בדצמבר 9 Share פורסם 2011 בדצמבר 9 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TheHungryOne פורסם 2011 בדצמבר 9 Share פורסם 2011 בדצמבר 9 רוצה לפרוק תסכולים? -מגניב. אבל למה לעשות את זה על חשבון המוניטון של החנות?!הוא טיפח ציפיות שווא הזויות וכשניפצו לו את האשליה הוא התאכזב.חוצמזה, למיטב הבנתי עד כמה ש"לא סביר" העניין, בכל זאת הבטיחו לו שיבדקו אם בכל זאת אפשר לעשות משהו.באמת מעניין אותי לשמוע מה הטעונת שלו לחנות כמו שרשמתי בהודעה האחרונה כי עד עכשיו זה לא נראה שיש לו אזושהי טענה מוחשית. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ido.G פורסם 2011 בדצמבר 10 Share פורסם 2011 בדצמבר 10 שלא נדבר על כך שבמהלך העמודים הראשונים של הדיון LostNir מציין במפורש שהוא לא מעוניין בגרסת B3 אלא בלוח עם ערכת שבבים חדשה יותר, בגלל תכונה מסויימת שקשורה לכך שיש לו שני כונני SSD. זה בהחלט העלה לי את החשד שיש פה נסיון "עשיקה" ולא צרכן תמים שקיבל מוצר תקול וכל מה שהוא רוצה זה לקבל גירסה תקינה."התפקיד" שלך בתור צרכן שקנה מוצר תקול מחנות היה להביא את המוצר התקול לחנות כדי להביא לה לטפל במקרה. אם ולאחר שהם היו מסרבים להחליף אותו במוצר תקין (ולא, הם לא חייבים לך לוח לפי בחירתך - וגם אין לך שום זכות לבקש כזה), הייתה לך הזכות המלאה להתחיל בדיון הכולל ספקות או השמצות לגבי טיב הטיפול של החנות במקרה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
-LosNir- פורסם 2011 בדצמבר 15 מחבר Share פורסם 2011 בדצמבר 15 "התפקיד" שלך בתור צרכן שקנה מוצר תקול מחנות היה להביא את המוצר התקול לחנות כדי להביא לה לטפל במקרה. אם ולאחר שהם היו מסרבים להחליף אותו במוצר תקין (ולא, הם לא חייבים לך לוח לפי בחירתך - וגם אין לך שום זכות לבקש כזה), הייתה לך הזכות המלאה להתחיל בדיון הכולל ספקות או השמצות לגבי טיב הטיפול של החנות במקרה.אני מבקש לקרוא את ההודעות שלי במלואן ולא לרפרף ואח"כ לפלוט שטויות.אגב, זיגזג היום אספו את הלוח שלי. עוד לא קיבלתי תשובה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.